quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Werk dat ik niet op Fok ga posten, maar je krijgt zo een DM
Volgens MyHeritage ben ik in ieder geval een man van 38.quote:
Van jouw heb ik deze reactie ontvangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer wij hebben massaal ons aangemeld en jij hebt zogenaamd niks ontvangen
quote:
Naatje is ouder dan Faux, al zou je het niet verwachten. Vandaar de verwarring denk ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo oud als Naatje, want bijna iedereen vond dat de namen andersom beter pasten
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens MyHeritage ben ik in ieder geval een man van 38.
Ik was vooral verbaasd over murp. Die voldeed het minst aan het beeld dat ik bij zijn username hadquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Naatje is ouder dan Faux, al zou je het niet verwachten. Vandaar de verwarring denk ik ook![]()
Wel beide leuke kerels
Ik ook maar in mijn geval is dat een compliment.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had ik toch niet zo ingeschatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op om je de volgende keer te verslaanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie kans dat dit mijn enige dagoverwinnig is. Dan ga ik daar ook van genieten
[ afbeelding ]
Huh, daar kan ik me weinig bij voorstellenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu jullie het hier zo over hebben besef ik me ineens dat ik vrijwel niemand gevraagd heb hoe ze online heten. Ik heb nu dus een hele lading mensen in mijn hoofd die ik op de meet gesproken heb en geen idee wie het zijn.
Dat is inderdaad wel lastig. Dat heb ik ook met een deel. Dan lees ik dat een user die ik hier wel ken er ook was, en den denk ik wie was dat danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu jullie het hier zo over hebben besef ik me ineens dat ik vrijwel niemand gevraagd heb hoe ze online heten. Ik heb nu dus een hele lading mensen in mijn hoofd die ik op de meet gesproken heb en geen idee wie het zijn.
Ik dacht altijd dat Murp een vrouw was, tot men het na de eerste sjoemeet vorig jaar (waar ik niet bij was, want ziek) over 'hij' had. Ik dacht al 'hoe kan dat nou', want een vrouwelijk icoontje bij zijn naam.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd over murp. Die voldeed het minst aan het beeld dat ik bij zijn username had
Challenge accepted! Moeten we dan wel op dezelfde bak spelen, om het zo eerlijk mogelijk te houdenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op om je de volgende keer te verslaan
Ik heb met weinig mensen 1 op 1 een gesprek gestart met voorstellen en zo. Ben een beetje van gesprek naar gesprek gefladderd en heb zo met meer mensen gesproken dan ik nicks (of echte namen) heb opgevangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh, daar kan ik me weinig bij voorstellen
Je komt er nooit achter hoe ik in het echt heetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja precies.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel lastig. Dat heb ik ook met een deel. Dan lees ik dat een user die ik hier wel ken er ook was, en den denk ik wie was dat dan
Dat had ik ook!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Murp een vrouw was, tot men het na de eerste sjoemeet vorig jaar (waar ik niet bij was, want ziek) over 'hij' had. Ik dacht al 'hoe kan dat nou', want een vrouwelijk icoontje bij zijn naam.Maar dat doet hij dus expres kennelijk, of heeft het niet door.
Johannes Hendrik?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je komt er nooit achter hoe ik in het echt heet
Kak!quote:
Ik had hem nog niet bekeken, omdat ik in eerste instantie dacht dat het weer een typisch gevalletje van clickbait was. Maar omdat jij hem nu deelde, dacht ik dat het dan toch wel leuk zou zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:27 schreef Guanabana het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
Is grappig
Kees?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was Juud uit onze bak.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hawaii?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |