Vorig jaar was ik twee kilo afgevallen en mensen vroegen of ik wel voldoende atquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:57 schreef Samzz het volgende:
Mja, gezicht is altijd het eerste dat dunner wordt volgens mij.
Mijn moeder van de week: "Wat heb je een ingevallen kop. "quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik twee kilo afgevallen en mensen vroegen of ik wel voldoende at
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn moeder van de week: "Wat heb je een ingevallen kop. "
Mijn vader paar weken geleden: "Ben je weer vetter geworden? Ben je aan het jojo-en? "
Conclusie, mensen moeten hun bek houden.
Behalve als ze pijpen. Dan niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn vader paar weken geleden: "Ben je weer vetter geworden? Ben je aan het jojo-en? "
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij wil gewoon iedereen uit de media met hem praten en zegt hij maar gewoon wat terug.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
En ik krijg helemaal de kutschurft van die aandachtshoer van een Van Barneveld, plus de media die zijn puberale geneuzel maar blijven opkalken.
ik kom alleen maar aan, dus dat van die ingevallen kop heb ik al heel lang niet meer gehoordquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach van ouders is dat toch niet zo raar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso maar een rare neiging om een negatieve mening te willen ventileren over iemands gewicht hoor.
Dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik kom alleen maar aan, dus dat van die ingevallen kop heb ik al heel lang niet meer gehoord
Eerder dat mensen (broers vooral) in de lach schieten over de hoeveelheid onderkinnenquote:
Oh la la!quote:
Dan moeten ze ook hun bek houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Behalve als ze pijpen. Dan niet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso maar een rare neiging om een negatieve mening te willen ventileren over iemands gewicht hoor.
Onbeleefd iddquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook hun bek houden.
Beetje praten met de mond vol
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even een keer een date afspreken dan.
Net bij de pas verbouwde Jumbo een gratis appeltaartje gekregen....quote:
Jezus geef.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net bij de pas verbouwde Jumbo een gratis appeltaartje gekregen....
#viesdik
Drink jij bier?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Goede bierafdeling daar had ik begrepen.
nee dat ben ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanne loser, snollebollekes is het beste wat Brabant ooit voort zal brengen.
Ik krijg morgen visite... scheelt weer dat ik dat alvast in huis hebquote:
Treurig, maar waar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanne loser, snollebollekes is het beste wat Brabant ooit voort zal brengen.
Frietje waterfietsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Roep eens een simpel gerecht voor twee personen dat niet exotisch is.
AGV. Zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bb met R.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja ik ook wel. Mja ziek dus moet toch voor het idee wat groente eten.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zin in.
Snackbar is aan het verbouwen.
Ik ook niet hoor! Wel een Jos Brinkyquote:
2 boterhammen met suiker.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb dat even gemist... wat is nuilen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Nuilen stond in het lijstje van wat we niet willen toch?
Gooi wat drumsticks in de oven met krieltjes en paprika.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Taco's zijn kut. Huehuequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Mja ziek dus moet toch voor het idee wat groente eten.
Tacos gekozen. Nog wel comfortfood.
Drammen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb dat even gemist... wat is nuilen?
Alweer patat?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Cafetaria is druk, sta buiten te wachten.
Wat doe je hier dan nog?quote:
Hoe heet het cafetaria, chasse patate?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Cafetaria is druk, sta buiten te wachten.
Ja, ikquote:
Diner 66.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe heet het cafetaria, chasse patate?
Waarom zou je daarvoor in de rij gaan staan?quote:
Omdat friet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor in de rij gaan staan?
Euro trip?quote:
Sounds legit.quote:
3 dan.quote:
Kipfilet omwikkeld met bacon, aardappelschijfjes uit de oven en groente of salade.quote:
Veel te exotischquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kipfilet omwikkeld met bacon, aardappelschijfjes uit de oven en groente of salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |