https://www.rtlboulevard.(...)-naar-snollebollekesquote:Douwe Bob uit op sociale media flinke kritiek naar Forum voor Democratie en Snollebollekes. De zanger zegt zich flinke zorgen te maken om ‘ons mooie landje’.
“Deze gast verkoopt twee keer GelreDome uit”, schrijft de singer-songwriter bij een foto van de Brabantse feestact. “Maak me soms toch wel erg veel zorgen om ons mooie landje. Mag ik natuurlijk niet zeggen he.”
Ook haalt Douwe uit naar Forum van Democratie, de partij van Thierry Baudet die vorige week de grootste in de Eerste Kamer werd. “Fuck de FvD en lang leve de kunst.”
Maar dat mag je dan eigenlijk niet zeggen hequote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:19 schreef Piles het volgende:
Ik maak me vooral zorgen dat hulpverleners steeds vaker aangevallen worden. Maar daar hoor je Douwe Bob niet over.
Super gezellig man, met het nodige bier dat dan wel weer.quote:
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wie dat zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:44 schreef halfway het volgende:
[..]
Super gezellig man, met het nodige bier dat dan wel weer.
Mis je niets aan, is gewoon een kerel die met vrolijke carnavalsmuziek iedereen laat bewegen onder invloed van een hoop drank.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee wie dat zijn
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is géén carnavalsmuziek. Maakt het verder niet minder leuk met genoeg bier.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:57 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Mis je niets aan, is gewoon een kerel die met vrolijke carnavalsmuziek iedereen laat bewegen onder invloed van een hoop drank.
Niets mis mee. Kerel heeft ook een prima reactie eronder gezet trouwens. Heeft Douwe uitgenodigd om ook een biertke te komen drinken in het Gelredome en een gezellig avond te hebben.
Dat komt waarschijnlijk omdat je geen Carnaval viert.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is volgens mij het soort artiest dat boos wordt op zijn publiek als ze niet genoeg waardering laten blijken tijdens een optreden.quote:
Zulke sneue figuren, vermakelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is volgens mij het soort artiest dat boos wordt op zijn publiek als ze niet genoeg waardering laten blijken tijdens een optreden.![]()
Dat heb ik dus een keer meegemaakt op een festival, dat de zanger na het eerste nummer heel verontwaardigd was omdat het publiek niet enthousiast genoeg was
Het was koud en het regende, festival was bet begonnen en dan na het eerste nummer meteen beginnen te zeiken tegen je publiek. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n schrijnend geval van entitledment ben tegen gekomen in de praktijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zulke sneue figuren, vermakelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |