Maar da's logisch.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:53 schreef CarloV het volgende:
[..]
Cruijff had hem met die hint voorzeker opgelost!
Als je die hebt opgelost dan onthoud je het wel.quote:Op maandag 18 november 2019 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem uiteindelijk opgelost had, maar ik weet wel dat ik het bij God ziet meer zou weten
<zinin>quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:22 schreef Puzzles1 het volgende:
Dag allen,
Half november, dus weer tijd om dit forum eens op te zoeken. Wel onder een nieuw account (ipv gewooneenlezer), want ik ben het wachtwoord en mail kwijt.
Ik zie de befaamde dierenpuzzel van thabit staan.. en ik ben er nog steeds niet uit wat de oplossing daarvan is..
* Erbo79 * zoekt de hints van vorig jaar op en geeft het nog een nieuwe kans, maar niet nuquote:Op maandag 25 november 2019 10:51 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat handdoek in ring gooit met dieren ellende
Ik heb het vorig jaar ook al opgegeven, dus ik ga er maar van uit dat ik geen zak opschietquote:Op maandag 25 november 2019 11:47 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
* Erbo79 * zoekt de hints van vorig jaar op en geeft het nog een nieuwe kans, maar niet nu
quote:Op donderdag 28 november 2019 13:40 schreef QIXL het volgende:
Als de vorige jaren enige indicatie zijn, krijgen we morgen een eerste teken van leven van de puzzelmakers en dan zullen de teasers wel snel volgen![]()
Vorige keer wel op die dag tenzij je de hints oploste van de 6e en de 10e en dan kon je er een dag eerder bij. Meen dat je alleen de tweede eigenlijk nodig had als ik het me goed herinner, maar dit terzijde.quote:Op maandag 2 december 2019 23:04 schreef Legoblokje het volgende:
Hij komt toch meestal pas rond de 11e?
Eigenlijk had je ze allebei niet eens nodig, want de puzzel was vrij te downloaden terwijl het wachtwoord vrij gemakkelijk te raden wasquote:Op maandag 2 december 2019 23:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vorige keer wel op die dag tenzij je de hints oploste van de 6e en de 10e en dan kon je er een dag eerder bij. Meen dat je alleen de tweede eigenlijk nodig had als ik het me goed herinner, maar dit terzijde.
Oja, da’s waar ook.quote:Op maandag 2 december 2019 23:28 schreef De_Escalatievogel het volgende:
[..]
Eigenlijk had je ze allebei niet eens nodig, want de puzzel was vrij te downloaden terwijl het wachtwoord vrij gemakkelijk te raden was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |