Oh inderdaad! Had ik nog niet eens gezien zelfsquote:Op zondag 17 november 2019 21:24 schreef billiebob123 het volgende:
Ah, dan staat het dus gewoon verkeerd in de uitwerking ja. Ik zie het nu!
Ah, de jaarlijks terugkerende puzzel. Heerlijk om mee op te warmen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef thabit het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen nog steeds met mijn dierenpuzzel worstelen, dus we gooien hem er nog een keer in:
FFFPK = EGEL, FFFFPRRRO = EEKHOORN, HPDPPDP = HAAS, KKLKKLK = EEND, KRLBRL = VARKEN, KTLBTL = KWARTEL, LLLLLL = LAM, MNMNMLM = POES, ORLBRL = UIL, RBDBDB(G) = KIKKER, RTKTTKT = RAT, SBDSF = WASBEER, SFLBFL = SCHILDPAD, SSWK = SLAK, WFLBFL = HOND
Wat voor dier is PRLPPL?
quote:Op maandag 18 november 2019 07:05 schreef QIXL het volgende:
[..]
Ah, de jaarlijks terugkerende puzzel. Heerlijk om mee op te warmen.
Ik heb er ook nog in liggen in 2018 stijl
1+1=58,2+2=111, 3+3=92, 4+4=114, 5+5=89, 6+6=102, 7+7=137, 8+8=81, 9+9=87, 10+10=87, 11+11=86, 12+12=150.
Wat is 13+13?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze blijft heerlijkquote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef thabit het volgende:
Het schijnt dat sommige mensen nog steeds met mijn dierenpuzzel worstelen, dus we gooien hem er nog een keer in:
FFFPK = EGEL, FFFFPRRRO = EEKHOORN, HPDPPDP = HAAS, KKLKKLK = EEND, KRLBRL = VARKEN, KTLBTL = KWARTEL, LLLLLL = LAM, MNMNMLM = POES, ORLBRL = UIL, RBDBDB(G) = KIKKER, RTKTTKT = RAT, SBDSF = WASBEER, SFLBFL = SCHILDPAD, SSWK = SLAK, WFLBFL = HOND
Wat voor dier is PRLPPL?
Ik weet niet of ik hem uiteindelijk opgelost had, maar ik weet wel dat ik het bij God ziet meer zou wetenquote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef thabit het volgende:
Wat voor dier is PRLPPL?
Ik weet het nog steeds niet. Kan het antwoord ergens in een spoiler oid?quote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef thabit het volgende:
Wat voor dier is PRLPPL?
quote:Op maandag 18 november 2019 18:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet. Kan het antwoord ergens in een spoiler oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
quote:Wat hoort er op de plaats van het vraagteken?
BCFILMNOQTVY, ABCFILMNQTVWX, BCDFLQWXY, ABCFILOQTVWX, ABCDFLMNQVWXY,
ABCDFLMNQV, BCDFLNOQTWXY, ?, ...
Hele leuke puzzel deze ook!quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:19 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Enigszins geïnspireerd door een puzzel uit de Belgische editie van vorig jaar:
[..]
Hebbes! Nu kan ik eindelijk weer verder met m'n werk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:19 schreef De_Escalatievogel het volgende:
Enigszins geïnspireerd door een puzzel uit de Belgische editie van vorig jaar:
[..]
Op dinsdag 19 november 2019 00:19 schreef De_Escalatievogel het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2019 18:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]Dan weet ik nog nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een hint/uitleg, mag ook.
Somebody that I used to know
quote:Op woensdag 20 november 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog nietsOf een hint/uitleg, mag ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Heerlijk kunnen we even warmdraaienquote:Op woensdag 20 november 2019 11:07 schreef CarloV het volgende:
De Belgische is inmiddels al gepubliceerd
Zie Belgische topic!
quote:Op woensdag 20 november 2019 18:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog nietsOf een hint/uitleg, mag ook.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:16 schreef thabit het volgende:
[..]Ook met die hint kan ik helemaal niets, maar iemand was zo lief om mij in dm wel een goede zet in de richting te geven, dus nu weet ik het antwoord. Maar zelfs dan snap ik je hint nog niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Die snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:52 schreef billiebob123 het volgende:
"als je hem weet, dan weet je hem" is net zo'n hint..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |