Weet ik niet, is nog nooit voorgekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat als ie dat niet doet?
Kan ik me ergens wel voorstellen ja, maar zoekt ze dat in een dierentuin?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendin ook een upgrade zoekt
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het je ook maar iets boeit
Ooit de lul van een olifant gezien?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik me ergens wel voorstellen ja, maar zoekt ze dat in een dierentuin?
De een zoekt op FOK!, de ander in een dierentuinquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik me ergens wel voorstellen ja, maar zoekt ze dat in een dierentuin?
Dat is niet hetgeen ik voor naar een dierentuin ga maar goed. Ik heb ze wel eens zien plassen. Dat vond ik echt indrukwekkendquote:
Jij bent het eerste gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
De een zoekt op FOK!, de ander in een dierentuin
Dat is toch hetzelfde ongeveer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).
Wel een paardelul dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).
Met alle respect, maar ik haal dat echt niet hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat hebben toch alle mannen op FOK!?
Ik ben de vriend van -river- ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf uit te schelden..
ik zoek eigenlijk niet, dat is het bestequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent het eerste geval.
nee, maar gewoon een debiele mongoolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zoek eigenlijk niet, dat is het beste
Is het een paard met een ezellul?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Wist niet dat jij al in een rolstoel zat johquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
de liefde van mijn leven heeft twee wielen in plaats van benen
Mwahquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het een paard met een ezellul?
Zijn wijf.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij al in een rolstoel zat joh
Oh, dan valt ie gewoon op kreupelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft ie niet. Sjonge jonge.
daarom zoekt ie ook op FOK!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, dan valt ie gewoon op kreupelen.
Daar mag je niet meer in een straal van twee kilometer in de buurt komen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek overal, behalve op de kinderopvang / basisscholen
Juist daar vind je geile moedertjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Misschien maak jij kans als je naar een centrum voor blinden gaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
ghehe ik wist hetquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij al in een rolstoel zat joh
ik ben net de belastingdienstquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijker kon je het niet maken.
Is braddie er weer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:45 schreef -river- het volgende:
Ik kwam de vader van mijn kind trouwens ook online tegen nu ik daar over nadenk.
Weet ik niet, maar hij is niet de vader van mijn kind want die is er niet meer, die heb ik helemaal versleten.quote:
Versleten?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hij is niet de vader van mijn kind want die is er niet meer, die heb ik helemaal versleten.
Kom niet aan mijn mattie!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zie je niet hoe erg VK er hier aan toe is
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus zij heeft de broek aan thuis.
Volgens mij wil hij zelf gewoon en gaat zijn vriendin met tegenzin meequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Een echte vent had morgen afgezegd!
Nee dat mag niet. Dank.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
KLB / Moeders waardeerd rechtse stem niet
mag dit wel volgens de policy? Is serieuze vraag
Als je op fvd stemt dan mag alles. Het probleem van fok en Nederland zijn juist de linkse nichtenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
KLB / Moeders waardeerd rechtse stem niet
mag dit wel volgens de policy? Is serieuze vraag
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf gewoon en gaat zijn vriendin met tegenzin mee
Als ik dit zo lees dan moet vogeltjesdans misschien maar alvast kijken naar een mooie kistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef -river- het volgende:
De vader van mijn kind was trouwens niet mijn enigst vriendje die dood ging hoor, mijn eerste vriendje deed dat ook, de een gaat nu eenmaal langer mee dan de ander.
Nee, een echte vent die doet gewoon eens wat voor een anderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Een echte vent had morgen afgezegd!
maar dan weet ik niet of het wel of niet magquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Dank.
Zet volgende keer ff een tr.
Hm, wel een leuk idee om dat zondag te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan moet vogeltjesdans misschien maar alvast kijken naar een mooie kist
Speel veel liever Fifa natuurlijk, maar dat ga ik dan zaterdagavond/zondag de hele tijd doenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf gewoon en gaat zijn vriendin met tegenzin mee
Dan bij deze.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het wel of niet mag
Is ook geen informatie die voor jou nodig is om te wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het wel of niet mag
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef -river- het volgende:
De vader van mijn kind was trouwens niet mijn enigst vriendje die dood ging hoor, mijn eerste vriendje deed dat ook, de een gaat nu eenmaal langer mee dan de ander.
Als je gewoon veel relaties hebt met mensen dan is de kans natuurlijk ook een stuk hoger dat er vroeg of laat 1 de geest geeftquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |