Daar heb je zeker gelijk in vriendin. Maar ik vind aardbeien/frambozen etc. lekker maar die vind ik te duur. Dus ik settle voor bananen iedere dagquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik eet het omdat het lekker is, dat het ook gezond is is mooi meegenomen.
Komt door die zachte gquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik luister ook graag naar jou.
Nou...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo erg is een dierentuin niet
Kun je ook in de uitlaat van de auto stoppen zodat je niet weg hoeftquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem morgen een banaan mee voor de apen.
Waarom ga je dan? Alleen om je chick te pleasen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou...
Je loopt maar een beetje doelloos rond om voor de 50e keer in mijn leven een tijger in een kooitje te zien. Op een gegeven moment heb je het wel weer gezien
Bij de Lidl en op de markt is groente en fruit nog best betaalbaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in vriendin. Maar ik vind aardbeien/frambozen etc. lekker maar die vind ik te duur. Dus ik settle voor bananen iedere dag
Is ook een optie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je ook in de uitlaat van de auto stoppen zodat je niet weg hoeft
Smeerlapquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik loop hele dagen met een harde L.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik loop hele dagen met een harde L.
Komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ga je dan? Alleen om je chick te pleasen?
Zeker waar, maar die heb ik hier niet op loopafstandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Bij de Lidl en op de markt is groente en fruit nog best betaalbaar.
Denk dat zijn vriendin ook een upgrade zoektquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom ga je dan? Alleen om je chick te pleasen?
En wat als ie dat niet doet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:32 schreef -river- het volgende:
Wel handig, ik heb ook zo een vriend die braaf meegaat als ik ergens heen wil.
Dus zij heeft de broek aan thuis.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo werken relaties doorgaans niet vriend
Doe nou niet alsof het je ook maar iets boeitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat als ie dat niet doet?
Weet ik niet, is nog nooit voorgekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En wat als ie dat niet doet?
Kan ik me ergens wel voorstellen ja, maar zoekt ze dat in een dierentuin?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat zijn vriendin ook een upgrade zoekt
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het je ook maar iets boeit
Ooit de lul van een olifant gezien?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik me ergens wel voorstellen ja, maar zoekt ze dat in een dierentuin?
De een zoekt op FOK!, de ander in een dierentuinquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik me ergens wel voorstellen ja, maar zoekt ze dat in een dierentuin?
Dat is niet hetgeen ik voor naar een dierentuin ga maar goed. Ik heb ze wel eens zien plassen. Dat vond ik echt indrukwekkendquote:
Jij bent het eerste gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
De een zoekt op FOK!, de ander in een dierentuin
Dat is toch hetzelfde ongeveer?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).
Wel een paardelul dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).
Met alle respect, maar ik haal dat echt niet hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat hebben toch alle mannen op FOK!?
Ik ben de vriend van -river- ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf uit te schelden..
ik zoek eigenlijk niet, dat is het bestequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent het eerste geval.
nee, maar gewoon een debiele mongoolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zoek eigenlijk niet, dat is het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |