Wel een paardelul dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).
Met alle respect, maar ik haal dat echt niet hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat hebben toch alle mannen op FOK!?
Ik ben de vriend van -river- ?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf uit te schelden..
ik zoek eigenlijk niet, dat is het bestequote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent het eerste geval.
nee, maar gewoon een debiele mongoolquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hè, op FOK! lopen genoeg ezels met een paardenlul rond (mijn vriendje is geen ezel).
Zo wordt het nooit wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zoek eigenlijk niet, dat is het beste
Is het een paard met een ezellul?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Wist niet dat jij al in een rolstoel zat johquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
de liefde van mijn leven heeft twee wielen in plaats van benen
Mwahquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het een paard met een ezellul?
Zijn wijf.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij al in een rolstoel zat joh
Oh, dan valt ie gewoon op kreupelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft ie niet. Sjonge jonge.
daarom zoekt ie ook op FOK!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, dan valt ie gewoon op kreupelen.
Daar mag je niet meer in een straal van twee kilometer in de buurt komen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Ik zoek overal, behalve op de kinderopvang / basisscholen
Juist daar vind je geile moedertjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Misschien maak jij kans als je naar een centrum voor blinden gaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:42 schreef Driepink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |