Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf gewoon en gaat zijn vriendin met tegenzin mee
Als ik dit zo lees dan moet vogeltjesdans misschien maar alvast kijken naar een mooie kistquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef -river- het volgende:
De vader van mijn kind was trouwens niet mijn enigst vriendje die dood ging hoor, mijn eerste vriendje deed dat ook, de een gaat nu eenmaal langer mee dan de ander.
Nee, een echte vent die doet gewoon eens wat voor een anderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Een echte vent had morgen afgezegd!
maar dan weet ik niet of het wel of niet magquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Dank.
Zet volgende keer ff een tr.
Hm, wel een leuk idee om dat zondag te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees dan moet vogeltjesdans misschien maar alvast kijken naar een mooie kist
Speel veel liever Fifa natuurlijk, maar dat ga ik dan zaterdagavond/zondag de hele tijd doenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij zelf gewoon en gaat zijn vriendin met tegenzin mee
Dan bij deze.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het wel of niet mag
Is ook geen informatie die voor jou nodig is om te wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dan weet ik niet of het wel of niet mag
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:52 schreef -river- het volgende:
De vader van mijn kind was trouwens niet mijn enigst vriendje die dood ging hoor, mijn eerste vriendje deed dat ook, de een gaat nu eenmaal langer mee dan de ander.
Als je gewoon veel relaties hebt met mensen dan is de kans natuurlijk ook een stuk hoger dat er vroeg of laat 1 de geest geeftquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?
na een potje of twee heb je dat ook wel weer gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speel veel liever Fifa natuurlijk, maar dat ga ik dan zaterdagavond/zondag de hele tijd doen
Nee. Is VK de ex van river?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zie je niet hoe erg VK er hier aan toe is
Nee hoor, gewoon toeval en waren beide jong.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij zo’n verzurende werking op mensen?
Hoe?quote:
Tussendoor beetje appen, netflixen, chillen....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
na een potje of twee heb je dat ook wel weer gezien?
Alleen jij denk ik?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zou je bijna afvragen hoeveel fokkers het lukt om een relatie te vinden buiten fok om
Ze zeggen weleens dat toeval niet bestaatquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon toeval en waren beide jong.
WOW! REBELS!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
Bijna tijd voor lunchGENOT. Ik ga patat eten hoor, schijt aan Sonja
I guess…quote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
Bijna tijd voor lunchGENOT. Ik ga patat eten hoor, schijt aan Sonja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |