Je gaat toch niet de Action aanprijzen wegens inferieure keuken-apparatuurquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het kwam door mijn goedkope Action staafmixer dat ik mijn soep niet glad kreeg
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van die gammele melk opschuimers op batterijen van de Action. Zwwinsszz prrrrr frrtttttt pr rr.
De hele teringbende onder de melk, maar schuim ho maar.
Dan moet je Elvis uit de buurt houden, zeker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dank u ik verwen hem de pleuris, lekkere tomaat kaas bol uit de bonus nu
Ja goed op ‘m letten hoor, Elvis zal het niet doenquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dank u ik verwen hem de pleuris, lekkere tomaat kaas bol uit de bonus nu
Goeie samenvatting jaquote:
quote:
Maar mijn blender doet het wel primaquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de Action aanprijzen wegens inferieure keuken-apparatuur
Je zult het binnenkort meemakenquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar mijn blender doet het wel prima
Heb een goedkope en doe er weinig meequote:Op donderdag 28 maart 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn broer heeft zo`n dure Kitchenaid,die doet daar best veel mee.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had even contact met iemand uit je directe omgeving.
Ja, was even bezig. Zat op m'n gemak nog even in het vorige topic, tot ik doorkreeg dat ik de LaPo had.quote:
We zijn al 2 topics verder, snel gaat dat blijkbaar nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snij bijna alles met een gekarteld broodmes.
Staat ook wel leuk op je aanrecht zo`n ding.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb een goedkope en doe er weinig mee
No worriesquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, was even bezig. Zat op m'n gemak nog even in het vorige topic, tot ik doorkreeg dat ik de LaPo had.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn al 2 topics verder, snel gaat dat blijkbaar niet
Nee gewoon in een handige steigerhouten keukenkastquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staat ook wel leuk op je aanrecht zo`n ding.
Naast de kookboeken?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon in een handige steigerhouten keukenkast
Was het een FvD’er?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef mijn bronnen nooit prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |