SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd de jongere broertjes van Dimitri Vd Bergh maar in de gatenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geef hem nog wat tijdKomt ook maar net om de hoek kijken
Z0rrtje, tijd voor een voorspelling; staat Cadby in de top 32 voor het WK?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Humphries voor nu wel, maar denk dat er nog een betere gaat opstaan.
Wtf?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit je weer te vingeren? Let op uw taalgebruik
Ja denk ik ook wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Z0rrtje, tijd voor een voorspelling; staat Cadby in de top 32 voor het WK?
Ik zeg; ja.
Het is hier geen VBL.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit je weer te vingeren? Let op uw taalgebruik
Denk dat hij zelfs met zijn talent nog de WMP kan halen. Genoeg Euro Tours en PC's voor hem.quote:
Ik vind Wade erbij ook altijd wel prima. Als Price beetje normaal doet ook wel. Barney, Wade, Whitlock, VdV en al dat volk mag moven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Houd de jongere broertjes van Dimitri Vd Bergh maar in de gaten
Krijgt ie geen concurrentie van Kyle Anderson?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat hij zelfs met zijn talent nog de WMP kan halen. Genoeg Euro Tours en PC's voor hem.
Wat?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijgt ie geen concurrentie van Kyle Anderson?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijgt ie geen concurrentie van Kyle Anderson?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Wade erbij ook altijd wel prima. Als Price beetje normaal doet ook wel. Barney, Wade, Whitlock, VdV en al dat volk mag moven.
Eerst vind je Wade erbij prima, zin later mag die moven?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Wade erbij ook altijd wel prima. Als Price beetje normaal doet ook wel. Barney, Wade, Whitlock, VdV en al dat volk mag moven.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Wade erbij ook altijd wel prima.
quote:Wade en al dat volk mag moven.
Lewis is juist weer op de weg terug van zijn mindere periode.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar de tweede keer Wade staat bedoelde ik Lewis.
Jokers?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar de tweede keer Wade staat bedoelde ik Lewis.
Voor hoe lang lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lewis is juist weer op de weg terug van zijn mindere periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |