Ken je klassiekersquote:
Die kende ik niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken je klassiekers![]()
KLB / Famfare die de buurt terroriseert
Geaccepteerd omdat je zulke rake dingen weet te zeggen wat betreft Feyenoordquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kende ik niet.
Mijn oprechte excuses.
10-jarig?quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken je klassiekers![]()
KLB / Famfare die de buurt terroriseert
Potverdomme 10-jarig jubileum van dat topic.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
10-jarig?
Zit jij ook in deze video?
-doe maar gewoon normaal-quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
10-jarig?
Zit jij ook in deze video?
Hij heeft echt een kop als een leren tasquote:
Nou inderdaad en dat nog voor zijn 40e. Elke dag een fles whisky en pakje Javaanse Jongens en je ziet er beter uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij heeft echt een kop al een leren tas
Je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:50 schreef Oldground het volgende:
[..]
Misschien kan Kuyt ook wel de nieuwe premier worden!
LOLquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet het echter nooit met Dirk, misschien duikt hij ineens op als Groenlinksback.
Well done makkerquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:45 schreef onlogisch het volgende:
En ook ik heb maar weer gewoon verlengd
Kut Feyenoord.
Nog altijd beter dan de schoonfamilie en de woonboulevardquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:09 schreef exile79 het volgende:
Kut Feyenoord.
Het nut van een brede genenpoel voor een succesvolle soort is wel weer bewezen, me dunkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou inderdaad en dat nog voor zijn 40e. Elke dag een fles whisky en pakje Javaanse Jongens en je ziet er beter uit.
Toon van Bodegomgodquote:‘Martin van Geel initieerde vertrek bij Feyenoord niet zelf’
Deze week werd bekend dat de wegen van Martin van Geel en Feyenoord aan het einde van dit seizoen scheiden. De technisch directeur liet op de website van de Rotterdammers weten ‘ruimte te maken vanwege de vele negatieve aandacht die er nu is voor hem’, maar volgens Martijn Krabbendam is het vertrek van Van Geel niet door beleidsbepaler zelf geïnitieerd.
De journalist van Voetbal International stelt vrijdagavond in het televisieprogramma Veronica Inside namelijk dat Toon van Bodegom, de nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen van Feyenoord, een grote vinger in de pap heeft gehad. "De nieuwe voorzitter van de RvC heeft gewoon ingegrepen", is Krabbendam resoluut.
Volgens Krabbendam heeft Van Bodegom ‘zijn oor te luisteren gelegd binnen alle geledingen van de club’ en overleg gevoerd met de Vrienden van Feyenoord. "Als daar dan uitkomt dat 49 procent van je aandeelhouders het niet meer in de technisch directeur ziet zitten... Van Bodegom voelde dat het sentiment niet goed was, dan behoor je in te grijpen. En hij is eigenlijk de eerste binnen Feyenoord die meteen van zich laat horen en een beslissing neemt."
Van Geel trad in het seizoen 2011/12 aan bij Feyenoord, dat op dat moment kampte met een enorme schuldenlast en een fors negatief eigen vermogen. Mede onder leiding van de technisch directeur werd Feyenoord weer financieel gezond. Feyenoord presteert dit seizoen ondermaats en volgens menigeen komt dit door de slechte samenstelling van de selectie waar Van Geel verantwoordelijk voor is. Algemeen directeur Jan de Jong sprong woensdag nog in de bres voor Van Geel: "Het gaat ook niet om de kritiek, maar om de mate waarmee die geuit wordt. De vorm en de inhoud, daar mag je wel wat van vinden. Ik vind dat soms op het onbeschofte af. Ik vind dat we dat met z’n allen nooit mogen accepteren", zo vertelde hij aan Feyenoord TV.
quote:FC Lienden zou na dit seizoen de licentie van de club, die mogelijk maakt dat zij in de Tweede of Derde divisie mogen spelen, overgeven aan Feyenoord, zo meldt Valentijn Driessen vanavond bij het populaire sportprogramma Veronica Inside.
Het is voor een club mogelijk om een licentie over te nemen van een club die daar vanaf zou willen. Feyenoord zou daar baat bij hebben om evengoed nog in te stromen in de piramide. Iets dat zij enige jaren geleden nagelaten hebben. Volgens vertrekkend Technisch directeur Martin van Geel zou dat om financiële redenen niet gebeurt zijn. Volgens ingewijden was het gewoon een foute keus die met deze stap snel opgelost zou kunnen worden.
Lienden heeft volgens mij wel grote financiele problemen en heeft zich op een gegeven moment afgelopen jaar ook teruggetrokken uit de Tweede Divisie(om later een doorstart te maken en alsnog weer terug te keren)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
FC Lienden wil de licentie geven aan Jong Feyenoord. Kan dat zomaar? Of is dat een 1 aprilgrap?
[..]
Zoals het klinkt is het gek genoeg wel allemaal geloofwaardig. Lienden heeft de licentie aangeboden en van Geel heeft deze geweigerd. Het zou een prettige oplossing zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lienden heeft volgens mij wel grote financiele problemen en heeft zich op een gegeven moment afgelopen jaar ook teruggetrokken uit de Tweede Divisie(om later een doorstart te maken en alsnog weer terug te keren)
Klinkt verder alsnog wel heel ongeloofwaardig.
Weer een jaar lang worden opgelichtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:45 schreef onlogisch het volgende:
Kut Feyenoord.
Die zullen vast wel snel beschikbaar zijn via Aliexpress.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:48 schreef MPC60 het volgende:
Ik zou zo ¤50,- extra betalen voor een shirt zonder sponsor erop. Ik vind het zeker een mooi shirt, alleen die sponsor.Zet bv die k dan netjes in het midden. Tjongejongejonge.
Die hebben altijd van die kleine maatjes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zullen vast wel snel beschikbaar zijn via Aliexpress.
Wat is dit nou weer?twitter:sinclairbischop twitterde op zondag 31-03-2019 om 12:53:34Giovanni van Bronckhorst lijkt flink in te grijpen tegen FC Utrecht. Steven Berghuis is gepasseerd en Toornstra speelt vanaf rechts. Van Persie speelt op 10 en Jorgensen keert terug in de spits. reageer retweet
Moet wel iets voorgevallen zijn gok ikquote:Op zondag 31 maart 2019 13:09 schreef fetX het volgende:
Die Gio blijft ook echt rare keuzes maken. Blij dat hij volgend jaar niet meer voor de groep staat.
Van Beek in de basis![]()
Berghuis op de bank![]()
Kokcu op de bank
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:13 schreef macca728 het volgende:
Berghuis heeft wel een slappe instelling vaak, dus ik kan het nog wel volgen ook
Blijft een van je beste spelers. En nu zonder Kokcu loopt er heel weinig creativiteit op het veld.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:13 schreef macca728 het volgende:
Berghuis heeft wel een slappe instelling vaak, dus ik kan het nog wel volgen ook
Weet jij veel wat er is voorgevallenquote:Op zondag 31 maart 2019 13:27 schreef Caland het volgende:
91 - Steven Berghuis created more chances than any other player this Eredivisie season (91), while only Steven Bergwijn (12) provided more assists (11). Benched.
#TREINKAPEROUT
Ja Caland weet dat precies, hij werkt bij Feyenoord namelijk. Dat je nog zoiets doms vraagt.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet jij veel wat er is voorgevallen
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Steven de dochter van Gio heeft geneukt.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja Caland weet dat precies, hij werkt bij Feyenoord namelijk. Dat je nog zoiets doms vraagt.
Pics van die dochter graagquote:Op zondag 31 maart 2019 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Steven de dochter van Gio heeft geneukt.
Is die al meerderjarigquote:Op zondag 31 maart 2019 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Steven de dochter van Gio heeft geneukt.
Pfoe wat een onrust zeg.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:35 schreef Ali_boo het volgende:
Het blijft onrustig rondom Feyenoord. Enkele supporters hebben zaterdagnacht een spandoek bij De Kuip opgehangen met de tekst 'Operatie grote schoonmaak.' De Noordzijde eist hiermee het vertrek van algemeen directeur Jan de Jong, Directeur Stadion Feijenoord Van Merwijk en manager media en communicatie Raymond Salomon.
[ afbeelding ]
Gekkenhuis hoor. Maasgebouw bestorming is er niks bij.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:35 schreef Ali_boo het volgende:
Het blijft onrustig rondom Feyenoord. Enkele supporters hebben zaterdagnacht een spandoek bij De Kuip opgehangen met de tekst 'Operatie grote schoonmaak.' De Noordzijde eist hiermee het vertrek van algemeen directeur Jan de Jong, Directeur Stadion Feijenoord Van Merwijk en manager media en communicatie Raymond Salomon.
[ afbeelding ]
Dit zal allemaal erg veel indruk maken op ‘koele kikker’ de Jong.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:35 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
TR gezet.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Jaap Stam mag ook op het spandoek met zijn Nazi hoofd
Het ligt gewoon aan zijn babystem. Terechte beslissing van Gio.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:13 schreef macca728 het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2019 13:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan zijn babystem. Terechte beslissing van Gio.
Nepnieuws.. spandoek is opgehangen door Krabbendamquote:Op zondag 31 maart 2019 13:35 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
De spraycan was leeg toen ze het vinkje bij Van Geel moesten zetten?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:35 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vermoed een tia bij Gio.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet wel iets voorgevallen zijn gok ik
Ook geen Kramerquote:Op zondag 31 maart 2019 14:19 schreef fetX het volgende:
Geen Gustafson. Dat is mooi, aangezien oud Feyenoorders vrijwel altijd tegen ons een geweldige wedstrijd spelen.
Zit allemaal niet zo lekker bij ons hèquote:Op zondag 31 maart 2019 14:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Advocaat wist er meer van, is iets voorgevallen met Berghuis.
Terecht het bankje op dus.
Eens, maar dit is ook niet de eerste onder Gio waar ‘iets is voorgevallen’.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, dat Berghuis een heel vervelend mannetje is was al wel langer bekend toch.
Als er wat voorvalt lijkt het me niet de schuld van zon beetje de meest correcte man die Nederland kent.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar dit is ook niet de eerste onder Gio waar ‘iets is voorgevallen’.
Lekker boeiend, die ene gaat zeker weg, de ander waarschijnlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:31 schreef Oldground het volgende:
Als het al gelekt is naar de coach van de tegenpartij, weten we het snel genoeg.
Maar handig dat je nu een conflict hebt met je op één na beste speler.
Nah, dat vind ik te makkelijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als er wat voorvalt lijkt het me niet de schuld van zon beetje de meest correcte man die Nederland kent.
Dat niet, maar hij kan wel slecht omgaan met spelers die niet in de pas lopenquote:Op zondag 31 maart 2019 14:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als er wat voorvalt lijkt het me niet de schuld van zon beetje de meest correcte man die Nederland kent.
Dit.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij kan wel slecht omgaan met spelers die niet in de pas lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |