abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185933938
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:53 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat zijn projecten van voornamelijk extreem-linkse signatuur als FvD extreem-rechts is. In werkelijkheid zijn het vooral projecten van een politiek kleurloze internationale clique.
De EU als extreemlinks project... Dat kun je toch niet volhouden man...
pi_185933941
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2019 00:46 schreef borealist het volgende:

[..]

Ik krijg bij universiteiten toch wel de indruk dat daar voornamelijk mensen terecht komen die klakkeloos informatie naar binnen kunnen gieten en dat vervolgens op bevel kunnen uitschijten.

Dat kan natuurlijk niet, want stel dat ze mein kampf lezen en dat klakkeloos overnemen. Zodoende hanteren universiteiten het wc eend model.

Ze lezen bij wc eend alleen wat goedgekeurd is door wc eend. Bij geval van conflict is degene die het meest geciteerd wordt de baas. Kritiek leveren wordt ze natuurlijk ook geleerd, dat is niet veel anders dan pesten, maar ze zijn er desondanks trots op als ze iets leren dat iedereen van nature kan.

Vandaar dat het niet zo hard gaat met onze technologische vooruitgang.
idioot
graag verwijderen
pi_185933955
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De EU als extreemlinks project... Dat kun je toch niet volhouden man...
Net als dat je niet kan volhouden dat FvD extreem-rechts is.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 13:58:00 #229
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185933958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
Het lijkt me een leugentje van je. Maar als je een internetbron weet met een letterlijk citaat.... geef die bron.
https://www.tandfonline.c(...)1598282.2018.1478251

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:48 schreef Bluesdude het volgende:
Aan welke vreedzame oplossing denk je ?
Lees het Nieuwe Testament, met extra aandacht voor de uitspraken van Jezus en de aanname dat de huidige interpretatie van het NT onjuist is.
pi_185933963
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:57 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Eitje. Ogenschijnlijk fascistisch zelfs.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185933989
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:53 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat zijn projecten van voornamelijk extreem-linkse signatuur als FvD extreem-rechts is. In werkelijkheid zijn het vooral projecten van een politiek kleurloze internationale clique.
De FvD is niet extreemrechts, maar als wel dan is de EU nog steeds niet extreemlinks .
Dat is een drogredenering.

Die clique worden democratisch gekozen.
En de gekozenen zijn allemaal politiek gekleurd
Wel realistisch blijven , hee ?
pi_185933992
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Eitje. Fascistisch zelfs.
Dat zou ik van het FvD vooralsnog niet kunnen zeggen. Van Baudet ook niet, wel dat-ie er een hele dubieuze fascinatie voor heeft en dat dat wel eens rare gevolgen zou kunnen hebben voor het FvD. Reden genoeg om er met een flinke boog om heen te lopen.
pi_185934001
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Eitje. Fascistisch zelfs.
FvD lijkt in niets op autoritair antidemocratisch, antiparlementair, antiliberaal en anti-intellectueel D66. De enige overeenkomst is de mate van hang naar nationalisme (NL en EU), en de D66 is op dat vlak nog veel imperialistischer - en machtsbeluster.
pi_185934008
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zou ik van het FvD vooralsnog niet kunnen zeggen. Van Baudet ook niet, wel dat-ie er een hele dubieuze fascinatie voor heeft en dat dat wel eens rare gevolgen zou kunnen hebben voor het FvD.
Het lijkt er sterk op, maar ze hebben dat inderdaad nog niet echt in uitvoering gebracht. Dat besefte ik me ook, en heb er dus 'ogenschijnlijk fascistisch' van gemaakt.
pi_185934014
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Het lijkt er sterk op, maar ze hebben dat inderdaad nog niet echt in uitvoering gebracht. Dat besefte ik me ook, en heb er dus 'ogenschijnlijk fascistisch' van gemaakt.
Braaf.
pi_185934023
quote:
Ik vroeg om een linkje die jouw leugen kon onderbouwen.
Natuurlijk kun je die niet geven en kom je met een neplinkje.

quote:
Lees het Nieuwe Testament, met extra aandacht voor de uitspraken van Jezus en de aanname dat de huidige interpretatie van het NT onjuist is.
Geef eens direct antwoord.
Dit is weer zo draaierig en verwijzend naar een neplinkje/nepbron

Durf je gewoon niet te zeggen wat jouw ' vreedzame oplossing ' is.
Hoe echt vreedzaam is het dan ?
pi_185934025
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:02 schreef EipNiC het volgende:

[..]

FvD lijkt in niets op autoritair antidemocratisch, antiparlementair, antiliberaal en anti-intellectueel D66. De enige overeenkomst is de mate van hang naar nationalisme (NL en EU), en de D66 is op dat vlak nog veel imperialistischer - en machtsbeluster.
Anti-democratisch zijn ze zeker. Meer directe macht naar de MP die ministers aan kan stellen en ontslaan, politieke tegenstanders monddood maken door ze weg te zetten als de vijand / landverraders, en een bindend referendum om de mening van de meerderheid door te drukken.
pi_185934028
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:01 schreef Bluesdude het volgende:
De FvD is niet extreemrechts, maar als wel dan is de EU nog steeds niet extreemlinks .
Dat is een drogredenering.

De post toont de fragiliteit van definities. GroenLinks is ook niet (extreem-)links als je kijkt wiens belangen met hun plannen behartigd worden.
pi_185934030
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Braaf.
Moet je er van huilen ja? Anders snap ik die PI niet helemaal.
pi_185934038
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:05 schreef probeer het volgende:
Anti-democratisch zijn ze zeker.

een bindend referendum om de mening van de meerderheid door te drukken.
Haha _O-. Eigenlijk is democratie net fascisme, dus is het maar goed dat we democratie wegdoen, ten faveure van...echt fascisme.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:08:48 ]
pi_185934039
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:06 schreef EipNiC het volgende:

[..]

De post toont de fragiliteit van definities. GroenLinks is ook niet (extreem-)links als je kijkt wiens belangen met hun plannen behartigd worden.
Je verandert van onderwerp. Schiet niet op zo.
pi_185934042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 13:57 schreef EipNiC het volgende:

[..]

O, dat lukt me vrij aardig. Maar goed, daar zijn andere topics voor.
pi_185934056
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Anti-democratisch zijn ze zeker. Meer directe macht naar de MP die ministers aan kan stellen en ontslaan, politieke tegenstanders monddood maken door ze weg te zetten als de vijand / landverraders, en een bindend referendum om de mening van de meerderheid door te drukken.

Maar ik heb niet zo'n zin om daarover met iemand als jou in discussie te gaan, dus na deze post ga ik ook niet meer op deze mini-discussie in.
Met Baudet als nep-intellectueel die alleen de opvattingen van tegenstanders kritisch tegen het licht houdt en heilig overtuigd is van diens eigen opvattingen gedreven door zijn narcisme zou je het FvD ook prima als anti-intellectueel aan kunnen merken.
pi_185934069
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
Met Baudet als nep-intellectueel die alleen de opvattingen van tegenstanders kritisch tegen het licht houdt en heilig overtuigd is van diens eigen opvattingen gedreven door zijn narcisme zou je het FvD ook prima als anti-intellectueel aan kunnen merken.
Intellectuelen ondermijnen door ze nep-intellectuelen te noemen is ook wel weer anti-intellectueel, hè.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:10:12 ]
pi_185934074
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:07 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Haha _O-
Een zeer belangrijk aspect van de democratie is het beschermen van de belangen van minderheden. Dat gaat bij Baudet compleet overboord.
pi_185934078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Een zeer belangrijk aspect van de democratie is het beschermen van minderheden. Dat gaat bij Baudet compleet overboord.
Alhier een voorbeeld waar indoctrinatie in het onderwijs succesvol is gebleken.

quote:
2s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 11:33 schreef Franny_G het volgende:

Een taak in het onderwijs is burgerschapsvorming: daar hoort bij dat je kinderen leert wat het leven in een democratie inhoudt en wat er bijv in onze grondwet staat. Dingen die daartegen in druisen, worden dan ook als zodanig benoemd.
Om hier even op terug te komen ;).

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:12:11 ]
pi_185934082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:09 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Intellectuelen ondermijnen door ze nep-intellectuelen te noemen dan ook wel weer.
Baudet is dan weliswaar wel redelijk intelligent, maar geen intellectueel.
pi_185934092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:11 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Alhier een voorbeeld waar indoctrinatie in het onderwijs succesvol is gebleken.
Zegt degene die blijkbaar denkt dat democratie niets meer betekent dan 'meeste stemmen gelden'.

En geen zorgen, ik indoctrineer zelf ook weer anderen. Geef het door, en zulks.
pi_185934109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Zegt degene die blijkbaar denkt dat democratie niets meer betekent dan 'meeste stemmen gelden'.

En geen zorgen, ik indoctrineer zelf ook weer anderen. Geef het door, en zulks.
Buiten dat je uitgangspunt buiten de waarheid staat is het niet zo dat 'de wil van de meerderheid doordrukken (realiseren)' een negatie is van 'het beschermen van de minderheden'. Elementaire logica... 'de minderheden' zijn geen monolitische delen van de gehele bevolking: individuen uit die 'groepen' kunnen op verschillende punten deel uit maken van zowel de absolute minder- of meerderheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2019 14:18:00 ]
pi_185934126
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2019 14:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Baudet is dan weliswaar wel redelijk intelligent, maar geen intellectueel.
Jawel hoor; je moet er alleen niet zoveel aan ophangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')