Wou haar altijd doenquote:
Welk cijfer?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Geile blik, mooie ogen, mooie neus, mooie lippen, mooie tieten, mooie haartjes
Goed hoor Hermann
Haha homofielquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:16 schreef Driepink het volgende:
Goed figuur in de tt, jammer van dat hoofd
quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Geile blik, mooie ogen, mooie neus, mooie lippen, mooie tieten, mooie haartjes
Goed hoor Hermann
Jaquote:
Hoog.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind dit altijd onnodig lastig en zinloos, maar plak er maar een 8.9 op
quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas heb ik nog geen dame ontmoet die smaak heeft
Ontmoet je regelmatig dames?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas heb ik nog geen dame ontmoet die smaak heeft
nee daarom is het ook zo lastig allemaalquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ontmoet je regelmatig dames?
Welkom bij Hansquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb jij nou nooit iets positiefs te melden
Zo zo, wat een korting. Lekker hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
vanavond komt weer voor een tientje een dame van plezier langs
Heb er denk ik ook wel op gefapt, maar staat me niet meer zo duidelijk bij als een nikkie plessen in kees & co bijvoorbeeld.quote:
Welquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
vanavond komt weer voor een tientje een dame van plezier langs
Echt hè, nooit gesnapt waarom ik nou niet welkom wasquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Voelt als een warm bad nu Hans er weer is, heerlijk.
Ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit hier al sinds 8 uur keihard te ploeteren
Fiets jij tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:29 schreef Der_Mann het volgende:
ik hou mijn pis lekker in zodat ik extra motivatie heb om sneller naar huis te fietsen, doei hoor
Waarom is dat om te lachen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens. Ik ben weer thuis HAHAHA
Nou omdat veel hier 16:30 vrij zijn en ik nu al thuis ben GENOTquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom is dat om te lachen?
Oh ok.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou omdat veel hier 16:30 vrij zijn en ik nu al thuis ben GENOT
jij moest waarschijnlijk weer eerder opstaanquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou omdat veel hier 16:30 vrij zijn en ik nu al thuis ben GENOT
nee, je kans is verkekenquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar Hansie, ik ga jou dit jaar dus niet meeten in Utrecht?
dan nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je niks aardigs kan typen, typ dan niet.
heb niet het idee dat ik wat heb gemist ghehe haahaquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer, ik heb jou dus wel gezien maar jij mij niet.
Dat klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb niet het idee dat ik wat heb gemist ghehe haaha
Dan mag je mij uitlachen vriend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
jij moest waarschijnlijk weer eerder opstaan
zo kinderachtig ben ik nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan mag je mij uitlachen vriend.
Oke Hermannquote:
Moet jij weten.quote:
Jij bent de grootste oorzaak van onzin manquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga zo door, die emogifs zijn nodig met al die onz invloeden hier
Wordt er nog druk geteld in MEN?quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent de grootste oorzaak van onzin man
Ik snap de link nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:48 schreef HPLC het volgende:
KLB / Mensen met rare gezichtsuitdrukking
@:Driepink
Net zo slim als dat jij lelijk bentquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim he
quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb weer een minuutje pret gehad
Alleen jij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt wel weer zien wie daar verantwoordelijk voor zijn
Dodelijk saai.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed en productiever dan normaal.![]()
En de jouwe?
Je hebt toch al weekend?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed en productiever dan normaal.![]()
En de jouwe?
Met jou erbij he.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal morgen wel even foto maken
Hmmmquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ik ben niet bepaald een foto model
wtf is een hobbezak?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Voel mij soms net zo'n hobbezak moeder![]()
Hoezoquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent de grootste oorzaak van onzin man
Lolquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Voel mij soms net zo'n hobbezak moeder![]()
Drollenvangerquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Staat voor veel te ruime kleding
Ziet er niet uit ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zijn ook vreselijke broeken.
Amerikaanse oudere dame met zilveren haar die self-help boeken verkoopt via internet. Right.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:17 schreef Cronometer het volgende:
Net naar podcast van Byron Katie geluisterd. Mind blowing 😲
Luister nou eens gewoon.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Amerikaanse oudere dame met zilveren haar die self-help boeken verkoopt via internet. Right.
Uh ok.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:33 schreef Trollscience het volgende:
wie wil mijn heerlijke, zachte, strakke schaamlippen bevoelen?
haha sorry mn broertje zT OP mn computerquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:33 schreef Trollscience het volgende:
wie wil mijn heerlijke, zachte, strakke schaamlippen bevoelen?
Je zusje zal je bedoelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha sorry mn broertje zT OP mn computer
Is je zusje een beetje lekker?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha sorry mn broertje zT OP mn computer
Ik heb alleen een broertje jij homotjequote:Op donderdag 28 maart 2019 17:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jouw zusje was wel lekker toen ik mijn pieliewielie in haar mond had gister
nog beterquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broertje jij homotje
laten we zeggen dat hij mijn gezicht niet hoeft te zien als ik met hem bezig benquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga je gang niffo, weet niet of hij op lelijke junks valt alleen.
formuleren*quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
laten we zeggen dat hij mijn gezicht niet hoeft te zien als ik met hem bezig benlaat ik het zo formaleren
1. Zemelige stemquote:
De eerste 5 min is bagger. Daarna wordt het mooi.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
1. Zemelige stem
2. platitudes
3. ze heeft het over afkomen van depressie, waar ik geen last van heb.
4. "I just want to help"
5. Oprah
Dit is niet voor mij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
De eerste 5 min is bagger. Daarna wordt het mooi.
Onzinquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:08 schreef Trollscience het volgende:
sws al die verpauperde mindfulness-zelfhulp "life-coaches"
Dat klopt. Maar betekent niet dat ik niet gewoon aan de slag kan voor m’n eigen bedrijf.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt toch al weekend?
Zozoquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar betekent niet dat ik niet gewoon aan de slag kan voor m’n eigen bedrijf.
Inderdaad. Leef gewoon je eigen leven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:08 schreef Trollscience het volgende:
sws al die verpauperde mindfulness-zelfhulp "life-coaches"
Hier ben ik het aardig mee eens. Met zo’n iemand als ‘coach’ of ‘guru’ moet je inderdaad aardig op dezelfde golflengte zitten wil je het nut inzien van wat ze zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
Het zal vast helpen voor sommige mensen, maar je moet al op die wavelength zitten voordat dit aansprekend voor je is. Daarom zijn er ook zo veel verschillende types in de self-help wereld. Zeg maar van Jordan Peterson tot Joel Osteen
Dat zijn scamsquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:26 schreef xcachet het volgende:
Jullie hebben ze vast wel eens gezien: Die jonge jongens die met hun ‘e-business’ tonnen verdienen en jou ook even gaan vertellen hoe je dat kan doen.
Echt goud.
Ik luister dit heel vaak.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Leef gewoon je eigen leven.
Het kan gewoon hoor. Maak een webshop en creeer dropshipments vanuit de groothandels (vaak Chinese). Bestaat ook al 20 jaar.quote:
Dat ligt niet aan de persoon, dat ligt eraan wat je er zelf mee doet denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier ben ik het aardig mee eens. Met zo’n iemand als ‘coach’ of ‘guru’ moet je inderdaad aardig op dezelfde golflengte zitten wil je het nut inzien van wat ze zeggen.
Ik lees tegenwoordig wel boeken over productiviteit, doelen stellen etc. Vallen allemaal in principe onder ‘zelfhulpboeken’. En deze boeken worden vaak exact nagepraat door deze ‘coaches’.
Ik geloof er wel in dat iets soms tig keer tegen je gezegd kan worden, maar dat het pas bij je binnen komt zodra het door de juiste persoon tegen je gezegd wordt.
Boeit niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:29 schreef Rozevla het volgende:
Dochter doet een zelfmoord poging en der moeder kan niet langs komen want ze kan niet weg op der werk.
Haaaahaatjes
Wat is jouw bedrijf?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het kan gewoon hoor. Maak een webshop en creeer dropshipments vanuit de groothandels (vaak Chinese). Bestaat ook al 20 jaar.
Alleen dat klanten komen aanwaaien en je nadat je een shopje in elkaar hebt gedrukt alles vanzelf gaat, is natuurlijk niet waar.
Die gasten verdienen flink geld aan naïeve mensen die de cursussen kopen denk ik.
Dat kan jouw overtuiging zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de persoon, dat ligt eraan wat je er zelf mee doet denk ik.
De meeste cliché's verbergen diepe waarheden, maar daar kom je pas achter wanneer je het zelf ervaart denk ik; anders blijven het gewoon cliché's.quote:
Dat doe ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef xcachet het volgende:
Oh, en verkopen via Bol.com is wel een goede business.
Ohquote:
Ja met die tweedehands boeken bedoel je?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh![]()
Kan je nog best leuk geld mee maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |