Zozoquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar betekent niet dat ik niet gewoon aan de slag kan voor m’n eigen bedrijf.
Inderdaad. Leef gewoon je eigen leven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:08 schreef Trollscience het volgende:
sws al die verpauperde mindfulness-zelfhulp "life-coaches"
Hier ben ik het aardig mee eens. Met zo’n iemand als ‘coach’ of ‘guru’ moet je inderdaad aardig op dezelfde golflengte zitten wil je het nut inzien van wat ze zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:15 schreef JimmyDean het volgende:
Het zal vast helpen voor sommige mensen, maar je moet al op die wavelength zitten voordat dit aansprekend voor je is. Daarom zijn er ook zo veel verschillende types in de self-help wereld. Zeg maar van Jordan Peterson tot Joel Osteen
Dat zijn scamsquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:26 schreef xcachet het volgende:
Jullie hebben ze vast wel eens gezien: Die jonge jongens die met hun ‘e-business’ tonnen verdienen en jou ook even gaan vertellen hoe je dat kan doen.
Echt goud.
Ik luister dit heel vaak.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Leef gewoon je eigen leven.
Het kan gewoon hoor. Maak een webshop en creeer dropshipments vanuit de groothandels (vaak Chinese). Bestaat ook al 20 jaar.quote:
Dat ligt niet aan de persoon, dat ligt eraan wat je er zelf mee doet denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier ben ik het aardig mee eens. Met zo’n iemand als ‘coach’ of ‘guru’ moet je inderdaad aardig op dezelfde golflengte zitten wil je het nut inzien van wat ze zeggen.
Ik lees tegenwoordig wel boeken over productiviteit, doelen stellen etc. Vallen allemaal in principe onder ‘zelfhulpboeken’. En deze boeken worden vaak exact nagepraat door deze ‘coaches’.
Ik geloof er wel in dat iets soms tig keer tegen je gezegd kan worden, maar dat het pas bij je binnen komt zodra het door de juiste persoon tegen je gezegd wordt.
Boeit niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:29 schreef Rozevla het volgende:
Dochter doet een zelfmoord poging en der moeder kan niet langs komen want ze kan niet weg op der werk.
Haaaahaatjes
Wat is jouw bedrijf?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het kan gewoon hoor. Maak een webshop en creeer dropshipments vanuit de groothandels (vaak Chinese). Bestaat ook al 20 jaar.
Alleen dat klanten komen aanwaaien en je nadat je een shopje in elkaar hebt gedrukt alles vanzelf gaat, is natuurlijk niet waar.
Die gasten verdienen flink geld aan naïeve mensen die de cursussen kopen denk ik.
Dat kan jouw overtuiging zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de persoon, dat ligt eraan wat je er zelf mee doet denk ik.
De meeste cliché's verbergen diepe waarheden, maar daar kom je pas achter wanneer je het zelf ervaart denk ik; anders blijven het gewoon cliché's.quote:
Dat doe ik.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef xcachet het volgende:
Oh, en verkopen via Bol.com is wel een goede business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |