abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2019 @ 17:59:04 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_188191371
Knap gedaan Cots. En wat fijn dat je op jezelf kunt vertrouwen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_188192337
Goede berichten ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188193618
Goed bezig! ^O^
pi_188193630
Klinkt goed CotS! Succes met het laatste stukje in het fasehuis!
Fake it till you make it...
pi_188201203
Dank jullie :*

Vandaag zou ik het gesprek hebben om het ontslag te plannen, alleen mijn hoofdbehandelaar kwam een half uur te laat met de mededeling dat het morgen geregeld wordt. Dus morgen om 9:00 hoor ik meer... laatste loodjes ;)

Ondertussen heb ik zo beetje alles thuis liggen... moet nog even de bedenken hoe ik de grote weekendtas weer thuis krijg, maar dat is typisch mij, verzanden in details als het spannend wordt. Ach, het is een prima manier om ermee te dealen en ik kan het ook loslaten

Verder heb ik wel een soort planning voor door de week en moet ik ook leren accepteren dat ik een heel rustig leven ga hebben. De neiging om alle dagen enorm vol te proppen is groot, alleen daar mag ik niet aan toegeven, anders gaat het zo weer fout. Dat is wel een beetje lastig, maar eerst op papier en doen en dan gewoon wennen aan een rustig leven.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 10:50:58 #156
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_188201284
Lieve Cots wat ben ik blij dat je toch naar het fasehuis gegaan bent en dst je er zo veel positiefs uit hebt weten te halen.

Je bent zo goed nu in nuanceren van je eigen gedachtes! Super knap eigenlijk.

Ik wens je veel plezier en geluk met het besef dat het allemaal af loopt in het fasehuis.

En dan de nieuwe start helemaal thuis met therapie en dergelijke.

Wow!!wat een goed nieuws allemaal
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_188221432
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 10:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Lieve Cots wat ben ik blij dat je toch naar het fasehuis gegaan bent en dst je er zo veel positiefs uit hebt weten te halen.

Je bent zo goed nu in nuanceren van je eigen gedachtes! Super knap eigenlijk.

Ik wens je veel plezier en geluk met het besef dat het allemaal af loopt in het fasehuis.

En dan de nieuwe start helemaal thuis met therapie en dergelijke.

Wow!!wat een goed nieuws allemaal
:@ Dank je wel :* Wat lief! Je maakt me helemaal blij!
pi_188221443
Oke! Omdat het goede nieuws nog niet op is: 23-08 ga ik met ontslag. De komende weken slaap ik voornamelijk thuis, mocht het niet lukken, dan kan ik altijd langer blijven, maar niemand verwacht dat dit nodig is.

De nazorg is ook echt heel erg top! Ik ben een gelukkig (en nu een beetje hyper) mens :)
  woensdag 31 juli 2019 @ 14:28:46 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188221612
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke! Omdat het goede nieuws nog niet op is: 23-08 ga ik met ontslag. De komende weken slaap ik voornamelijk thuis, mocht het niet lukken, dan kan ik altijd langer blijven, maar niemand verwacht dat dit nodig is.

De nazorg is ook echt heel erg top! Ik ben een gelukkig (en nu een beetje hyper) mens :)
^O^ :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_188224980
Oh Cots wat super fijn. Mocht je weer behoefte aan wat boeken tips. Ik ben nu met een leuke serie bezig die jou ook wel in je straatje past :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188227565
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh Cots wat super fijn. Mocht je weer behoefte aan wat boeken tips. Ik ben nu met een leuke serie bezig die jou ook wel in je straatje past :)
Welke serie? Ik ben heel benieuwd :)! (met heel veel dingen heb ik discipline... behalve met de aanschaf van boeken ;))
pi_188228634
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Welke serie? Ik ben heel benieuwd :)! (met heel veel dingen heb ik discipline... behalve met de aanschaf van boeken ;))
Weet niet of je Nederlands of Engels leest.

Maar heb deze even op bol gezocht. Anders moet je me even een DM sturen :) Bekijk Nevermoor 1 - Nevermoor - Morrigan Crow en het Wondergenootschap op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')