binnen 2 uur van niks naar baby, dus volledig overdonderd, maar wat is 'ie mooi
  binnen 2 uur van niks naar baby, dus volledig overdonderd, maar wat is 'ie mooi   

thanks! Daar had ik nog niet aan gedacht! Daar ga ik eens even lekekr rondneuzen!quote:Op maandag 1 april 2019 10:55 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dodoria, op Spotify staan behoorlijk veel hypnobirthing guided meditations.

Gefeliciteerd!! Wat fijn!quote:Op maandag 1 april 2019 23:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Zonder bij te lezen meld ik me met m'n 1 aprilbabybinnen 2 uur van niks naar baby, dus volledig overdonderd, maar wat is 'ie mooi

Hopelijk genieten jullie ontzettend van elkaar. Hoe was het om zo snel van 0 naar 100 te gaan?
 Hopelijk genieten jullie ontzettend van elkaar. Hoe was het om zo snel van 0 naar 100 te gaan?

wat snel! Ik hoop dat je bevalling voor jou prettig is verlopen, wat fijn dat hij/zij er is
 wat snel! Ik hoop dat je bevalling voor jou prettig is verlopen, wat fijn dat hij/zij er is  

van harte! Toch goedgekomen met dat hoofd
 van harte! Toch goedgekomen met dat hoofd  genieten nu!
 genieten nu!  

Wat een turbo, kan je het wel beseffen allemaal wat er is gebeurd?!
 Wat een turbo, kan je het wel beseffen allemaal wat er is gebeurd?! 

.
 .

Is het al een klein beetje geland dat ie er is inmiddels?
  Is het al een klein beetje geland dat ie er is inmiddels?

Van harte gefeliciteerd!!
 Van harte gefeliciteerd!!  

. Wat een snelle, gefeliciteerd!
. Wat een snelle, gefeliciteerd! Compleet andere sector, maar check indien gedaan de RI&E. Wij hebben ook wat mensen met arbo als aandachtspunt op werk rondlopen, die kunnen je vaak ook heel veel vertellen over wat wel/niet kan met zwangerschap. Ik werk met name met nasty chemicaliën, dus dat doe ik al een tijd niet meer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
Mensen hier die iets in hout- of metaalbewerking doen? Hoe gaat dat samen met zwanger zijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |