thanks! Daar had ik nog niet aan gedacht! Daar ga ik eens even lekekr rondneuzen!quote:Op maandag 1 april 2019 10:55 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dodoria, op Spotify staan behoorlijk veel hypnobirthing guided meditations.
Gefeliciteerd!! Wat fijn!quote:Op maandag 1 april 2019 23:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Zonder bij te lezen meld ik me met m'n 1 aprilbabybinnen 2 uur van niks naar baby, dus volledig overdonderd, maar wat is 'ie mooi
![]()
![]()
Compleet andere sector, maar check indien gedaan de RI&E. Wij hebben ook wat mensen met arbo als aandachtspunt op werk rondlopen, die kunnen je vaak ook heel veel vertellen over wat wel/niet kan met zwangerschap. Ik werk met name met nasty chemicaliën, dus dat doe ik al een tijd niet meer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
Mensen hier die iets in hout- of metaalbewerking doen? Hoe gaat dat samen met zwanger zijn?
Gefeliciteerd! Dat is echt een snelle bevalling geweest zeg!quote:Op maandag 1 april 2019 23:23 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Zonder bij te lezen meld ik me met m'n 1 aprilbabybinnen 2 uur van niks naar baby, dus volledig overdonderd, maar wat is 'ie mooi
![]()
![]()
Ben jij ook meteen medisch door wat er is gebeurd?quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Gefeliciteerd Stroop! Turbowafeltje!!
Ik knijp ‘m behoorlijk vandaag.. straks ‘de’ echo waar het de vorige keer helemaal mis was. Nekplooimeting..
we hadden natuurlijk een syndroom gevonden maar daar had hij gewoon gezond mee geboren moeten worden. De hydrops blijft tot nu toe onverklaarbaar, dus dat vind ik nu doodeng. Het hartje klopt iig wel (angelsound goddank) dus ik ga lekker zitten afzien tot half 2.
Sterkte strakjes!quote:Op dinsdag 2 april 2019 08:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Gefeliciteerd Stroop! Turbowafeltje!!
Ik knijp ‘m behoorlijk vandaag.. straks ‘de’ echo waar het de vorige keer helemaal mis was. Nekplooimeting..
we hadden natuurlijk een syndroom gevonden maar daar had hij gewoon gezond mee geboren moeten worden. De hydrops blijft tot nu toe onverklaarbaar, dus dat vind ik nu doodeng. Het hartje klopt iig wel (angelsound goddank) dus ik ga lekker zitten afzien tot half 2.
Ohh dat is fijn om te horen! En al een lekker laaghangende baby, dat is ook mooi.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:40 schreef Flav het volgende:
@:Stroopwafelmeisje gefeliciteerd!!![]()
Wat een snelle! Benieuwd naar je verhaal en naam
@:elamanilo super bedankt voor de tip over die rost app. Ik deed de houdingen wel ongeveer zoals ze afbeelden maar nu let ik er bewust op en merk meteen verbetering! Stelt me heel erg gerust
Voel heel veel druk down under, als ik opsta van de bank heb ik het idee dat hij eruit valt![]()
Regelmatig ja. Niet dat ik te maken heb met arbowetten oid, want het gaat om nevenactiviteiten binnen eigen onderneming en niks met chemicaliën. Maar is er iets specifieks waar je op doelt?quote:Op dinsdag 2 april 2019 00:43 schreef Myrr het volgende:
Mensen hier die iets in hout- of metaalbewerking doen? Hoe gaat dat samen met zwanger zijn?
Ik loop nu wel bij de gyn. Hij vindt het wel raadzaam om daar te blijven ook omdat ik onder behandeling ben van de internist voor mijn hashimoto (schildklier) maar technisch gezien zou ik niet medisch moeten zijn (denk ik) Ik heb prima bevallingen gehad en gezonde (maar gestoorde :p) kinderen op de wereld gezet. Archie was niets ‘genetisch’ ik ga het vandaag navragen!quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ben jij ook meteen medisch door wat er is gebeurd?
Hmm nou ik volg een opleiding en sta veel aan zaagtafels e.d. lassen ook wel maar daar kan ik evt rekening mee houden in ontwerpen of anderen laten doen. Kan er niet veel over vinden verder, maar ik wil over een jaar (laatste blok tweede leerjaar) stoppen met de pil en zo min mogelijk vertraging oplopen (in het derde jaar zitten weinig contacturen dus dat kan dan prima te combineren zijn mocht het snel raak zijn). Zie niet perse bezwaar om zwanger dingen te maken zolang het idd niet chemisch is, maar vroeg me af hoe dat dus in werkelijkheid gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:12 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Regelmatig ja. Niet dat ik te maken heb met arbowetten oid, want het gaat om nevenactiviteiten binnen eigen onderneming en niks met chemicaliën. Maar is er iets specifieks waar je op doelt?
Zou je liever terug gaan naar een vk?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik loop nu wel bij de gyn. Hij vindt het wel raadzaam om daar te blijven ook omdat ik onder behandeling ben van de internist voor mijn hashimoto (schildklier) maar technisch gezien zou ik niet medisch moeten zijn (denk ik) Ik heb prima bevallingen gehad en gezonde (maar gestoorde :p) kinderen op de wereld gezet. Archie was niets ‘genetisch’ ik ga het vandaag navragen!
Voor nu vind ik dit wel wat veiliger voelen, ook meer echo’squote:Op dinsdag 2 april 2019 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou je liever terug gaan naar een vk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |