Niet letterlijk, mooi gezegd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer die speech terugluisteren om jou een exact tijdstip te geven.
[..]
Zeer zeker wel.
[..]
Niet in letterlijke bewoordingen, maar wel impliciet. Dat volgt ook uit de redenatie dat leraren tot de elite behoren en dat de elite vervangen moet worden door een eigen 'nieuwe, betere' elite.
Inhoud is BNW.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Discussie gaat nergens meer over.
En wanneer hij dan geconfronteerd wordt met zijn uitspraken zegt hij zelf "oh maar ik bedoelde het zus en zo". Als voorbeeld de 'homeopathische verdunning' van Europa: wanneer hij daarop aangesproken werd ging het he-le-máál niet over ras, hij bedoelde het in een culturele context.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Hij zegt niet per ongeluk iets anders dan hij bedoelt, hij is uitermate precies in wat hij zegt, en bedoelt ook wat hij zegt.
Het grappige is alleen wel dat een hoop mensen dat niet begrijpen, en zelfs verzinnen dat hij iets anders bedoelde.
Mwah, ik ben net zo goed kritisch op SP, PVV, GL, VVD enz.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die kritische houding is alleen present tegen FvD wat dat betreft. Overigens is de emotionele lading te hoog om het niet vooringenomen te noemen.
Ik wil best aannemen dat dat vroeger zo was hoor, vrouwen kiesrecht enzo...quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Punt is dat vrouwenrechten de afgelopen 100 jaar behoorlijk achterliepen op mannenrechten, er moest dus nog heel veel rechtgezet worden wat heel erg krom was.
Gek hè, in een topic met als onderwerp het fvd dat een door het 1984 van Orwell geïnspireerd plan lanceert.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die kritische houding is alleen present tegen FvD wat dat betreft. Overigens is de emotionele lading te hoog om het niet vooringenomen te noemen.
Nope, want waarom zou hij A gezegd hebben als hij B bedoelde.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wanneer hij dan geconfronteerd wordt met zijn uitspraken zegt hij zelf "oh maar ik bedoelde het zus en zo". Als voorbeeld de 'homeopathische verdunning' van Europa: wanneer hij daarop aangesproken werd ging het he-le-máál niet over ras, hij bedoelde het in een culturele context.
Geloof jij 't?
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wanneer hij dan geconfronteerd wordt met zijn uitspraken zegt hij zelf "oh maar ik bedoelde het zus en zo". Als voorbeeld de 'homeopathische verdunning' van Europa: wanneer hij daarop aangesproken werd ging het he-le-máál niet over ras, hij bedoelde het in een culturele context.
Geloof jij 't?
Kijk, en dat is nu precies wat ik probeer uit te leggen: het is prima duidelijk wat Baudet bedoelt, maar je kan 'm er niet op vastpinnen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet letterlijk, mooi gezegd.
Jij denkt dus dat hij dat bedoelde.
Inderdaad, maar ook zeer leerzaam, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerder andersom.
Als ik zie hoe zaken hier goedgepraat worden of naar eigen believen ingevuld.
Ja, volgens Baudet. Maar dat zal je 'm dus niet LETTERLIJK horen zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:04 schreef EipNiC het volgende:
De homeophatische verdunning van de Nederlandse cultuur als die van de (blanke) Nederlander zijn twee gerelateerde feiten.
Nee, zou ik ook niet toen in het tijdperk van de huilbabymedia.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, volgens Baudet. Maar dat zal je 'm dus niet LETTERLIJK horen zeggen.
Natuurlijk kan dat wel. Dat er een paar mensen lopen te zeuren dat hij het niet letterlijk gezegd heeft en dat het dus niet telt doet daar niet zoveel aan af, het gros van de mensen dat wel begrijpend kan lezen begrijpt prima wat er staat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, en dat is nu precies wat ik probeer uit te leggen: het is prima duidelijk wat Baudet bedoelt, maar je kan 'm er niet op vastpinnen.
Dit is niet alleen aan FvD of Baudet voorbehouden. Dat weet jij ook. Het is helaas het klimaat waarin we leven. Het is jammer dat ook politieke partijen dit giftige klimaat aanwakkeren door van wij en zij te spreken. Een warm gevoel geeft het idd niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weinig concrete standpunten die bekritiseerd worden en een hoge emotionele lading.
Baudet wordt aardig wat met Hitler vergeleken, vind je dat rationeel?
Vind je het normaal dat er gezegd wordt: "VOlkert, waar ben je? "
"als je thierry dood wilt schieten??"
Ik was gisteren ook ergens in discussie op Fok, waar mensen ook keihard een normale grens over gingen. Prima, vrijheid van meningsuiting maar echt, verwerpelijke meningen worden gespuit over Baudet niet normaal.
Ja. Dat ben je zeker. En zo zijn er meer mensen hier.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ben net zo goed kritisch op SP, PVV, GL, VVD enz.
Ja en Wilders.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:07 schreef capricia het volgende:
Dit is niet alleen aan FvD of Baudet voorbehouden. Dat weet jij ook.
Dat laatste is in alle revoluties in de menselijke geschiedenis gebeurd. Groepen die aan de zijlijn stonden terwijl ze zo'n groot deel van de maatschappij uitmaakten dat dat al lang niet meer terecht was. Al die studenten in mei '68 die tegen het systeem waren, totdat zij ook een eigen huis, een eigen auto en een goede baan konden krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer die speech terugluisteren om jou een exact tijdstip te geven.
[..]
Zeer zeker wel.
[..]
Niet in letterlijke bewoordingen, maar wel impliciet. Dat volgt ook uit de redenatie dat leraren tot de elite behoren en dat de elite vervangen moet worden door een eigen 'nieuwe, betere' elite.
Kiesrecht?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil best aannemen dat dat vroeger zo was hoor, vrouwen kiesrecht enzo...
Alleen, leef iets meer in het heden... Of er nu nog veel rechtgezet moet worden gaat toch over mannen/vrouwen rechten in deze tijd? Niet die uit het verleden?
Ik wil dat Afrika dominant donker/gekleurd blijft, zoals het is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:11 schreef ludovico het volgende:
Nu vind ik wel dat je kritisch mag zijn op het stukje "hoofdzakelijk blank"
quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik wil dat Afrika dominant donker/gekleurd blijft, zoals het is.
Ik ben een racist. Want beschaving dicteert dat Afrika blank moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |