SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Maar fijn dat de fysio heeft kunnen helpen!quote:
Hoi WH.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:14 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Deze briljante woordgarp gebruik al jaaaaaren.
Niet te hard lachen dan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:25 schreef just me het volgende:
Straks naar de tandarts, kan hij onder het boren weer vertellen over zijn 3-ling van 2,5
Just me komt dit weekend hierheenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe is het hier? Leuke plannen voor vandaag/weekend in het vooruitzicht?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Just me komt dit weekend hierheen
Ohh, leuk!quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Just me komt dit weekend hierheen
Brrrrr, moet binnenkort ook weer geloof ik..quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:32 schreef just me het volgende:
[..]en ik heb er zo'n zin in
![]()
tandartsbezoek overleefd en na de lunch even naar mijn broer toe
Het was niet pijnlijk bij mij, stukje kies afgebroken en ze hebben een nieuw stukje erop gemetseld.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Brrrrr, moet binnenkort ook weer geloof ik..
Oei. Heb je een verdoving gehad?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Het was niet pijnlijk bij mij, stukje kies afgebroken en ze hebben een nieuw stukje erop gemetseld.
Nee joh, ik heb er niets van gevoeld, echt niet !quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oei. Heb je een verdoving gehad?
Maar, ze hebben het niet eerst op moeten ruwen dan? dmv boren..quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb er niets van gevoeld, echt niet !
Ja, er ging een bandje om de restant kies, opgeruwd met een boor en toen opgevuld. En ik ben geen liefhebber van de tandarts maar ik heb echts niets gevoeldquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Maar, ze hebben het niet eerst op moeten ruwen dan? dmv boren..
Ahh dat vervelend ding... cofferdam. Ik doe uit voorzorg wel vaak een verdoving.. ben dan ook een schijterquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, er ging een bandje om de restant kies, opgeruwd met een boor en toen opgevuld. En ik ben geen liefhebber van de tandarts maar ik heb echts niets gevoeldHet was een irritant geluid en een irritant gevoel.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi dat je er niks van gemerkt hebt, just me![]()
Net wezen bloedprikken. Handig joh, dat nieuwe systeem dat ze hebben ingevoerd hier in het ziekenhuis.
In de centrale hal moet je je met je ID aanmelden bij een zuil (waar iemand bij staat om te assisteren, dus om de kosten hoeven ze het niet automatiseren). Dan krijg je een bonnetje.
Met dat bonnetje loop je letterlijk 30 meter, daar is een wachtruimte. Maar om geholpen te kunnen worden, moet je dat bonnetje scannen bij wéér een zuil (waar óók weer iemand bij staat om te assisteren). En wee je gebeente als je bij de foute zuil je bonnetje scant (er is 1 voor bloedprikken en 1 voor de poli), want "dan sta je niet in het systeem!". En één van de assistenten roept de letters en cijfers en de bijbehorende kamer af zodra deze op het bord verschijnt. "B8127 kamer 4!"
- "Bingo!"
Pff.
In Alkmaar zijn al die lui die assisteren vrijwilligers ( en ze staan nogal in de weg). En bij de afdeling is het best moeilijk om je bonnetje goed te scannen en daar staat niemand meer om te assisteren. Overigens zijn de mensen van het patiëntenvervoer binnen het ziekenhuis ook vrijwilligers.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Net wezen bloedprikken. Handig joh, dat nieuwe systeem dat ze hebben ingevoerd hier in het ziekenhuis.
In de centrale hal moet je je met je ID aanmelden bij een zuil (waar iemand bij staat om te assisteren, dus om de kosten hoeven ze het niet automatiseren). Dan krijg je een bonnetje.
Met dat bonnetje loop je letterlijk 30 meter, daar is een wachtruimte. Maar om geholpen te kunnen worden, moet je dat bonnetje scannen bij wéér een zuil (waar óók weer iemand bij staat om te assisteren). En wee je gebeente als je bij de foute zuil je bonnetje scant (er is 1 voor bloedprikken en 1 voor de poli), want "dan sta je niet in het systeem!". En één van de assistenten roept de letters en cijfers en de bijbehorende kamer af zodra deze op het bord verschijnt. "B8127 kamer 4!"
- "Bingo!"
Pff.
Hmmm dan vind ik het hier handiger geregeld. Zuil waar je aangeeft waarvoor je komt, dan krijg je een bonnetje, ga je zitten wordt je naar de balie geroepen via een scherm, dan voeren ze je info in, ga je weer zitten en dan via een scherm naar een prikkamer geroepen. Al duurt het wachten soms wel lang in het ziekenhuis, dus ga ik liever naar een prikpunt hier in de buurt. Dan is het nummertje trekken en zitten en wachten tot je nummertje geroepen wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
- "Bingo!"
Pff.
Dat vind ik een goede versie van bonnetjes scannenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van bonnetjes scannen, laat ik eens onze concertkaartjes printen
Deed ik gisteren ook precies zo, ik las alleen de tekst met instructie. Symph keek naar het plaatje en zag wat ik verkeerd deddquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik deed mijn ID ondersteboven (foto van me af) in de machine. Computer said No.
Ik ben ook wel eens naar een prikpunt hier in de buurt geweest, en daar gaat het sneller dan in het ziekenhuis idd. Maar kennelijk ben ik lastig te prikken en de stagiaires die in die prikpunten zitten hebben mij enkele keren een speldenkussen gemaakt. Leek wel een junk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:28 schreef Rafeiro het volgende:
Al duurt het wachten soms wel lang in het ziekenhuis, dus ga ik liever naar een prikpunt hier in de buurt. Dan is het nummertje trekken en zitten en wachten tot je nummertje geroepen wordt.
Softwarematig is het geen enkel probleem om ID's die ondersteboven gescand worden correct te herkennen. Maar ja, dat kost iets meer.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deed ik gisteren ook precies zo, ik las alleen de tekst met instructie. Symph keek naar het plaatje en zag wat ik verkeerd dedd
Das wel matig, hier zitten er dan geen stagiaires en ik ben makkelijk te prikken, al raken ze soms wel een zenuwquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens naar een prikpunt hier in de buurt geweest, en daar gaat het sneller dan in het ziekenhuis idd. Maar kennelijk ben ik lastig te prikken en de stagiaires die in die prikpunten zitten hebben mij enkele keren een speldenkussen gemaakt. Leek wel een junk.
Eén keer hebben ze het helemaal bont gemaakt en zei de stagiaire (na beide armen te hebben gebruikt) dat ze mijn aderen niet kon vinden en of ik morgen even terug wilde komen, want dan zat er een ander. Ja zeg
Nou ja, ik weet niet zeker of het stagiaires waren, maar ik hoop het wel. Als ze volleerd bloedprikker waren ...quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Das wel matig, hier zitten er dan geen stagiaires en ik ben makkelijk te prikken, al raken ze soms wel een zenuwDan heb je er wel even last van
Hier op het prikpunt zitten ze gelukkig niet alleen. Ik meld ze meteen dat ik wil liggen, dat ik moeilijk te prikken ben en ze misschien een vlindernaald zouden kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens naar een prikpunt hier in de buurt geweest, en daar gaat het sneller dan in het ziekenhuis idd. Maar kennelijk ben ik lastig te prikken en de stagiaires die in die prikpunten zitten hebben mij enkele keren een speldenkussen gemaakt. Leek wel een junk.
Eén keer hebben ze het helemaal bont gemaakt en zei de stagiaire (na beide armen te hebben gebruikt) dat ze mijn aderen niet kon vinden en of ik morgen even terug wilde komen, want dan zat er een ander. Ja zeg
Die van mij heb ik ook al klaarliggenquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van bonnetjes scannen, laat ik eens onze concertkaartjes printen
Hoe/wat/waar DJ?quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wie kan mij tips geven over het aanschaffen van een dj-set: welke hardware en software kun je me aanraden om mee te beginnen?
Ik vraag dit daadwerkelijk voor een vriend
Was dat zo'n handecho met een 'camera' (echoapparaat) en van die gel?quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De echo van mijn hart was een pijnlijk gedoe, man, het voelt alsof ik helemaal gekneusd ben. Dat wordt nog wat als ik over een paar jaar in de tietenpletter moet
Yup, en ze moest echt heel hard duwen om een goed beeld te krijgen, ze zei ook wel sorry. Rondom mijn borstbeen is het nu sowieso gevoelig door wekenlang hoesten, met name rechts is het zwaar geirriteerd en nu is het links dus beurs van dat echo-apparaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat zo'n handecho met een 'camera' (echoapparaat) en van die gel?
Dat gaat behoorlijk ruig soms. Het beeld heiligt dan vaak de middelen, lijkt het...
Op de verkeerde plekken duwen is sowieso niet bevorderlijk met zo'n apparaat, maar ze bewegen dat ding soms echt ondoordacht. Zij voelen geen weerstand omdat dat ding rond en glad door de gel is, jij voelt dat wel degelijk...quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, en ze moest echt heel hard duwen om een goed beeld te krijgen, ze zei ook wel sorry. Rondom mijn borstbeen is het nu sowieso gevoelig door wekenlang hoesten, met name rechts is het zwaar geirriteerd en nu is het links dus beurs van dat echo-apparaat.
Dat en die gel is ook echt vies, bah bah.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op de verkeerde plekken duwen is sowieso niet bevorderlijk met zo'n apparaat, maar ze bewegen dat ding soms echt ondoordacht. Zij voelen geen weerstand omdat dat ding rond en glad door de gel is, jij voelt dat wel degelijk...
Nogal ja, heb vaker een echo gehad en bij fysio werd het ook wel eens gebruiktquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Niet dat ik hem ooit heb gegeten, maar plakkerige bende
En dan krijg je zo'n waardeloos handdoekje om het schoon te makenquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nogal ja, heb vaker een echo gehad en bij fysio werd het ook wel eens gebruikt
Rustaaaaaggghhhhhh!quote:Op donderdag 28 maart 2019 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een vieze vuile tering graf instantie is het UWV ook. Al jij ze belt krijg je niemand te pakken, oke na een half uur in de wacht krijg je iemand te spreken die niks kan dan wel mag. Hun website doet het vaker niet dan wel. Ze plannen als je niet direct te pakken krijgen gewoon maar eenzijdig een afspraak in . Ze bellen met een onbekend nummer, die neem ik met een reden niet op, genoeg gezeik mee gehad. En dan heb je een nummer dan kunnen ze je niet doorverbinden met degene die je zoekt.
Het ergste is ook nog dat de persoon die de telefoon opneemt er niets aan kan doen, dus flink uit je slof schieten is ook geen optie. Wel respect wat dat betreft voor de 1e lijns medewerkers, ze doen echt hun best. Maar je kan er geen drol mee.
Zelfde gezeik ook al met telfort ook daar kom je er niet door. Geeft iemand van de 1e lijn door "als dit niet werkt vraag dan naar de 2e lijn", werkt niet en dan vraag je dat, krijg je keihard nee te horen. Wordt je later terug gebeld met de mededeling dat er bijna niks is genoteerd door de vorige medewerker kan je het hele verhaal weer voorleggen. En zo heb je na een week nog geen antwoord.
Zo dat was even frusti gespam. Hoop dat ik me straks weer een beetje kalm voel.
Moest nu gewoon even gal spuwen.
Sowwy
Goed om te horen dat het goed met hem ging.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:42 schreef just me het volgende:
de hele middag bij mijn broer geweest
![]()
was echt fijn om hem te zien en hij doet het best goed
Melting, ik kan vanavond niet luisteren maar veel plezier
Zelfs Vout zou die niet draaien.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wilde ik even bevestigd zien...
Ook een topper dus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:42 schreef just me het volgende:
de hele middag bij mijn broer geweest
![]()
was echt fijn om hem te zien en hij doet het best goed
Melting, ik kan vanavond niet luisteren maar veel plezier
Dat zou nog kunnen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien achteruit, om te horen of het dan binnen zijn repertoire valt.
Hoi livelink.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:59 schreef livelink het volgende:
De Toppers van Melting. Dat belooft wat
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eindelijk iets wat ik ken, staan de tags aan.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eindelijk iets wat ik ken, staan de tags aan.
Er is niks mis met makkelijk. Komen we er eindelijk eens achter wie het snelst kan typen.quote:
Dat weet je sodemieters goed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is niks mis met makkelijk. Komen we er eindelijk eens achter wie het snelst kan typen.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is niks mis met makkelijk. Komen we er eindelijk eens achter wie het snelst kan typen.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar voor jou wel fijn natuurlijk
Niet elke vrijdag hoor.quote:
Wie stopt ze dan ook in de kast?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
De andere luisteraars durven nog niet uit de kast te komen.
Oh, dat had ik ooit zo begrepen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet elke vrijdag hoor.
Was het maar zo'n feest.
Nee hoor, ik ga morgen wel lobbyen bij mijn collega's voor een vrijdagmiddagborrel. Is ook leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sorry.
Als ik wat werk van je over moet nemen zodat je morgen ook eerder weekend hebt, dan laat maar weten hoor. Doe ik graag voor je.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga morgen wel lobbyen bij mijn collega's voor een vrijdagmiddagborrel. Is ook leuk.
Niet? Ik vind het altijd wel iets hebben; een biertje om het weekend te beginnen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Veel plezier dan alvast.
Ik houd niet van vrijmibo's.
Ik ga op vrijdagavond altijd darten, dus moet er nog met de auto naartoe.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het altijd wel iets hebben; een biertje om het weekend te beginnen.
Ja, dat was een misleidende naamquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat Mad niet luistert omdat het Dé Toppers niet zijn.
Denk dat hij met koptelefoon op en open mond naar het scherm zit te staren door al dit moois.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat Mad niet luistert omdat het Dé Toppers niet zijn.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat hij met koptelefoon op en open mond naar het scherm zit te staren door al dit moois.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat hij met koptelefoon op en open mond naar het scherm zit te staren door al dit moois.
Hoi brother. Sorry, maar het zijn niet De Toppers.quote:
Alsof je dat vervelend vind.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi brother. Sorry, maar het zijn niet De Toppers.
Verdorie, daar had ik nou zo op gehoopt...quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi brother. Sorry, maar het zijn niet De Toppers.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, daar had ik nou zo op gehoopt...
Wel in hun oorspronkelijke samenstelling natuurlijk. Net zoals K3quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel in hun oorspronkelijke samenstelling natuurlijk. Net zoals K3
Ik denk dat just me stiekem dacht dat het echt Dé Toppers waren vanavond.quote:
Wat is de oorspronkelijke samenstelling dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel in hun oorspronkelijke samenstelling natuurlijk. Net zoals K3
Ik zou just me er juist wel voor aanzien om een keer naar een concert van hen te zijn geweest. En Diaan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat just me stiekem dacht dat het echt Dé Toppers waren vanavond.
En daar zal ze geen zin in hebben gehad.
Diaan alleen om te playbacken. Anders niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou just me er juist wel voor aanzien om een keer naar een concert van hen te zijn geweest. En Diaan natuurlijk ook.
Goor, Geer en René toch?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is de oorspronkelijke samenstelling dan?
En wie zijn het nu dan?quote:
Breakfast at Tiffany's? Of Wet Wet Wet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:20 schreef brother52 het volgende:
Deze heb ik in een grijs verleden nog wel eens gespeeld.
Wie het nu zijn weet ik ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En wie zijn het nu dan?
(Ik volg dat totaal niet)
Breakfast at Tiffany's gelukkig. Die is nog best aardig om te spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Breakfast at Tiffany's? Of Wet Wet Wet?
Kwam die Boomsma er pas later bij?quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie het nu zijn weet ik ook niet.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef just me het volgende:
Hoorde ik iemand om mij roepen![]()
ik luister eventjes mee
Hoi just mequote:Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef just me het volgende:
Hoorde ik iemand om mij roepen![]()
ik luister eventjes mee
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godskolere wat een zaaddodend nummer.![]()
Ff uit kieken heur.![]()
Nog geen spijt dat je even ingetuned bent?quote:
Nee hoor, absoluut niet!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog geen spijt dat je even ingetuned bent?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
The lights are on, but your not at home.
Toen was de stroom nog niet zo duur zeker.
Alleen maar fijne nummers vandaag.quote:
Geen uien kijken meer dus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen maar fijne nummers vandaag.
zekersquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Roy had een toffe stem voor dat genre.
Aloha.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ik vrouw was zou ik nu mijn onderbroek naar het scherm gooien.
I hou hem toch liever aan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als ik vrouw was zou ik nu mijn onderbroek naar het scherm gooien.
Ik ook, anders gaan de buren zo vreemd kijkenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook, anders gaan de buren zo vreemd kijken
Ik was even in verwarring.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha.
We dachten al dat je niet kwam omdat ik Dé Toppers niet draaide.
Top classicsquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even in verwarring.
Maar dit zijn dus de betere platen van de classics?
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even in verwarring.
Maar dit zijn dus de betere platen van de classics?
Ook daar moet ik bevestigend op antwoorden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, er zit dus nog een zekere mate van subjectiviteit in...
Laatstequote:Op donderdag 28 maart 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je slapen, of val je om van dit nummer?
Je zal deze als mp3 op je wekker hebbenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je zal deze als mp3 op je wekker hebben
Ik stond al in de badkamer voor hij afging
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen power of love bij jou na het ontwaken?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi DDM.quote:
Wat zei ik gisterenavond?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blijft een verdomd fraai nummer.
nou... vertelquote:
Daar zeg je watquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:01 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht dat zorro nu helemaal in slaap dondert.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu de versie van Celine er achter aan...
Anymoooooooorrrrreeeeeeeee!!!
Had ook kunnen zijn "ik voel me zo verdomd alleen"quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als reactie op het alleen zitten typen in een topic.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Had ook kunnen zijn "ik voel me zo verdomd alleen"
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de hele dag met een soort van overdwarse mohawk heb rondgelopen.
De helft vergeten met scheren vanmorgen...
Ik kom er net achter dat ik de hele dag met een soort van overdwarse mohawk heb rondgelopen.
Het zou een actie van mijn echtgenoot kunnen zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Die scheert mij nooit...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zou een actie van mijn echtgenoot kunnen zijn
Ik heb vandaag gelukkig grotendeels alleen gewerkt.quote:
'Yo, stoppel, ook een bak koffie?'quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gelukkig grotendeels alleen gewerkt.
Had 1 overleg en daar heeft niemand iets gezegd...
Ze zijn bang voor je.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gelukkig grotendeels alleen gewerkt.
Had 1 overleg en daar heeft niemand iets gezegd...
Deze hebben we vorige week nog moeten raden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat we niet hoefden te raden, want ik zou zweren dat het Eric Clapton was bij de eerste noten.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat we niet hoefden te raden, want ik zou zweren dat het Eric Clapton was bij de eerste noten.
Daarom heet de band ook The Guess Who...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Daar zou ik je uiteraard binnen een microseconde van gered hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Echtquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze hebben we vorige weeknon moeten raden.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zou ik je uiteraard binnen een microseconde van gered hebben.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heet de band ook The Guess Who...
Ja, dat ga ik vanaf nu proberen te onthouden. Eric Clapton deed niet toevallig een gastoptreden?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heet de band ook The Guess Who...
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat ligt daar in bad? Oh da's een weeknon joh.
Niet toevallig en toevallig nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik vanaf nu proberen te onthouden. Eric Clapton deed niet toevallig een gastoptreden?
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo wild ben je nou ook weer niet.
Of ben jij een van de bekende stille wateren?
Zo buren-overleg, buren gaan zich eindelijk druk maken om het te bouwen huis en als andere mensen zich druk makenquote:
Als er bomen bezet moeten worden, dan bel je maar...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Zo buren-overleg, buren gaan zich eindelijk druk maken om het te bouwen huis en als andere mensen zich druk maken
![]()
We ketenen just me vast aan de boom.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er bomen bezet moet worden, dan bel je maar...
Hou het beschaafd, he.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Zo buren-overleg, buren gaan zich eindelijk druk maken om het te bouwen huis en als andere mensen zich druk maken
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er bomen bezet moeten worden, dan bel je maar...
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
We ketenen just me vast aan de boom.
Je moet voor de bulldozer gaan staan straks.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er bomen bezet moeten worden, dan bel je maar...
Mad kan datquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet voor de bulldozer gaan staan straks.
Linnert Skinnert.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen idee hoe je deze bandnaam uitspreekt, eigenlijk.
Ik zal de polis van de levensverzekering (of zoals DDM stelt, mijn overlijdensriscoverzekering...) eens klaar gaan leggen dan...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet voor de bulldozer gaan staan straks.
Tijdens de brand?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die zijn hier dakloos door een brand
Verdomd lekkere Doner hadden ze
Succes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef just me het volgende:
Dank voor de fijne muziekjes Meltingop de barricades
Actie! Actie! Actie!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef just me het volgende:
Dank voor de fijne muziekjes Meltingop de barricades
Officieel is het lĕh-'nérd 'skin-'nérd.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen idee hoe je deze bandnaam uitspreekt, eigenlijk.
Da's op z'n Haags...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Officieel is het lĕh-'nérd 'skin-'nérd.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 2e van rechts heeft The Power Of Love als mp3 op z'n wekker staan...
Als je blijft leven heb jij wat aan een levensverzekering, als je overlijdt hebben je nabestaanden wat aan je overlijdensrisicoverzekeringquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal de polis van de levensverzekering (of zoals DDM stelt, mijn overlijdensriscoverzekering...) eens klaar gaan leggen dan...
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 2e van rechts heeft The Power Of Love als mp3 op z'n wekker staan...
Het laatste dus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je blijft leven heb jij wat aan een levensverzekering, als je overlijdt hebben je nabestaanden wat aan je overlijdensrisicoverzekering
Je stuurt je hologram als stand-in?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het laatste dus.
Ik vrees dat mijn actie voor de bulldozer bij just me slechts een symbolische betekenis zal hebben...
Ik vrees dat ik zelf moet gaan...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Je stuurt je hologram als stand-in?
Zal je zien dat dit nummer dan weer te horen is.quote:
En dat alleen omdat ze geen melk hadden.quote:
quote:
Deze toonhoogte zal ie niet meer halen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Oeh, Eric Burdon treedt binnenkort voor de laatste keer met The Animals op.
Ik denk dat ik daar heen ga, alleen al voor dit nummer.
Dat wil ik eens live gehoord hebben...
Sommige dingen moet je gewoon een keer meegemaakt hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze toonhoogte zal ie niet meer halen.
Het is al op tijd afgelopen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
https://www.afaslive.nl/agenda/eric-burdon-the-animals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |