abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 08:25:05 #1
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185891665

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.

Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192

Klik hier voor onze Facebookpagina

Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 08:25:59 #2
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185891671
Straks naar de tandarts, kan hij onder het boren weer vertellen over zijn 3-ling van 2,5 8-)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 08:26:23 #3
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_185891674
Mannen _O_
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 08:32:02 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185891721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:26 schreef peaceman het volgende:
Mannen _O_
Maar fijn dat de fysio heeft kunnen helpen!

was zeker een man :P
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185891972
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:14 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Deze briljante woordgarp gebruik al jaaaaaren. O+
Hoi WH. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_185891980
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:25 schreef just me het volgende:
Straks naar de tandarts, kan hij onder het boren weer vertellen over zijn 3-ling van 2,5 8-)
Niet te hard lachen dan. ;)
Ain't it funny how it is
pi_185892291
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:26 schreef peaceman het volgende:
Mannen _O_
Bij Symph komt het genetisch eigenwijze van zijn moeder
pi_185892496
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:54 schreef Melting het volgende:

[..]

Hoi WH. :W
Hoin :W
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_185892575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 09:33 schreef WebHawk het volgende:

[..]

Hoin :W

(Specifiek op 1:04)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_185894325
Een hele goeeeeedemorgen :W
pi_185894333
Hoe is het hier? Leuke plannen voor vandaag/weekend in het vooruitzicht? O+
pi_185894355
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:30 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe is het hier? Leuke plannen voor vandaag/weekend in het vooruitzicht? O+
Just me komt dit weekend hierheen *O*
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 11:32:59 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185894378
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

*O* en ik heb er zo'n zin in *O*

tandartsbezoek overleefd en na de lunch even naar mijn broer toe :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185894379
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ohh, leuk! :D logeetje?
pi_185894386
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:32 schreef just me het volgende:

[..]

*O* en ik heb er zo'n zin in *O*

tandartsbezoek overleefd en na de lunch even naar mijn broer toe :)
Brrrrr, moet binnenkort ook weer geloof ik.. :X
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 11:38:18 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185894446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:33 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Brrrrr, moet binnenkort ook weer geloof ik.. :X
Het was niet pijnlijk bij mij, stukje kies afgebroken en ze hebben een nieuw stukje erop gemetseld.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185894458
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:38 schreef just me het volgende:

[..]

Het was niet pijnlijk bij mij, stukje kies afgebroken en ze hebben een nieuw stukje erop gemetseld.
Oei. Heb je een verdoving gehad?
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 11:40:19 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185894471
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:39 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Oei. Heb je een verdoving gehad?
Nee joh, ik heb er niets van gevoeld, echt niet !
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185894486
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef just me het volgende:

[..]

Nee joh, ik heb er niets van gevoeld, echt niet !
Maar, ze hebben het niet eerst op moeten ruwen dan? dmv boren..
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 11:43:52 #20
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185894536
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:41 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Maar, ze hebben het niet eerst op moeten ruwen dan? dmv boren..
Ja, er ging een bandje om de restant kies, opgeruwd met een boor en toen opgevuld. En ik ben geen liefhebber van de tandarts maar ik heb echts niets gevoeld *) Het was een irritant geluid en een irritant gevoel.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185894549
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 11:43 schreef just me het volgende:

[..]

Ja, er ging een bandje om de restant kies, opgeruwd met een boor en toen opgevuld. En ik ben geen liefhebber van de tandarts maar ik heb echts niets gevoeld *) Het was een irritant geluid en een irritant gevoel.
Ahh dat vervelend ding... cofferdam. Ik doe uit voorzorg wel vaak een verdoving.. ben dan ook een schijter :+ ....
pi_185894682
Ik wil nooit een verdoving, 1 keer moest het wel om de tandarts zelf (en mij) te beschermen tegen onverwachte bewegingen omdat hij vrij dicht bij een zenuw aan de slag ging. Narigheid vind ik dat, zo’n verdoving.
pi_185894948
Mooi dat je er niks van gemerkt hebt, just me ^O^

Net wezen bloedprikken. Handig joh, dat nieuwe systeem dat ze hebben ingevoerd hier in het ziekenhuis.
In de centrale hal moet je je met je ID aanmelden bij een zuil (waar iemand bij staat om te assisteren, dus om de kosten hoeven ze het niet automatiseren). Dan krijg je een bonnetje.
Met dat bonnetje loop je letterlijk 30 meter, daar is een wachtruimte. Maar om geholpen te kunnen worden, moet je dat bonnetje scannen bij wéér een zuil (waar óók weer iemand bij staat om te assisteren). En wee je gebeente als je bij de foute zuil je bonnetje scant (er is 1 voor bloedprikken en 1 voor de poli), want "dan sta je niet in het systeem!". En één van de assistenten roept de letters en cijfers en de bijbehorende kamer af zodra deze op het bord verschijnt. "B8127 kamer 4!"
- "Bingo!"
Pff.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 12:13:32 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185895146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:

Net wezen bloedprikken. Handig joh, dat nieuwe systeem dat ze hebben ingevoerd hier in het ziekenhuis.
In de centrale hal moet je je met je ID aanmelden bij een zuil (waar iemand bij staat om te assisteren, dus om de kosten hoeven ze het niet automatiseren). Dan krijg je een bonnetje.
Met dat bonnetje loop je letterlijk 30 meter, daar is een wachtruimte. Maar om geholpen te kunnen worden, moet je dat bonnetje scannen bij wéér een zuil (waar óók weer iemand bij staat om te assisteren). En wee je gebeente als je bij de foute zuil je bonnetje scant (er is 1 voor bloedprikken en 1 voor de poli), want "dan sta je niet in het systeem!". En één van de assistenten roept de letters en cijfers en de bijbehorende kamer af zodra deze op het bord verschijnt. "B8127 kamer 4!"
- "Bingo!"
Pff.
_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185895326
quote:

- "Bingo!"
Pff.
In Alkmaar zijn al die lui die assisteren vrijwilligers ( en ze staan nogal in de weg). En bij de afdeling is het best moeilijk om je bonnetje goed te scannen en daar staat niemand meer om te assisteren. Overigens zijn de mensen van het patiëntenvervoer binnen het ziekenhuis ook vrijwilligers.
Gisteren in Hoorn hoefde ik me alleen maar bij de juiste poli aan te melden, wel met hetzelfde systeem als in Alkmaar bij de centrale hal, en moest ik me juist voor poli 74 aanmelden bij poli 72, maar dat was goed aangegeven.
pi_185895367
In het kader van bonnetjes scannen, laat ik eens onze concertkaartjes printen
pi_185895369
Ik deed mijn ID ondersteboven (foto van me af) in de machine. Computer said No.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_185895385
quote:

- "Bingo!"
Pff.
Hmmm dan vind ik het hier handiger geregeld. Zuil waar je aangeeft waarvoor je komt, dan krijg je een bonnetje, ga je zitten wordt je naar de balie geroepen via een scherm, dan voeren ze je info in, ga je weer zitten en dan via een scherm naar een prikkamer geroepen. Al duurt het wachten soms wel lang in het ziekenhuis, dus ga ik liever naar een prikpunt hier in de buurt. Dan is het nummertje trekken en zitten en wachten tot je nummertje geroepen wordt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_185895390
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat vind ik een goede versie van bonnetjes scannen ^O^
pi_185895408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik deed mijn ID ondersteboven (foto van me af) in de machine. Computer said No.
Deed ik gisteren ook precies zo, ik las alleen de tekst met instructie. Symph keek naar het plaatje en zag wat ik verkeerd dedd
pi_185895431
De echo van mijn hart was een pijnlijk gedoe, man, het voelt alsof ik helemaal gekneusd ben. Dat wordt nog wat als ik over een paar jaar in de tietenpletter moet
pi_185895435
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:28 schreef Rafeiro het volgende:
Al duurt het wachten soms wel lang in het ziekenhuis, dus ga ik liever naar een prikpunt hier in de buurt. Dan is het nummertje trekken en zitten en wachten tot je nummertje geroepen wordt.
Ik ben ook wel eens naar een prikpunt hier in de buurt geweest, en daar gaat het sneller dan in het ziekenhuis idd. Maar kennelijk ben ik lastig te prikken en de stagiaires die in die prikpunten zitten hebben mij enkele keren een speldenkussen gemaakt. Leek wel een junk.
Eén keer hebben ze het helemaal bont gemaakt en zei de stagiaire (na beide armen te hebben gebruikt) dat ze mijn aderen niet kon vinden en of ik morgen even terug wilde komen, want dan zat er een ander. Ja zeg :|W
pi_185895466
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Deed ik gisteren ook precies zo, ik las alleen de tekst met instructie. Symph keek naar het plaatje en zag wat ik verkeerd dedd
Softwarematig is het geen enkel probleem om ID's die ondersteboven gescand worden correct te herkennen. Maar ja, dat kost iets meer.
pi_185895468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens naar een prikpunt hier in de buurt geweest, en daar gaat het sneller dan in het ziekenhuis idd. Maar kennelijk ben ik lastig te prikken en de stagiaires die in die prikpunten zitten hebben mij enkele keren een speldenkussen gemaakt. Leek wel een junk.
Eén keer hebben ze het helemaal bont gemaakt en zei de stagiaire (na beide armen te hebben gebruikt) dat ze mijn aderen niet kon vinden en of ik morgen even terug wilde komen, want dan zat er een ander. Ja zeg :|W
Das wel matig, hier zitten er dan geen stagiaires en ik ben makkelijk te prikken, al raken ze soms wel een zenuw :X Dan heb je er wel even last van :X
pi_185895486
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:33 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Das wel matig, hier zitten er dan geen stagiaires en ik ben makkelijk te prikken, al raken ze soms wel een zenuw :X Dan heb je er wel even last van :X
Nou ja, ik weet niet zeker of het stagiaires waren, maar ik hoop het wel. Als ze volleerd bloedprikker waren ... :X
pi_185895506
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hier op het prikpunt zitten ze gelukkig niet alleen. Ik meld ze meteen dat ik wil liggen, dat ik moeilijk te prikken ben en ze misschien een vlindernaald zouden kunnen gebruiken.
Bij het roesje ooit hebben ze mijn hele handrug blauwgeprikt, ik ben echt heel boos geworden, ik had al gezegd dat ze niet moesten gaan prutsen
pi_185895525
Heb wel een keer een vitaminespuit in mn bipsje laten zetten door een arts in opleiding, maar dan stond er wel een leidinggevende bij. :D Vond ik trouwens wel dapper van mezelf, want ik haat prikken, maarja ze moeten het toch leren.
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 13:01:42 #38
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185895913
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Die van mij heb ik ook al klaarliggen *)

Bezwaarschrift weggebracht, bewijs van ontvangst gekregen, nu op weg naar mijn broer.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:01:59 #39
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185895920
Wie kan mij tips geven over het aanschaffen van een dj-set: welke hardware en software kun je me aanraden om mee te beginnen?

Ik vraag dit daadwerkelijk voor een vriend
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_185896430
Muzikale samenvatting van vandaag:

Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:41:11 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185896563
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wie kan mij tips geven over het aanschaffen van een dj-set: welke hardware en software kun je me aanraden om mee te beginnen?

Ik vraag dit daadwerkelijk voor een vriend
Hoe/wat/waar DJ?

Simpelweg plaatjes draaien: Mixxx, een simpele laptop en een goedkope controller
Semi-pro: VDJ, Traktor of Serrato, een stevige laptop en een daarop aan te sluiten controller die ook daadwerkelijk alle functies van de software kan aansturen.

Zelf zweer ik bij VDJ en een Denon controller, maar dan ben je wel wat centjes kwijt...
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:43:29 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185896604
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De echo van mijn hart was een pijnlijk gedoe, man, het voelt alsof ik helemaal gekneusd ben. Dat wordt nog wat als ik over een paar jaar in de tietenpletter moet
Was dat zo'n handecho met een 'camera' (echoapparaat) en van die gel?
Dat gaat behoorlijk ruig soms. Het beeld heiligt dan vaak de middelen, lijkt het...
pi_185896703
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Was dat zo'n handecho met een 'camera' (echoapparaat) en van die gel?
Dat gaat behoorlijk ruig soms. Het beeld heiligt dan vaak de middelen, lijkt het...
Yup, en ze moest echt heel hard duwen om een goed beeld te krijgen, ze zei ook wel sorry. Rondom mijn borstbeen is het nu sowieso gevoelig door wekenlang hoesten, met name rechts is het zwaar geirriteerd en nu is het links dus beurs van dat echo-apparaat.
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:56:01 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185896826
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Yup, en ze moest echt heel hard duwen om een goed beeld te krijgen, ze zei ook wel sorry. Rondom mijn borstbeen is het nu sowieso gevoelig door wekenlang hoesten, met name rechts is het zwaar geirriteerd en nu is het links dus beurs van dat echo-apparaat.
Op de verkeerde plekken duwen is sowieso niet bevorderlijk met zo'n apparaat, maar ze bewegen dat ding soms echt ondoordacht. Zij voelen geen weerstand omdat dat ding rond en glad door de gel is, jij voelt dat wel degelijk...
pi_185897314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Op de verkeerde plekken duwen is sowieso niet bevorderlijk met zo'n apparaat, maar ze bewegen dat ding soms echt ondoordacht. Zij voelen geen weerstand omdat dat ding rond en glad door de gel is, jij voelt dat wel degelijk...
Dat en die gel is ook echt vies, bah bah.
pi_185897323
Niet dat ik hem ooit heb gegeten, maar plakkerige bende :D
pi_185897394
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Niet dat ik hem ooit heb gegeten, maar plakkerige bende :D
Nogal ja, heb vaker een echo gehad en bij fysio werd het ook wel eens gebruikt
pi_185898151
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nogal ja, heb vaker een echo gehad en bij fysio werd het ook wel eens gebruikt
En dan krijg je zo'n waardeloos handdoekje om het schoon te maken :X
pi_185898900
Wat een vieze vuile tering graf instantie is het UWV ook. Al jij ze belt krijg je niemand te pakken, oke na een half uur in de wacht krijg je iemand te spreken die niks kan dan wel mag. Hun website doet het vaker niet dan wel. Ze plannen als je niet direct te pakken krijgen gewoon maar eenzijdig een afspraak in . Ze bellen met een onbekend nummer, die neem ik met een reden niet op, genoeg gezeik mee gehad. En dan heb je een nummer dan kunnen ze je niet doorverbinden met degene die je zoekt.

Het ergste is ook nog dat de persoon die de telefoon opneemt er niets aan kan doen, dus flink uit je slof schieten is ook geen optie. Wel respect wat dat betreft voor de 1e lijns medewerkers, ze doen echt hun best. Maar je kan er geen drol mee.

Zelfde gezeik ook al met telfort ook daar kom je er niet door. Geeft iemand van de 1e lijn door "als dit niet werkt vraag dan naar de 2e lijn", werkt niet en dan vraag je dat, krijg je keihard nee te horen. Wordt je later terug gebeld met de mededeling dat er bijna niks is genoteerd door de vorige medewerker kan je het hele verhaal weer voorleggen. En zo heb je na een week nog geen antwoord.

Zo dat was even frusti gespam. Hoop dat ik me straks weer een beetje kalm voel.
Moest nu gewoon even gal spuwen.

Sowwy :@
  donderdag 28 maart 2019 @ 17:53:21 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185900745
quote:
11s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een vieze vuile tering graf instantie is het UWV ook. Al jij ze belt krijg je niemand te pakken, oke na een half uur in de wacht krijg je iemand te spreken die niks kan dan wel mag. Hun website doet het vaker niet dan wel. Ze plannen als je niet direct te pakken krijgen gewoon maar eenzijdig een afspraak in . Ze bellen met een onbekend nummer, die neem ik met een reden niet op, genoeg gezeik mee gehad. En dan heb je een nummer dan kunnen ze je niet doorverbinden met degene die je zoekt.

Het ergste is ook nog dat de persoon die de telefoon opneemt er niets aan kan doen, dus flink uit je slof schieten is ook geen optie. Wel respect wat dat betreft voor de 1e lijns medewerkers, ze doen echt hun best. Maar je kan er geen drol mee.

Zelfde gezeik ook al met telfort ook daar kom je er niet door. Geeft iemand van de 1e lijn door "als dit niet werkt vraag dan naar de 2e lijn", werkt niet en dan vraag je dat, krijg je keihard nee te horen. Wordt je later terug gebeld met de mededeling dat er bijna niks is genoteerd door de vorige medewerker kan je het hele verhaal weer voorleggen. En zo heb je na een week nog geen antwoord.

Zo dat was even frusti gespam. Hoop dat ik me straks weer een beetje kalm voel.
Moest nu gewoon even gal spuwen.

Sowwy :@
Rustaaaaaggghhhhhh!
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:20:36 #51
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:21:23 #52
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901133
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Euh...?
Niet Dé Toppers hè? ;)
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 18:42:32 #53
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185901421
*O* de hele middag bij mijn broer geweest *O*

was echt fijn om hem te zien en hij doet het best goed :Y

Melting, ik kan vanavond niet luisteren maar veel plezier :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:43:36 #54
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901436
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:42 schreef just me het volgende:

Goed om te horen dat het goed met hem ging.
Zal voor jou ook een geruststelling zijn geweest. :s)

En veel plezier met wat je gaat doen vanavond. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:46:34 #55
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:47:36 #56
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901492
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat wilde ik even bevestigd zien...
Zelfs Vout zou die niet draaien. ;)
Ain't it funny how it is
pi_185901505
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:42 schreef just me het volgende:

Ook een topper dus. ;)
L2B's Mixcloud
pi_185901523
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:47 schreef Melting het volgende:

[..]

Zelfs Vout zou die niet draaien. ;)
Misschien achteruit, om te horen of het dan binnen zijn repertoire valt.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:49:59 #59
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901531
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Misschien achteruit, om te horen of het dan binnen zijn repertoire valt.
Dat zou nog kunnen. _O-
Ain't it funny how it is
pi_185901544
Oh jee, wat gezegd.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:59:39 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_185901665
De Toppers van Melting. Dat belooft wat :W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_185901678
Dame, ll. :W
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:01:08 #63
37150 livelink
pi_185901685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dame, ll. :W
Hoi Lucky.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:01:29 #64
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:59 schreef livelink het volgende:
De Toppers van Melting. Dat belooft wat :W
Hoi livelink. :W
Niet Dé Toppers. :D
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:01:49 #65
37150 livelink
pi_185901700
Blondie mag wel een topper genoemd worden, ja.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:01:57 #66
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901701
Ain't it funny how it is
pi_185901718
Eindelijk iets wat ik ken, staan de tags aan.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:03:23 #68
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901721
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:03:31 #69
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901722
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
_O-
Zou anders te makkelijk zijn. ;)
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:03:49 #70
37150 livelink
pi_185901725
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
:D
Melting doet het gewoon om ons te pesten.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:04:20 #71
37150 livelink
pi_185901733
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:03 schreef Melting het volgende:

[..]

_O-
Zou anders te makkelijk zijn. ;)
Er is niks mis met makkelijk. Komen we er eindelijk eens achter wie het snelst kan typen.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:04:30 #72
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901737
Trouwens..... *O* weekend *O*
Ain't it funny how it is
pi_185901746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef livelink het volgende:

[..]

Er is niks mis met makkelijk. Komen we er eindelijk eens achter wie het snelst kan typen.
Dat weet je sodemieters goed. _O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:05:00 #74
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901747
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef livelink het volgende:

[..]

_O-

Dan zal ik de volgende keer weer zonder tags doen. ;)
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:05:02 #75
37150 livelink
pi_185901748
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Melting het volgende:
:R

Maar voor jou wel fijn natuurlijk :*
pi_185901753
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:04 schreef Melting het volgende:
Oh ja, vrijdags vrij jij. ^O^
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:05:43 #77
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901764
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef livelink het volgende:

[..]

:R

Maar voor jou wel fijn natuurlijk :*
:@
Sorry.
Als ik wat werk van je over moet nemen zodat je morgen ook eerder weekend hebt, dan laat maar weten hoor. Doe ik graag voor je. :)
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:06:00 #78
37150 livelink
pi_185901772
De andere luisteraars durven nog niet uit de kast te komen.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:06:02 #79
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901773
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Oh ja, vrijdags vrij jij. ^O^
Niet elke vrijdag hoor. :D
Was het maar zo'n feest.
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:06:21 #80
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901779
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
De andere luisteraars durven nog niet uit de kast te komen.
Wie stopt ze dan ook in de kast? |:(
Ain't it funny how it is
pi_185901786
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef Melting het volgende:

[..]

Niet elke vrijdag hoor. :D
Was het maar zo'n feest.
Oh, dat had ik ooit zo begrepen. :{
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:06:47 #82
37150 livelink
pi_185901788
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Melting het volgende:

[..]

Sorry.
Als ik wat werk van je over moet nemen zodat je morgen ook eerder weekend hebt, dan laat maar weten hoor. Doe ik graag voor je. :)
Nee hoor, ik ga morgen wel lobbyen bij mijn collega's voor een vrijdagmiddagborrel. Is ook leuk.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:07:31 #83
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901798
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:06 schreef livelink het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ga morgen wel lobbyen bij mijn collega's voor een vrijdagmiddagborrel. Is ook leuk.
Veel plezier dan alvast.

Ik houd niet van vrijmibo's. :@
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:07:44 #84
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901802
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:08:45 #85
37150 livelink
pi_185901810
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:07 schreef Melting het volgende:

[..]

Veel plezier dan alvast.

Ik houd niet van vrijmibo's. :@
Niet? Ik vind het altijd wel iets hebben; een biertje om het weekend te beginnen.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:09:43 #86
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:08 schreef livelink het volgende:

[..]

Niet? Ik vind het altijd wel iets hebben; een biertje om het weekend te beginnen.
Ik ga op vrijdagavond altijd darten, dus moet er nog met de auto naartoe.
Dus dan kan ik toch niet drinken van te voren.

En sowieso met collega's....... nee dank je. :@
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:11:21 #87
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901851
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:11:46 #88
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901855
Ik denk dat Mad niet luistert omdat het Dé Toppers niet zijn. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:12:43 #89
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901867
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:13:25 #90
37150 livelink
pi_185901873
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
Ja, dat was een misleidende naam :(
pi_185901875
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
Denk dat hij met koptelefoon op en open mond naar het scherm zit te staren door al dit moois.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:13:58 #92
20720 brother52
Dus..........
pi_185901880
:W
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:14:00 #93
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901881
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dat was een misleidende naam :(
Sorry.
Ain't it funny how it is
pi_185901884
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef brother52 het volgende:
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:14:11 #95
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Denk dat hij met koptelefoon op en open mond naar het scherm zit te staren door al dit moois.
Dat kan ook natuurlijk. _O-
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:14:17 #96
37150 livelink
pi_185901886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

donderdag 28 maart 2019 @ 19:14:20 #97
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901887
quote:
Hoi brother. :W
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:14:43 #98
37150 livelink
pi_185901894
quote:
Hoi brother. Sorry, maar het zijn niet De Toppers.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:16:11 #99
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:

[..]

Alsof je dat vervelend vind. :D
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:16:27 #100
20720 brother52
Dus..........
pi_185901921
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:14 schreef livelink het volgende:

[..]

Verdorie, daar had ik nou zo op gehoopt...
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:16:55 #101
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901932
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:17:01 #102
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901936
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:16 schreef brother52 het volgende:

[..]

Verdorie, daar had ik nou zo op gehoopt...
:o
Ain't it funny how it is
pi_185901938
Erg geliefd hier die Toppers.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:18:11 #104
37150 livelink
pi_185901956
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wel in hun oorspronkelijke samenstelling natuurlijk. Net zoals K3
pi_185901968
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef livelink het volgende:

[..]

_O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:19:02 #106
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901970
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik denk dat just me stiekem dacht dat het echt Dé Toppers waren vanavond.
En daar zal ze geen zin in hebben gehad. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:19:22 #107
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185901977
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:18 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat is de oorspronkelijke samenstelling dan? :@
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:20:10 #108
20720 brother52
Dus..........
pi_185901991
Deze heb ik in een grijs verleden nog wel eens gespeeld.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:20:32 #109
37150 livelink
pi_185901999
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:19 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik denk dat just me stiekem dacht dat het echt Dé Toppers waren vanavond.
En daar zal ze geen zin in hebben gehad. :P
Ik zou just me er juist wel voor aanzien om een keer naar een concert van hen te zijn geweest. En Diaan natuurlijk ook.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:20:51 #110
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:20 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik zou just me er juist wel voor aanzien om een keer naar een concert van hen te zijn geweest. En Diaan natuurlijk ook.
Diaan alleen om te playbacken. Anders niet. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:21:05 #111
37150 livelink
pi_185902014
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:19 schreef Melting het volgende:

[..]

Wat is de oorspronkelijke samenstelling dan? :@
Goor, Geer en René toch?
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:21:54 #112
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902041
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:22:09 #113
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902045
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:21 schreef livelink het volgende:

[..]

Goor, Geer en René toch?
En wie zijn het nu dan? :@
(Ik volg dat totaal niet)
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:22:27 #114
37150 livelink
pi_185902057
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:20 schreef brother52 het volgende:
Deze heb ik in een grijs verleden nog wel eens gespeeld.
Breakfast at Tiffany's? Of Wet Wet Wet?
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:22:50 #115
37150 livelink
pi_185902064
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Melting het volgende:

[..]

En wie zijn het nu dan? :@
(Ik volg dat totaal niet)
Wie het nu zijn weet ik ook niet.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:24:51 #116
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902104
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:25:27 #117
20720 brother52
Dus..........
pi_185902114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef livelink het volgende:

[..]

Breakfast at Tiffany's? Of Wet Wet Wet?
Breakfast at Tiffany's gelukkig. Die is nog best aardig om te spelen.
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:25:59 #118
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902126
Hoorde ik iemand om mij roepen O-)

ik luister eventjes mee
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185902139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef livelink het volgende:

[..]

Wie het nu zijn weet ik ook niet.
Kwam die Boomsma er pas later bij?
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:27:02 #120
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902146
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef just me het volgende:

ik luister eventjes mee
_O-

Hoi lady. :W
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:28:22 #121
37150 livelink
pi_185902173
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:25 schreef just me het volgende:

ik luister eventjes mee
Hoi just me
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:28:23 #122
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902174
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:28:49 #123
37150 livelink
pi_185902180
Melting is in een zoetsappige bui.
pi_185902191
Godskolere wat een zaaddodend nummer. :@

Ff uit kieken heur. :D :P
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:29:47 #125
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
Melting is in een zoetsappige bui.
*;
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:29:52 #126
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godskolere wat een zaaddodend nummer. :@

Ff uit kieken heur. :D :P
_O-
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:32:45 #127
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902264
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:32:48 #128
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902265
*O* *O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:33:11 #129
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902272
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:32 schreef just me het volgende:
*O* *O* *O*
Nog geen spijt dat je even ingetuned bent? :D
Ain't it funny how it is
pi_185902293
Zo, dat zit er weer in. :P
L2B's Mixcloud
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:34:29 #131
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902297
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:33 schreef Melting het volgende:

[..]

Nog geen spijt dat je even ingetuned bent? :D
Nee hoor, absoluut niet!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:34:52 #132
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, dat zit er weer in. :P
Dat doe je snel.
Ain't it funny how it is
pi_185902320
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:34 schreef Melting het volgende:

[..]

Dat doe je snel.
Ja, anders had ik dit nummer weer gemist.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:35:55 #134
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902331
Ain't it funny how it is
pi_185902351
Robert. Lekkere plaat.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:37:13 #136
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902354
The lights are on, but your not at home.

Toen was de stroom nog niet zo duur zeker. :{w
Ain't it funny how it is
pi_185902360
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:37:53 #138
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef zorro28 het volgende:
Hoi zorro. :W
Wees welkom. :s)
Ain't it funny how it is
pi_185902381
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
The lights are on, but your not at home.

Toen was de stroom nog niet zo duur zeker. :{w
L2B's Mixcloud
pi_185902385
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:37 schreef zorro28 het volgende:
L2B's Mixcloud
pi_185902407
Die snol wilde natuurlijk gewoon de deur niet open doen.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:41:44 #142
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902471
Ain't it funny how it is
pi_185902482
Ja, dit is ook een fijn nummer. :9
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:45:15 #144
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dit is ook een fijn nummer. :9
Alleen maar fijne nummers vandaag. :Y
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:45:21 #145
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902551
Ain't it funny how it is
pi_185902578
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:45 schreef Melting het volgende:

[..]

Alleen maar fijne nummers vandaag. :Y
Geen uien kijken meer dus. :{
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:46:46 #147
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902588
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Geen uien kijken meer dus. :{
Dat doe je maar na 21.00 uur. :P
Ain't it funny how it is
pi_185902603
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Melting het volgende:

[..]

Dat doe je maar na 21.00 uur. :P
ja meneer, Melting. :@
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:49:04 #149
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902664
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:49:26 #150
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902674
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:49:31 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902680
*O* *O* *O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185902686
Roy O+
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:50:05 #153
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902694
Ain't it funny how it is
pi_185902707
Roy had een toffe stem voor dat genre.
L2B's Mixcloud
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:51:58 #155
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Roy had een toffe stem voor dat genre.
zekers :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:52:27 #156
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902750
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:53:24 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185902777
Als ik vrouw was zou ik nu mijn onderbroek naar het scherm gooien.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:54:00 #159
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902786
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Hallo dan eindelijk...
Aloha. :W

We dachten al dat je niet kwam omdat ik Dé Toppers niet draaide. ;)
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:54:07 #160
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902790
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
_O-
Ain't it funny how it is
pi_185902792
Niet omdat Mad binnen is hoor.
L2B's Mixcloud
pi_185902800
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
I hou hem toch liever aan.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:55:07 #163
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185902826
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

*)
L2B's Mixcloud
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:55:31 #165
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902827
quote:
9s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:54 schreef zorro28 het volgende:

[..]

I hou hem toch liever aan.
Ik ook, anders gaan de buren zo vreemd kijken 8-)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185902835
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:55 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ook, anders gaan de buren zo vreemd kijken 8-)
_O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:55:53 #167
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902836
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:56:04 #168
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185902840
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:54 schreef Melting het volgende:

[..]

Aloha. :W

We dachten al dat je niet kwam omdat ik Dé Toppers niet draaide. ;)
Ik was even in verwarring.
Maar dit zijn dus de betere platen van de classics?
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:56:42 #169
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902852
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Top classics *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185902855
Beter laat dan nooit :W
Juin uit Eigen Tuin!
pi_185902860
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:56 schreef Symphonic het volgende:
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:57:08 #172
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902861
quote:
Hoi Symph. :W
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 19:57:17 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185902865
quote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:57:19 #174
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902866
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. :Y
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:57:55 #175
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185902881
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:57 schreef Melting het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. :Y
Ah, er zit dus nog een zekere mate van subjectiviteit in... :P
pi_185902900
:z
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:58:58 #177
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:58 schreef zorro28 het volgende:
Niet in slaap vallen, zorro. :D
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:59:12 #178
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902915
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ah, er zit dus nog een zekere mate van subjectiviteit in... :P
Ook daar moet ik bevestigend op antwoorden. :Y
Ain't it funny how it is
pi_185902922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:58 schreef zorro28 het volgende:
Ga je slapen, of val je om van dit nummer? :@
L2B's Mixcloud
pi_185902935
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ga je slapen, of val je om van dit nummer? :@
Laatste O-)
pi_185902950
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:58 schreef Melting het volgende:

[..]

Niet in slaap vallen, zorro. :D
Je zal deze als mp3 op je wekker hebben
Ik stond al in de badkamer voor hij afging
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:00:13 #182
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902955
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:00 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ain't it funny how it is
pi_185902971
quote:

[..]

_O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:08 #184
37150 livelink
pi_185902981
O+ O+
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:09 #185
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902982
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:17 #186
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185902987
quote:

[..]

Geen power of love bij jou na het ontwaken?
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:40 #187
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185902993
Ik verwacht dat zorro nu helemaal in slaap dondert. :D
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:01:43 #188
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903001
Deze is mooi
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:02:09 #190
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903010
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze is mooi
Hoi DDM. :W

Net als de rest uiteraard. :P
Ain't it funny how it is
pi_185903011
Blijft een verdomd fraai nummer.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:02:35 #192
37150 livelink
pi_185903018
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze is mooi
Vind ik ook.
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:02:59 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903056
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wat zei ik gisterenavond? :D
Dat ik de info maar moest leveren.
L2B's Mixcloud
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:03:46 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903061
quote:

[..]

nou... vertel :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185903069
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:01 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht dat zorro nu helemaal in slaap dondert. :D
Daar zeg je wat
pi_185903071
quote:

[..]

Oh wacht. _O-
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:04:01 #198
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:04:52 #199
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:05:07 #200
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903097
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]

All By Myse-he-helf...
_O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185903101
Als reactie op het alleen zitten typen in een topic.
L2B's Mixcloud
pi_185903111
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Nu de versie van Celine er achter aan...

Anymoooooooorrrrreeeeeeeee!!!
:{w
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:06:19 #203
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903128
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als reactie op het alleen zitten typen in een topic.
Had ook kunnen zijn "ik voel me zo verdomd alleen"
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:06:43 #204
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903135
Ain't it funny how it is
pi_185903138
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef just me het volgende:

[..]

Had ook kunnen zijn "ik voel me zo verdomd alleen"
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:06:53 #206
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903139
Ik kom er net achter dat ik de hele dag met een soort van overdwarse mohawk heb rondgelopen.
De helft vergeten met scheren vanmorgen... :X
pi_185903146
Barry de Wit _O_
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:07:19 #208
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903149
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom er net achter dat ik de hele dag met een soort van overdwarse mohawk heb rondgelopen.
:o :o
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185903150
quote:
_O-
L2B's Mixcloud
pi_185903169
quote:
Het zou een actie van mijn echtgenoot kunnen zijn
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:08:10 #211
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903174
quote:
_O-

En niemand die er iets van zegt?
Ain't it funny how it is
pi_185903175
quote:

Dat heb ik nou nooit O-)
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:08:24 #213
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903179
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het zou een actie van mijn echtgenoot kunnen zijn
Die scheert mij nooit...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:09:11 #214
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903198
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:08 schreef Melting het volgende:

[..]

_O-

En niemand die er iets van zegt?
Ik heb vandaag gelukkig grotendeels alleen gewerkt.
Had 1 overleg en daar heeft niemand iets gezegd...
pi_185903216
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

'Yo, stoppel, ook een bak koffie?'
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:09:57 #216
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903218
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:09:57 #217
37150 livelink
pi_185903219
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ze zijn bang voor je.
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:10:26 #218
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903232
'Altijd maar werken,
Van 's ochtends tot 's avonds,
Ik heb de blues, de arbeidblues...'
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:11:45 #219
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:13:00 #220
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903289
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:13:34 #221
37150 livelink
pi_185903307
Het is maar goed dat we niet hoefden te raden, want ik zou zweren dat het Eric Clapton was bij de eerste noten.
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:14:33 #222
20720 brother52
Dus..........
pi_185903336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat we niet hoefden te raden, want ik zou zweren dat het Eric Clapton was bij de eerste noten.
Deze hebben we vorige week nog moeten raden.
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:14:46 #223
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903341
quote:
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:14:57 #224
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903346
quote:
Daarom heet de band ook The Guess Who...
pi_185903349
quote:
Daar zou ik je uiteraard binnen een microseconde van gered hebben.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:15:20 #226
37150 livelink
pi_185903354
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:14 schreef brother52 het volgende:

[..]

Deze hebben we vorige weeknon moeten raden.
Echt :o
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:15:39 #227
37150 livelink
pi_185903363
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Daar zou ik je uiteraard binnen een microseconde van gered hebben.
*;
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:16:00 #228
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903378
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]

_O-
Ain't it funny how it is
pi_185903381
Wat ligt daar in bad? Oh da's een weeknon joh.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:16:22 #230
37150 livelink
pi_185903386
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, dat ga ik vanaf nu proberen te onthouden. Eric Clapton deed niet toevallig een gastoptreden?
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:16:49 #231
37150 livelink
pi_185903396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat ligt daar in bad? Oh da's een weeknon joh.
pi_185903423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, dat ga ik vanaf nu proberen te onthouden. Eric Clapton deed niet toevallig een gastoptreden?
Niet toevallig en toevallig niet :D
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:17:54 #233
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903429
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:18:17 #234
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903437
*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185903447
Dit is meer mijn ding
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:19:39 #236
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:18 schreef zorro28 het volgende:
Dit is meer mijn ding
Zo wild ben je nou ook weer niet.
Of ben jij een van de bekende stille wateren?
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:19:59 #237
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903472
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:18 schreef just me het volgende:
*O* *O*
Ben jij zo wild? :o
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:20:16 #238
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903480
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zo wild ben je nou ook weer niet.
Of ben jij een van de bekende stille wateren?
Ik vermoed van wel. :Y
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:20:24 #239
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903485
Ain't it funny how it is
pi_185903490
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik vermoed van wel. :Y
pi_185903495
B, T & O.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:20:56 #242
37150 livelink
pi_185903500
*O* *O*
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:20:56 #243
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903501
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Melting het volgende:

[..]

Ben jij zo wild? :o
Zo buren-overleg, buren gaan zich eindelijk druk maken om het te bouwen huis en als andere mensen zich druk maken

*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185903505
Oos Joos - Bier en zwere shag *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:21:30 #245
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903515
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef just me het volgende:

[..]

Zo buren-overleg, buren gaan zich eindelijk druk maken om het te bouwen huis en als andere mensen zich druk maken

*O* *O*
Als er bomen bezet moeten worden, dan bel je maar...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:22:02 #246
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903525
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Als er bomen bezet moet worden, dan bel je maar...
We ketenen just me vast aan de boom. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:22:37 #247
37150 livelink
pi_185903541
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef just me het volgende:

[..]

*O* *O*
Hou het beschaafd, he.
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:22:57 #248
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903556
quote:

[..]

_O_ _O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_185903559
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Melting het volgende:

[..]

We ketenen just me vast aan de boom. :P
:D Die maakt zich ff kwaad en rukt die boom uit de grond. Eitje.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:23:21 #250
37150 livelink
pi_185903568
quote:

[..]

Je moet voor de bulldozer gaan staan straks.
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:23:54 #251
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903582
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:24:12 #252
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:24:21 #253
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:

[..]

Mad kan dat :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:24:33 #254
37150 livelink
pi_185903595
Ik heb geen idee hoe je deze bandnaam uitspreekt, eigenlijk.
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:25:14 #255
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
Linnert Skinnert. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:25:31 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903624
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:23 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik zal de polis van de levensverzekering (of zoals DDM stelt, mijn overlijdensriscoverzekering...) eens klaar gaan leggen dan...
pi_185903630
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Sweet Home Ali Baba!
Die zijn hier dakloos door een brand
Verdomd lekkere Doner hadden ze
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 20:25:47 #258
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_185903637
Dank voor de fijne muziekjes Melting

:W op de barricades
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:26:08 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903654
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Die zijn hier dakloos door een brand
Verdomd lekkere Doner hadden ze
Tijdens de brand?
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:26:17 #260
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903658
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef just me het volgende:

Succes. :W
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:26:28 #261
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903662
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef just me het volgende:

Actie! Actie! Actie!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:26:29 #262
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
Officieel is het lĕh-'nérd 'skin-'nérd. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:26:50 #263
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:28:53 #264
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903720
Ain't it funny how it is
pi_185903725
Allright now *O* *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:29:42 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:30:09 #267
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903751
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Die 2e van rechts heeft The Power Of Love als mp3 op z'n wekker staan...
_O-
Ain't it funny how it is
pi_185903755
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik zal de polis van de levensverzekering (of zoals DDM stelt, mijn overlijdensriscoverzekering...) eens klaar gaan leggen dan...
Als je blijft leven heb jij wat aan een levensverzekering, als je overlijdt hebben je nabestaanden wat aan je overlijdensrisicoverzekering
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:30:40 #269
37150 livelink
pi_185903763
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Die 2e van rechts heeft The Power Of Love als mp3 op z'n wekker staan...
:D :D
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:31:26 #270
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903775
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Als je blijft leven heb jij wat aan een levensverzekering, als je overlijdt hebben je nabestaanden wat aan je overlijdensrisicoverzekering
Het laatste dus.
Ik vrees dat mijn actie voor de bulldozer bij just me slechts een symbolische betekenis zal hebben...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:32:41 #271
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903794
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:33:46 #272
37150 livelink
pi_185903815
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Het laatste dus.
Ik vrees dat mijn actie voor de bulldozer bij just me slechts een symbolische betekenis zal hebben...
Je stuurt je hologram als stand-in?
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:34:06 #273
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:34:42 #274
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:33 schreef livelink het volgende:

[..]

Je stuurt je hologram als stand-in?
Ik vrees dat ik zelf moet gaan...
pi_185903842
Freddy O+
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:35:38 #276
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903852
Ain't it funny how it is
pi_185903869
Geen melk vandaag
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:36:32 #278
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Geen melk vandaag
Zit je nu alweer aan het bier? :o
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:36:44 #279
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:37:13 #280
37150 livelink
pi_185903893
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:36 schreef Symphonic het volgende:
Geen melk vandaag
Gelukkig is het bijna morgen *O*
pi_185903907
quote:
4s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:36 schreef Melting het volgende:

[..]

Zit je nu alweer aan het bier? :o
Het is nog geen vrijdag
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:38:00 #282
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:37 schreef livelink het volgende:

[..]

_O-

Jij bekijkt het wel positief.
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:38:02 #283
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903915
quote:

[..]

Zal je zien dat dit nummer dan weer te horen is.
En een dag niet gemolken, is een dag niet geleefd...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:38:23 #284
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903929
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
The company was gay...
En dat alleen omdat ze geen melk hadden. 8)7
Ain't it funny how it is
pi_185903930
quote:

[..]

Denk dat ik dit morgen weer kan draaien
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:38:34 #286
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:38:52 #287
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185903941
Ain't it funny how it is
pi_185903946
Oeh lalala.
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:39:37 #289
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185903979
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Da's van Arno Hintjens...

L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:42:21 #291
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:42:40 #292
37150 livelink
pi_185904027
Jansse Bagge Band *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:42:50 #293
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185904032
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:43:25 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:45:12 #295
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185904092
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:45:46 #296
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185904104
Oeh, Eric Burdon treedt binnenkort voor de laatste keer met The Animals op.
Ik denk dat ik daar heen ga, alleen al voor dit nummer.
Dat wil ik eens live gehoord hebben... O+
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:46:49 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185904148
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Oeh, Eric Burdon treedt binnenkort voor de laatste keer met The Animals op.
Ik denk dat ik daar heen ga, alleen al voor dit nummer.
Dat wil ik eens live gehoord hebben... O+
Deze toonhoogte zal ie niet meer halen. :P
L2B's Mixcloud
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:47:56 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185904159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Deze toonhoogte zal ie niet meer halen. :P
Sommige dingen moet je gewoon een keer meegemaakt hebben.
Voor Solomon Burke was ik bijvoorbeeld 2 dagen te laat...
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:47:58 #300
120423 Melting
on Radio 49!
pi_185904161
quote:
Het is al op tijd afgelopen.
Ain't it funny how it is
  donderdag 28 maart 2019 @ 20:48:28 #301
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_185904176