SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik had ergere termen kunnen gebruiken, maar ik houd het netjes voor @GurneyIsBestOke.quote:
RAGE WOEDE.twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 27-03-2019 om 18:16:18Floating on a sea of Orange I won’t go gentle into that good night,Old age should burn and rave at close of day;Rage, rage against the dying of the light !! https://t.co/H0GqCXXDgX reageer retweet
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:54 schreef Zipportal het volgende:
RAGE WOEDE.twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 27-03-2019 om 18:16:18Floating on a sea of Orange I won’t go gentle into that good night,Old age should burn and rave at close of day;Rage, rage against the dying of the light !! https://t.co/H0GqCXXDgX reageer retweet
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Zware drinker gespotquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Literair kenner gespot.quote:
Dubbels missen.quote:
Had ik toch niet moeten wegschakelen dusquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dubbels missen.
En Suljovic gooide 136 uit voor 5-6 en 120 voor de zege.
*Arrogante klompvoet.quote:
Nee voor Barneveld zekerquote:
Een sextape gemaakt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
MVG raakte die lekkere chicks wel erg lang aan. Die heeft vanmiddag een Barneytje gedaan.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
Kan Van Gerwen met de druk van Ahoy omgaan?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee voor Barneveld zekerrollingonthefloor.gif
De van brienenoordbrug is in ieder geval mooi dichtbijquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Gurney gaat zo in een psychose komen met dit publiek.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee voor Barneveld zekerrollingonthefloor.gif
Bij Mike waait het altijd in z'n hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike heeft geen problemen met luchtcirculatie
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:29 schreef Machielovic het volgende:
Wright heeft weer een oranje tintje
Ajax publiek is nog steeds niet welkom in Rotterdam neequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook wat lege stoeltjes, dat zullen wel ajax-supporters zijn.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar kan alleen Smith dat doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike kan ook wel aardig doen en zaal tot orde roepen
twitter:dysonparody180 twitterde op woensdag 27-03-2019 om 22:40:47You can tell its super windy up in that stage peter wright's darts are everywhere... i throw with the same flights and it happens when there is wind reageer retweet
Een parodie op een darter.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:dysonparody180 twitterde op woensdag 27-03-2019 om 22:40:47You can tell its super windy up in that stage peter wright's darts are everywhere... i throw with the same flights and it happens when there is wind reageer retweet
Wanneer je naam Dyson is, is t niet zo gek dat er sprake is van enige luchtverplaatsing neequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fijn dat je het alvast toegeeftquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was ook wel het leukste potje vind ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Dimitri heeft voorlopig het hoogste finishpercentage van de avond.
Beetje zelfspot hé. Wel gezellig daar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fijn dat je het alvast toegeeft
Eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Was ook wel het leukste potje vind ik
Ook van mijn kant hoorquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje zelfspot hé. Wel gezellig daar?
Dit doet me denken aan de plexiglaswalkonquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Luppie0110 het volgende:
Voortaan de darters maar in een glazenkooi laten spelen? Windstil.
Pedofilie moet weer leuk wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap niet waarom @:Caland fan is van Paul de Leeuw.
Mij aan terror Jaapquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de plexiglaswalkon
Mooi man. Wel wat mooie potjes ja. En Gurney moet nog komen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook van mijn kant hoor
Ja leuke avond om zo mee te maken. Beter dan vorig jaar eigenlijk. Ligt ook aan de wedstrijden natuurlijk. En aan waar ik zit
bierdouchequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit jij keihard te fluiten daar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook van mijn kant hoor
Ja leuke avond om zo mee te maken. Beter dan vorig jaar eigenlijk. Ligt ook aan de wedstrijden natuurlijk. En aan waar ik zit
Wat kost zoiets eigenlijk? En de prijzen daar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook van mijn kant hoor
Even tweeten naar The Feather, dan begint hij er zo wel weer overquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Ook als hij wint is het de een na laatste keer Ahoy voor hem toch
Aan alles komt een einde.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga dit zoooo missen volgend jaar
De Premier League is op sterven na dood.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga dit zoooo missen volgend jaar
Nu nog de Champions League.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Premier League is op sterven na dood.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:01 schreef Tagliano het volgende:
SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET CAROLINE
‘we zijn eigenlijk al te laat’quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'De hele wereld gaat naar de klote man'.
Superultrahyperchinquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Gurney's kin is er niet smaller op aan het worden, jezus christus zeg.
Wat is dit voor aidsversiequote:
Sweet Carolinequote:
Hankey op Lakeside genotquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi toch, zo hoort men ten onder te gaan.
Duitsland staat ook angstig hoog welquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling; Ahoy heeft kutste dartspubliek ter wereld.
dagjesmensen.gifquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:15 schreef Zorro het volgende:
En er zijn mensen die speciaal hier voor komen? Echt?
Morgen weer!quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:15 schreef Zorro het volgende:
En er zijn mensen die speciaal hier voor komen? Echt?
Zijn saai ja, maar nog wel wat sportiever...quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Duitsland staat ook angstig hoog wel
En ik vind dit wel beter dan alle World Series troep
Krijgt MvG toch zijn witte was.quote:
Als ze er al zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn saai ja, maar nog wel wat sportiever...
Dan hadden ze deze wedstrijd beter op zondag kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:16 schreef Caland het volgende:
Ahoypubliek is eigenlijk alleen leuk als Ajax verloren heeft
Het lijken wel mensen uit een eender welk land jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker Hollands kutpubliek weer. Loopt het even niet meer dan ook geen support![]()
![]()
watquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijken wel mensen uit een eender welk land ja
Stoppen met juichen als het kut gaat en massaal opdagen als het top gaat is echt iets wat typisch is voor elk land. Niks Hollands aan.quote:
Het is in de PL nergens zo erg als telkens in Ahoy. En die debielen van RTL7 maar jaar in jaar uit promoten hoe fan-tas-tisch de sfeer is in Rotterdam. En als beloning krijgt Nederland dan ook nog eens twee avonden. Triest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stoppen met juichen als het kut gaat en massaal opdagen als het top gaat is echt iets wat typisch is voor elk land. Niks Hollands aan.
Die maakt het straks nog uit, na zo’n kansloze vernederingquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat zijn nieuwe vriendin in de hulpverlening werkt.
Ik vind het mooi tragisch.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Uiteindelijk wel beter zo maar het blijft wel een triest verhaal
Vast een stagiairquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:23 schreef heywoodu het volgende:
"Morgen wordt duidelijk wie eruit ligt!"
Hoezo beterquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Uiteindelijk wel beter zo maar het blijft wel een triest verhaal
Met het oog op het WK is het wel lekker dat hij 7 potjes minder heeft op donderdag en zich lekker op de vloer kan focussenquote:
Ik weet niet of dit treuriger is of in je eerste partij op het WK worden uitgeschakeld door Labanauskas eigenlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Had hij in januari gewoon gestopt, dan kon hij met opgeheven hoofd terug kijken op de afgelopen jaren. Zo’n afscheid is te tragisch
En vooral niet hoeft te janken dat hij het heel zwaar heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met het oog op het WK is het wel lekker dat hij 7 potjes minder heeft op donderdag en zich lekker op de vloer kan focussen
Ja en dan weer 1e ronde eruit tegen een of andere qualifierquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met het oog op het WK is het wel lekker dat hij 7 potjes minder heeft op donderdag en zich lekker op de vloer kan focussen
Dat focussen op de vloer lukt hem anders ook prima in de PL..... Hoofdje laten hangen genot.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Labanauskas is niet echt een of andere qualifierquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja en dan weer 1e ronde eruit tegen een of andere qualifier
Jup. Gewoon rustig op vrijdag naar Duitsland en maandag naar Londen naar zijn scharrel. En dan kort tripje naar Wigan of Barnsley voor PC's.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Labanauskas is niet echt een of andere qualifier
En als hij het WK haalt zal hij waarschijnlijk zelf een qualifier zijn
Het was niet de eerste ronde
Maar toch bedankt voor je loze statement
Ah zo. Ik vind het vooral heel pijnlijk om te zien en ook met het oog op het wk, is dit weer een klap in z'n gezicht. Baal er wel van, had hem meer gegund.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De PDC had beter kunnen weten qua sportieve punten, maar hij staat hier puur om marketingredenen. We kunnen Van Barneveld wel omhoog lullen of romantiseren, maar het is al jaren alleen het PDC WK en uitmelktoernooien. Sinds de stap naar Target, op zijn toppunt bij Unicorn, heeft hij niets meer gepresteerd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik vind het vooral heel pijnlijk om te zien en ook met het oog op het wk, is dit weer een klap in z'n gezicht. Baal er wel van, had hem meer gegund.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik vind het vooral heel pijnlijk om te zien en ook met het oog op het wk, is dit weer een klap in z'n gezicht. Baal er wel van, had hem meer gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |