SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziedend. Jij hangt ook een extreem verlegen kind aan.quote:
Op Urk worden jaenetjes als Dimitri gewoon nog in elkaar geramd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedend. Jij hangt ook een extreem verlegen kind aan.
Op Urk rammen ze nog het liefst met 100 man een Marokkaan en zijn moeder in elkaar. Met dat soort TBS-volk wil ik heel weinig te maken hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op Urk worden jaenetjes als Dimitri gewoon nog in elkaar geramd.
8-0 ik weet niet of dat kan zei de prijswinnaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk wint Barney met 9-1.
~Dagjesvolk
Broabanders he.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef Machielovic het volgende:
[..]
8-0 ik weet niet of dat kan zei de prijswinnaar
En ondertussen wel allemaal zelf van die homofiele oorbelletjes in.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Jeffrey morgen? Die heeft echt pech dat hij een Cross in fantastische vorm treft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, pech. Het maakt verder toch geen hol uit of hij wint of verliest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Jeffrey morgen? Die heeft echt pech dat hij een Cross in fantastische vorm treft.
Wel goed voor het vertrouwen als hij wat neerzet, Henkie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, pech. Het maakt verder toch geen hol uit of hij wint of verliest.
Dat heeft hij toch helemaal zelf in de hand dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel goed voor het vertrouwen als hij wat neerzet, Henkie.
Geen idee; als Cross zijn niveau van de afgelopen weken aanhoudt, gaat het 11-12-13 darts worden per leg en moet Jeff af en toe een negendarter gooien. Hij heeft het talent, maar dat wordt lastig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch helemaal zelf in de hand dan?
Maar als hij verliest met een monster gemiddelde is het toch ook goed?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee; als Cross zijn niveau van de afgelopen weken aanhoudt, gaat het 11-12-13 darts worden per leg en moet Jeff af en toe een negendarter gooien. Hij heeft het talent, maar dat wordt lastig.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als hij verliest met een monster gemiddelde is het toch ook goed?
Ik leg gewoon geld op tafel en Sjefke schept het maar op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eens, maar vraag het een brabander eens
Het is ROB CROSSquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik leg gewoon geld op tafel en Sjefke schept het maar op.
Jammer dat je zo'n sympathieke jongen zo neer wil sabelenquote:
ZIIIIIIEDENDquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat je zo'n sympathieke jongen zo neer wil sabelen.
Even van de gelegenheid gebruik maken om wat nieuwe muziek te promoten.quote:
Die zal met z'n afwijking altijd depressief blijven volgens mij. Maarja, kan iemand die ziek is niets verwijten, maakt niet dat ik voor hem zal juichen.quote:
Op naar het Maarten van der Weijden topic. Dat wordt weer genieten op de YouTube stream.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
Luchtcirculatie, er worden dus dikke wereldrecords geschaatst vandaag
Zeker ongesteldquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
Wade was zondag ook al ziedend om niets.
Ah, vandaar die gehandicaptensport sponsoringquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het Maarten van der Weijden topic. Dat wordt weer genieten op de YouTube stream.
Genot.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het Maarten van der Weijden topic. Dat wordt weer genieten op de YouTube stream.
Dat is voor Michaelquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ah, vandaar die gehandicaptensport sponsoring
Krijgen we dan weer om het uur te horen dat hij geweldig/fantastisch of een fenomeen is?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja echt een KANJER en een HELD.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer om het uur te horen dat hij geweldig/fantastisch of een fenomeen is?
Verschrikkelijk. Daar heb ik me de vorige keer ook al vre-se-lijk aan geërgerd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja echt een KANJER en een HELD.
[ afbeelding ]
Sympathiek Nederland doet dat wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Krijgen we dan weer om het uur te horen dat hij geweldig/fantastisch of een fenomeen is?
Maar het was voor een goed doel!quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Daar heb ik me de vorige keer ook al vre-se-lijk aan geërgerd.
Zo'n lekkende kerncentrale doet wat met je.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef Caland het volgende:
Die tamme teringbelg laat zich ook makkelijk overhalen zeg
Dat dart niet lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef Anneloos het volgende:
Hou op hoor. Trek gewoon een truitje aan en gaan
Geef jij dan ook altijd geld als er bij treinstations gecollecteerd wordt voor goede doelen of mensen van Greenpeace aan je broekspijp hangen?quote:
Ja, beetje ingaan tegen iemand waar je tegenop kijktquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:57 schreef Caland het volgende:
Die tamme teringbelg laat zich ook makkelijk overhalen zeg
Met een vest gaat het prima, het gaat me zelfs met handschoenen probleemloos af.quote:
Voetballen met Uggs.quote:
Nee, maar dit was een BOVENMENSELIJKE prestatie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geef jij dan ook altijd geld als er bij treinstations gecollecteerd wordt voor goede doelen of mensen van Greenpeace aan je broekspijp hangen?
Dat is echt aidsquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geef jij dan ook altijd geld als er bij treinstations gecollecteerd wordt voor goede doelen of mensen van Greenpeace aan je broekspijp hangen?
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, beetje ingaan tegen iemand waar je tegenop kijkt
Greenpeace is terrorisme.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik dart nooit met lange mouwen. En handschoenen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een vest gaat het prima, het gaat me zelfs met handschoenen probleemloos af.
Tja, als je al niets van kon dan kan dat ook niet veel minderquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een vest gaat het prima, het gaat me zelfs met handschoenen probleemloos af.
Stabiel 30 gemiddeld?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dartbord hangt in de garage en in de winter is het daar wel eens onder het vriespuntquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dart nooit met lange mouwen. En handschoenen?
Ah, dan hoeft het van mij niet zo nodig. Gelukkig binnen hangen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dartbord hangt in de garage en in de winter is het daar wel eens onder het vriespunt
Met van die dunne handschoenen was het dan prima vol te houden
De afstand tussen mijn Hogeschool en treinstation is ook miniem, dus staan er constant kneuzen van de Postcodeloterij of KRO-NCRV met een Rad van Fortuin klaar. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt aids
Als ik daar vandaan loop betekent het dat ik ergens naar onderweg ben. Als ik er naartoe loop betekent het dat ik een trein wil halen. Tief op.
En?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar dit was een BOVENMENSELIJKE prestatie.
Grote warmteblazers neerzettenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Hoe moet Ahoy dit voor morgen omdraaien?
Lekker op zijn roffa’squote:Op woensdag 27 maart 2019 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel van Coolbue, die zitten om de hoek.
Alles voor een glimlach.
Moest lachenquote:
Hopelijk nog niet het topje van den ijsbergh.quote:
Komende week weer lekker een Euro Tourtje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Straks op de vloer weer 82 gemiddeld gooien haha.
Tsja, moet hij zich maar niet zo opwinden.quote:
Ik snap wat je hier doet, maar die ijskoning wordt er niet warm vanquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, moet hij zich naar niet zo opwinden.
Hij doet het uitstekend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
En @:Mani89 maar afgeven en afgeven. Het Godenkind.
Die kabouterdans blijft gewoon gay hoor, verder heb ik niks te klagen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
En @:Mani89 maar afgeven en afgeven. Het Godenkind.
Zeker op de momenten dat Wade het initiatief dreigt te pakken.quote:
Als hij dat nodig heeft om de spanning van zich af te krijgen, gun ik hem die ruimte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kabouterdans blijft gewoon gay hoor, verder heb ik niks te klagen.
Gewoon weer lekker vleermuisjes in het publiek mieteren na de opkomst like old times.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij dat nodig heeft om de spanning van zich af te krijgen, gun ik hem die ruimte.
Wright gunnen we toch ook tijd om de clown uit te hangenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij dat nodig heeft om de spanning van zich af te krijgen, gun ik hem die ruimte.
Er is een josti die iedere TV-wedstrijd muffins in het publiek gooit, alleen is hij dit jaar niet op de Tour te vinden (lol)quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker vleermuisjes in het publiek mieteren na de opkomst like old times.
Steve Hine toch?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is een josti die iedere TV-wedstrijd muffins in het publiek gooit, alleen is hij dit jaar niet op de Tour te vinden (lol)
Ik ken ook nog wel een groene josti die tijdens wedstrijden zijn consumpties met het publiek deelt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is een josti die iedere TV-wedstrijd muffins in het publiek gooit, alleen is hij dit jaar niet op de Tour te vinden (lol)
Ik had een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pronotechnisch teleurstellend, maar uitstekend potje
Ach, hij heeft het al zo vaak op TV laten zien. Vond de pot tegen Lewis afgelopen weekend nog leuker waar hij o.a. een 129 via T19 D18 D18 erin gooide om Lewis te breken en een 161. Voor hem ligt de te boeken progressie gewoon op non-TV-toernooien. Zondag was hij weer matig als de pest.quote:
Zo is hij gewoon. Zaterdag stond hij na een winstpartij in prima Duits ook het publiek te volksmennen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind Dimi geweldig, maar z'n eng sympathieke act richting NL is dodelijk vermoeiend
Stale template. Ik wil meer geweld.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat de sympathieke vd Bergh 6-6 heeft gespeeld tegen de arrogante klootzak Wade in de PL. Door dit resultaat kan de klootzak Wade jammer genoeg niet meer degraderen uit de PL maar ik hoop wel dat hij nu als achtste gaat eindigen #rtl7darts
Het heeft to-taal niks.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Aids aids aids. Verander dat opkomstmuziekje eens Rop.
Hij zou een stuk menselijker worden door eens een keer een mooie Yannick tweet te citeren na een verliespartijquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon. Zaterdag stond hij na een winstpartij in prima Duits ook het publiek te volksmennen.
Heeft de nieuwe Tame Impala dat wel?quote:
Dat vind ik echt een teleurstellend nummer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft de nieuwe Tame Impala dat wel?
Daar is helemaal niks mis meequote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind em wel goed ja, Stijn niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga er nog eens naar luisteren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind em wel goed ja, Stijn niet.
Ik vind het ook niet echt denderend. Maar ja, iedereen pijpt elkaar als het op Tame Impala aankomt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een teleurstellend nummer.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt denderend. Maar ja, iedereen pijpt elkaar als het op Tame Impala aankomt.
Ik vind die bass echt raar en vervelend.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan VTBL nu recht tegenover studio voetbal zetten(lol).
Er zit ook geen verrassing in. Eentonig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind die bass echt raar en vervelend.
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
Het nieuwe album van de Tokkelende Nederelvis is overigens prima.
Mercy John?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
Het nieuwe album van de Tokkelende Nederelvis is overigens prima.
Ach leuk, had je die zelf verzonnen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
DIT IS GODVERDOMME OUDE Voetbal International-OP kennis.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach leuk, had je die zelf verzonnen?
Maar, Mani; graag tip ik je mede namens Snobeendquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach leuk, had je die zelf verzonnen?
Ik denk dat Mani Strand of Oaks leuker vindt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar, Mani; graag tip ik je mede namens Snobeend
Durand Jones & The Indications
Andrew Bird
Dankjewel, ik heb niks te tippen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar, Mani; graag tip ik je mede namens Snobeend
Durand Jones & The Indications
Andrew Bird
Wat zou hij van Balthazar vinden?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat Mani Strand of Oaks leuker vindt.
Straks gaat er een andere wind waaien.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Er hangt eigenlijk gewoon een kutsfeer in die zaal vanavond
Ze wachten op de Nederlanders.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Dit vind ik een leuk nummertje;quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat Mani Strand of Oaks leuker vindt.
Gewoon stoppen met Ahoy...quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
@JR-Style-93quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb mij overigens laten vertellen dat @:klaasweetalles alleen in de winter kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |