SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziedend. Jij hangt ook een extreem verlegen kind aan.quote:
Op Urk worden jaenetjes als Dimitri gewoon nog in elkaar geramd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedend. Jij hangt ook een extreem verlegen kind aan.
Op Urk rammen ze nog het liefst met 100 man een Marokkaan en zijn moeder in elkaar. Met dat soort TBS-volk wil ik heel weinig te maken hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op Urk worden jaenetjes als Dimitri gewoon nog in elkaar geramd.
8-0 ik weet niet of dat kan zei de prijswinnaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk wint Barney met 9-1.
~Dagjesvolk
Broabanders he.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef Machielovic het volgende:
[..]
8-0 ik weet niet of dat kan zei de prijswinnaar
En ondertussen wel allemaal zelf van die homofiele oorbelletjes in.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Jeffrey morgen? Die heeft echt pech dat hij een Cross in fantastische vorm treft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, pech. Het maakt verder toch geen hol uit of hij wint of verliest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Jeffrey morgen? Die heeft echt pech dat hij een Cross in fantastische vorm treft.
Wel goed voor het vertrouwen als hij wat neerzet, Henkie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, pech. Het maakt verder toch geen hol uit of hij wint of verliest.
Dat heeft hij toch helemaal zelf in de hand dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel goed voor het vertrouwen als hij wat neerzet, Henkie.
Geen idee; als Cross zijn niveau van de afgelopen weken aanhoudt, gaat het 11-12-13 darts worden per leg en moet Jeff af en toe een negendarter gooien. Hij heeft het talent, maar dat wordt lastig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch helemaal zelf in de hand dan?
Maar als hij verliest met een monster gemiddelde is het toch ook goed?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee; als Cross zijn niveau van de afgelopen weken aanhoudt, gaat het 11-12-13 darts worden per leg en moet Jeff af en toe een negendarter gooien. Hij heeft het talent, maar dat wordt lastig.
Geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar als hij verliest met een monster gemiddelde is het toch ook goed?
Ik leg gewoon geld op tafel en Sjefke schept het maar op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eens, maar vraag het een brabander eens
Het is ROB CROSSquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik leg gewoon geld op tafel en Sjefke schept het maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |