mag ook wel na die Titanic vraag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Makkelijke vraag wel voor een geschiedenis student lijkt me
Die was zelfs voor mij prima te doen. De jaartallen lagen ook wel ver genoeg uit elkaar zodat je ook als je ongeveer het tijdperk weet wel het antwoord kunt herleiden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Makkelijke vraag wel voor een geschiedenis student lijkt me
Wetenschap nog iets meer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geschiedenis vind ik toch wel de bewonderenswaardigste categorie van PSW om te winnen
Ook een mooie ja!quote:
Nja ik zou niet weten hoe Sombroek eruit ziet om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef wimderon het volgende:
Zout toch eens op met die foto's van overbekende personen.
Die had dan ook altijd een helm op in het veldquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ik zou niet weten hoe Sombroek eruit ziet om eerlijk te zijn.
Dat was mijn puntquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die had dan ook altijd een helm op in het veld
oja het is al donderdagquote:
Is de 2e ronde. Iedereen hier uit spt/vbl komt met gemak tot ronde 4. Dat wil de vara ook natuurlijk. Pas in ronde 4 doen ze kloten met die afmetingen van badmintonvelden en optredens van artiesten bij olympische Winterspelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef wimderon het volgende:
Zout toch eens op met die foto's van overbekende personen.
Dat weet dan weer niemandquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:12 schreef BeamofLight het volgende:
Ze kunnen nu ook keepers van de eredivisie-handbal laten zien Wim...
Je begrijpt wat ik bedoel. Met omschrijving is zo'n vraag al niet moeilijk, met foto heb je de omschrijving niet eens nodig, op Sombroek (die ik inderdaad ook niet zou herkennen) na dan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ik zou niet weten hoe Sombroek eruit ziet om eerlijk te zijn.
Maar goed voor ons zijn dit soort vragen een eitje. Bij Kunst zullen voor kunstkenners dat soort vragen echt een inkoppertje zijn, terwijl dat voor mij weer abacadabra is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel. Met omschrijving is zo'n vraag al niet moeilijk, met foto heb je de omschrijving niet eens nodig, op Sombroek (die ik inderdaad ook niet zou herkennen) na dan.
Bij kunst is ook veel op basis van feeling, het verschil tussen een Gauguin en een Rembrandt zie ik ook nog wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar goed voor ons zijn dit soort vragen een eitje. Bij Kunst zullen voor kunstkenners dat soort vragen echt een inkoppertje zijn, terwijl dat voor mij weer abacadabra is.
Ja hoe kun je dat vergeten als je hieraan mee doetquote:Op maandag 1 april 2019 19:59 schreef monkyyy het volgende:
Dat ie steeds niet stop de tijd zegt triggert mij
Yup.quote:
Laatste vraag derde ronde, iets over sportermen ofzoquote:
Kwam n jokertje te kort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Potje huighockey.quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 19:59 schreef monkyyy het volgende:
Dat ie steeds niet stop de tijd zegt triggert mij
Ik ook niet, benieuwd wat ze ermee doenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Die laatste verbetering snap ik niet
Nee sloeg nergens opquote:Op donderdag 4 april 2019 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij dacht dat hij de vrouwen wellicht omgewisseld had, dan heb je vrij weinig aan één joker bij nog een omwisseling. En is hij nutteloos als je de rest wel goed hebt.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoezo? Kan toch 3 verwisseld hebben
In dat geval wel ja. Ik dacht dat je deze ronde (7 goed) an sich bedoeldequote:Op donderdag 4 april 2019 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de vrouwen wellicht omgewisseld had, dan heb je vrij weinig aan één joker bij nog een omwisseling. En is hij nutteloos als je de rest wel goed hebt.
- Vraag 9:.....*deuntje *quote:Op donderdag 4 april 2019 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Er waren toch drie of vier vrouwen?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de vrouwen wellicht omgewisseld had, dan heb je vrij weinig aan één joker bij nog een omwisseling. En is hij nutteloos als je de rest wel goed hebt.
Ik denk het welquote:Op woensdag 10 april 2019 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kon t niet bijhouden, maar vrees dat ie er geen 7 goed heeft
Met een leuke muziekvraag om het te vierenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:18 schreef Zorro het volgende:
Positief bekijken: Morgen wordt een feest
Een groot deel van de fouten worden gemaakt door te snel te willen zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 20:21 schreef wimderon het volgende:
Komt ie weer goed weg met al z'n gewissel. Hij kan beter wat langer naar de omschrijvingen luisteren, want het waren weer allemaal inkoppertjes daardoor.
Nee: mits ie niet weer belachelijk veel jokers doetquote:Op donderdag 11 april 2019 20:08 schreef Postbus100 het volgende:
Maar hij zit op zich nog wel ruim in zijn tijd toch? (mits de vragen verder een beetje te doen zijn)
Die eerste vraag over die mascottes was wel gewoon een kutvraag.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:15 schreef wimderon het volgende:
Goh, geen enkele moeilijke vraag in de vierde ronde. Zelfs die met de jaartallen verneukten ze door de stad of een naam die onlosmakelijk met die OS verbonden is te noemen
Die vond ik nochtans niet heel lastig. En als je het niet direct wist kon je veel deduceren aan de hand van de omschrijving.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die eerste vraag over die mascottes was wel gewoon een kutvraag.
5 seconden sneller en hij had een extra joker kunnen inzettenquote:Op maandag 2 september 2019 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
Verloren door te veel jokers bij vraag 1.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me geen toeval dat hij deze vraag krijgt
Je gaat het haast denken ja. Ik kende er 1.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me geen toeval dat hij deze vraag krijgt
Meeste van die objecten zijn wel algemene kennis.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Vond i k niet. Maar ik heb ook niets met wetenschap
Nee, maar 29 seconden voor komende vraag is sowieso te weinig.quote:
Hij hoeft er maar 6 goed te hebben. Gaat wel lukken.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar 29 seconden voor komende vraag is sowieso te weinig.
Ja, wel een vraag die irritant was, maar niet echt moeilijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij hoeft er maar 6 goed te hebben. Gaat wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |