mag ook wel na die Titanic vraag.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Makkelijke vraag wel voor een geschiedenis student lijkt me
Die was zelfs voor mij prima te doen. De jaartallen lagen ook wel ver genoeg uit elkaar zodat je ook als je ongeveer het tijdperk weet wel het antwoord kunt herleiden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef monkyyy het volgende:
Makkelijke vraag wel voor een geschiedenis student lijkt me
Wetenschap nog iets meer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geschiedenis vind ik toch wel de bewonderenswaardigste categorie van PSW om te winnen
Ook een mooie ja!quote:
Nja ik zou niet weten hoe Sombroek eruit ziet om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef wimderon het volgende:
Zout toch eens op met die foto's van overbekende personen.
Die had dan ook altijd een helm op in het veldquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ik zou niet weten hoe Sombroek eruit ziet om eerlijk te zijn.
Dat was mijn puntquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die had dan ook altijd een helm op in het veld
oja het is al donderdagquote:
Is de 2e ronde. Iedereen hier uit spt/vbl komt met gemak tot ronde 4. Dat wil de vara ook natuurlijk. Pas in ronde 4 doen ze kloten met die afmetingen van badmintonvelden en optredens van artiesten bij olympische Winterspelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef wimderon het volgende:
Zout toch eens op met die foto's van overbekende personen.
Dat weet dan weer niemandquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:12 schreef BeamofLight het volgende:
Ze kunnen nu ook keepers van de eredivisie-handbal laten zien Wim...
Je begrijpt wat ik bedoel. Met omschrijving is zo'n vraag al niet moeilijk, met foto heb je de omschrijving niet eens nodig, op Sombroek (die ik inderdaad ook niet zou herkennen) na dan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ik zou niet weten hoe Sombroek eruit ziet om eerlijk te zijn.
Maar goed voor ons zijn dit soort vragen een eitje. Bij Kunst zullen voor kunstkenners dat soort vragen echt een inkoppertje zijn, terwijl dat voor mij weer abacadabra is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel. Met omschrijving is zo'n vraag al niet moeilijk, met foto heb je de omschrijving niet eens nodig, op Sombroek (die ik inderdaad ook niet zou herkennen) na dan.
Bij kunst is ook veel op basis van feeling, het verschil tussen een Gauguin en een Rembrandt zie ik ook nog wel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar goed voor ons zijn dit soort vragen een eitje. Bij Kunst zullen voor kunstkenners dat soort vragen echt een inkoppertje zijn, terwijl dat voor mij weer abacadabra is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |