Man man man, lijkt wel een bibliotheek dit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Zapte even op tv en kwam voorbij Nederland 2. Zie ik ineens een soort van transgender (had een vrouwenstem en een baard) en een drag queen een verhaaltje voorlezen aan kinderen.
Ik dacht dat dit in Nederlands nooit zou gebeuren, maar blijkbaar zijn we net zo erg als de Verenigde Staten. Waarom indoctrineert men kinderen met deze fetishes. Laat het gewoon in je eigen slaapkamer of homokroeg en ga daar lekker je ding doen.
Overigens ook een klacht over de ouders. Waarom zou je je kinderen vrijwillig meenemen naar zo'n satanische bijeenkomst.
[ afbeelding ]
Inb4 goed topic weer Iwanius
Is het ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, lijkt wel een bibliotheek dit.
Hoe ga je dit aan een kind van te jonge leeftijd uitleggen op een manier dat het begrijpt hoe het in elkaar steekt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het ook.
Maarja welkom in 2019
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie het probleem niet. TS wil dat alleen witte hetero cis mannen met blauwe ogen voorlezen?
Och och och, iemand gebruikt wit. Wat een schande!!!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef nijnja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom voeder ik deze troll eigenlijk...
En dat is niet het enige wat er triest is aan je postquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Och och och, iemand gebruikt wit. Wat een schande!!!
Daar zitten ook gewoon een man en vrouw welke voorlezen. Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dat is niet het enige wat er triest is aan je post
Prima als je een gekleurde man/vrouw bent die op hetzelfde geslacht valt. Niks mis mee. Net zo weinig als een blanke man die op een blanke vrouw valt of andersom.
Maar stel je in jezusnaam niet zo aan, nu zie ik mij gedwongen me ook aan te stellen en dat laat mij er kinderachtig uitzien.
Snappie?
En waar zeg ik dat er iets mis mee is?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar zitten ook gewoon een man en vrouw welke voorlezen. Niks mis mee.
Maar wie is wie?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar zitten ook gewoon een man en vrouw welke voorlezen.
Het gaat hier wel om het het confronteren van kinderen hè. Toen een ervan werd gevraagd wat hij ervan vond en "gek" zei, werd er snel overheen geluld met "maar toch ook wel leuk???"quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:50 schreef renate24 het volgende:
ach ja, laten we iedereeen in zijn waarde laten
En zo hoort hetquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om het het confronteren van kinderen hè. Toen een ervan werd gevraagd wat hij ervan vond en "gek" zei, werd er snel overheen geluld met "maar toch ook wel leuk???"
Dit ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:42 schreef wadslak het volgende:
Transgenders zijn sowieso klacht waardig. Doe gewoon normaal man.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:44 schreef Aiciu het volgende:
De wereld wordt elk jaar een beetje achterlijker
Ik denk dat veel enigszins conservatieve christelijke en atheïstische FOK!kers en moslims hier wel redelijk het zelfde over zullen denken. Je hoeft niet letterlijk overal compleet tegengesteld in zijn als je in het algemeen oneens met elkaar bent.quote:
Ja maar een blanke christenen is racistisch en bij een moslim is het geloof/cultuur en daar moeten wij rekening mee houden.quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat veel enigszins conservatieve christelijke en atheïstische FOK!kers en moslims hier wel redelijk het zelfde over zullen denken. Je hoeft niet letterlijk overal compleet tegengesteld in zijn als je in het algemeen oneens met elkaar bent.
Beetje overtrokken:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 12:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja maar een blanke christenen is racistisch en bij een moslim is het geloof/cultuur en daar moeten wij rekening mee houden.
Want jij zit al in de bovenbouw en weet al alles. Sukkel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ach kijk, een janktopic vol onzekere witte mannetjes. Wat schattig.
Donder op gek.quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Je niet iedereen kan zo'n stoere negerin zijn als jij!quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
Het is goed met je, Sylvana!quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
Oooh, nog 3 extra onzekere witte mannetjes.![]()
#verzameltopic
Witte mannen bestaan niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zie het probleem niet. TS wil dat alleen witte hetero cis mannen met blauwe ogen voorlezen?
Dit is een KLB topic, geen plek voor goede lange discussies... maar ik denk dat we de grens (van wat geaccepteerd is) steeds verderweg duwen, en weer gaan opzoeken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En zo hoort het
Binnen 20 jaar is het dan niet gek meer en kan iedereen lekker leven zoals ie zich prettig voelt!
Dit ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit is een KLB topic, geen plek voor goede lange discussies... maar ik denk dat we de grens (van wat geaccepteerd is) steeds verderweg duwen, en weer gaan opzoeken.
Goede observatie. Wie weet waar dit allemaal nog toe leidt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
Eerst het homohuwelijk en toen riep iedereen heel hard dat de "slippery slope" niet waar was.
Maar enkele jaren later waren er ineens 11-jarige drag queens die optraden in homoclubs, moest alles genderneutraal worden en roepen sommige linkse toleranten dat pedofilie ook gewoon een geaardheid is.
Nadat ze hem eerst met een naakte drag queen lieten poseren overigens.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
Eerst het homohuwelijk en toen riep iedereen heel hard dat de "slippery slope" niet waar was.
Maar enkele jaren later waren er ineens 11-jarige drag queens die optraden in homoclubs, moest alles genderneutraal worden en roepen sommige linkse toleranten dat pedofilie ook gewoon een geaardheid is.
Naakte drag queen en later een veroordeelde moordenaar (Michael Alig).quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nadat ze hem eerst met een naakte drag queen lieten poseren overigens.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Naakte drag queen en later een veroordeelde moordenaar (Michael Alig).
Hier is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
Tja en dan krijg je kritiek van mensen als je zegt dat je je zoontje gewoon normaal klassiek wil opvoeden en later wel ziet of-ie andere gevoelens heeft of niet.
- Weer knip -
Overton Window. Bekende tactiek van cultureel-Marxisten om extreem gedrag maatschappelijk geaccepteerd te krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja.
M'n zoontje kan nog niet eens kruipen en ik moet hem al aanleren dat het prima is als hij later met een vriendje wil gaan liggen vozen? Want dat is feitelijk het kritiek wat ik gekregen heb; het is slecht dat ik hem niet van kleins af aan al vertel dat it is okay to be gay, en het is ook slecht dat ik persoonlijk van binnen hoop dat-ie gewoon standaard opgroeit met huisje boompje beestje vriendinnetje enz.quote:
Je moet helemaal niks,quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n zoontje kan nog niet eens kruipen en ik moet hem al aanleren dat het prima is als hij later met een vriendje wil gaan liggen vozen?
Ik wil hem gewoon normaal kind laten zijn en mocht hij in de loop der jaren bepaalde trekjes vertonen, dan kan ik alsnog wel zeggen dat hij gewoon zichzelf kan zijn, maar ik ga hem NIET van dit soort dingen aanpraten! Zeker niet omdat statistisch gezien de kans sowieso al klein is dat iemand zulke gevoelens voor het eigen geslacht heeft.
Nou het werd mij in niet mis te verstane woorden verteld dat het niet ging om wat ik wilde maar wat mijn kind wilde, en idd wachten tot hij gaat puberen / interesses gaat tonen is echt veel te laat; ik moest echt zo vroeg mogelijk beginnen met hem aan te praten dat het net zo prima is om een vriendje te hebben als een vriendinnetje. En dat kreeg ik dus van meerdere kanten te horen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks,. Ik denk ook dat er weinig mensen zijn die hun nog niet kruipende kindje expliciet aanleren dat hij/zij ofwel met het andere geslacht ofwel met hetzelfde geslacht kan gaan vozen. Wat er voornamelijk bedoelt wordt is natuurlijk gewoon dat er duidelijk is (niet eens per se expliciet) dat het niet uitmaakt op wie je verliefd bent en/of met wie je het bed deelt, zolang beiden dit willen.
Er wordt alleen hier weer zo'n drama van gemaakt (niet specifiek door jou, hoor).
Shit the fuck man, dit is fout op zoveel niveaus..quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:18 schreef ToT het volgende:
Altijd handig om dit soort dingen vooraf te laten zien aan je kinderen voordat je deze heren in dameskleding wat aan hen laat voorlezen:
En er zijn ook genoeg peuterboekjes te vinden over dit soort onderwerpen!
Ik weet niet wie jou dat heeft verteld, maar ik heb zoiets in mijn kringen nog nooit gehoord. En ik mag toch wel zeggen dat ik aan de linkerkant van het politieke spectrum zit, met genoeg LGBT+ in mijn omgeving. Wat ik wel meemaak (en zelf terecht vindt overigens) is, als je het dan over verliefdheid hebt, je heus beide geslachten kan benoemen. En dan denk ik dus in de richting van 'misschien is hij wel getrouwd haar (of hem natuurlijk!)' of iets van 'en als je verliefd wordt op een vriendje of vriendinnetje dan blabalbal'. En dan op een kinderlijk niveau natuurlijk. En ik bedoel, laten we realistisch zijn: hoe vaak heb je het überhaupt over verliefdheid, liefde en seks met een kind <10/12 jaar. En als ze die leeftijd bereiken weten ze toch al wat homo- en heteroseksualiteit is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou het werd mij in niet mis te verstane woorden verteld dat het niet ging om wat ik wilde maar wat mijn kind wilde, en idd wachten tot hij gaat puberen / interesses gaat tonen is echt veel te laat; ik moest echt zo vroeg mogelijk beginnen met hem aan te praten dat het net zo prima is om een vriendje te hebben als een vriendinnetje. En dat kreeg ik dus van meerdere kanten te horen.
Fuck it! Waarom het kind (zodra hij überhaupt Nederlands kan verstaan) in verwarring brengen terwijl het waarschijnlijk helemaal niet eens aan de orde is?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:50 schreef Deshain het volgende:
[..]
Shit the fuck man, dit is fout op zoveel niveaus..
Waarom deze agenda pushen door kinderen op te zadelen met concepten die ze niet kunnen bevatten?
DM.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jou dat heeft verteld, maar ik heb zoiets in mijn kringen nog nooit gehoord. En ik mag toch wel zeggen dat ik aan de linkerkant van het politieke spectrum zit, met genoeg LGBT+ in mijn omgeving. Wat ik wel meemaak (en zelf terecht vindt overigens) is, als je het dan over verliefdheid hebt, je heus beide geslachten kan benoemen. En dan denk ik dus in de richting van 'misschien is hij wel getrouwd haar (of hem natuurlijk!)' of iets van 'en als je verliefd wordt op een vriendje of vriendinnetje dan blabalbal'. En dan op een kinderlijk niveau natuurlijk. En ik bedoel, laten we realistisch zijn: hoe vaak heb je het überhaupt over verliefdheid, liefde en seks met een kind <10/12 jaar. En als ze die leeftijd bereiken weten ze toch al wat homo- en heteroseksualiteit is.
Met bovenstaande zit je je kind heus niets in te prenten, te verwarren of wat dan ook. Het wordt terloops vermeldt en daarnaast erken je ook op jonge leeftijd het bestaan van zowel hetero- als homoseksualiteit. Immers: dat komt genoeg voor in onze maatschappij (tv, BN'ers, politiek klimaat, etc.). Daarom zal zo'n opmerking je kind niet eens opvallen.
Dat zijn onzekere witte mannetjes. Die nemen we zo langzamerhand sowieso al niet meer serieus.quote:
Weimar taferelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef kELAL het volgende:
Het feit dat hier nog steeds figuren zijn die dit KLB-waardig vinden, toont alleen maar aan dat initiatieven als deze nog steeds hard nodig zijn.
Sterker nog, als het aan mij ligt, moeten er uitsluitend drag queens en leernichten achter de balie bij de IND werken. Als je daar niet tegen kan, heb je niets in dit land te zoeken!
Dit kan niet echt zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en met een schilderij op de achtergrond waar rohypnol op staat:
[ afbeelding ]
Oprotten met die vage shit opdringen aan iedereen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:35 schreef kELAL het volgende:
Het feit dat hier nog steeds figuren zijn die dit KLB-waardig vinden, toont alleen maar aan dat initiatieven als deze nog steeds hard nodig zijn.
Sterker nog, als het aan mij ligt, moeten er uitsluitend drag queens en leernichten achter de balie bij de IND werken. Als je daar niet tegen kan, heb je niets in dit land te zoeken!
Alsof jij je eigen grafharses niet aan anderen opdringt als je je zolderkamertje verlaat.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Oprotten met die vage shit opdringen aan iedereen.
Haha madquote:Op zondag 31 maart 2019 23:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Alsof jij je eigen grafharses niet aan anderen opdringt als je je zolderkamertje verlaat.
Je weet wie jij bent in deze analogie?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Weimar taferelen.
En iedereen weet wat daar het gevolg van was.
quote:Op maandag 1 april 2019 06:57 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Je weet wie jij bent in deze analogie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |