Dan haal ik hem wel op. Naar de ijzerboer d'r meequote:Op dinsdag 9 april 2019 16:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
een tijd geleden is er een digitaal informatiebord in een grasveld terecht gekomen, bij station Krommenie-Assendelft. sindsdien ligt het daar. NS, Prorail, gemeente, provincie, niemand weet wie er nu aan zet istwitter:LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17Beste @:ProRail @:NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
Dat dacht ik ook ja, als toch niemand m mist.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel op. Naar de ijzerboer d'r mee
Reageer ff op Twitter danquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan haal ik hem wel op. Naar de ijzerboer d'r mee
Die hele brexit is sowieso één grote schertsvertoning man. Chanant gewoon.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:17 schreef b2py het volgende:
Ze beginnen nu al ook al met: Brexit, hoe lang nog? Stelletje na-apers
Wilde NS niet meer focus op NL en minder op het buitenland?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:57 schreef b2py het volgende:
Abellio heeft east-midlands gewonnen in UK, omvang circa 50% van NL HRN.
quote:Abellio
Onze buitenlandse activiteiten, via onze dochtermaatschappij Abellio, gaan we gericht uitbreiden in een beperkt aantal geliberaliseerde Europese markten zoals Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Zo blijven we onszelf voorbereiden op toekomstige ontwikkelingen op het spoor. We gaan meer dan nu de lessen uit het buitenland doorvertalen naar de reiziger in Nederland. Goed openbaar vervoer is niet alleen een exportproduct, maar biedt ons ook de kans om kennis en ervaring te importeren. Daar wordt iedereen beter van, waarbij we zorgen dat we eventuele risico’s goed beheersen.
Mwah, die oude Belgische troep wordt min of meer gedoogd omdat ze in Nederland niet onder beveiliging rijden. Kunnen we daar niet wat van vinden?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:16 schreef b2py het volgende:
Belgistan en treinen, blijft een komisch duo: https://www.treinreiziger(...)de-treinen-oplappen/
Belgen die wel ERTMS eisen maar het zelf nog niet overal hebben liggen, maar wel met hun kamikazedoodskisten Nederland in willen rijdenquote:Op woensdag 10 april 2019 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, die oude Belgische troep wordt min of meer gedoogd omdat ze in Nederland niet onder beveiliging rijden. Kunnen we daar niet wat van vinden?
Nog wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
HAHA LOL"Verenigd" noemen ze dat
#Brexitklucht
Rijdt dat ding ook wel eens op tijd dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:19 schreef WebHawk het volgende:
Onderweg van Eindhoven naar Heidelberg, en nu op advies van @:james1988 in de EC9 in het panoramarijtuig. Zo kan ik wel vaker reizen wat mij betreft.
In de LINTjes vaak genoeg hetzelfde meegemaakt. Of dat ie blijft hangen.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:44 schreef boriq het volgende:
Als de treinen van Blauwnet geen vertraging hebben is het de omroep wel. Ter hoogte van Borne (richting Zwolle) wordt in de IC station Hengelo omgeroepen 🙃
Ik weet er helaas alles van.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:19 schreef ZetaOS het volgende:
Sommige mensen nemen het allemaal te serieus en bedreigen meteen mensen met een andere visie dan zij zelf hebben.
In 2006 had ik een smartphone die gewoon zonder moeite TomTom kon draaien, zonder hakkelen of stotteren.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:46 schreef dennistd het volgende:
In de Lintjes heeft het te maken met de grootte van de audiobestanden. Als deze te lang zijn of een te hoge bitrate hebben beginnen ze te stotteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |