Is dit een antwoord op mij? Ik denk hetquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:06 schreef dennistd het volgende:
Iets met materieel dat in het verleden er mocht komen en waaraan blijkbaar geen nieuwe eisen gesteld mogen worden. In Venlo was het destijds nieuw materieel dat niet aan de nieuwste botseisen voldeed. Dat was nog niet toegelaten in het verleden, al was de kop natuurlijk in principe gelijk aan de al wel toegelaten GTW...
Dat alles achteraf betekend en gefactureerd wordt hoeft niet te betekenen dat je niks meer via de kaartautomaat kan aanpassen. Als NS zou willen zouden ze die kaartautomaten best zo kunnen aanpassen dat een klassewissel i.c.m. Flex ook via de automaat geregeld kan worden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Sorry maar dat is een nonsensding.
DAN MOET JE HET GEEN FLEX NOEMENquote:
Ja, maar dat is "met de reiziger mee denken". En dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:26 schreef James1988 het volgende:
How about maandelijks achteraf berekenen wat het beste zou zijn geweest qua kosten?
En dat alles omdat de Belgen ter plekke een regel verzonnen hebben ...quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:53 schreef James1988 het volgende:
Het nieuwste materieel van Arriva mag niet in België komen "want geen ETCS, die onveilig" terwijl het oudste materieel van NMBS zonder enige vorm van beveiliging naar Maastricht rijdt.
Als dat klassiekje ergens op botst is het ding waarschijnlijk total-loss, een FLIRT 3 boort er waarschijnlijk dwars doorheen.
Wat een wereld.
Dat niet, het staat echt al jaren in de Belgische wet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat alles omdat de Belgen ter plekke een regel verzonnen hebben ...
Wat precies eigenlijk? "De Nederlanders moeten alles toelaten wat wij de baan op sturen"?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat niet, het staat echt al jaren in de Belgische wet.
540 meter lopen naar het station.quote:Op zaterdag 13 april 2019 02:14 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe ver wonen jullie van het station af eigenlijk?
Ik moet nog best een reis maken voor ik er ben, wat dan weer lastig is met al mijn spullen, kortom "travel light" is mijn moto.
Hoe doen jullie dat?
En waarom was bijvoorbeeld Arriva daar niet van op de hoogte?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat niet, het staat echt al jaren in de Belgische wet.
Wat willen ze doen? Die lijn laten opbreken?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:24 schreef BLS het volgende:
Een soort van verjaring. Dat schijnt alleen wel voor illegaal gebouwde gebouwen te gelden, maar niet voor infrastructuur (?)
"Alle treinen gebouwd na 31-12-2011 of voor het eerst toegelaten na 31-12-2014 moeten ERTMS hebben."quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat precies eigenlijk? "De Nederlanders moeten alles toelaten wat wij de baan op sturen"?
Verkeerd gelezen, verkeerd geïnterpreteerd, of te optimistisch gedacht dat ze daar wel een ontheffing voor zouden kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En waarom was bijvoorbeeld Arriva daar niet van op de hoogte?
Oh naar de poortjes doe ik het wel in minder.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:09 schreef James1988 het volgende:
Van mijn voordeur naar de poortjes is het 2 minuten lopen.
Ik moet de galerij over, drie trappen af, het plein over, en nog een stukje door de stationshal lopen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh naar de poortjes doe ik het wel in minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |