abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185889145
Zo, weer thuis van een verjaardagsfeestje bij vrienden hier in de buurt :)

Zo zit je nog aan de kwarktaart met koffie, zo sta je hooi te scheppen tussen de schapen en lammetjes O+ ...

Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 maart 2019 @ 23:38:35 #252
163650 Greys
pi_185889368
Lammetjes O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 27 maart 2019 @ 23:38:40 #253
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_185889371
Gaat weer lekker snel hier. :7

Net op tijd om nog in SC #200 te posten. *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_185889490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat er geen hond naar je blog kijkt is niet zozeer een probleem. Want het gaat er voor dat vakgebied juist om dat je veel schrijft en heel veel oefent. Om dan er in te kunnen werken moet je inderdaad wel contacten hebben. Maar je kan daar vaak wel klein in beginnen.

Het ligt eraan wat je precies wilt gaan schrijven, maar in bijvoorbeeld de filmjournalistiek zijn er diverse veel gelezen filmwebsites die wordt gerund door vrijwilligers. Die zoeken in veel gevallen vaak nieuwe schrijvers. Daar kun je jezelf altijd voor aanmelden. En daarvoor schrijven, dan gaat dat balletje vervolgens wel verder rollen.

Zelf heb ik jarenlang mediarecensies en stukken geschreven. Maar ben ik daar nu al een tijdje mee gestopt.
Het gaat inderdaad om het werk erin vinden, want bloggen en schrijven doe ik sowieso al jaren. Het gebrek aan volgers en response is an sich niet heel vervelend, maar wel als je een balletje aan het rollen wilt krijgen.

Welke filmwebsites zijn dat eigenlijk? Want daar ben ik wel benieuwd naar. :) Het is wel dat "het balletje rolt vanzelf" bij mij vaak helemaal niet zo vanzelf gaat, en ik ben best geduldig verder.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_185889504
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het topic waarin we de F vermeden had zo in ONZ kunnen staan 8-)
Ja :D
pi_185889563
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok.

Maar ik bedoel het serieus juist erg goed. En ik ben ook serieus dol op Matt. Lees vorig jaar én dit jaar maar terug :P

Maar wat kan hij ermee? Ik wil het alleen maar leuker maken voor Matt hier. Waardoor hij terug blijft komen juist! *O*
We weten dat je dol bent op Matt :* (hoe konden we het missen :P )

Maar hij vindt het duidelijk leuk om in zijn eigen topic te posten. Greys zegt dat hij ook de link van het SC heeft gekregen, maar hij post het liefst in zijn topic. Prima toch? Zolang hij niet aangeeft er een probleem mee te hebben, is er niets mis mee.

Al snap ik wel dat je bang bent dat hij afgeschrikt wordt, maar hij kan geen Nederlands en volgens mij vindt hij dit hele gedoe wel grappig juist :D
pi_185889574
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar juist DOOR de adoratie is hij er. Je hebt er zelf idd ook volop geadoreerd met hartjes en verliefd enzo. :D En daardoor is ie er. En nu hij er is worden er toch echt volop vragen gesteld en veel minder geadoreerd? Hij heeft toch heel veel gewone vragen beantwoord vandaag? En niet alleen 'Thank you' kunnen zeggen? Gaat echt uitstekend zo en is superleuk. Hij zal niet elke dag komen posten maar dat ie dit wilde doen is al geweldig en hadden we nooit gedacht. Dus laten we blij zijn.
Perfect geantwoord _O_
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:02:21 #258
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_185889744
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:09 schreef Greys het volgende:
Thuis van CT scan.

Het goede nieuws: er zit geen los botfragment in z'n elleboog.
Het slechte nieuws: er zit geen los botfragment in z'n elleboog.

Dus weten we nu nog steeds niet wat het dan wel is. Deze mevrouw had wel een sterk vermoeden maar dat gaat ze allemaal doorsturen naar de gewone dierenarts die mij dan vandaag of morgen belt. Zij vertelt mij dat niet, dat is niet aan haar zei ze en was kennelijk een normale gang van zaken. Wel echt superrraardige mensen daar zeg.

Maar ARGHHHHHHH. Ik wil dat dit alles klaar is nu na twee hele maanden. Ik wil m'n hond weer terug, die huppelende zonder pijn.

Anyway, de Griek heeft het heel knap gedaan vandaag. En nu loopt ie als Bambi op het ijs. O+ Zo kwam ie uit de CT ruimte. Compleet zwalkend van de narcose nog.

[ afbeelding ]
He bah, naar dat je nog steeds geen zekerheid hebt.
Nou ja, wel weer een stapje verder zullen we maar denken. Is toch iig weer 1 extra ding wat het niet is.

Nu maar hopen dat het sterke vermoeden van deze dame nog iets op gaat leveren.
Feel free to insult me.
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:10:26 #259
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_185889825
Oh en voor ik het vergeet: @murp _O_
Feel free to insult me.
pi_185889949
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:08 schreef Cee het volgende:

[..]

Blijven schrijven, blijven delen via fora, socials etc. En blijf het voorlopig als hobby beschouwen, zo schrijf je niet omdat je van jezelf moet maar omdat je het leuk vindt en een passie hebt voor het onderwerp. Zo begon ik ook mijn blog, ik had en heb geen ambities om daar een veelgelezen ding van te maken maar gebruik het puur om mijn ei kwijt te kunnen. Als daar een paar andere mensen lol mee hebben is dat alleen maar leuk. Of het er nu tien of honderd zijn. Ik ben via mijn blog wel eens benaderd om voor een grote website een blog bij te houden maar dat vond ik te veel gedoe en ik trek die hausse aan lezers en hun ongetwijfeld vileine opmerkingen dan niet. Maar het toont wel aan dat een dik marketingbudget niet nodig is om op te vallen. Jezelf gewoon subtiel in de kijker zetten en niet je liefde voor het schrijven verliezen, het mag nooit als een verplichting voelen.
Ik weet dat het vloeken in de kerk is maar als je ook kijkt hoe gevarieerd w*w* Will schrijft naast zijn ESF blog, maar allemaal vanuit een persoonlijke interesse en zo worden zijn diensten ook buiten ESF door steeds meer media gebruikt.

Je kunt ‘t, Aoibhin. Heb vertrouwen! Als jij het goed vindt wat je doet dan is er altijd, altijd een publiek voor, zolang het plezier er vanaf straalt.
Wat een lieve reactie :*

En ja, doorgaan is het enige wat ik kan doen. Maar hoop wel dat het op den duur vruchten af gaat werpen, en dat is nog steeds niet gebeurd. Terwijl ik ondertússen echt een moord zou doen voor zo'n aanbod als jij had gekregen. Een hausse aan lezers en vileine opmerkingen is echt geen no-go voor mij.
Het subtiel in de kijker zetten, wat je al noemt, vind ik dus moeilijk. Ik heb totaal geen gevoel voor marketing of social media. Interesses genoeg, maar ik zie echt door de bomen het bos niet. Telkens als ik iets snap, is er weer iets nieuws uitgevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aoibhin op 28-03-2019 00:53:36 ]
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 01:42:39 #261
368283 ato
pi_185890317
Ik heb net River (engelse crimi) gekeken. Er Is maar 1 seizoen en 6 afleveringen. Maar echt een aanrader. ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 28 maart 2019 @ 02:03:58 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_185890381
Toch nog in deel 200 kunnen posten *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 28 maart 2019 @ 02:14:00 #263
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185890394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben dus alleen maar in de binnenstad geweest, bij dat kasteel en de winkel/terrasstraatjes rondom. Het was echt prachtig, maar wel kort en heb veel andere gebieden niet gezien.

Wat me ook opviel, was dat men daar zo goed Engels sprak. Ik was er geweest vanuit een dagtrip vanuit Italië (waar ik toen eigenlijk verbleef, maar de huurauto had een vignet voor Slovenië, dus we hebben er gebruik van gemaakt) en waar men in Italië zo goed als geen Engels sprak, was het echt één en al vloeiend Engels in Ljubljana, zelfs in kleine krakkemikkige boetiekjes enzo.
Bedankt voor deze informatie in ieder geval!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 02:16:10 #264
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185890396
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:58 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Reageer zo! Ben alleen nog steeds niet bij hier _O- :')
De artiest Davina Michelle komt bij me op op dit moment.

(geintje!)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 02:20:49 #265
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185890413
Oh, ik heb niets gezegd, ik had op dat moment al reactie, excuses
pi_185890424
quote:
11s.gif Op donderdag 28 maart 2019 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, ik heb niets gezegd, ik had op dat moment al reactie, excuses
Sukkel :6
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 28 maart 2019 @ 02:26:13 #267
39237 crew  H_T
2733
pi_185890426
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je kunt het ook Laibach noemen, om maar even een handige tip te geven :P
Gezellig!

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 28 maart 2019 @ 02:30:33 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_185890437
Ik was rond kwart voor twee vannacht even aan het tanken (benzine dit keer) en hoorde op het tankstation Duncan voorbij komen *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
  † In Memoriam † donderdag 28 maart 2019 @ 02:35:58 #269
368283 ato
pi_185890462
quote:
Oeps bijna fout deze clip :P
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 28 maart 2019 @ 02:35:59 #270
39237 crew  H_T
2733
pi_185890463
quote:
Van dit nummer ging YouTube door naar Boney M met Rasputin en daarna Verka met Dancing Lusha Tumbai :@ Misschien wordt het eens tijd wat voorkeuren te resetten...

Tot die tijd: Sieben Sieben EIN ZWEI DREI
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 28 maart 2019 @ 03:35:07 #271
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_185890551
quote:
11s.gif Op donderdag 28 maart 2019 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Van dit nummer ging YouTube door naar Boney M met Rasputin en daarna Verka met Dancing Lusha Tumbai :@ Misschien wordt het eens tijd wat voorkeuren te resetten...

Tot die tijd: Sieben Sieben EIN ZWEI DREI
Boney M is altijd +1
pi_185890909
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 00:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat een lieve reactie :*

En ja, doorgaan is het enige wat ik kan doen. Maar hoop wel dat het op den duur vruchten af gaat werpen, en dat is nog steeds niet gebeurd. Terwijl ik ondertússen echt een moord zou doen voor zo'n aanbod als jij had gekregen. Een hausse aan lezers en vileine opmerkingen is echt geen no-go voor mij.
Het subtiel in de kijker zetten, wat je al noemt, vind ik dus moeilijk. Ik heb totaal geen gevoel voor marketing of social media. Interesses genoeg, maar ik zie echt door de bomen het bos niet. Telkens als ik iets snap, is er weer iets nieuws uitgevonden.
Op de FP kun je ook voor een aardig publiek schrijven. Met feedback als er iets niet klopt. Vond ik ook leuk om te doen :Y
dag
  donderdag 28 maart 2019 @ 08:31:48 #273
483619 MMF93
Just for today.
pi_185891716
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 13:41 schreef MaLo het volgende:
Greys succes met de Griek vandaag!

Op het moment dat ik dit typ, komt onze kat er aan gegaloppeerd, hoog opgetrokken pootjes, als een dressuurpaard, apetrots.

Met een maandverbandverpakking in zijn bek _O-. Heeft hij uit de badkamer boven gegapt.

Hij vecht er nu mee.

:')
Ben even aan het teruglezen, en ik moet hier echt heel hard om lachen _O- _O- .

Huisdieren zijn awesome O+
pi_185891813
Duncan werd net op Qmusic gedraaid en toen zeiden ze dat hij volgende week donderdag live in de studio is *O*

Goedemorgen trouwens......heb al trouw m'n fysio oefeningen gedaan, maar mag straks weer op de 'slachtbank' .....
pi_185891908
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Duncan werd net op Qmusic gedraaid en toen zeiden ze dat hij volgende week donderdag live in de studio is *O*

Goedemorgen trouwens......heb al trouw m'n fysio oefeningen gedaan, maar mag straks weer op de 'slachtbank' .....
Dat eerste: *O*
Dat laatste: sterkte!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')