"Zonder jezelf tekort te doen" had er eigenlijk nog bij gemoetenquote:
Ik denk ook een stuk afhankelijkheid en angst om het alleen te doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef steelhead het volgende:
[..]
Als mijn vriendin vraagt waarom ik met haar ben, zeg ik steevast, Stockholmsyndroom.
Maar liefde en verbinding kan rare dingen doen met mensen. Helaas vaak genoeg gezien.
"IK BEN POT, NOU GOED."quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef TaMieke het volgende:
Altijd leuk, van die vragen wanneer je weer een vriend krijgt. Dat heb ik ook echt voor het uitzoeken
Dan heb je ws wel gelijk jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Zonder jezelf tekort te doen" had er eigenlijk nog bij gemoeten
Konijntjes zijnquote:
Dat vind ik niet. Ik ken echt wel mensen die uitstralen dat ze in de basis tevreden zijn met zichzelf. Mensen die duidelijk voor zichzelf durven te kiezen als het nodig is, maar verder prima in staat zijn relaties te onderhouden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, alleen vinden mensen je een einzelganger die depressief is als je dat doet
Alleen wonen is het fijnste wat er is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen niet weer alleen willen wonen. Dan trek ik nog liever bij mijn moeder in.
Is een gewenning. Na mijn scheiding was het even moeilijk, maar het went.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen niet weer alleen willen wonen. Dan trek ik nog liever bij mijn moeder in.
Ik heb het een paar jaar gedaan maar het is niets voor mij, ik vind het niet leuk en niet gezellig.quote:
Q. is ook niet leuk en gezellig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar gedaan maar het is niets voor mij, ik vind het niet leuk en niet gezellig.
Dat denk ik ook. Ik vermoed dat mensen die abusief zijn, ook wel een beetje sorteren op dat soort types.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk ook een stuk afhankelijkheid en angst om het alleen te doen.
Wutquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, alleen vinden mensen je een einzelganger die depressief is als je dat doet
Ik denk dat dat ook hun enige relaties zijn die langer standhouden, de rest vertrekt een stuk eerder.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vermoed dat mensen die abusief zijn, ook wel een beetje sorteren op dat soort types.
Zekerquote:
Ja bij de rest krijgen ze ook geen gripquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vermoed dat mensen die abusief zijn, ook wel een beetje sorteren op dat soort types.
Ja, ik geloofde hem ook, maar daar kwam wel meer bij kijken dan alleen dat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:21 schreef Allures het volgende:
Nou ik zat ook een keer vast in een verkering waarbij ik als het een vriendin was geweest echt al lang tegen haar had gezegd je bent gek, je had hier nog gisteren uit moeten stappen.
Maar dat was niet omdat ik bang was alleen te zijn, want dat was ik niet
Maar omdat ik die ander steeds echt gewoon geloofde
En ik snap nog steeds niet waarom eigenlijkWant het was gewoon dom
Het helpt ook wel als je een goede achtervang hebt waar je terecht kunt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook hun enige relaties zijn die langer standhouden, de rest vertrekt een stuk eerder.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik geloofde hem ook, maar daar kwam wel meer bij kijken dan alleen dat.
Iedereen vond hem ook geweldig.
Mijn moeder zei zelfs: ja, hij slaat wel, maar jij bent ook niet de gemakkelijkste.
Dat ook zeker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook hun enige relaties zijn die langer standhouden, de rest vertrekt een stuk eerder.
So true.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Q. is ook niet leuk en gezellig.
Ook misschien omdat je dacht of doorhad dat de ander dat gedrag niet expres vertoonde. Waardoor je toch blijft hopen dat het uiteindelijk anders gaat worden....quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:21 schreef Allures het volgende:
Nou ik zat ook een keer vast in een verkering waarbij ik als het een vriendin was geweest echt al lang tegen haar had gezegd je bent gek, je had hier nog gisteren uit moeten stappen.
Maar dat was niet omdat ik bang was alleen te zijn, want dat was ik niet
Maar omdat ik die ander steeds echt gewoon geloofde
En ik snap nog steeds niet waarom eigenlijkWant het was gewoon dom
True. Het gaat vaak ook om de machtspositie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja bij de rest krijgen ze ook geen grip
Ja bij bij mij nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn moeder zei zelfs: ja, hij slaat wel, maar jij bent ook niet de gemakkelijkste.
Uh... ok.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen in gewelddadige relaties meestal niet denken dat hij/zij het expres doet eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ook misschien omdat je dacht of doorhad dat de ander dat gedrag niet expres vertoonde. Waardoor je toch blijft hopen dat het uiteindelijk anders gaat worden....
Die zijn leuk jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zeker.
Wil nog een keer een flinke Vlaamse reus. Die gaat Gandalf heten.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Als ik alleen zou wonen zou ik een eenzaam, smerig, altijd dronken kattenvrouwtje zijn
Nou ja, bij mij was t ook zo dat ik dacht: als iedereen hem zo geweldig vindt, dan moet het toch ook wel aan mij liggen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja bij bij mij niet
Behalve misschien dat ik dacht dat ik niet het recht had een ander te veranderen
Maar dat verklaard niet waarom je dan wel blijft want dan kun je alsnog weg gaan
Maar ik ben niet naïef. Ik weet dat dat niet vanzelf gaat gebeurenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ook misschien omdat je dacht of doorhad dat de ander dat gedrag niet expres vertoonde. Waardoor je toch blijft hopen dat het uiteindelijk anders gaat worden....
Niet eenzaam. Je hebt al die katten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Als ik alleen zou wonen zou ik een eenzaam, smerig, altijd dronken kattenvrouwtje zijn
En zindelijk. Gewoon los thuis. Samen op de bank.quote:
Ik alleen maar denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik alleen zou wonen zou ik nooit thuis zijn denk ik
Ik juist de hele tijd. En dan een beetje zitten kniezen dat er nooit iemand op bezoek komt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik alleen zou wonen zou ik nooit thuis zijn denk ik
Je mag me Bonnie noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Lekker doen wat je wilt, weggaan wanneer je wilt, kutklusjes doen wanneer je wilt, alleen je eigen zooi opruimen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen wonen is over het algemeen heerlijk
Ik zou me dood vervelen dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik juist de hele tijd. En dan een beetje zitten kniezen dat er nooit iemand op bezoek komt.
Ik zou hopen dat ik het nog netjes zou houden danquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker doen wat je wilt, weggaan wanneer je wilt, kutklusjes doen wanneer je wilt, alleen je eigen zooi opruimen.
Mensen die zichzelf niet kunnen vermakenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou me dood vervelen dan.
Gamen en puzzelen heb je op een gegeven moment ook wel gezien.
ja dat is dan toch ook zo niet jouw taakquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lat relatie werkte voor mij echt niet, moest ik twee huizen netjes houden [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken
Hoezo niet? Ze is toch een vrouw?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat is dan toch ook zo niet jouw taak
Ja, tot op zekere hoogte prima, maar uiteindelijk vermaak ik me liever buiten de deurquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet kunnen vermaken
Faxie?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:41 schreef Allures het volgende:
Kwam net een bekende tegen op Tinder en die had echt een klassieke surfdude foto er op staan. Zo net uit het water, gespierd en gebruind
En toen dacht ik, zo'n foto zou ik dus nooit doen omdat ie er juist heel goed op staat. Dan lijkt het nep of zo
En toen ging ik dus denken, ik heb expres geen heel goeie foto'sis dat gek? Ik denk nu van wel
Niet dat ze lelijk zijn hoor. Maar gewoon van die foto's waarvan je weet dat mensen er op aan slaan zeg maar
"buiten de deur" huehuequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, tot op zekere hoogte prima, maar uiteindelijk vermaak ik me liever buiten de deur![]()
Zo'n foto heb ik nodig. Voor meer matches. Wanneer ik ze ontmoet pak ik ze toch wel in met mijn charmequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:41 schreef Allures het volgende:
Kwam net een bekende tegen op Tinder en die had echt een klassieke surfdude foto er op staan. Zo net uit het water, gespierd en gebruind
En toen dacht ik, zo'n foto zou ik dus nooit doen omdat ie er juist heel goed op staat. Dan lijkt het nep of zo
En toen ging ik dus denken, ik heb expres geen heel goeie foto'sis dat gek? Ik denk nu van wel
Niet dat ze lelijk zijn hoor. Maar gewoon van die foto's waarvan je weet dat mensen er op aan slaan zeg maar
Ja, wel dusquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat is dan toch ook zo niet jouw taak
Ik, maar dan met konijnen.quote:
Mega groot huis met elk een kant dusquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel. Aan de ene kant zeg ik lat, heerlijk je eigen plekje, doen wat je wil.
Aan de andere kant lijkt samenwonen me ook wel erg prettig, je geliefde om je heen, samen een thuis opbouwen.
Dat ook.quote:
Je mag naar buiten he als je alleen woont.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, tot op zekere hoogte prima, maar uiteindelijk vermaak ik me liever buiten de deur![]()
Een grote hond is juist wel een goed ideequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit ben ik waarschijnlijk later met mijn hond nadat mijn dochter al wel 100x heeft gezegd dat een grote hond geen goed idee is
[ afbeelding ]
Neu niet eens. Maar een plekje om jezelf terug te trekken is wel fijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mega groot huis met elk een kant dus
Ja, maar jullie hadden het over: ik zou nooit meer buiten komen Blablabla.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag naar buiten he als je alleen woont.
Ja ik heb liever dat ik mee val in het echt of zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n foto heb ik nodig. Voor meer matches. Wanneer ik ze ontmoet pak ik ze toch wel in met mijn charme
Je komt dan wel snel van je plek, dat welquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een grote hond is juist wel een goed idee
Rekeningen delen, niet vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel. Aan de ene kant zeg ik lat, heerlijk je eigen plekje, doen wat je wil.
Aan de andere kant lijkt samenwonen me ook wel erg prettig, je geliefde om je heen, samen een thuis opbouwen.
Dat heb ik vast wel eens gezegd, maar dat was nooit zon goed ideequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan zeg je niet dat ie dat zelf lekker mag doen?
Zolang de ander niet van je verwacht dat je elke minuut thuis met hem/haar doorbrengtquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
Precies. En ze zijn vaak heel erg liefquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je komt dan wel snel van je plek, dat wel
Ik vind het samen thuis kunnen zijn (dus dat het ook echt 'thuis' is voor beiden) wel heel fijn. Maar ik ben niet van het overhaast samenwonen en kan prima leven met LAT-en.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
Zou je dat nu nog doen?quote:
Scheer je nu alle grote honden over een kam?!quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. En ze zijn vaak heel erg lief
Ja absoluut, heb momenteel een kennis die deelt veel herplaatsbare windhonden, daar staan soms ook van die dotjes tussenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. En ze zijn vaak heel erg lief
Nee, ik zeg: vaak. Er zijn ook rothonden bij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Scheer je nu alle grote honden over een kam?!
Ja, financieel is het ook wel erg prettig.quote:
Lijkt me evidentquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang de ander niet van je verwacht dat je elke minuut thuis met hem/haar doorbrengt
Die zijn zo cutequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja absoluut, heb momenteel een kennis die deelt veel herplaatsbare windhonden, daar staan soms ook van die dotjes tussen
Ik hoor vaak zat dat mensen zich geclaimd voelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, financieel is het ook wel erg prettig.
[..]
Lijkt me evident.
Je hebt wat eikels gehad he vroegahquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik vast wel eens gezegd, maar dat was nooit zon goed idee
Overhaast samenwonen is idd niet handig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind het samen thuis kunnen zijn (dus dat het ook echt 'thuis' is voor beiden) wel heel fijn. Maar ik ben niet van het overhaast samenwonen en kan prima leven met LAT-en.
Hoe wel dan?quote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een kind is financieel gezien nog slimmer
Ligt ook aan hoe je relatie is. Als je iedere avond gaat eten en daarna de rest van de avond op de bank zit om naar dezelfde programma's te kijken dan is het snel klaar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vind het samen thuis kunnen zijn (dus dat het ook echt 'thuis' is voor beiden) wel heel fijn. Maar ik ben niet van het overhaast samenwonen en kan prima leven met LAT-en.
Belachelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag naar buiten he als je alleen woont.
Sja, daar ben je zelf ook bij. Lijkt me niet meer dan normaal dat je ook je eigen ding kunt blijven doen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor vaak zat dat mensen zich geclaimd voelen.
Op FOK! ook vooral
Tenzij je dat beide prima vindt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe je relatie is. Als je iedere avond gaat eten en daarna de rest van de avond op de bank zit om naar dezelfde programma's te kijken dan is het snel klaar.
Dit sowieso!quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang de ander niet van je verwacht dat je elke minuut thuis met hem/haar doorbrengt
Kan dat nu gewoon niet maken, heb 2 zindelijke konijnen in huis loslopen, is beetje sneu als die weer in een hokje moeten. Ooit komt er wel weer een hondquote:
Ik vind t heerlijk om na een lange werkdag en een lange wandeling met de mannen mijn eten te eten en lekker een serie te kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe je relatie is. Als je iedere avond gaat eten en daarna de rest van de avond op de bank zit om naar dezelfde programma's te kijken dan is het snel klaar.
Als het echt financieel gunstig was om kinderen te krijgen had ik er hopelijk allang een gehad.quote:
Je kind een beetje verwaarlozen bespaard gerust een hoop geld.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het echt financieel gunstig was om kinderen te krijgen had ik er hopelijk allang een gehad.
Hoe bedoel je? Als dat je droom is dan kun je maar beter snel gaan samenwonen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar elk jaar verbaas ik me weer over de belasting die je terugkrijgtquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:52 schreef Samzz het volgende:
Onder de streep is er echt niks voordelig aan het krijgen van kinderen
Geen vrije tijd meer om domme aankopen te doen, geen spontane reisjes meer.. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:52 schreef Samzz het volgende:
Gewoon op papier drie kinderen krijgen en de kindertoeslag claimen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Je kind een beetje verwaarlozen bespaard gerust een hoop geld.
Ik zie sommige stellen helemaal in elkaar verstrengeld raken en hun eigen leven vergeten ze dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als dat je droom is dan kun je maar beter snel gaan samenwonen?
Ja? Zie jij alleen maar voordelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Geen vrije tijd meer om domme aankopen te doen, geen spontane reisjes meer.. Ik zie alleen maar voordelen.
Maar dat zullen ze wel prettig vinden dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie sommige stellen helemaal in elkaar verstrengeld raken en hun eigen leven vergeten ze dan.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik vast wel eens gezegd, maar dat was nooit zon goed idee
Ik ga dit over een jaar ofzo gewoon weer doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Geen vrije tijd meer om domme aankopen te doen, geen spontane reisjes meer.. Ik zie alleen maar voordelen.
Als ze daar beide okay mee zijn, wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie sommige stellen helemaal in elkaar verstrengeld raken en hun eigen leven vergeten ze dan.
Wanneer krijgen jullie een baby'tje?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:52 schreef Allures het volgende:
Ik woon wel samen maar we moesten op een gegeven moment echt agenda's naast elkaar gaan leggen om elkaar weer eens te zien
Toen liep onze vrijheid blijheid een beetje uit de hand
Nu is de balans weer beter
Maar ik hou er wel van zo
Ik zie ook alleen maar nadelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:52 schreef Samzz het volgende:
En niet gaan samenwonen had dat kunnen voorkomen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat toen de relatie na 5 jaar stuk liep ze geen vrienden meer hadden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze daar beide okay mee zijn, wat is het probleem dan?
Ik zie alleen maar nadelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan maak je opnieuw vrienden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat toen de relatie na 5 jaar stuk liep ze geen vrienden meer hadden.
Hij kwam weer met hangende pootjes terug, daar was niet iedereen in mijn vriendengroep van gediendquote:
of samen gamenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:02 schreef steelhead het volgende:
Ik wil ook mijn eigen ding doen. Vaak genoeg alleen een goed stuk fietsen. Of met vrienden op pad. En gamen.
Die vrienden die geofferd zijn waren dan sowieso niet de meest waardevolle vriendschappen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat toen de relatie na 5 jaar stuk liep ze geen vrienden meer hadden.
Beetje schreeuwen naar je chick dat ze bier uit de koelkast mee moet nemen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Samenwonen kan best leuk zijn denk ik. Ergens.
Ja dat kan ook. Het is aan hem en aan jullie hoe ermee omgegaan wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij kwam weer met hangende pootjes terug, daar was niet iedereen in mijn vriendengroep van gediend
Als je 5 jaar praktisch niets van je laat horen kun je daarna niet verwachten dat je oude vrienden je ineens weer omarmen en doen alsof dat normaal gedrag is.
Dat is leuk idd. Maar ik speel het liefst Lotro op de pc en mijn vriendin speelt liever FF X op de portable playstation (kan niet op de naam komen). Of op de Nintendo DS.quote:
Jawel hoor. Zolang je elkaar maar de ruimte gunt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
Samenwonen kan best leuk zijn denk ik. Ergens.
Oew, krijg vandaag een nieuwe koelkast, goed dat je het zegt, nog kouder bier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje schreeuwen naar je chick dat ze bier uit de koelkast mee moet nemen.
Dat je niet 21 uur in de trein moet zitten steeds enzo. Ja. Scheelt wel lijkt me.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Lat is denk ik wel lekker, als je in dezelfde plaats of in elk geval dezelfde regio woont.
Ja niet als je telkens 90 minuten moet rijden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Lat is denk ik wel lekker, als je in dezelfde plaats of in elk geval dezelfde regio woont.
10 min fietsen, van elkaar. Bus van deur tot deur.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Als het door de afstand alleen een weekendrelatie kan zijn en je een halve dag kwijt bent aan reizen vind ik het zelf best kut.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je niet 21 uur in de trein moet zitten steeds enzo. Ja. Scheelt wel lijkt me.
Hater!quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja niet als je telkens 90 minuten moet rijden.
Het is ook niet erg om in je relatie op te gaan; maar er zijn ook nog dingen buiten die relatie. In dit specifieke geval was het gewoon sneu om te zien dat alles buiten die relatie ineens niet meer bestond en ze allebei alleen stonden toen de relatie stuk liep.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Het is aan hem en aan jullie hoe ermee omgegaan wordt.
Dat maakt t niet meteen vreselijk om in je relatie op te gaan, alleen de mogelijke consequentie is wat minder leuk als t uit gaat.
Dat zie je best vaak gebeurenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook niet erg om in je relatie op te gaan; maar er zijn ook nog dingen buiten die relatie. In dit specifieke geval was het gewoon sneu om te zien dat alles buiten die relatie ineens niet meer bestond en ze allebei alleen stonden toen de relatie stuk liep.
Ja goed, dat is dan kut voor ze en een mooi leermoment.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook niet erg om in je relatie op te gaan; maar er zijn ook nog dingen buiten die relatie. In dit specifieke geval was het gewoon sneu om te zien dat alles buiten die relatie ineens niet meer bestond en ze allebei alleen stonden toen de relatie stuk liep.
Kloptquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij jou? want jij hebt dat nu elk weekend toch?
Gelijk aan de ketting leggen nu hij zwak is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt
Nu is hij al de hele week bij mij want ziek. Ik zie mogelijkheden.
Wat was in jullie geval het bezwaar om niet de vriendschap weer op te pakken zoals voor die tijd?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou hem in de berging zettenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klopt
Nu is hij al de hele week bij mij want ziek. Ik zie mogelijkheden.
Een uur reizen zou ik nog wel doen. 1,5 uur ook nog wel. Maar een halve dag niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het door de afstand alleen een weekendrelatie kan zijn en je een halve dag kwijt bent aan reizen vind ik het zelf best kut.
Mijn eerste vriendje woonde 3 uur met de trein verderop.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Een uur reizen zou ik nog wel doen. 1,5 uur ook nog wel. Maar een halve dag niet.
Een man meegemaakt die meedeed aan een soort carpool dienst. Die reed van hier ieder weekend naar zijn vriendin in Parijs en zondag avond weer terug.
Ja die gaat geen kant op nu.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelijk aan de ketting leggen nu hij zwak is.
Ook meer bier?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oew, krijg vandaag een nieuwe koelkast, goed dat je het zegt, nog kouder bier.
Mijn vriend woont een klein half uurtje verderop, dan vind ik nog wel te doen, langer rijden zou wel een struikelblok wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Als iemand leuk genoeg is, is dat reizen toch iets dat je er voor over hebt? Uiteindelijk is het toch meestal tijdelijk omdat je samen of iig dichterbij elkaar gaat wonen lijkt mij
Ik ken het. Bus naar het station, met de trein, bus naar haar dorp. Heel traject.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje woonde 3 uur met de trein verderop.En dan moest ik nog een half uur van mijn eigen huis naar het station fietsen en een kwartier vanaf het station naar zijn huis achterop de fiets. Maar ja, toch 3 jaar volgehouden.
Welke stad?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:17 schreef Allures het volgende:
Ik wil alleen nog maar verkering om de hoek
Het liefst hier in de stad anders 1 stad verderop. Verder ga ik niet meer
Meerdere redenen; ik sta er zelf niet zo principieel in als andere vrienden van mij maar voor mij mist de binding gewoon. In die 5 jaar zijn er allerlei dingen gebeurd die hij niet mee heeft gekregen en geen aandacht voor had.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat was in jullie geval het bezwaar om niet de vriendschap weer op te pakken zoals voor die tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerdere redenen; ik sta er zelf niet zo principieel in als andere vrienden van mij maar voor mij mist de binding gewoon. In die 5 jaar zijn er allerlei dingen gebeurd die hij niet mee heeft gekregen en geen aandacht voor had.
Dan kun je niet ineens je gezicht laten zien en doen alsof er niets gebeurd is.Altijd jammer als mensen het zo ver laten komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Half uurtje is goed te doen. Maar soms tref je gewoon iemand die verder woont, waar het zo goed mee klikt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn vriend woont een klein half uurtje verderop, dan vind ik nog wel te doen, langer rijden zou wel een struikelblok worden
Mijn vriendje ook. Gelukkig ging hij 2,5 jaar daarna op kamers en werd het een kleine 2u met OV en uur met de auto. Dat maakte op praktisch gebied wel gelijk heel veel verschil. Want ik had niet heel veel contacturen, dus elkaar ook 1x doordeweeks zien lukte toen ook wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje woonde 3 uur met de trein verderop.En dan moest ik nog een half uur van mijn eigen huis naar het station fietsen en een kwartier vanaf het station naar zijn huis achterop de fiets. Maar ja, toch 3 jaar volgehouden.
Begrijp ook wel dat de drempel steeds hoger werd voor hem om zijn gezicht weer te laten zien; maar in de eerste jaren hebben we zeker een aantal handreikingen gedaan naar hem toe. Nooit aangepakt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd jammer als mensen het zo ver laten komen.
[..]
Meerdere redenen; ik sta er zelf niet zo principieel in als andere vrienden van mij maar voor mij mist de binding gewoon. In die 5 jaar zijn er allerlei dingen gebeurd die hij niet mee heeft gekregen en geen aandacht voor had.
Dan kun je niet ineens je gezicht laten zien en doen alsof er niets gebeurd is.Ah begrijpelijk, als hij op zo'n afstand heeft geplaatst door bewust niet bij dat soort ingrijpende dingen betrokken te zijn, is het lastig om nog terug te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede upgradequote:Op woensdag 27 maart 2019 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van 120L naar 315L![]()
https://www.samsung.com/b(...)freezer-rb33n340nsa/
Ja dit. Dat ik zegmaar ook eens op de fiets zou kunnen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:17 schreef Allures het volgende:
Ik wil alleen nog maar verkering om de hoek
Het liefst hier in de stad anders 1 stad verderop. Verder ga ik niet meer
Wel fijn dat er na die jaren verbetering in kwam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn vriendje ook. Gelukkig ging hij 2,5 jaar daarna op kamers en werd het een kleine 2u met OV en uur met de auto. Dat maakte op praktisch gebied wel gelijk heel veel verschil. Want ik had niet heel veel contacturen, dus elkaar ook 1x doordeweeks zien lukte toen ook wel.
Voor mijn man moest ik 2,5 uur reizen, had toen niets wat mij hier bond zoals werk, een eigen huis en het leven van mijn dochter ( vriendjes, school, sport) toen zijn we ook gaan samenwonen en heb ik daar werk gevonden en ben daar gaan opbouwen. Nu heb ik dat allemaal wel hier. Dat laat je niet zo snel achter.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Half uurtje is goed te doen. Maar soms tref je gewoon iemand die verder woont, waar het zo goed mee klikt.
Alleen met verhuizen word het lastiger. Ik blijf bv liever in Brabant. Als je dezelfde instelling hebt, gaat het moeilijk worden.
Je stelt te veel vragen, henk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrij hoog waarschijnlijk maar nooit getest. Hoezo?
Nee, herken ik wel hoor. Had ik ook ooit. Is gewoon ruk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook wel dat de drempel steeds hoger werd voor hem om zijn gezicht weer te laten zien; maar in de eerste jaren hebben we zeker een aantal handreikingen gedaan naar hem toe. Nooit aangepakt.
Het schiet alleen verder niet echt opquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dit. Dat ik zegmaar ook eens op de fiets zou kunnen.
Niet dat ik dat ooit zou doen, maar toch.
[..]
Dan kun je niet ineens je gezicht laten zien en doen alsof er niets gebeurd is.Hij staat dus sowieso heel anders in die vriendschap dan de rest van de groep. Uit zijn gedrag blijkt niet dat het er voor goede en slechte tijden er voor elkaar zijn de norm voor hem is. Uit zijn gedrag blijkt dat jullie goed genoeg zijn op het moment dat hij geen vriendin heeft en dan laat hij jullie vallen als een baksteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met hangende pootjes terugkomen bevestigt dat op een bepaalde manier ook nog eens als iemand zich dan gedraagt alsof het vanzelfsprekend is om op de 'oude manier' weer te kunnen meedraaien.
Mijn vriendin komt ook uit Brabant en uit mijn buurt, dus wanneer we gaan samenwonen maakt het dat wel wat makkelijkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Half uurtje is goed te doen. Maar soms tref je gewoon iemand die verder woont, waar het zo goed mee klikt.
Alleen met verhuizen word het lastiger. Ik blijf bv liever in Brabant. Als je dezelfde instelling hebt, gaat het moeilijk worden.
Hoezo in Brabant blijven? Dat is daar toch niks aanquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zeker t.o. van je dichter.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Voor mijn man moest ik 2,5 uur reizen, had toen niets wat mij hier bond zoals werk, een eigen huis en het leven van mijn dochter ( vriendjes, school, sport) toen zijn we ook gaan samenwonen en heb ik daar werk gevonden en ben daar gaan opbouwen. Nu heb ik dat allemaal wel hier. Dat laat je niet zo snel achter.
Lijkt me moeilijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel weer terug naar de NO Veluwe, maar ja, dan moet je er tegelijkertijd allebei werk en een huis vinden.
Das makkelijk danquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt ook uit Brabant en uit mijn buurt, dus wanneer we gaan samenwonen maakt het dat wel wat makkelijker
Zalig zijn de onwetende.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hoezo in Brabant blijven? Dat is daar toch niks aan
Dat is wel iets waar ik tegenop zou zien mocht ik echt een heel eind verder gaan wonen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil wel weer terug naar de NO Veluwe, maar ja, dan moet je er tegelijkertijd allebei werk en een huis vinden.
Mijn vestiging werd opgeheven en ik werd overgeplaatst naar de stad waar mijn vriend woonde en (bijna) werkte. Dus die werk-woonvraag werd gewoon door omstandigheden opgelost.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
Als straks de mogelijkheid is dan willen we wel samenwonen, maar willen dan ook kijken naar een huis in het buitenland, dan zijn we beiden niet gebonden aan een plaatsquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:38 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zeker t.o. van je dichter.
Weet je niet. Het kan altijd toch.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:41 schreef TaMieke het volgende:
Ik gok niet dat ik ooit een vriend krijg die hier wil wonen. Dus zal ik wel die kant op moeten....
Dat klinkt wel mooiquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als straks de mogelijkheid is dan willen we wel samenwonen, maar willen dan ook kijken naar een huis in het buitenland, dan zijn we beiden niet gebonden aan een plaats
Ja alles kan. Maar de kans acht ik net zo groot als een miljoen winnenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Weet je niet. Het kan altijd toch.
Iemand uit je eigen dorp. Heb je een paar straten om uit te kiezenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja alles kan. Maar de kans acht ik net zo groot als een miljoen winnen
Mijn vader is toendertijd samen met een vriendengroep Brabant ontvluchtquote:
wat als zij een kat heeft? Hoe moet dat met hond?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou op termijn wel weer samen willen wonen. Eerste stap daarvoor is een nieuwe relatie.
Hier sta ik er wel voor open en toch nog single *kras*quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:35 schreef Samzz het volgende:
Hier ook geen lange afstanden, daarom ook single.
Zijn ons nu aan het oriënteren op Spanje, hadden eerst het idee om naar Bonaire te gaan, maar heb mij daar eens in verdiept en wat contact gehad met de bewoners daar, daar zagen we toen maar vanafquote:
Dat laatste zou wel mooi zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja alles kan. Maar de kans acht ik net zo groot als een miljoen winnen
Harde leef.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hier sta ik er wel voor open en toch nog single *kras*
Kat weg, simpel, opgost, slotjequote:Op woensdag 27 maart 2019 10:46 schreef Allures het volgende:
[..]
wat als zij een kat heeft? Hoe moet dat met hond?
Die moeten dan ook maar vriendjes worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:46 schreef Allures het volgende:
[..]
wat als zij een kat heeft? Hoe moet dat met hond?
Lijkt het je niet vervelend om in een ander land te gaan wonen dan je dochter? Of wil die ook mee?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zijn ons nu aan het oriënteren op Spanje, hadden eerst het idee om naar Bonaire te gaan, maar heb mij daar eens in verdiept en wat contact gehad met de bewoners daar, daar zagen we toen maar vanaf
Ligt eraan wat je leuk vind. Ik kan landelijke rust wel waarderen. Maar als je echt helemaal een stadsmens bent dan word je daar idd niet blij van.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn vader is toendertijd samen met een vriendengroep Brabant ontvluchtmaar waarom ze naar oost Groningen gingen mag joost weten
Bij kinderen onder de 16 is het ondergeschikt of ze graag willen of niet. Dat is in Ik vertrek ook zo.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt het je niet vervelend om in een ander land te gaan wonen dan je dochter? Of wil die ook mee?
die kunnen dan mooi vertalen als de wasmachine stuk gaatquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij kinderen onder de 16 is het ondergeschikt of ze graag willen of niet. Dat is in Ik vertrek ook zo.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand uit je eigen dorp. Heb je een paar straten om uit te kiezen
Hahaha ja dat wel. Maar helaasquote:
sconesquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had voorheen plannen om naar Engeland te verhuizen. Om meerdere redenen staan die op dit moment in de ijskast.
Nee omdat als moet we ook zo weer terug kunnen zijn, maar die zegt nog heel enthousiast dat ze heel graag mee wil.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt het je niet vervelend om in een ander land te gaan wonen dan je dochter? Of wil die ook mee?
Ja, wel relaties gehad die wat verder weg waren. Liep op niets uit uiteindelijk.quote:
Blijven sowieso hier tot ze 18 is en mijn huis verkoop ik niet dus ze kan hier gewoon blijven wonen als ze hier wil blijven. Wil ze mee dan doe ik het huis in de tijdelijke verhuur via een makelaarquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij kinderen onder de 16 is het ondergeschikt of ze graag willen of niet. Dat is in Ik vertrek ook zo.
Een plek in Spanje is mooi. Hoe doe je dat met werk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zijn ons nu aan het oriënteren op Spanje, hadden eerst het idee om naar Bonaire te gaan, maar heb mij daar eens in verdiept en wat contact gehad met de bewoners daar, daar zagen we toen maar vanaf
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:51 schreef Allures het volgende:
Als jullie een vakantie zoeken nemen jullie het eten dan ook mee als factor? Man vind mij daarin raar
Lekker wandelen door de bergen en bossenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Een plek in Spanje is mooi. Hoe doe je dat met werk?
En wat ging er mis op Bonaire?
Als ik mocht kiezen werd het Ijsland of Noorwegen. Voor de natuur.
maar is jouw dochter bij 18 meteen zelfstandig?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Blijven sowieso hier tot ze 18 is en mijn huis verkoop ik niet dus ze kan hier gewoon blijven wonen als ze hier wil blijven. Wil ze mee dan doe ik het huis in de tijdelijke verhuur via een makelaar
Natuurlijk. De mijne vond het ook raar in het begin. Is ie inmiddels al geruime tijd en enkele kilo's over heenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:51 schreef Allures het volgende:
Als jullie een vakantie zoeken nemen jullie het eten dan ook mee als factor? Man vind mij daarin raar
Omdat ik weduwe ben heb ik levenslang een weduwe pensioen, dus een vast inkomen. Bonaire liep vast op de mentaliteit daar.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Een plek in Spanje is mooi. Hoe doe je dat met werk?
En wat ging er mis op Bonaire?
Als ik mocht kiezen werd het Ijsland of Noorwegen. Voor de natuur.
Ik probeer kilo's kwijt te rakenquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Natuurlijk. De mijne vond het ook raar in het begin. Is ie inmiddels al geruime tijd en enkele kilo's over heen
Dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:53 schreef Allures het volgende:
[..]
maar is jouw dochter bij 18 meteen zelfstandig?
Natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:51 schreef Allures het volgende:
In de zin van "nemen we zelf hagelslag, ketchup en een mud aardappelen mee?" Of in de zin van wat zou er bij het buffet liggen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:51 schreef Allures het volgende:
Bij mij in het dorp 2 basisscholen, maar later werd dat gewoon raar. Het blijft ons kent ons.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon raar om iemand de basisschool te moeten zien als potentieel relatiemateriaal. Vele zijn al bezet. En de andere helft zit dan bij mn broertje/neefje/nichtje in de vriendengroep. Dat is gewoon raar.
[..]
Hahaha ja dat wel. Maar helaas
Yesquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker wandelen door de bergen en bossen
Ik mag ook wel een paar kwijtquote:
Nee in de zin vanquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de zin van "nemen we zelf hagelslag, ketchup en een mud aardappelen mee?" Of in de zin van wat zou er bij het buffet liggen?
In het eerste geval zou ik zeggen, hou het beperkt en in het tweede geval zoh ik zeggen, er ligt altijd welniets wat goed te eten is
Ja, van bovenquote:
Ik hou van wandelen. Doe het samen met mijn vriendin in de weekenden als het weer het toelaat. Heerlijk over het strand, door de duinen, bossen, etc.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik mag ook wel een paar kwijtDus nu sporten we ook samen. Ook apart hoor, want god verhoede dat we een siamese tweeling worden
quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik mag ook wel een paar kwijtDus nu sporten we ook samen. Ook apart hoor, want god verhoede dat we een siamese tweeling worden
Vertelquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn vakantie in London weet ik al zo ongeveer waar ik ga eten
Fish and chipsquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor mijn vakantie in London weet ik al zo ongeveer waar ik ga eten
Geen leuke reden, wel handig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Omdat ik weduwe ben heb ik levenslang een weduwe pensioen, dus een vast inkomen. Bonaire liep vast op de mentaliteit daar.
Codewoord voor seks natuurlijk. Hoe dik en/of kinky zijn jullie als het krachttraining is? Nevermind, het is voor twaalf uur en ik wil het ook eigenlijk niet wetenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb cardio en krachttraining thuis. Heb het weer opgepakt door omstandigheden
Ik heb in Londen bij een smoezelig pubje ontzettend lekkere gehad. En ik ben niet echt fan van vis.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nog geen lekkere kunnen vinden.
Eten hoort toch bij vakantie. Geit is prima te eten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee in de zin van
'Zullen we naar engeland' 'Sure mooie landschappen en scones'
'Of italie' 'ja lekker weer en pizza en pasta'
'Ik wil ook nog wel eens naar senegal' 'meh ik lust geen geit'
Ik schrok laatst toen ik beneden kwam. We bleken afzonderlijk van elkaar bijna hetzelfde aan te hebben getrokkenquote:
Hahaha! Nee, dit is puur voor mezelf. Ik moet meer bewegen zoals ik al aangaf. Dus heb ik een trainingsschema voor thuis opgesteldquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Codewoord voor seks natuurlijk. Hoe dik en/of kinky zijn jullie als het krachttraining is? Nevermind, het is voor twaalf uur en ik wil het ook eigenlijk niet weten
Ja dat is zeker lekker. Doe het ook zoveel mogelijk. Dit weekend zeker weer met 17 graden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, van boven
[..]
Ik hou van wandelen. Doe het samen met mijn vriendin in de weekenden als het weer het toelaat. Heerlijk over het strand, door de duinen, bossen, etc.
[..]
Ik heb cardio en krachttraining thuis. Heb het weer opgepakt door omstandigheden
Goed zoquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, dit is puur voor mezelf. Ik moet meer bewegen zoals ik al aangaf. Dus heb ik een trainingsschema voor thuis opgesteld
Samen met dezelfde parka jas op dezelfde merk/type/kleur fietsen over de heidequote:Op woensdag 27 maart 2019 10:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik rijd ook regelmatig naar Zeeland. Daar is het wandelen ook lekker. Bij Dishoek en Westenschouwen kan je lekker lopen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja dat is zeker lekker. Doe het ook zoveel mogelijk. Dit weekend zeker weer met 17 graden.
Ik ben verder van de koelkast vandaan gaan zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, dit is puur voor mezelf. Ik moet meer bewegen zoals ik al aangaf. Dus heb ik een trainingsschema voor thuis opgesteld
Begin het al een beetje te merken qua conditiequote:
Hoe gaat t met je diet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben verder van de koelkast vandaan gaan zitten.
Die kan ik niet eens zien vanuit mijn woonkamerquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben verder van de koelkast vandaan gaan zitten.
-3,5kgquote:
Is toch een beginquote:
De weegschaal zei het.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sinds donderdag? Geloof er geen zak van
Dat wil ik er ook nog af hebbenquote:
Welke fokker ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja dat is zeker lekker. Doe het ook zoveel mogelijk. Dit weekend zeker weer met 17 graden.
In Conwy in Wales was het ook lekker. Vers gevangen ook.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb in Londen bij een smoezelig pubje ontzettend lekkere gehad. En ik ben niet echt fan van vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |