Houd zelf je bek.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je betweterige bek nou maar gewoon
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Hond in huis.. het is maar dat ik al een paar essays hier heb gedropt, maar mijn vingers jeuken!!
Oh dear lord why are you testing mequote:
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Hond in huis.. het is maar dat ik al een paar essays hier heb gedropt, maar mijn vingers jeuken!!
Ik heb katten, wat is daar je mening overquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Beetje poke the dragon.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dear lord why are you testing me
Dit kunnen we bespreken onder het genot van een munttheetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb katten, wat is daar je mening over
Beetje je bent een taffes irritant wijfquote:
Gezellig, ik neem koekjes meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit kunnen we bespreken onder het genot van een munttheetje.
Ja joh, prima. Chagrijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje je bent een taffes irritant wijf
Oh daar maak ik me niet zo druk om, zijn ze wel gewend eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind langer dan 8 uur niet eerlijk voor ze.
Ja zoiets wel, en dan kom je beneden en staan ze niet bij de deur hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:03 schreef Samzz het volgende:
Als je ze om 02:00 uur voor t laatst uitlaat, dan moeten ze tussen de 11 en 12 uur alles ophouden?
Wow.
Moet mn make-up nog afhalen maar was al in bed gaan liggenquote:
Dat ik je een irritant wijf vind, wil niet zeggen dat ik chagrijnig ben. Integendeel zelfs, ben in een opperbest humeurquote:
Heb je bepaalde voorkeurenquote:
Jezus kom je dick tekortquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je betweterige bek nou maar gewoon
Ik vind t te lang. Maar als t voor jou en je honden werkt, mooi toch.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja zoiets wel, en dan kom je beneden en staan ze niet bij de deur hoor
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik je een irritant wijf vind, wil niet zeggen dat ik chagrijnig ben. Integendeel zelfs, ben in een opperbest humeur
Standaardquote:
Nee joh. Kan niet wakker liggen van wat een nietszeggend iemand op een forum van me vindtquote:
True, tis ons Iraanse maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Kan niet wakker liggen van wat een nietszeggend iemand op een forum van me vindt.
Je bent duidelijk geraaktquote:
Zolang ze niet bij de deur zitten te janken vind ik het wel primaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t te lang. Maar als t voor jou en je honden werkt, mooi toch.
Waarom rook jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
Heb net 4 peuken gerookt tijdens n goed gesprek.
Was heerlijk.
Is goed babygirlquote:
Banwaardig naar mijn mening, zo'n figuur is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Wie is die klaas eigenlijk. Wel een topic openen, maar niets posten.
Persoonlijk heb ik een hekel aan topic-kapers.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Banwaardig naar mijn mening, zo'n figuur is niet te vertrouwen
Wel een kansloze hit 'n run actiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Wie is die klaas eigenlijk. Wel een topic openen, maar niets posten.
Kus op je boos :$$quote:
quote:
Weer lekker aan het teasen hequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:32 schreef Cronometer het volgende:
Mn boobs zijn huge in de bikini. Maar mooi huge, I like em ❤😊 zal zo foto posten.
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik een hekel aan topic-kapers.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:32 schreef Cronometer het volgende:
Mn boobs zijn huge in de bikini. Maar mooi huge, I like em ❤😊 zal zo foto posten.
Ik wacht eerst op de foto voordat m'n hand m'n broek in kruiptquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Weer lekker aan het teasen he
Oh ben al met mezelf aan het spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op de foto voordat m'n hand m'n broek in kruipt
Matigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:38 schreef Myrr het volgende:
Mijn tieten zijn gewoon tieten. Als ik rechtop sta. Als ik voorover hang zijn het een soort uitroeptekens. Haha.
! !
Heeft prof ook een uitroepteken hangen?quote:
Meer een apostrof.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heeft prof ook een uitroepteken hangen?
Meer krijg je niet sry, mijn hart is al vergevenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn boos gaat niet weg met alleen een kus
Niet alleen je hart hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meer krijg je niet sry, mijn hart is al vergeven
Mom lifequote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
Heb geen zin meer zeg jezus moet elke dag zo tering veel dingen doen. Klaar mee. Ik pleit voor langere dagen. De aarde moet maar wat langzamer gaan draaien.
Op Venus is 1 dag ons equivalent van 116 dagen en 18 uurquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:09 schreef Myrr het volgende:
Heb geen zin meer zeg jezus moet elke dag zo tering veel dingen doen. Klaar mee. Ik pleit voor langere dagen. De aarde moet maar wat langzamer gaan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |