Heb geen spijtquote:
Hoe dan. Je hebt toch honden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom er in het weekend tussen 13.00 en 14.00 uur uit
Haha erg matig ditquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
je kan ook gewoon 9 gebruiken ipv 21, zijn genoeg mensen die gek genoeg zijn om dat te doen en aangezien je toch jezelf blijft...
Heb echt taffeshekel aan kamperen dus laat maarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, tent is alvast opgezet iykwim ;$ ;$
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt taffeshekel aan kamperen dus laat maar
Ja ik vorige week zondag maar dat was ivm werk en F1quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zaterdag nog.
Was domme zet overigens
Jij gaat om 06:00 u naar bed?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die laat ik 's nachts uit voordat ik naar bed ga
De boel onder pissen en schijten?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zitten gevangen in een kooi, wat willen ze doen dan haha
Ben je al hyped voor Bahrein?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik vorige week zondag maar dat was ivm werk en F1
Ahw poepiepufje tochquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje van mijn a propos doordat Chloro me suikerpluisje noemde
Haha.quote:
Nee. Maar ik vind langer dan 8 uur niet eerlijk voor ze.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee eerder, kunnen jouw honden het maar 8 uur volhouden dan?
Ja en mijn zus woont er al flink wat jarenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar voelt je wel sterk aangetrokken/verbonden toch. Ik wens je alle succes tegen Georgië
Ja mij ook, laten we het op suikerpluisje houdenquote:
Netjes, je hebt je plekje al dus mocht Baudet de boel voor je verstieren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja en mijn zus woont er al flink wat jaren
En de persoon die t schoon moet makenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze vooral enkel zichzelf mee natuurlijk
Zosk kennende is dat even buiten zetten en met de hogedrukreiniger er overheen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de persoon die t schoon moet maken.
En die lucht in huisquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk kennende is dat even buiten zetten en met de hogedrukreiniger er overheen.
Houd je betweterige bek nou maar gewoonquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:03 schreef Samzz het volgende:
Als je ze om 02:00 uur voor t laatst uitlaat, dan moeten ze tussen de 11 en 12 uur alles ophouden?
Wow.
hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je betweterige bek nou maar gewoon
Houd zelf je bek.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Hond in huis.. het is maar dat ik al een paar essays hier heb gedropt, maar mijn vingers jeuken!!
Oh dear lord why are you testing mequote:
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Hond in huis.. het is maar dat ik al een paar essays hier heb gedropt, maar mijn vingers jeuken!!
Ik heb katten, wat is daar je mening overquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Beetje poke the dragon.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dear lord why are you testing me
Dit kunnen we bespreken onder het genot van een munttheetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb katten, wat is daar je mening over
Beetje je bent een taffes irritant wijfquote:
Gezellig, ik neem koekjes meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit kunnen we bespreken onder het genot van een munttheetje.
Ja joh, prima. Chagrijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje je bent een taffes irritant wijf
Oh daar maak ik me niet zo druk om, zijn ze wel gewend eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind langer dan 8 uur niet eerlijk voor ze.
Ja zoiets wel, en dan kom je beneden en staan ze niet bij de deur hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:03 schreef Samzz het volgende:
Als je ze om 02:00 uur voor t laatst uitlaat, dan moeten ze tussen de 11 en 12 uur alles ophouden?
Wow.
Moet mn make-up nog afhalen maar was al in bed gaan liggenquote:
Dat ik je een irritant wijf vind, wil niet zeggen dat ik chagrijnig ben. Integendeel zelfs, ben in een opperbest humeurquote:
Heb je bepaalde voorkeurenquote:
Jezus kom je dick tekortquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind t te lang. Maar als t voor jou en je honden werkt, mooi toch.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja zoiets wel, en dan kom je beneden en staan ze niet bij de deur hoor
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik je een irritant wijf vind, wil niet zeggen dat ik chagrijnig ben. Integendeel zelfs, ben in een opperbest humeur
Standaardquote:
Nee joh. Kan niet wakker liggen van wat een nietszeggend iemand op een forum van me vindtquote:
True, tis ons Iraanse maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Kan niet wakker liggen van wat een nietszeggend iemand op een forum van me vindt.
Je bent duidelijk geraaktquote:
Zolang ze niet bij de deur zitten te janken vind ik het wel primaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t te lang. Maar als t voor jou en je honden werkt, mooi toch.
Waarom rook jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
Heb net 4 peuken gerookt tijdens n goed gesprek.
Was heerlijk.
Is goed babygirlquote:
Banwaardig naar mijn mening, zo'n figuur is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Wie is die klaas eigenlijk. Wel een topic openen, maar niets posten.
Persoonlijk heb ik een hekel aan topic-kapers.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Banwaardig naar mijn mening, zo'n figuur is niet te vertrouwen
Wel een kansloze hit 'n run actiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
Wie is die klaas eigenlijk. Wel een topic openen, maar niets posten.
Kus op je boos :$$quote:
quote:
Weer lekker aan het teasen hequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:32 schreef Cronometer het volgende:
Mn boobs zijn huge in de bikini. Maar mooi huge, I like em ❤😊 zal zo foto posten.
Sowiesoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik een hekel aan topic-kapers.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:32 schreef Cronometer het volgende:
Mn boobs zijn huge in de bikini. Maar mooi huge, I like em ❤😊 zal zo foto posten.
Ik wacht eerst op de foto voordat m'n hand m'n broek in kruiptquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Weer lekker aan het teasen he
Oh ben al met mezelf aan het spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op de foto voordat m'n hand m'n broek in kruipt
Matigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:38 schreef Myrr het volgende:
Mijn tieten zijn gewoon tieten. Als ik rechtop sta. Als ik voorover hang zijn het een soort uitroeptekens. Haha.
! !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |