Dit kunnen we bespreken onder het genot van een munttheetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb katten, wat is daar je mening over
Beetje je bent een taffes irritant wijfquote:
Gezellig, ik neem koekjes meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit kunnen we bespreken onder het genot van een munttheetje.
Ja joh, prima. Chagrijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje je bent een taffes irritant wijf
Oh daar maak ik me niet zo druk om, zijn ze wel gewend eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind langer dan 8 uur niet eerlijk voor ze.
Ja zoiets wel, en dan kom je beneden en staan ze niet bij de deur hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:03 schreef Samzz het volgende:
Als je ze om 02:00 uur voor t laatst uitlaat, dan moeten ze tussen de 11 en 12 uur alles ophouden?
Wow.
Moet mn make-up nog afhalen maar was al in bed gaan liggenquote:
Dat ik je een irritant wijf vind, wil niet zeggen dat ik chagrijnig ben. Integendeel zelfs, ben in een opperbest humeurquote:
Heb je bepaalde voorkeurenquote:
Jezus kom je dick tekortquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je betweterige bek nou maar gewoon
Ik vind t te lang. Maar als t voor jou en je honden werkt, mooi toch.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja zoiets wel, en dan kom je beneden en staan ze niet bij de deur hoor
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ik je een irritant wijf vind, wil niet zeggen dat ik chagrijnig ben. Integendeel zelfs, ben in een opperbest humeur
Standaardquote:
Nee joh. Kan niet wakker liggen van wat een nietszeggend iemand op een forum van me vindtquote:
True, tis ons Iraanse maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Kan niet wakker liggen van wat een nietszeggend iemand op een forum van me vindt.
Je bent duidelijk geraaktquote:
Zolang ze niet bij de deur zitten te janken vind ik het wel primaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t te lang. Maar als t voor jou en je honden werkt, mooi toch.
Waarom rook jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
Heb net 4 peuken gerookt tijdens n goed gesprek.
Was heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |