Nee. Maar ik vind langer dan 8 uur niet eerlijk voor ze.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee eerder, kunnen jouw honden het maar 8 uur volhouden dan?
Ja en mijn zus woont er al flink wat jarenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar voelt je wel sterk aangetrokken/verbonden toch. Ik wens je alle succes tegen Georgië
Ja mij ook, laten we het op suikerpluisje houdenquote:
Netjes, je hebt je plekje al dus mocht Baudet de boel voor je verstieren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja en mijn zus woont er al flink wat jaren
En de persoon die t schoon moet makenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben ze vooral enkel zichzelf mee natuurlijk
Zosk kennende is dat even buiten zetten en met de hogedrukreiniger er overheen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de persoon die t schoon moet maken.
En die lucht in huisquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zosk kennende is dat even buiten zetten en met de hogedrukreiniger er overheen.
Houd je betweterige bek nou maar gewoonquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:03 schreef Samzz het volgende:
Als je ze om 02:00 uur voor t laatst uitlaat, dan moeten ze tussen de 11 en 12 uur alles ophouden?
Wow.
hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je betweterige bek nou maar gewoon
Houd zelf je bek.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je betweterige bek nou maar gewoon
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Hond in huis.. het is maar dat ik al een paar essays hier heb gedropt, maar mijn vingers jeuken!!
Oh dear lord why are you testing mequote:
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Hond in huis.. het is maar dat ik al een paar essays hier heb gedropt, maar mijn vingers jeuken!!
Ik heb katten, wat is daar je mening overquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:05 schreef Che_ het volgende:
Beetje poke the dragon.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh dear lord why are you testing me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |