Nee ik wil gvd een kittenquote:
Hahaquote:
Draag het met zijden hawaiian shirts. Beetje zoals pacho in narcosquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wel matchend gouden bitje en dito ketting g
Mag het wel hopen voor die prijsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Damn, Roberto, daar maak je wel de blits mee op het kamp.
die vraag naar aandacht siert je ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb huge borsten. Maakt me onzeker.
Gangsterquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Draag het met zijden hawaiian shirts. Beetje zoals pacho in narcos
Ze zijn prachtigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb huge borsten. Maakt me onzeker.
Hoezo? Kan eerlijk zijn hier. Niemand kent me.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
die vraag naar aandacht siert je ook niet hoor
je weet best wat opmerkingen over borsten op het internet teweeg kunnen brengenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hoezo? Kan eerlijk zijn hier. Niemand kent me.
Lelijke bril gapquote:
Gast, ik moet in bikini en er zijn mannen mee. Mag me toch onzeker voelen? De opmerkingem die ik steeds krijg helpt ook niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
je weet best wat opmerkingen over borsten op het internet teweeg kunnen brengen
Draag een net badpak.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gast, ik moet in bikini en er zijn mannen mee. Mag me toch onzeker voelen? De opmerkingem die ik steeds krijg helpt ook niet.
Gewoon een badpak hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gast, ik moet in bikini en er zijn mannen mee. Mag me toch onzeker voelen? De opmerkingem die ik steeds krijg helpt ook niet.
je krijgt er opmerkingen over omdat je er zelf over begint, stel je aan zegquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bedoel irl.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
je krijgt er opmerkingen over omdat je er zelf over begint, stel je aan zeg
Geeft niksquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lelijke bril voor lelijke mensen. Zo is het leven
is zijn ideale tijdperk, toen werden donkere mensen nog niet getolereerdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met die oude troep
Ik hou van klasse, dat had men toen meer dan nu, dus mijn voorbeelden zijn vaak van vroeger.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met die oude troep
oh wist niet dat ze formaatje Dermann wasquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou ze zichzelf nog kunnen aankleden ja haha
Wats da?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:53 schreef Samzz het volgende:
Als de boobz een probleem zijn dan doe je een minimizer aan?
Lijkt soms wel een obsessie met die tijdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou van klasse, dat had men toen meer dan nu, dus mijn voorbeelden zijn vaak van vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |