@Der_Mann even ter attentie van jouquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Je weet toch dat ik verstand heb van gamen
Jij hebt een speciaal plekje in mijn hart veroverd. Kan niet wachten om samen bij de maccie te gaan etenquote:
Stotter je er van meidquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef xcachet het volgende:
Duimen jullie straks voor me? Heb te tentamen om 17:00.
Nice, ik denk dat je grasvelden daar een stuk mooier van wordenquote:
Ik wel.quote:
Gaat een mindblowing experience worden. 4k gamen is toch ff een dingetjequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice, ik denk dat je grasvelden daar een stuk mooier van worden
Heb gewoon een voet onder mijn tv.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moet je je tv wel goed bevestigen, maar hier geen stress
Zeker weten. Hoop dat je morgen nog leeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat een mindblowing experience worden. 4k gamen is toch ff een dingetje
nee, op een van m'n schermenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je stiekem op het toilet aan het fokken
En anders is dat ook primaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoop dat je morgen nog leeft.
Dat weet ik wel zeker. Tenzij ik een auto ongeluk krijg zo meteen of morgenochtend maar ik ben een meer dan capabele coureurquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoop dat je morgen nog leeft.
Hoe weet jij dat? overigens heb ik al meermalen een beving bewust meegemaakt hier. Snachts ook, is best raar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met die bevingen weet je het maar nooit vriend. Trilt daar harder dan de vib van mevrouw Kiid
Ik ben hier op fok om dingen te wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? overigens heb ik al meermalen een beving bewust meegemaakt hier. Snachts ook, is best raar.
quote:
Is goed.quote:
Ik bewonder de manier op hoe jij zo makkelijk afstand kan doen van zaken en mensenquote:
Op fok moet je ook gewoon je hoofd koel kunnen houden. Iedereen is vervangbaarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bewonder de manier op hoe jij zo makkelijk afstand kan doen van zaken en mensen
Die fifa act zit mij gewoon tot hierquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bewonder de manier op hoe jij zo makkelijk afstand kan doen van zaken en mensen
Tot waar? We zien jou nu niet héquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die fifa act zit mij gewoon tot hier
Ik ben niet vervangbaar hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op fok moet je ook gewoon je hoofd koel kunnen houden. Iedereen is vervangbaar
Tot je enkels?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou reken maar uit, dat is behoorlijk ver
Denk aan je bloeddruk profquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou reken maar uit, dat is behoorlijk ver
Heb ik zeker begrip voor. Beetje zelfde als verjaardag gedoe. Oh well, negeren werkt ook niet dus maar gewoon het beste er van maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan altijd op jouw steun rekenen, echt een rode draad waar je je aan vast kan klampenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik zeker begrip voor. Beetje zelfde als verjaardag gedoe. Oh well, negeren werkt ook niet dus maar gewoon het beste er van maken.
Zo zie ik jou ook grote vriendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan altijd op jouw steun rekenen, echt een rode draad waar je je aan vast kan klampen
echt hequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:55 schreef Solotov het volgende:
sws al die sneue geforceerde kutacts die de eerste keer al niet grappig waren
Laat die maar in ONZ blijven. Net als driepink, dat werkt hier toch nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wou dat @:flippiee hier vast lid werd, dat is wel echt een goeie toevoeging hier
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kom vannacht maar terug dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:34 schreef Che_ het volgende:
Kan dit kleffe gedoe niet in dm? Ik kom hier voor m'n vermaak
Oh?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom vannacht maar terug dan.
Wat voor zonnebrilquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:44 schreef Myrr het volgende:
Nieuwe zonnebril en ribeye.
Deze meid is gelukkig.
Goed merkquote:
Ja. Achja, verder kijken ze wel fijn en hij was maar 30 euro.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed merkIk heb er ook één.
Wel kut om ermee op je telefoon te kijken
Lolquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Achja, verder kijken ze wel fijn en hij was maar 30 euro.![]()
Blijkbaar staan er helemaal filmpjes van op yt.
Bij mij wordt het een splitsing tussen een groene en een paarse vloed. Extreem kutquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:06 schreef Myrr het volgende:
Hmm met dit scherm geen last van (s8). Tijd om je tel te vervangen.
Lekker vlug dingetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet zelf wel zoiets hebben tegenwoordig ivm tegenwind op de fiets, of waar dan ook
[ afbeelding ]
ook normale zonnebrillen? wil er ook nog eentje hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker vlug dingetje.
Bij Hans Anders zijn ze nu 30 euro allemaal, dus als je er een nodig hebt scheelt dat weer.
Maar ff kijken dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker vlug dingetje.
Bij Hans Anders zijn ze nu 30 euro allemaal, dus als je er een nodig hebt scheelt dat weer.
Alles?!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker vlug dingetje.
Ja ze hebben ook normale. Obviously, het is een brillenzaak.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ook normale zonnebrillen? wil er ook nog eentje hebben
bedoel meer of die dan ook 30 zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook normale. Obviously, het is een brillenzaak.
Ga wel kijken. Dacht kijk wel in Azie.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh nee dat niet, maar wel die van Polaroid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |