Nice, ik denk dat je grasvelden daar een stuk mooier van wordenquote:
Ik wel.quote:
Gaat een mindblowing experience worden. 4k gamen is toch ff een dingetjequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice, ik denk dat je grasvelden daar een stuk mooier van worden
Heb gewoon een voet onder mijn tv.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan moet je je tv wel goed bevestigen, maar hier geen stress
Zeker weten. Hoop dat je morgen nog leeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat een mindblowing experience worden. 4k gamen is toch ff een dingetje
nee, op een van m'n schermenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je stiekem op het toilet aan het fokken
En anders is dat ook primaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoop dat je morgen nog leeft.
Dat weet ik wel zeker. Tenzij ik een auto ongeluk krijg zo meteen of morgenochtend maar ik ben een meer dan capabele coureurquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten. Hoop dat je morgen nog leeft.
Hoe weet jij dat? overigens heb ik al meermalen een beving bewust meegemaakt hier. Snachts ook, is best raar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met die bevingen weet je het maar nooit vriend. Trilt daar harder dan de vib van mevrouw Kiid
Ik ben hier op fok om dingen te wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? overigens heb ik al meermalen een beving bewust meegemaakt hier. Snachts ook, is best raar.
quote:
Is goed.quote:
Ik bewonder de manier op hoe jij zo makkelijk afstand kan doen van zaken en mensenquote:
Op fok moet je ook gewoon je hoofd koel kunnen houden. Iedereen is vervangbaarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bewonder de manier op hoe jij zo makkelijk afstand kan doen van zaken en mensen
Die fifa act zit mij gewoon tot hierquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bewonder de manier op hoe jij zo makkelijk afstand kan doen van zaken en mensen
Tot waar? We zien jou nu niet héquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die fifa act zit mij gewoon tot hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |