Hoe lang rookt hij nu al niet meer? Paar uurtjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:10 schreef espri het volgende:
Erik is heel blij, hij rookt niet meer en blijft maar lachen.
anderhalf uur ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang rookt hij nu al niet meer? Paar uurtjes?
kwartiertje ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang rookt hij nu al niet meer? Paar uurtjes?
Ja, dat zei ik ook al. Waarom dat niet eerst?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Drankprobleem had ie ook mee kunnen nemen
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:10 schreef BloesBloes het volgende:
En daar is de Bitch from Hell, met 'r dikke varkenspootjes. Dikke kamper. We worden qua vrouwen niet verwend
[ afbeelding ]
Die pikt het straks weer in voor der kledinglijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:24 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat dat domme mokkel daar nu weer aanwezig te zijn??
Oh, ze staat op Jessie te wachten, die moet weer het e.e.a. gaan regelen voor dat leegjhoofdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Die pikt het straks weer in voor der kledinglijn
Nee volgens mij bedoel ik een andere cap!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je bedoelt vast en zeker die cap waar ze net wakker werd zonder make-up en een hoofd had van een 40-jarige?
Dat 'al' ook hè?quote:
Al!!!quote:
En dan wordt er nog van Jens gezegd dat hij niet veel doet. Hij doet hele dagen straten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:33 schreef spapaars het volgende:
Knap dat ze gewoon doorwerken, wetende dat minstens de helft daar geen reet uitvoert.
[ afbeelding ]
schuim hypnotiseren om ze linsjurie te laten kopen...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Hypnose als hoofdact op de linsjurieparty.
Lenie vond het een fijne vent, hij heeft een veer in zijn reet gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:34 schreef BloesBloes het volgende:
Wat is Jassie schappelijk? wat heeft ie nodig van de koningin der onnozelheid????
Die dat beweren zetten de streams aan na 23.00.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan wordt er nog van Jens gezegd dat hij niet veel doet. Hij doet hele dagen straten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar gerust centenbak.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Jessie ook een enorme onderbeet.
Valt veel meer op met dit grijze haar
Daarom noem ik hem in stilte altijd mr breedbekkikkerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren 20 in een uurquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:21 schreef Dotteke het volgende:
18 berichten in een half uur, hoezo saai in Utopia
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:26 schreef spapaars het volgende:
Arabische platkop met idem lippen rookt een mini waterpijp.
[ afbeelding ]
terwijl een grijskop met een kamelengang wegloopt.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:26 schreef spapaars het volgende:
Arabische platkop met idem lippen rookt een mini waterpijp.
[ afbeelding ]
Jens lijkt er ook klaar mee te zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
En daar hebben we nutteloze Leen weer met haar arrogante hoofd
[ afbeelding ]
Ja een soort van zaadcontainerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens lijkt er ook klaar mee te zijn![]()
![]()
![]()
dat had ik ook al in de gaten. De druk is van de ketel en nou komt hij er niet meer van afquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens lijkt er ook klaar mee te zijn![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat had ik ook al in de gaten. De druk is van de ketel en nou komt hij er niet meer van af
En dit moet al die duizenden euri per maand opleveren, en bedenk er ook bij hoeveel er naar binnen gereden wordt.quote:
ik heb ook een kutdagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:37 schreef espri het volgende:
Keyl kan ook al geen peukjes draaien en de aansteker doet ook zeer aan dr duim..
Centenbak was altijd al goed zichtbaar bij hem en zijn mummelmondje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
met een slechtzittend kunstgebit lijkt hetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom noem ik hem in stilte altijd mr breedbekkikker
Vind je het gek dat ding staat buitenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:40 schreef espri het volgende:
De droger gaat niet goed, doet er al 7 uur over...
Adriaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
en zijn ze gehypnotiseerd ? wie heeft dat geregeld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |