Want je kunt onmogelijk ff rustig zitten zonder te roken...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:01 schreef espri het volgende:
Als Erik rookt, heeft ie tenminste een momentje van rust, ff zitten....
En de laatste tijd zit Erik best vaak of ligt op bed.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Want je kunt onmogelijk ff rustig zitten zonder te roken...
Dat is een groter probleem inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom is hij niet gehypnotiseerd om te stoppen met zuipen?
Ja, dat hij bij de eerste slok al gaat kotsen bijvquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom is hij niet gehypnotiseerd om te stoppen met zuipen?
Jorrit de Feber.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:16 schreef formule het volgende:
Erik lult Jeroen om weer te gaan roken, of hoe heet hij?
Daarom.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is een groter probleem inderdaad.
Ja,en totaal ontspannenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:18 schreef PTLe het volgende:
Goede middag kippetjes en haantjes , allemaal een beetje blij vandaag ?![]()
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:15 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja, dat hij bij de eerste slok al gaat kotsen bijv
Dat had me schoonzus ook, vegetarier, dus minder drastisch als vegan, die ging voor lichamelijke klachten naar ziekenhuis, en kwam ook terug met de boodschap dat ze toch echt af en toe vlees moest eten, nu eet ze 1, in de week kipfilet , en ook eierenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:23 schreef Fritsie1960 het volgende: [..] Ik las van de week over 'n beroemd VeganFoodvlogger op Youtube, die weer begonnen is met eten van vis en eieren omdat haar lichaam het volledig vegan voer niet kan velen. En nu wordt ze uitgemaakt voor oplichter omdat ze niet meer "vegan" is.
GM,Erik gaat stoppen met roken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:18 schreef PTLe het volgende:
Goede middag kippetjes en haantjes , allemaal een beetje blij vandaag ?![]()
Ja precies zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Als hij hem nu ook van de drank kan afhelpen. Baat het niet dan schaad het niet....
Veganistische ouders hongeren baby uit, alleen maar aardappel papjesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat had me schoonzus ook, vegetarier, dus minder drastisch als vegan, die ging voor lichamelijke klachten naar ziekenhuis, en kwam ook terug met de boodschap dat ze toch echt af en toe vlees moest eten, nu eet ze 1, in de week kipfilet , en ook eieren
Ik heb nog vissticks in de vriezer, goed ideequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:28 schreef renevanlaaren het volgende:
erik heeft een ruggengraat van een visstick , die draait al een peuk als die man net de poort uit is
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef Angelique61 het volgende:
Oh ik acht ga er ook voor zitten, misschien kan ik ook stoppen met roken...........streamlock.......pakt even een sigaret....
hahaha das ook niet de bedoeling .........quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]nu 11 maanden gestopt, zo ga ik weer roken
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Hij is vanaf nu een 'nieuwe Erik, een niet roker'....Dat gaan we vanaf nu ook steeds horen....
Domme vraag, maar waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:53 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley, domme, domme Shelley.......![]()
[ afbeelding ]
Hoog sjellie kijk omhoog en dan word je lekker nat...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:53 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley, domme, domme Shelley.......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hij heeft zo heel veelzin in een peuk met al dat gelul over roken
Gewoon, ik zat haar zo eens te observeren en toen realiseerde ik me dat dat kind zo onnoemelijk dom is en dat straalt ze ook uit in alles, haar domme uitdrukking, haar praten, haar hele doen. Vreselijk vermoeiend meisje.quote:
Die zat inderdaad in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hoog sjellie kijk omhoog en dan word je lekker nat...
Ik snap jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gewoon, ik zat haar zo eens te observeren en toen realiseerde ik me dat dat kind zo onnoemelijk dom is en dat straalt ze ook uit in alles, haar domme uitdrukking, haar praten, haar hele doen. Vreselijk vermoeiend meisje.
Heeft een kater...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:03 schreef formule het volgende:
Erik vindt het apart, is licht in zijn hoofd
ja de tijd is te lang, had normaal al een peuk op weerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:03 schreef formule het volgende:
Erik vindt het apart, is licht in zijn hoofd
Hoe lang rookt hij nu al niet meer? Paar uurtjes?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:10 schreef espri het volgende:
Erik is heel blij, hij rookt niet meer en blijft maar lachen.
anderhalf uur ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang rookt hij nu al niet meer? Paar uurtjes?
kwartiertje ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe lang rookt hij nu al niet meer? Paar uurtjes?
Ja, dat zei ik ook al. Waarom dat niet eerst?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:14 schreef MariaElena2018 het volgende:
Drankprobleem had ie ook mee kunnen nemen
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:10 schreef BloesBloes het volgende:
En daar is de Bitch from Hell, met 'r dikke varkenspootjes. Dikke kamper. We worden qua vrouwen niet verwend
[ afbeelding ]
Die pikt het straks weer in voor der kledinglijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:24 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat dat domme mokkel daar nu weer aanwezig te zijn??
Oh, ze staat op Jessie te wachten, die moet weer het e.e.a. gaan regelen voor dat leegjhoofdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Die pikt het straks weer in voor der kledinglijn
Nee volgens mij bedoel ik een andere cap!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je bedoelt vast en zeker die cap waar ze net wakker werd zonder make-up en een hoofd had van een 40-jarige?
Dat 'al' ook hè?quote:
Al!!!quote:
En dan wordt er nog van Jens gezegd dat hij niet veel doet. Hij doet hele dagen straten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:33 schreef spapaars het volgende:
Knap dat ze gewoon doorwerken, wetende dat minstens de helft daar geen reet uitvoert.
[ afbeelding ]
schuim hypnotiseren om ze linsjurie te laten kopen...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Hypnose als hoofdact op de linsjurieparty.
Lenie vond het een fijne vent, hij heeft een veer in zijn reet gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:34 schreef BloesBloes het volgende:
Wat is Jassie schappelijk? wat heeft ie nodig van de koningin der onnozelheid????
Die dat beweren zetten de streams aan na 23.00.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan wordt er nog van Jens gezegd dat hij niet veel doet. Hij doet hele dagen straten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar gerust centenbak.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Jessie ook een enorme onderbeet.
Valt veel meer op met dit grijze haar
Daarom noem ik hem in stilte altijd mr breedbekkikkerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren 20 in een uurquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:21 schreef Dotteke het volgende:
18 berichten in een half uur, hoezo saai in Utopia
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:26 schreef spapaars het volgende:
Arabische platkop met idem lippen rookt een mini waterpijp.
[ afbeelding ]
terwijl een grijskop met een kamelengang wegloopt.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:26 schreef spapaars het volgende:
Arabische platkop met idem lippen rookt een mini waterpijp.
[ afbeelding ]
Jens lijkt er ook klaar mee te zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
En daar hebben we nutteloze Leen weer met haar arrogante hoofd
[ afbeelding ]
Ja een soort van zaadcontainerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens lijkt er ook klaar mee te zijn![]()
![]()
![]()
dat had ik ook al in de gaten. De druk is van de ketel en nou komt hij er niet meer van afquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:30 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jens lijkt er ook klaar mee te zijn![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat had ik ook al in de gaten. De druk is van de ketel en nou komt hij er niet meer van af
En dit moet al die duizenden euri per maand opleveren, en bedenk er ook bij hoeveel er naar binnen gereden wordt.quote:
ik heb ook een kutdagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:37 schreef espri het volgende:
Keyl kan ook al geen peukjes draaien en de aansteker doet ook zeer aan dr duim..
Centenbak was altijd al goed zichtbaar bij hem en zijn mummelmondje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
met een slechtzittend kunstgebit lijkt hetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom noem ik hem in stilte altijd mr breedbekkikker
Vind je het gek dat ding staat buitenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:40 schreef espri het volgende:
De droger gaat niet goed, doet er al 7 uur over...
Adriaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:37 schreef sjampoeh het volgende:
en zijn ze gehypnotiseerd ? wie heeft dat geregeld ?
Ik speel het spelletje maar mee.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:38 schreef espri het volgende:
[..]
Kan je ook niet poepen? Dan is het pas echt drama.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik speel het spelletje maar mee.
Nee, eerst nog even een slachtpartij, laat de stem maar omroepen dat de groep bij elkaar moet komen om aan de ''Grote Utopia 2 Finale''quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou ze nog opdracht geven om gezamenlijk de poort uit te lopen
Teveel werkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ze gooien de wasmachine te vol en dan ook de droger, tis droog... gooi het over een waslijn.
Nee, ze print het uit, zet het op een stencil en tekent het dan over.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze print het uit, zet het op een stencil en tekent het dan over.
Ik kon op de kleuterschool al geweldig tekenen. Met zo'n blok waar je met je potlood overheen moest krassen en dan maakte ik de meest geweldige tekeningen. Een soort van Rembrandt in de dop.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:52 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]blijkbaar was ik op de basisschool ook een ''tattoo artist''
![]()
en t free hands noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een tatoeëerder die niet kan tekenen ... Hou me tegen ik wil er ook één
En 'n pitabroodje al dan niet met shoarma op z'n linker tietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:48 schreef BloesBloes het volgende:
Ger wil geen vissen o.i.d., dat is hij niet ... Gewoon een grote fles knoflooksaus op je buik Ger, dat ben jij helemaal
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kon op de kleuterschool al geweldig tekenen. Met zo'n blok waar je met je potlood overheen moest krassen en dan maakte ik de meest geweldige tekeningen. Een soort van Rembrandt in de dop.
Ja, Nelson bij voorkeurquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en t free hands noemen![]()
wil je een mandela ?
Persoonlijk vind ik Nelson niet mooi op een arm.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en t free hands noemen![]()
wil je een mandela ?
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Nelson niet mooi op een arm.
Vanwege de lippen zeker?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
brandon vond een koikarper wel mooi staan bij gerr
Ze kán het niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n pitabroodje al dan niet met shoarma op z'n linker tiet
Tsss.quote:
Straks is er een markt geweest en daar kan zomaar ineens 8000 euro winst uit komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:59 schreef sjampoeh het volgende:
ze gaan veel geld binnenhalen met de markt.
ik hoop het niet
Wel van iemand die echt kan tatoeërenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Nelson niet mooi op een arm.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het kan nog erger..
[ afbeelding ]
Die wil Jessie na doenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet met een tattoo. Die wil zo graag overal bij horen.
Hoop het niet voor hem en zijn geestelijke gezondheid.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:17 schreef espri het volgende:
[..]
Is dit nu op de arm van Ger? Sorry sta ook in de keuken.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:17 schreef espri het volgende:
[..]
Is dit nu op de arm van Ger? Sorry sta ook in de keuken.
quote:
Jens irriteert zich aan Leenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:27 schreef schizolientje het volgende:
volgt iemand de papiertjes discussie van Mylene en Jens?? Je weet niet wat je hoort
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:27 schreef schizolientje het volgende:
volgt iemand de papiertjes discussie van Mylene en Jens?? Je weet niet wat je hoort
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef cobain1994 het volgende:
[..]ook een waar kunstwerk dit 😂
Het kan nog erger..
[ afbeelding ]
Die zit puisten uit te knijpen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:29 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi zo, herrie in die tent.. gezellig ook relatieproblemen terwijl Frann er ook bij zit.
Ik denk het, ze schuilt achter een spiegel en geniet denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zit puisten uit te knijpen?
Nee, dit was ook te verwachten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef yaello het volgende:
Gaat niet echt lekker de laatste tijd tussen die twee he?
Valt geen winst meer te behalen voor mevrouw..quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef yaello het volgende:
Gaat niet echt lekker de laatste tijd tussen die twee he?
Als Migraine Jens verliest is ze echt de lulquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:32 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Valt geen winst meer te behalen voor mevrouw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |