Ze komen zó bij jou langs Fritsie.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welke route hebben ze vandaag? De Zeven Heuvelen
Geloof jij in toeval?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ''n leuke reklame in de Cos, is dit 'n sneer richting Jessie?
[ afbeelding ]
Geen half pak suiker erbij voor de smaak?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:25 schreef ndid het volgende:
Merel: ik ga geen havermout meer eten want ik voelde me net een paard en ging bijna over mijn nek. Ik ga gewoon yoghurt nemen met stukjes fruit.
Zou zomaar kunnen, zij is veel zoetigheid gewend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen half pak suiker erbij voor de smaak?
Heb je soms een hekel aan hem?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Waarom schreeuwt die Gerrit zo!
Is dat nodig nu die voor het eerst werkt in Utopia?
Moet je dan meteen zo'n grote bek hebben?
Misselijk mannetje!
Vroeg het aan 'datlijktmaarzo' maar er komen vanzelf wel méér fans opduikelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan z'n bloed wel zuipen van die luie flikker
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim wasquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:28 schreef Chea49 het volgende:
Merel haar knuffeltje op bed bij haar kussen. Een ander uitlachen om zijn knuffel maar er zélf ook een hebben. Heb eens een cap gezien waarbij ze duimde.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim was
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef ndid het volgende:
Kaylee gaat koffie halen voor de mannen in de tattooshop.
Loopt met een blad weg bij het aanrecht: 'oooooh laat het goed gaan...ooooh ik kan dit'
Heel Utopiaans, het is het weer net niet.
één van de velen daaroquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.
Je bedoelt vast en zeker die cap waar ze net wakker werd zonder make-up en een hoofd had van een 40-jarige?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim was
vandaar ook dag en nacht die coltrui aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |