quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:05 schreef Chea49 het volgende:
Er zijn panterprints geschilderd op een van die muurtjes daar en later krijgt Merel het panterbehang dat ze er dan weer overheen gaat plakken. Dus die 2 nieuwe slapen al samen in 1 huisje.
Wat en wie stel je voor of zeg je laat maar .quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de vijftiende bewoner.
Duurt wel ontzettend lang, dus hij of zij zal wel een oud-bewoner zijn![]()
Weer een hype opbouwen....
Zoals de ex van
Zolang het geen Marjet is vind ik alles best. Maar heb er geen zin in steeds aan te moeten horen hoeveel maanden die dan wel niet in Utopia zit zoals Jessie nu steeds beweert.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Zoals de ex van
Op de fiets met een literfles water in je hand. Ja je zal zomaar spontaan uitdrogenquote:
Franny zei zo straks al tegen Merel: misschien komt Ivan er nu wel in.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Zoals de ex van
Zo'n hekel aan die belachelijke waterflessen die iedereen draagt als ze onderweg zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Op de fiets met een literfles water in je hand. Ja je zal zomaar spontaan uitdrogen
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat en wie stel je voor of zeg je laat maar .
VlinderGENOTquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zolang het geen Marjet is vind ik alles best. Maar heb er geen zin in steeds aan te moeten horen hoeveel maanden die dan wel niet in Utopia zit zoals Jessie nu steeds beweert.
Ivan zou wél lachen zijn. Die stoot Jessie meteen van zijn zelfbedachte troon af.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:10 schreef ndid het volgende:
[..]
Franny zei zo straks al tegen Merel: misschien komt Ivan er nu wel in.
Maar Merel zei: die is toch al een keer teruggekomen?
Dan komt Rowan weer meer hierquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:10 schreef ndid het volgende:
[..]
Franny zei zo straks al tegen Merel: misschien komt Ivan er nu wel in.
Maar Merel zei: die is toch al een keer teruggekomen?
Ik ook. Alsof je in de Sahara woont.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die belachelijke waterflessen die iedereen draagt als ze onderweg zijn.
Welke route hebben ze vandaag? De Zeven Heuvelenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef Chea49 het volgende:
His en Chris samen fietsen en His heeft/neemt de leiding.
Ze komen zó bij jou langs Fritsie.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welke route hebben ze vandaag? De Zeven Heuvelen
Geloof jij in toeval?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ''n leuke reklame in de Cos, is dit 'n sneer richting Jessie?
[ afbeelding ]
Geen half pak suiker erbij voor de smaak?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:25 schreef ndid het volgende:
Merel: ik ga geen havermout meer eten want ik voelde me net een paard en ging bijna over mijn nek. Ik ga gewoon yoghurt nemen met stukjes fruit.
Zou zomaar kunnen, zij is veel zoetigheid gewend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen half pak suiker erbij voor de smaak?
Heb je soms een hekel aan hem?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Waarom schreeuwt die Gerrit zo!
Is dat nodig nu die voor het eerst werkt in Utopia?
Moet je dan meteen zo'n grote bek hebben?
Misselijk mannetje!
Vroeg het aan 'datlijktmaarzo' maar er komen vanzelf wel méér fans opduikelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan z'n bloed wel zuipen van die luie flikker
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim wasquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:28 schreef Chea49 het volgende:
Merel haar knuffeltje op bed bij haar kussen. Een ander uitlachen om zijn knuffel maar er zélf ook een hebben. Heb eens een cap gezien waarbij ze duimde.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim was
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef ndid het volgende:
Kaylee gaat koffie halen voor de mannen in de tattooshop.
Loopt met een blad weg bij het aanrecht: 'oooooh laat het goed gaan...ooooh ik kan dit'
Heel Utopiaans, het is het weer net niet.
één van de velen daaroquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.
Je bedoelt vast en zeker die cap waar ze net wakker werd zonder make-up en een hoofd had van een 40-jarige?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim was
vandaar ook dag en nacht die coltrui aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |