Ik heb nog vissticks in de vriezer, goed ideequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:28 schreef renevanlaaren het volgende:
erik heeft een ruggengraat van een visstick , die draait al een peuk als die man net de poort uit is
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:34 schreef Angelique61 het volgende:
Oh ik acht ga er ook voor zitten, misschien kan ik ook stoppen met roken...........streamlock.......pakt even een sigaret....
hahaha das ook niet de bedoeling .........quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]nu 11 maanden gestopt, zo ga ik weer roken
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:50 schreef freaky40 het volgende:
Hij is vanaf nu een 'nieuwe Erik, een niet roker'....Dat gaan we vanaf nu ook steeds horen....
Domme vraag, maar waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:53 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley, domme, domme Shelley.......![]()
[ afbeelding ]
Hoog sjellie kijk omhoog en dan word je lekker nat...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:53 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley, domme, domme Shelley.......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hij heeft zo heel veelzin in een peuk met al dat gelul over roken
Gewoon, ik zat haar zo eens te observeren en toen realiseerde ik me dat dat kind zo onnoemelijk dom is en dat straalt ze ook uit in alles, haar domme uitdrukking, haar praten, haar hele doen. Vreselijk vermoeiend meisje.quote:
Die zat inderdaad in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:56 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hoog sjellie kijk omhoog en dan word je lekker nat...
Ik snap jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gewoon, ik zat haar zo eens te observeren en toen realiseerde ik me dat dat kind zo onnoemelijk dom is en dat straalt ze ook uit in alles, haar domme uitdrukking, haar praten, haar hele doen. Vreselijk vermoeiend meisje.
Heeft een kater...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:03 schreef formule het volgende:
Erik vindt het apart, is licht in zijn hoofd
ja de tijd is te lang, had normaal al een peuk op weerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:03 schreef formule het volgende:
Erik vindt het apart, is licht in zijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |