Ik heb dit stukje nu een paar keer doorgelezen maar ik snap nog steeds niet wat je nou precies bedoeltquote:Op woensdag 3 april 2019 02:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bedoel dat de productie weet dat ze de Mol (wie dat dan later ook wordt) in de positie willen gaan brengen van nep-afvaller die konijnen moet gaan oppakken. Het kan bij die opdracht handig zijn om te doen alsof je bang bent voor konijnen, tegenover je medekandidaten (als excuus) of al was het alleen maar voor de kijker. En Eva doet bij die opdracht best wel alsof ze echt bang is. Ze zegt het zelfs. Terwijl iedereen weet dat ze allemaal gevraagd is om erover te liegen tijdens de selectie.
Nou ja, ik denk dat het dan vooral een grappig iets is wat in de laatste aflevering aan bod komt, als Eva de Mol blijkt te zijn.
Was het verschil met Joke niet dat zij écht de afvaller was en terug kon komen en dat Eva niet de echte afvaller was? Er is wellicht ook een reden dat zij (mogelijk als mol) in die positie is gezet; wie is er altijd het snelst met het invullen van de test? De mol en in die auto is het wel een mooie positie om geld uit de pot te spelen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:52 schreef Japepk het volgende:
HijZij bedoelt dat Eva dus écht bang is voor konijnen. De productie koos haar als Mol (zonder dat ze het wist) en besloot het thema konijnen terug te laten komen. Ik vind het vergezocht.
Volgens mij gaan ze de Mol niet zo'n prominente rol geven als ze het kunnen regisseren. Vorig jaar werd Joke ook afgezonderd van de groep. Bovendien vond ik Eva's reactie niet gek. Zij was het eerste scherm, ze had waarschijnlijk een goed gevoel en kreeg rood. Ze verstart, staat op en loopt weg. Vervolgens totale verwarring als Gilles zegt dat ze niet de afvaller is.
Zoals ik vorige week al schreef:quote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb dit stukje nu een paar keer doorgelezen maar ik snap nog steeds niet wat je nou precies bedoelt
Waarom zou dat dan naar Eva wijzen? Die weet toch ook dat iedereen is gevraagd om te liegen over die konijnen, dat iedereen daar de beelden van gezien heeft en dat iedereen ook weet dat die angst niet klopt? Dan kan je toch niet doen alsof je bang bent voor konijnen omdat je dat geoefend hebt? Iedereen weet inmiddels dat die angst niet klopt..
quote:Op maandag 25 maart 2019 00:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok er overigens op dat één persoon echt bang voor konijnen is en dat ze dat onderwerp daarom aan alle anderen ook voorgelegd hebben. Oftewel, één iemand heeft niet gelogen over dat thema...
Amai, amai jongens!
Hier ben ik het inderdaad wel mee eens. Als er van te voren al bepaald was dat de Mol écht bang moest zijn voor konijnen, zou de opdracht met de schermen in de aflevering dus een façade zijn geweest. Daar geloof ik niet in..quote:Op woensdag 3 april 2019 23:16 schreef Japepk het volgende:
Maar dan zou heel het 'er is nog geen mol gekozen' idee toch nergens op slaan? Ik denk dat de productie dat een spannender gegeven vindt dan een eventueel thema over konijnen.
Dat de konijnen ons iets kunnen vertellen proberen ze op de Vlaamse fora ook uit te vissen.
Het Chinese jaar van het konijn valt samen met de geboortejaren van Kaat en Bas geloof ik. Ik het Vietnamees is dat jaar dan weer het jaar van de kat.
Anderen leggen de link met Alice in Wonderland, omdat het thema tijd ook veelvuldig terug komt.
Verder heeft de term 'wit konijn' in Vlaanderen ook de betekenis als in iets wat ergens niet thuis hoort.
Echt wel. Die Joeri kan dan niet zwemmen, maar bij het klimmen gaat ie er wel voor he...quote:Op donderdag 4 april 2019 08:34 schreef rubbereend het volgende:
zo eindelijk gekeken, BN'ers zouden in WIDM nog steeds in het water liggen bij die bootopdracht
Inderdaad. Kom maar door!quote:Op zondag 7 april 2019 15:14 schreef egoblokje het volgende:
Hopelijk zijn ze dit keer iets sneller met de aflevering online zetten
Volgens de gids op de website van Vier is de aflevering pas om 21:25 afgelopen (dan begint Cafe de mol).quote:
Hopelijk gaat-ie snel daarna online danquote:Op zondag 7 april 2019 21:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens de gids op de website van Vier is de aflevering pas om 21:25 afgelopen (dan begint Cafe de mol).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
twitter:MolBot twitterde op zondag 07-04-2019 om 21:26:07Jaaa! De nieuwe aflevering van De Mol staat online \o/ #demol https://t.co/trROrLZGE6 reageer retweet
Bedankt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef jcdragon het volgende:
Linkje met dank aan de buren![]()
https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
Thx.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef jcdragon het volgende:
Linkje met dank aan de buren![]()
https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
Het wordt nog meer awkward als Joeri zijn opdracht probeerd te laten slagen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
Elisabeth maybe you want to go to the bathroom
quote:Op zondag 7 april 2019 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het wordt nog meer awkward als Joeri zijn opdracht probeerd te laten slagen.
Is dat zo?quote:Op zondag 7 april 2019 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ik vond het vooral raar dat ze bij sommige kandidaten duidelijk maakten wie ze verdenken, dat doen ze normaal gezien nooit
Ze laten kandidaten zeggen dat ze vonden dat X of Y zich raar of verdacht gedroegen. Nu is er iemand bij die zegt dat hij nog maar 2 verdachten over heeft en iemand anders die zegt dat ze alles bij de eliminatie op 1 persoon heeft gezet (die er uit gingquote:Op zondag 7 april 2019 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo?Ze laten toch hartstikke vaak uitspraken van kandidaten zien waarin ze zeggen wie ze wel of niet verdenken?
Volgens mij is het al heel vaak gebeurd, zeker in WIDM, dat kandidaten vertelden op wie ze inzetten tijdens het invullen van de test, hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze laten kandidaten zeggen dat ze vonden dat X of Y zich raar of verdacht gedroegen. Nu is er iemand bij die zegt dat hij nog maar 2 verdachten over heeft en iemand anders die zegt dat ze alles bij de eliminatie op 1 persoon heeft gezet (die er uit ging, wat je dan eigenlijk zag aankomen, ik vind dat echt raar).
Maar dit is De Mol. Dat wordt gemaakt door competentere mensen en daar gebeurt zoiets zelden tot nooit.quote:Op zondag 7 april 2019 23:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het al heel vaak gebeurd, zeker in WIDM, dat kandidaten vertelden op wie ze inzetten tijdens het invullen van de test, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paintball opdracht was wel spannend!Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |