SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 25-03-2019 om 22:01:21Ajax heeft de eerste versterking voor komend seizoen binnen: Razvan Marin. 22-jarige middenvelder. Roemeens international. ‘Hij behoort tot de betere middenvelders in de Belgische competitie.’ Meer over Marin👇#Ajaxhttps://t.co/ZKyH4Buz7n reageer retweet
Pepe is echt een teringdebiel.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:00 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Pepe op Tadic: https://twitter.com/fcarie/status/1110281181529075712
Tja, Ruudje Vormer schijnt de beste middenvelder op de Belgische velden te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 25-03-2019 om 22:01:21Ajax heeft de eerste versterking voor komend seizoen binnen: Razvan Marin. 22-jarige middenvelder. Roemeens international. ‘Hij behoort tot de betere middenvelders in de Belgische competitie.’ Meer over Marin👇#Ajaxhttps://t.co/ZKyH4Buz7n reageer retweet
Nooit van gehoordquote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)ntvolle-middenvelderquote:Op maandag 25 maart 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
normaal gezien halen we deze spelers bij viittorul op, dat we basisspelers met 90 wedstrijden bij de belgische subtop/top halen is wel vrij nieuw
Dan is hij mij niet opgevallen. 12 miljoen...quote:Op maandag 25 maart 2019 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax heeft er dit seizoen nog tegen gespeeld.
Dat soort bedragen ontkom je helaas niet meer aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan is hij mij niet opgevallen. 12 miljoen...
Huntelaar was 9 miljoenquote:Op maandag 25 maart 2019 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort bedragen ontkom je helaas niet meer aan.
Op 1:15 ownt hij Frenkie echt gruwelijk hardquote:Op maandag 25 maart 2019 22:24 schreef TheJanitor het volgende:
RĂZVAN MARIN 2018/19||WELCOME TO AJAX?!||☆HIGHLIGHTS,GOALS,SKILLS,PASSES,BIO☆
"De nieuwe Hagi"quote:Op maandag 25 maart 2019 22:26 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Toch mooi de Roemeens voetballer van het jaar binnen gehaald.
even afwachten hoe lang at dat ie is uitgeschakeld. de beste man is over het algemeen superfitquote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef Marsenal het volgende:
Die hamstring van Ronaldo is wel goed nieuws zeg, that’s right I said it
Dan volg je geen voetbal sites kennelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:53 schreef Vollenhoven het volgende:
Pepegod
Als Van Dijk de winnaarsmentaliteit krijgt die Ramos, Pepe of Stam hebben wordt het een legend.
Wanneer krijgt De Ligt god trouwens zijn transfer? Na Real zat elke topclub te schuimbekken maar het is opvallend stil rondom De Ligt.
Dan let je niet goed op, de laatste dagen is het juist heel druk om hem en barca, die todibo in de deal willen betrekkenquote:Op maandag 25 maart 2019 22:53 schreef Vollenhoven het volgende:
Pepegod
Als Van Dijk de winnaarsmentaliteit krijgt die Ramos, Pepe of Stam hebben wordt het een legend.
Wanneer krijgt De Ligt god trouwens zijn transfer? Na Real zat elke topclub te schuimbekken maar het is opvallend stil rondom De Ligt.
Kregen we al voor het overleven van de 1/8e finale, niks aan de hand dus.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:28 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die 12m in principe te veel vinden voor een 'directe versterking' kunnen beter uitloggen
Ik ken die Todibo eigenlijk totaal niet, is die goed?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op, de laatste dagen is het juist heel druk om hem en barca, die todibo in de deal willen betrekken
Hebben BN'ers al hun mening gegeven over deze transfer? Benieuwd wat Gordon ervan vindt.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:09 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik volg alleen Valentijn Driessen en lees alleen De Telegraaf
schijnt heel goed te zijn, maar ik heb hem nog nooit zien spelenquote:Op maandag 25 maart 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die Todibo eigenlijk totaal niet, is die goed?
Zit niet te wachten op een huurspeler verder.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
schijnt heel goed te zijn, maar ik heb hem nog nooit zien spelen
Roemeens voetballer van het jaar.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:18 schreef Moustachio het volgende:
22 jaar. 12 miljoen. Nr5 van België. Meer hoef ik niet te zeggen.
Tja wie heeft hij daar als concurrenten?quote:Op maandag 25 maart 2019 23:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Roemeens voetballer van het jaar.
Dat zegt net zo veel als Pakistaanse voetballer van het jaar.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:19 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Roemeens voetballer van het jaar.
Nr 5 van belgie hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 25 maart 2019 23:18 schreef Moustachio het volgende:
22 jaar. 12 miljoen. Nr5 van België. Meer hoef ik niet te zeggen.
Stancu en Torjequote:Op maandag 25 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja wie heeft hij daar als concurrenten?
3e dan.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nr 5 van belgie hoe kom je daar bij?
De Beckham van Irak.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:21 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat zegt net zo veel als Pakistaanse voetballer van het jaar.
Staan 3e volgens mijquote:Op maandag 25 maart 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nr 5 van belgie hoe kom je daar bij?
Niet spotten met Akramquote:Op maandag 25 maart 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Beckham van Irak.
@:Drizzt_D0rden
@:TwenteFC
@:Ties02
Je UI is genotquote:Op maandag 25 maart 2019 23:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet spotten met AkramWat een genot was dat
Volgens mij heeft Ronaldo er maar één of twee keer langer dan een paar weken uitgelegen in tien jaar tijd ofzo. Kans was al klein.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:03 schreef TLC het volgende:
Helaas
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ben-ik-er-klaar-voor
belangrijker is dat je eigen spelers allemaal fit zijn, ook zonder hem zijn ze een zware dobberquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ronaldo er maar één of twee keer langer dan een paar weken uitgelegen in tien jaar tijd ofzo. Kans was al klein.
Hier ook.... Wachtrijquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:48 schreef Heeinz het volgende:
Zit weer in de startblokken, hopelijk dit keer zonder teleurstelling
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:43 schreef patrickt37 het volgende:
Ik had er 2 in mijn winkelwagentje zitten (402), en ineens gingen ze er weer uit.![]()
Al echt in je winkelmand of had je op de knop 'toevoegen aan winkelmand' gedrukt en kreeg je toen foutmelding?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:43 schreef patrickt37 het volgende:
Ik had er 2 in mijn winkelwagentje zitten (402), en ineens gingen ze er weer uit.![]()
En toch, móet dit toch gewoon beter kunnen.. Het feit dat ik terug in de wachtrij kwam toen ik, na ineens uitgelogd te zijn, weer wilde inloggen is gewoon een goedkope fout... Die wachtrij moet voor de website komen, en als je de wachtrij gehad hebt zou je gewoon vrij die website moeten kunnen bezoeken. Dat moet gewoon kunnen met een cookie die je na de wachtrij krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dramatisch inderdaad maar het zijn wel aardig wat mensen die het tegelijkertijd proberen
Was met het vorige systeem ook wel iets beter ja. En eens met wat je zegt over die wachtrij, volgens mij klopt er ook geen kut van. Als je F5 doet tijdens een wachtrij kan je ook ineens uit de wachtrij komen, of zit je er ineens een stuk korter inquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:50 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En toch, móet dit toch gewoon beter kunnen.. Het feit dat ik terug in de wachtrij kwam toen ik, na ineens uitgelogd te zijn, weer wilde inloggen is gewoon een goedkope fout... Die wachtrij moet voor de website komen, en als je de wachtrij gehad hebt zou je gewoon vrij die website moeten kunnen bezoeken. Dat moet gewoon kunnen met een cookie die je na de wachtrij krijgt.
Maargoed, een vriend van me is het wel gelukt, ik ben erbij. Mijn dag kan niet meer stuk!
Ik begon met best beschikbare plaatsen maar uiteindelijk handmatig gedaan. Is me nog nooit gelukt met best beschikbare eigenlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:52 schreef Buttarfly het volgende:
Niks gelukt 😭 klikte iedere keer op de beschikbare plaatsen maar kreeg daarna geen winkelmandje te zien.
Was het beter om best beschikbare plaatsen te spammen of handmatig te kiezen? Laptop of mob?
Zaten fysiek in mijn winkelwagentje. Daarna schoot het beeld naar de begin paginaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al echt in je winkelmand of had je op de knop 'toevoegen aan winkelmand' gedrukt en kreeg je toen foutmelding?
verstandige meid.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
Is eigenlijk best wel grappig. Ik heb alleen maar dochters, en ineens interesseert mijn jongste dochter(15) zich enorm voor Ajax. Gelijk SVA jonge schare voor haar aangevraagd. Eindelijk weer een "maatje" om vanuit Brabant naar het stadion te rijden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
Is eigenlijk best wel grappig. Ik heb alleen maar dochters, en ineens interesseert mijn jongste dochter(15) zich enorm voor Ajax. Gelijk SVA jonge schare voor haar aangevraagd. Eindelijk weer een "maatje" om vanuit Brabant naar het stadion te rijden.
Pics?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
als ik jou was zou ik haar zo ver weg van ajax en voetbal houden. Zijn allemaal tokkies manquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
Is iets niet helemaal goed gegaan in de opvoeding dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
Echte mannen krijgen dochters.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
Wie zegt dat zij zelf geen tokkies zijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik haar zo ver weg van ajax en voetbal houden. Zijn allemaal tokkies man
Dat is wel bijzonder kut, heb gelezen dat er meer mensen waren met dat probleemquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zaten fysiek in mijn winkelwagentje. Daarna schoot het beeld naar de begin pagina
dittoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder kut, heb gelezen dat er meer mensen waren met dat probleem
Gloryhunter.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
Volgens mij een kwestie van 50.000 mensen voor 5.000 plaatsen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel sneu dat ze anno 2019 nog geen betrouwbare ticketsysteem hebben.
Dat zou er niets mee te maken moeten hebben. Wie het eerst is wie het eerst maalt. Netjes in een wachtrij stoppen ipv dat je er steeds uit wordt gegooid.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens mij een kwestie van 50.000 mensen voor 5.000 plaatsen.
Deze manquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:26 schreef AMCA het volgende:
Haha dat gezeik over het ticketsysteem. Als er 50000 man een kaartje wil en er zijn er maar een kleine 5000 beschikbaar dan weet je dat er veel teleurgesteld gaan worden. Dat heeft niks met het systeem te maken. Wil je er altijd bij zijn dan neem je lekker een seizoenkaart. En voor de KNVB beker heb ik ook niemand horen zeiken over het systeem.
Classicquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef patrickt37 het volgende:
OvermarsGOD we gaan het met deze groep doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:26 schreef skysherrif het volgende:
https://www.marca.com/fut(...)2601d587a8b4630.html
Volgens Marca wil Ajax Onana nog 1 jaar aan zich bidden door het contract open te breken.
Zou een goede zijn,
biddenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:26 schreef skysherrif het volgende:
Volgens Marca wil Ajax Onana nog 1 jaar aan zich bidden door het contract open te breken.
Zou een goede zijn,
die Van Leer is al helemaal afgeschreven?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:38 schreef skysherrif het volgende:
Mogen El Maach en Kotarski die beiden volgend jaar 20 zijn het maar uit concurreren en anders heeft Overmars nog een jaar om een opvolger te vinden.
Oja, ik kijk nooit Nac, geen idee.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
die Van Leer is al helemaal afgeschreven?
qua wags hebben voetballers sowieso niet zoveel te klagenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, ik kijk nooit Nac, geen idee.
Maarja neem aan dat constant geil zijn omdat je Martens als vriendin hebt geen voordeel is.
Lieke is vergeleken met al die andere wijven heel matig hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja, ik kijk nooit Nac, geen idee.
Maarja neem aan dat constant geil zijn omdat je Martens als vriendin hebt geen voordeel is.
En daarom zo leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lieke is vergeleken met al die andere wijven heel matig hoor.
quote:
JA LATEN WE ANDERS IEDEREEN DIE NIKS IS ALS HIJ KOMT VERGELIJKEN MET VANDER SAR. BERGKAMP ZAT TEN SLOTTE OOK IN DE A2!!!!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel hoor laat maar komen. Vd Sar was ook niks toen die kwam, idem voor Onana.
JecapslockstaataanHansdankjequote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
JA LATEN WE ANDERS IEDEREEN DIE NIKS IS ALS HIJ KOMT VERGELIJKEN MET VANDER SAR. BERGKAMP ZAT TEN SLOTTE OOK IN DE A2!!!!!!
Wat zijn de kwaliteiten van Scherpen dan volgens jou?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel hoor laat maar komen. Vd Sar was ook niks toen die kwam, idem voor Onana.
keepen denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn de kwaliteiten van Scherpen dan volgens jou?
Zou heel slim zijn, van beide kanten. Onana is nog niet goed genoeg voor de absolute top en hij zal ook niet op de bank willen ergens...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:26 schreef skysherrif het volgende:
Zou een goede zijn,
Jongquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn de kwaliteiten van Scherpen dan volgens jou?
Meer dan de helft van de Nederlandse keepers kunnen dat niet eens, dus ik zou er niet vanuit gaan.quote:
Onana is allang goed genoeg. Als ik zie wat er soms bij topclubs onder de lat staat mijn hemelquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou heel slim zijn, van beide kanten. Onana is nog niet goed genoeg voor de absolute top en hij zal ook niet op de bank willen ergens...
Dan kun je ook een willekeurige slungel uit het mbo pakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jong
Kost geen drol
Lengte
Snel bij de grond
xDquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kun je ook een willekeurige slungel uit het mbo pakken.
Misschien van de Herman Brood Academie, die was tenslotte ook snel bij de grond.
Ik heb er ook absoluut vrede mee. Supporters die tweewekelijks naar een wedstrijd gaan, hebben er dan ook gewoon meer recht op.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:25 schreef Leonos het volgende:
Gezeik van al die dagjes mensen.
Gek he dat je geen kaart krijgt als de vraag vele male groter is dan dat er beschikbaar is.
Maar ik heb een extra kaart
Als de vraag daar net zo groot was geweest als het aanbod bij de CL wedstrijden van Ajax is dst ook maar net de vraagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb er ook absoluut vrede mee. Supporters die tweewekelijks naar een wedstrijd gaan, hebben er dan ook gewoon meer recht op.
Daarentegen kan ik bij de Jumbo gewoon het laatste kratje bier in mijn winkelwagen zetten, en dan blijft ie echt van mij tot aan de kassa.
Niet als 50k mensen kratjes bier aan het zoeken zijn en er maar 5k beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:37 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb er ook absoluut vrede mee. Supporters die tweewekelijks naar een wedstrijd gaan, hebben er dan ook gewoon meer recht op.
Daarentegen kan ik bij de Jumbo gewoon het laatste kratje bier in mijn winkelwagen zetten, en dan blijft ie echt van mij tot aan de kassa.
Kwestie van de wachtrij voor de winkel goed organiseren zodat de mensen die eenmaal binnen zijn rustig dat kratje kunnen oppakken.quote:Niet als 50k mensen kratjes bier aan het zoeken zijn en er maar 5k beschikbaar zijn.
Eens. Jankvolk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:26 schreef AMCA het volgende:
Haha dat gezeik over het ticketsysteem. Als er 50000 man een kaartje wil en er zijn er maar een kleine 5000 beschikbaar dan weet je dat er veel teleurgesteld gaan worden. Dat heeft niks met het systeem te maken. Wil je er altijd bij zijn dan neem je lekker een seizoenkaart. En voor de KNVB beker heb ik ook niemand horen zeiken over het systeem.
Sczenchny en Olsson Zijn echt wel prima keepers en Courtois heeft zich al lang en breed bewezen die komt wel weer boven drijven. Volgens mijn keept Leno bij Arsenal dus eigenlijk is alles wat je zegt onzinquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Dit speelt er bij topclubs
Sczesny
Ollson
Cech
Courtouis
Enz
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sczenchny en Olsson Zijn echt wel prima keepers en Courtois heeft zich al lang en breed bewezen die komt wel weer boven drijven. Volgens mijn keept Leno bij Arsenal dus eigenlijk is alles wat je zegt onzin
Mee eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:29 schreef Vollenhoven het volgende:
Ajax moet investeren in Afrikaanse keepers.
Negersquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:29 schreef Vollenhoven het volgende:
Ajax moet investeren in Afrikaanse keepers. Loopt daar veel talent rond in de achterste linies.
Oefenpotje gaat mij wel de Unibet winst opleveren 🤑quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Assist Neres voor 2-1 Brazilie (oefenpotje dat wel)
+20 miljoen
Daar kan je gerust weer 60 miljoen voor vragen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Assist Neres voor 2-1 Brazilie (oefenpotje dat wel)
+20 miljoen
quote:Angelo De Gruyter gaat vanaf komende zomer aan de slag als scout voor Ajax. De 47-jarige Belg beschikt over een aflopende verbintenis met Anderlecht.
Eind januari kreeg De Gruyter, die al zeventien jaar voor Anderlecht werkt, een telefoontje van directeur spelerszaken Marc Overmars. Beide partijen zijn een overeenkomst tot medio 2022 overeengekomen.
De 47-jarige scout gaat in België en Frankrijk spelers zoeken voor de Onder-17, Onder-19, Jong Ajax én het eerste van trainer Erik ten Hag. Eventueel wordt er op een lager niveau gescout, indien een tip binnenkomt. "Maar dan moet het al een heel groot talent zijn, het is niet de bedoeling om bij lagere klassen te kijken. Enkel op hoog niveau."
"Ajax heeft een zeer gespecialiseerd computerprogramma waarin nagenoeg alle spelers van de wereld te vinden zijn", licht De Gruyter aan Radio2 toe. "Administratief zal ik minder werk hebben dan bij Anderlecht, maar ik zal héél veel voetbalwedstrijden (moeten) zien en weinig thuis zijn."
De Gruyter scoutte tientallen talenten voor Anderlecht en gaat door het leven als de ontdekker van Romelu Lukaku, Dennis Praet en Leander Dendoncker. Daar loopt hij zelf niet mee te koop. "Scouting is teamwork, maar scouts krijgen ook te maken met makelaars die de ouders soms gek maken met onrealistische voorspellingen. Weet je dat er nu al spelertjes zijn van tien jaar die een makelaar hebben?"
Hier word ik niet vrolijk van.twitter:Rinzinho twitterde op woensdag 27-03-2019 om 00:17:50Telegraaf van morgen: Ajax meldt zich officieel voor Kik Pierie reageer retweet
Weer z'on breedte-aankoop die alles mist voor zijn positie op zijn opbouw na.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier word ik niet vrolijk van.twitter:Rinzinho twitterde op woensdag 27-03-2019 om 00:17:50Telegraaf van morgen: Ajax meldt zich officieel voor Kik Pierie reageer retweet
Dan heb je na dit seizoen zoveel eigen vermogen. Zoveel miljoenen vanwege de verkoop van spelers en CL inkomsten, en dan haal je Kik Pierie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker geld weggooien dit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer z'on breedte-aankoop die alles mist voor zijn positie op zijn opbouw na.
''We moeten hem een kans geven , je mag hem niet nu al beoordelen''quote:Op woensdag 27 maart 2019 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker geld weggooien dit.
"Ja maar je kan de gok wagen", ook al weet je nu al dat dit nooit iets wordt.
Dit is een Martin van Geel aankoop.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Is op meerdere plekken inzetbaar."quote:Op woensdag 27 maart 2019 02:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''We moeten hem een kans geven , je mag hem niet nu al beoordelen''
Dat soort teksten ga je ook krijgen lol
Zal wel gaan spelen als back of middenvelder /ajaxbelikequote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Woj is een prima keeper hoor sinds hij bij Juve zit. Die Zweed is daarentegen inderdaad wat minder.quote:
Leuke "AZ-aankoop". Straks komt Stengs ook nog voor 20 miljoen. Laten we nou gewoon maar exclusief blijven shoppen in Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 27 maart 2019 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
AD zegt dat Stengs op het punt staat tot 2023 bij te tekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuke "AZ-aankoop". Straks komt Stengs ook nog voor 20 miljoen. Laten we nou gewoon maar exclusief blijven shoppen in Zuid-Amerika.
voor 20 miljoen haal je wel weer een Neresje op, misschien wel 2quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuke "AZ-aankoop". Straks komt Stengs ook nog voor 20 miljoen. Laten we nou gewoon maar exclusief blijven shoppen in Zuid-Amerika.
Die is nog lang niet op niveau, potentie zeker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
Ik wacht geduldig af tot ik de haters hier terecht kan wijzen.
Zie wel potentie in Pierie
zie in hem natuurlijk niet de beoogde basiskracht voor volgend seizoen al, nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is nog lang niet op niveau, potentie zeker.
Hoop dat er een ervaren cv komt als basisspeler.
Dan heb je dus Schuurs, Magallan en Pierie. Die wil ik eigenlijk alle drie niet in de basis zien. (zeker niet icm Blind)quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zie in hem natuurlijk niet de beoogde basiskracht voor volgend seizoen al, nee.
onvoorstelbaar dat mensen pierie en schuurs nu al afserveren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je dus Schuurs, Magallan en Pierie. Die wil ik eigenlijk alle drie niet in de basis zien. (zeker niet icm Blind)
Ik serveer ze niet af, maar ik hoef ze ook niet in de basis te zien volgend jaar. Schuurs heeft het voorlopig lastig genoeg bij Jong Ajax. En Pierie maakt genoeg fouten bij Heerenveen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onvoorstelbaar dat mensen pierie en schuurs nu al afserveren.
Magallan eigenlijk ook veel te vroeg, maar die speelde inderdaad niet best die ene wedstrijd.
ik neem ook niet aan dat deze twee gekocht zijn om volgend jaar de basis te vormen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik serveer ze niet af, maar ik hoef ze ook niet in de basis te zien volgend jaar. Schuurs heeft het voorlopig lastig genoeg bij Jong Ajax. En Pierie maakt genoeg fouten bij Heerenveen.
Dan heb je dus minimaal 3 centrale verdedigers die allen niet voor de basis zijn. Feest. Plus de jeugd die er nog achter zit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik neem ook niet aan dat deze twee gekocht zijn om volgend jaar de basis te vormen.
dit zijn gokjes, waar ajax geen risico mee loopt, en als ze goed uitpakken altijd met winst worden verkocht.
welke jeugd precies?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je dus minimaal 3 centrale verdedigers die allen niet voor de basis zijn. Feest. Plus de jeugd die er nog achter zit.
en dat zijn wel zekerheidjes?quote:
Nee, dat zeg ik dan ook nergens. En Pierie zal vast blij zijn om van de basis van Heerenveen naar Jong Ajax te gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dat zijn wel zekerheidjes?
Ik schaar schuurs en pierie nog gewoon onder jeugd hoor.
laat ze het met z'n allen maar uitvechten in Jong en dan zien we wel wie er boven komt drijven.
Jongens van die leeftijd halen is een goede zaak, en blijkt een eigen jeugd beter te zijn, dan zijn dit soort bedragen te verwaarlozen.
ik neem aan dat hem niet verteld is dat hij volgend seizoen onbetwist basisspeler zal zijn. Hij zal precies weten waar hij aan toe is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dan ook nergens. En Pierie zal vast blij zijn om van de basis van Heerenveen naar Jong Ajax te gaan.
Dat zijn twee aannames. Maar goed, ik ben er geen groot fan van. Ken genoeg seizoenkaarthouders van Heerenveen die het ook weinig bijzonders vinden. Ik hoop in ieder geval dat er nog iemand voor de basis bij komt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik neem aan dat hem niet verteld is dat hij volgend seizoen onbetwist basisspeler zal zijn. Hij zal precies weten waar hij aan toe is.
Even doorheen gaan dan.quote:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even doorheen gaan dan.
Aberkane - redelijk
Bakboord - middelmaat
Bakker - PSG
Botman - LOL
Dest - Toptalent
Douglas - nooit van gehoord
Kemper - mwah
King - nooit van gehoord
Musampa - valt niet op
Pasquali - afgeschreven
Schuurs - kan nog
Solomons - best goed
Timber - toptalent
jij neemt ook aan dat hij het niet fijn zal vinden dat hij in jong moet acteren. zo blijven we bezig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn twee aannames. Maar goed, ik ben er geen groot fan van. Ken genoeg seizoenkaarthouders van Heerenveen die het ook weinig bijzonders vinden. Ik hoop in ieder geval dat er nog iemand voor de basis bij komt.
We wachten allemaal op de mening van @RensAjaciedquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
Ik wacht geduldig af tot ik de haters hier terecht kan wijzen.
Zie wel potentie in Pierie
twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 27-03-2019 om 11:53:30FC Emmen-doelman Kjell Scherpen nadert overgang naar Ajax. Meer zo op https://t.co/6JwB8mSaSP #Ajax reageer retweet
Die zien hem in ieder geval vaker spelen dan jij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
supporters van Heerenveen hecht ik weinig waarde aan bij het maken van mijn oordeel.
is wel gewoon waarquote:
Dus er zijn 3 beter dan aankopen voor de breedte als Schuurs en Pierie en alsnog verdedig je dat? (lol)quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is wel gewoon waar
op een 3 tal na is schuurs en pierie gewoon de betere.
dus helemaal niet raar dat ze die er bij hebben genomen als er duidelijk niet heel veel in de jeugd zit.
bedoelde meer vergelijkbaar in of er potentie in zit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus er zijn 3 beter dan aankopen voor de breedte als Schuurs en Pierie en alsnog verdedig je dat? (lol)
Schuurs vond ik ook een prima aankoop hoor, begrijp me niet verkeerd. Hoewel ik liever had gezien dat ze hem nog een jaar aan Fortuna zouden verhuren. Pierie snap ik niet echt, en die zal ook wel wat meer gaan kosten lijkt mij? Het punt was vooral dat ze nu allemaal verdedigers hebben die je in principe niet naast Blind wil zetten, dus daar moet de prioriteit liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
bedoelde meer vergelijkbaar in of er potentie in zit.
feit is dat de spoeling dun is en er niet direct een volgende de ligt in de jeugd loopt. dat zijn ze blijkbaar bij ajax met mij eens en dus gaan ze eht bij andere clubs zoeken.
dan kom je al snel bij de schuurs en pieries uit die gewoon potentie laten zien op die leeftijd.
ajax zit niet in de slappe was en dus kunnen ze dit soort aankopen zonder enig risico doen.
lukt eht niet gaan ze via de achterdeur weg en heeft niemand het er over.
zouden ze deze aankopen niet doen en de jeugd blijkt dan ineens niks te leveren dat basis materiaal is, zeggen we met zijn allen: "waarom hebben ze die Schuurs niet opgepikt toen hij nog niks koste, speelt nu bij X en is nu veels te duur"
zeker eens, maar wellicht wil schuurs dat zelf niet of fortuna dat niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuurs vond ik ook een prima aankoop hoor, begrijp me niet verkeerd. Hoewel ik liever had gezien dat ze hem nog een jaar aan Fortuna zouden verhuren. Pierie snap ik niet echt, en die zal ook wel wat meer gaan kosten lijkt mij? Het punt was vooral dat ze nu allemaal verdedigers hebben die je in principe niet naast Blind wil zetten, dus daar moet de prioriteit liggen.
Maar wat zal zo'n Schuurs denken als er naast Magallan nog een Pierie en nog één centrale verdediger wordt gekocht?quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zeker eens, maar wellicht wil schuurs dat zelf niet of fortuna dat niet.
zolang er nog gewoon basismateriaal bijgekocht wordt zijn dit prima aankopen(gokjes)
hopelijk dat hij harder moet werken en zich meer moet ontwikkelen. wellicht hebben ze Schuurs al afgeschreven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar wat zal zo'n Schuurs denken als er naast Magallan nog een Pierie en nog één centrale verdediger wordt gekocht?
Donkere keepers kunnen niet keepen. Kun jij 1 betrouwbare donkere keeper opnoemen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:29 schreef Vollenhoven het volgende:
Ajax moet investeren in Afrikaanse keepers. Loopt daar veel talent rond in de achterste linies.
Iets met confirmation bias.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Donkere keepers kunnen niet keepen. Kun jij 1 betrouwbare donkere keeper opnoemen?
Het is wedstrijd A de wedstrijd binnenslepen door tientallen fabuleuze/katachtige reddingen om wedstrijd B bij een corner onder de bal door te duiken. Onana heeft ook van die foutjes.
Het lijkt me beter om je visie ergens anders op te richten.
Are you watching Van Geel!!!!quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 27-03-2019 om 11:53:30FC Emmen-doelman Kjell Scherpen nadert overgang naar Ajax. Meer zo op https://t.co/6JwB8mSaSP #Ajax reageer retweet
Vind het wel een redelijke 2e keeper, met potentie. In ieder geval wat langer dan die tuinkabouter.quote:
Keept Vermeer niet bij jullie? Domme gansquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:31 schreef Caland het volgende:
Scherpen hoopt ooit actief te zijn in De Kuip. "Ik ben al heel lang fan van Feyenoord. Nu ik mijn eerste doel, keepen in de hoofdmacht van FC Emmen, heb bereikt ga ik vol voor de tweede mijlpaal: vaste doelman van Feyenoord worden. Of ik de kwaliteiten heb? Ja, dat denk ik wel. Nu is het aan mij om het waar te maken.''
Scherpengod
Didaquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Donkere keepers kunnen niet keepen. Kun jij 1 betrouwbare donkere keeper opnoemen?
Het is wedstrijd A de wedstrijd binnenslepen door tientallen fabuleuze/katachtige reddingen om wedstrijd B bij een corner onder de bal door te duiken. Onana heeft ook van die foutjes.
Het zijn wel de 'met potentie-dagen ' ja. Beter haal je dan ook de bejaarde reserve keeper van Emmen want anders krijgt die heimwee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind het wel een redelijke 2e keeper, met potentie. In ieder geval wat langer dan die tuinkabouter.
Daar ontkom je niet aan bij een tweede keeper, dat is nou eenmaal geen Onana. Dan heb ik liever iemand die jong is en dus nog wat kan groeien ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zijn wel de 'met potentie-dagen ' ja. Beter haal je dan ook de bejaarde reserve keeper van Emmen want anders krijgt die heimwee.
Niet echt een man van zijn woord hé.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:31 schreef Caland het volgende:
Scherpen hoopt ooit actief te zijn in De Kuip. "Ik ben al heel lang fan van Feyenoord. Nu ik mijn eerste doel, keepen in de hoofdmacht van FC Emmen, heb bereikt ga ik vol voor de tweede mijlpaal: vaste doelman van Feyenoord worden. Of ik de kwaliteiten heb? Ja, dat denk ik wel. Nu is het aan mij om het waar te maken.''
Scherpengod
het lijkt Dirk Kuyt welquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt een man van zijn woord hé.
Ik denk niet dat Onana blijft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan bij een tweede keeper, dat is nou eenmaal geen Onana. Dan heb ik liever iemand die jong is en dus nog wat kan groeien ja.
Dat is een neger, die kan dus sowieso niet keepen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:36 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Keept Vermeer niet bij jullie? Domme gans
Ik hoop het wel, maar bij een vertrek halen ze nog wel een vervanger.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Onana blijft.
hij speelt om de Afrika cup dat zou een reden kunnen zijn om te blijven, als hij naar een andere club gaat mist hij toch een deel voorbereiding wat nadelig is als je vecht om een plek in de basisquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar bij een vertrek halen ze nog wel een vervanger.
dacht ik zelf ook aan, maar die had ook best rare acties af en toe.quote:
Hm is dit weer zo'n actie zodat andere clubs hem niet kunnen halen? Net als Schuurs?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm is dit weer zo'n actie zodat andere clubs hem niet kunnen halen? Net als Schuurs?
Ik denk dat je hier iets op het spoor bent.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hm is dit weer zo'n actie zodat andere clubs hem niet kunnen halen? Net als Schuurs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onanaquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Overmarsgenot is misschien aan zijn afscheidstoernooi bezig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Itisbangin het volgende:
Wat is Marcie trouwens aan het doen? We zitten in maart (!!1111!!!!) en er worden contracten opengebroken en verlengd en al aankopen gedaan voor volgend seizoen. Ook wel duidelijk dat er iets gaande is mbt de 'exotische aankopen'.
Helemaal mooi dit. Geen idee of Scherpen en Pierie ooit het niveau aan gaan tikken trouwens, maar de hele gedachtegang kan ik wel waarderen.
marc heeft zichzelf ook ontwikkeldquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Itisbangin het volgende:
Wat is Marcie trouwens aan het doen? We zitten in maart (!!1111!!!!) en er worden contracten opengebroken en verlengd en al aankopen gedaan voor volgend seizoen. Ook wel duidelijk dat er iets gaande is mbt de 'exotische aankopen'.
Helemaal mooi dit. Geen idee of Scherpen en Pierie ooit het niveau aan gaan tikken trouwens, maar de hele gedachtegang kan ik wel waarderen.
hebben die weer geld dan?quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens een Braziliaans krantje heeft AC Milan interesse in David Neres. Om en nabij 50 miljoen.
Klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 12:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
tellen de goals daar dubbel??quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom heb ik ook het idee dat Onana niet naar een topclub in Europa gaat. Iets wat hij wel wil. Ik kan niet zo even een ploeg noemen die een nieuwe keeper nodig heeft die minder goed is dan de huidige.
Onana wil spelen en niet als 2de keeper fungeren. Ik denk dat het met zijn trackrecord nog niet mogelijk is. Foutjes zoals bij Benfica en Heracles worden in andere landen dubbel zo hard afgestraft.
wat is een topkeeper? De Gea, Ter Stegen, Oblak wat erna komt is alweer minder en ik denk dat Onana nog een treetje lager zit maar ze zijn geen van allen foutloosquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom heb ik ook het idee dat Onana niet naar een topclub in Europa gaat. Iets wat hij wel wil. Ik kan niet zo even een ploeg noemen die een nieuwe keeper nodig heeft die minder goed is dan de huidige.
Onana wil spelen en niet als 2de keeper fungeren. Ik denk dat het met zijn trackrecord nog niet mogelijk is. Foutjes zoals bij Benfica en Heracles worden in andere landen dubbel zo hard afgestraft.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt.
Scherpen en Pierie kosten wss niet veel. Prima aankopen gezien hun potentie. Wel moeten er nog 2-3 wat duurdere aankopen bij idd zoals die Marin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk komen er meer berichten over daadwerkelijke versterkingen (zoals die Marin waarschijnlijk wel is), en stoppen met die geld-weggooi-projectjes zoals Scherpen en Pierie.
Dus snel erbij zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:42 schreef Poepz0r het volgende:
Hopelijk komt die Edison Alvarez nog maar daar zitten inmiddels meer clubs achteraan geloof ik.
Ze waren er als eerste bij bij die Alvarez, vorig jaar al dacht ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus snel erbij zijn.
We hebben nog wel een topper nodig als centrale verdediger, want een heel seizoen met Magallán als centrale verdediger loop je tegen veel nederlagen aan.
Maar nog geen officieel bod volgens mijquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze waren er als eerste bij bij die Alvarez, vorig jaar al dacht ik.
Ja of hij heeft geen interesse geen idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nog geen officieel bod volgens mijben wel benieuwd waarmee ze komen.
Geen interesse in Ajax hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja of hij heeft geen interesse geen idee.
Is toch heerlijk om voetballer te zijn Hans. Al bied een club 100 miljoen, dan nog bepaal jij als speler of je wil of niet en anders kom je gewoon niet meer trainenquote:
ACMILANGODEN Mooiste club naast Ajaxquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
Milan![]()
Vergane glorie. Twee keer kampioen in 20 jaar. Laatste vijf jaar achtste, tiende, zevende en twee keer zesde geëindigd.
De twee jaren daarvoor kampioen en tweede dankzij Ibra.
even het origineel gelezen maar een akkoord is er niet, de interesse wel maar Milan moet wel eerst de CL halenquote:Op woensdag 27 maart 2019 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
David Neres heeft zich in de kijker gespeeld bij AC Milan, zo weet UOL Esporte woensdag te melden. De Italiaanse grootmacht heeft al sinds december contact met de entourage van de vleugelaanvaller van Ajax en zijn belangenbehartigers waren afgelopen week in Milaan voor gesprekken met de clubleiding van i Rossoneri. De vertegenwoordigers van Neres zouden zelfs al een mondeling akkoord hebben bereikt met AC Milan over een transfer.
Die mondelinge afspraak heeft alles te maken met de afgeketste transfer van Neres naar Guangzhou Evergrande. Ajax weigerde de Braziliaan voor een bedrag van 43 miljoen euro naar China te laten vertrekken. Neres had in het Verre Oosten een maandsalaris van één miljoen kunnen opstrijken. AC Milan is niet van plan om de aanvaller een dergelijk salaris te bieden, maar heeft hem naar verluidt wel een sleutelrol in het elftal van trainer Gennaro Gattuso beloofd.
Ajax zou een bedrag van vijftig miljoen willen overhouden aan Neres en AC Milan is bereid om diep in de buidel te tasten voor de aanvaller. Leonardo, de technisch directeur in Milaan, is volgens het Braziliaanse medium een offensief begonnen om de overgang van Neres tot stand te brengen. Overigens is AC Milan niet de enige gegadigde voor de kersvers Braziliaans international, want ook Borussia Dortmund en AS Roma worden nog altijd genoemd.
De Telegraaf wist woensdagochtend te melden dat het er alle schijn van heeft dat Neres niet nog een seizoen met trainer Erik ten Hag wenst te werken. De aanvaller maakte dinsdagavond zijn debuut voor de nationale ploeg van Brazilië in de met 1-3 gewonnen wedstrijd tegen Tsjechië, waarin hij goed was voor een assist. Neres speelde dit seizoen tot dusver veertig officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij goed was voor acht doelpunten en dertien assists.
Eensquote:Op woensdag 27 maart 2019 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ACMILANGODEN Mooiste club naast Ajax![]()
Cutronegod![]()
![]()
Donnarummagod![]()
![]()
Romagnoligod![]()
Ik hoop toch echt dat die zich een beetje gaat ontwikkelen, want het begin is niet best neequote:Op woensdag 27 maart 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus snel erbij zijn.
We hebben nog wel een topper nodig als centrale verdediger, want een heel seizoen met Magallán als centrale verdediger loop je tegen veel nederlagen aan.
Het is nog steeds maartquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pierie en Scherpen komen dus?
En die Roemeen,
Verder nog inkomende transfers?
Potentie kun je niet inschatten. Dus die Marin is waarschijnlijk goed volgens jou, maar hoe was die op zijn 18e?quote:Op woensdag 27 maart 2019 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk komen er meer berichten over daadwerkelijke versterkingen (zoals die Marin waarschijnlijk wel is), en stoppen met die geld-weggooi-projectjes zoals Scherpen en Pierie.
Maar hoe goed zou die geworden zijn als hij 2 jaar op de bank zat bij Ajax vanaf zijn 18dequote:Op woensdag 27 maart 2019 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Potentie kun je niet inschatten. Dus die Marin is waarschijnlijk goed volgens jou, maar hoe was die op zijn 18e?
Ik ken die Marin verder niet hoor, maar puur op basis van het aankoopbedrag en de verhalen die ik erover hoor maakt hij wel goede kans om volgend jaar al basisspeler te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Potentie kun je niet inschatten. Dus die Marin is waarschijnlijk goed volgens jou, maar hoe was die op zijn 18e?
Stengs. Komt. Niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De kanonnen komen nog.. dit is de opvulling. Straks komen Odegaard, Berge en Stengs
Maar nog niet deze zomer na zijn contractverlenging.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net als ZiyechGOD en TadicGOD komt Stengs gewoon.
quote:De Kanté van de Achterhoek: het geheim van balveroveraar Matusiwa
Bij de opmars van De Graafschap is hij een van de spelers die het meest in het oog springt. Azor Matusiwa (20) profileert zich in zijn eerste maanden als volwaardig Eredivisie-voetballer als dé balveroveraar van de competitie. VI zocht de Ajacied in Doetinchem op. Over de opmars van De Graafschap, zijn toekomst in Amsterdam en waarom ieder team een N'Golo Kanté nodig heeft.
Sierlijk dribbelen, scoren of het spel bepalen is dé manier voor een Ajax-talent om zich te onderscheiden. Naam maken als jonge Ajacied doe je met de bal aan de voet, niet zozeer door er achteraan te zitten. Des te opvallender is de doorbraak van Azor Matusiwa. Iets meer dan een jaar geleden licht de media-afdeling van de Amsterdammers de stille kracht van Jong Ajax al uit op weg naar de titel in de Keuken Kampioen Divisie. Handig wordt gebruikgemaakt van de bijnaam die dan al rondzingt op De Toekomst. Azor Matusiwa: De N'Golo Kanté van Jong Ajax.
Matusiwa is vorig seizoen een belangrijke pion in de kampioensploeg van de Amsterdammers. Kort voor de winterstop verovert hij een basisplaats. Daarna neemt de invloed van de nummer 6 almaar toe. Vlak voor het seizoenseinde komt er in de vorm van zijn debuut in Ajax 1 de ultieme beloning. Matusiwa speelt op de laatste speeldag negentig minuten mee tegen Excelsior. Het moet een voorbode zijn voor wat komen gaat, maar in het achterhoofd knaagt die pijn in de liesstreek al een tijdje.
Bij de start van het seizoen 2018/19 sluit hij aan bij de selectie van Erik ten Hag. Het moet de zomer van de definitieve sprong naar Ajax 1 worden, maar het branderige gevoel bij de lies die er in de titelrace op het tweede niveau al is, keert vanaf de eerste trainingsdag terug en blijft. 'Op de dag van het trainingskamp naar Duitsland ben ik naar de trainer gestapt en heb ik gezegd dat het echt niet meer ging', herinnert Matusiwa zich. Hij verdwijnt weer in de luwte, waar hij hard werkt aan zijn herstel, in afwachting van een nieuwe kans in de Eredivisie.
Die kans komt er in januari in Doetinchem, in verschillende opzichten volgens Matusiwa een totaal andere wereld dan Amsterdam. Van de drukte van de hoofdstad naar de rust van de Achterhoek. Van iedere dag positiespellen naar meer focus op duelkracht. Met een mix van kwaliteiten komt de voormalig jeugdinternational op beide vlakken uitstekend tot zijn recht. De Ajax-huurling oogst in zijn eerste maanden bij de nummer zestien van de Eredivisie volop lof. 'Ik wil er alles uithalen en zorgen dat Ajax niet meer om mij heen kan', zegt Matusiwa. Hij nadert een kruispunt in zijn carrière nu zijn contract in Amsterdam medio 2020 afloopt. 'Volgend jaar is het óf een nieuw contract óf een andere club vinden.'
KANTÉ-LIJSTJES
Zijn prestaties van nu helpen hem hoe dan ook. Bij De Graafschap is Matusiwa vanaf het eerste moment basisspeler geworden, als balveroveraar met ook een belangrijke rol in de opbouw. Met de huurling erbij is er nu vier keer gewonnen in de negen wedstrijden sinds de winterstop, waaronder met 0-3 bij PEC Zwolle en SC Heerenveen. Matusiwa valt op binnen de ploeg van Henk de Jong, zowel bij supporters op de tribune als de statistici. De verdedigende middenvelder van De Graafschap scoort opvallend hoog in de Kanté-lijstjes. Sterker, hij is alle middenvelders met een basisplaats in de Eredivisie de baas als het gaat om tackles en intercepties.
Speler Intercepties
Azor Matusiwa (De Graafschap) 2,56
Ludovit Reis (FC Groningen) 2,53
Danny Post (VVV-Venlo) 2,48
Jerdy Schouten (Excelsior) 2,26
Adam Maher (AZ) 2,18
Speler Tackles
Azor Matusiwa (De Graafschap) 4,01
Danny Post (VVV-Venlo) 3,82
Ludovit Reis (FC Groningen) 3,64
Renato Tapia (Willem II) 3,58
Jorrit Hendrix (PSV) 3,42
Matusiwa is enigszins verrast als we hem de cijfers voorleggen. 'Dit is de eerste keer dat ik dat zie. Of ik had verwacht dat ik zo hoog zou staan? Bij intercepties wel misschien', aldus het talent met Angolese roots.
Het brengt het gesprek op de vergelijkingen met Kanté, de absolute meester in het vuile werk opknappen. Het winnen van de landtitel met Leicester City in 2016 blijkt voor nog maar het begin van een succesreeks voor de Fransman, die in zijn eerste jaar bij Chelsea ook direct kampioen wordt en zich inmiddels tevens wereldkampioen mag noemen. Matusiwa kijkt graag naar de middenvelder die er door Paul Pogba van verdacht wordt vijftien longen te hebben. 'Kanté is een voorbeeld, maar niet per se mijn voorbeeld. Ik kan namelijk ook genieten van iemand als Christian Eriksen. Ik let op aanvallende en verdedigende middenvelders en de spelers die daar tussenin zitten.'
Toch profiteert Matusiwa wel van de aandacht voor Kanté. De spotlights staan steeds vaker gericht op de balveroveraars, meent de Hilversummer. 'Ik denk dat verdedigende middenvelders populairder zijn geworden door Kanté. Zonder hem had ik nu veel minder aandacht gekregen. Hij heeft kwaliteiten die volgens mij ieder team nodig heeft. Ook Ajax. Ze zouden er goed aan doen om zo'n speler in huis te hebben. Ik denk wel dat zo iemand nu ooit gemist wordt, het zorgt voor iets meer balans. Je hebt niet negentig minuten de bal.'
ORIËNTATIE
Op zoek naar het geheim van een balveroveraar. Wanneer uitstappen en wanneer juist in de zone blijven staan om de ruimtes klein te houden? Bij het maken van die keuzes is oriëntatie volgens Matusiwa het belangrijkste, ook als er een speciale opdracht is. Af en toe krijgt hij van De Jong de taak mee om één specifieke speler in de gaten te houden, zoals onlangs Michel Vlap bij de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen. 'Hij is iemand die vaak een loopactie in de bal maakt en dan diepgaat. Ik was gewoon heel scherp en wist ook hoe hij speelde, daarom heb ik hem goed kunnen opvangen.' Bij het betreden van de mixed-zone kijkt Vlap op de avond van de 0-3 nog argwanend over zijn schouder, om te kijken of de Kante van de Achterhoek hem nog op te hielen zit. 'Die gast achtervolgde me zelfs als ik naar de kant ging om wat te drinken. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt', aldus de murw gebeukte Fries toen tegen een verslaggever van VI.
Voortdurend probeert Matusiwa te scannen hoe de situatie om zich heen is. 'De keuze om uit te stappen maak ik op gevoel. Toevallig hadden we het daar laatst nog over. Tegen PEC moest ik twee keer gewoon in de zone blijven, maar mijn gevoel zei me dat ik druk moest zetten op de bal. Ik had twee keer de bal, waardoor niemand er op dat moment van wat zei. Maar als je miszit, krijg je het wel te horen. Het is puur gevoel.'
Risicovolle momenten blijven Matusiwa bij en desgevraagd neemt hij de twee fases tegen PEC Zwolle met ons door, te beginnen bij minuut 21. Na een aanval van De Graafschap countert de thuisploeg. Pelle Clement versnelt en Matusiwa is de enige overgebleven middenvelder voor de viermansdefensie. Hij beweegt naar de bal toe en onderschept als de PEC-middenvelder de bal te ver voor zich uitspeelt. Wéér een onderschepping, maar was het risico dit keer niet te groot niet te groot?
Het oordeel van Matusiwa: 'Eigenlijk moet ik hier in de zone blijven staan en dan stap ik toch in. Ik ben een gevoelsmens en je maakt natuurlijk afspraken waar iedereen zich aan moet houden. Maar als je op dat moment denkt dat je het team zo kunt helpen, dan ben ik ervan overtuigd dat je die keuze zo moet maken. Ik merk dat ik de situaties steeds beter begin te lezen.'
Het tweede moment in Zwolle komt uit minuut 69. Bram van Polen wordt vlak over de middenlijn aangespeeld en heeft vrijheid om op te dribbelen. Op zo'n vijftien meter wacht hem een tweemansblok, bestaande uit Matusiwa en Javier Vet. Het idee is de ruimtes klein te houden, zodat Van Polen geen goede afspeelmogelijkheid voorwaarts heeft. Maar als de rechtsback de bal te enthousiast voor zich uit speelt, ruikt de Ajax-huurling zijn kans. Weer volgt er een onderschepping.
Het oordeel van Matusiwa: 'Ik sta in principe goed, maar je ziet dat als ik ga dat Javier Vet twee tegen één komt te staan. Maar mijn gevoel zei: hij speelt de bal te ver voor zich uit, dit is mijn kans. Het ging uiteindelijk ook gewoon goed. Zo pakt het tot nu toe eigenlijk bijna altijd goed uit.'
EINDSPRINT
Nog acht speelronden heeft De Graafschap om onder de streep vandaan te komen. De achterstand op nummer vijftien Excelsior is nog maar één punt, terwijl nummer twaalf PEC Zwolle met een marge van vier punten ook nog binnen handbereik is. Het grote voordeel is dat overwinningen in Zwolle en Heerenveen hebben bewezen dat De Superboeren het niet enkel van de op papier makkelijkere (thuis)duels moeten hebben. Matusiwa: 'Het heeft gewoon te maken met lef. Dat we durven te voetballen. Tegen Willem II (3-2 nederlaag, red.) deden we dat niet en dan ziet het er niet goed uit, dan sta je na 22 minuten met 2-0 achter. Af en toe zoeken we nog te snel de lange bal en maken we fouten bij het kiezen van de momenten om wel of juist niet op te bouwen. Daar zijn we mee aan de slag gegaan en dat begint er langzaam in te komen.'
De focus ligt vanzelfsprekend op de missie in Doetinchem, maar met een schuin oog volgt hij de ontwikkelingen in Amsterdam. Als het wedstrijdschema het toelaat, ziet Matusiwa ieder duel van Ajax live vanuit zijn appartement in Doetinchem. Anders biedt Studio Sport uitkomst. Het meest genoten heeft hij van die avond in Madrid. 'Zonder Ramos had Ajax in Amsterdam denk ik ook dik gewonnen. Hij liep echt drie à vier kansen van Ajax dicht. In mijn ogen is hij de beste verdediger van de wereld, samen met Virgil van Dijk. In Madrid speelde Ajax gewoon heel goed, met veel lef. Dat is wat ze altijd moeten doen. Ajax is geen club die bang moet zijn voor een bepaald team. Ze hebben Real Madrid helemaal weggespeeld, ik heb echt genoten van ze.'
Het contact met Ajax verloopt voornamelijk via vrienden bij de beloftenploeg. Ondertussen klinken er na de nieuwe nederlaag bij AZ geluiden dat Ajax een verdedigende middenvelder mist in de belangrijke uitwedstrijden, een type Christian Poulsen. 'Ik hoor die verhalen ook en krijg uit mijn omgeving wel ooit berichtjes dat ze een soort Kanté missen', lacht Matusiwa, 'maar wat moet ik daarmee? Ik doe gewoon mijn ding en hoop dat ze me zien.'
Een verdediger die niet kan verdedigen en een lange keeper die niks tegen kan houden en vaak uit zijn doel komt als een bang hertjequote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Hullie nieuwe keepert krijgt alvast een warm welkom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen zwakzinnigen komen met dit soort dingen, heeft niks met Ajax en de supporters te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Fanatieke" tokkiesquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kurk_drooggodquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan had hij Jong Ajax nog gehad hè.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar hoe goed zou die geworden zijn als hij 2 jaar op de bank zat bij Ajax vanaf zijn 18de
Maar het is zo opportunistisch. Op basis van het aankoopbedrag en de verhalen die ik van Scarface88 hoorde, meende ik dat Guti ook een wereldspeler was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die Marin verder niet hoor, maar puur op basis van het aankoopbedrag en de verhalen die ik erover hoor maakt hij wel goede kans om volgend jaar al basisspeler te zijn.
En zo'n Pierie mist toch gewoon veel kwaliteiten, niet echt een goede verdediger wat ik van hem heb gezien bij Heerenveen (die fout tegen PSV o.a.). En als je hem koopt dan moet hij er eigenlijk binnen twee jaar staan, anders verkoop je hem weer (net zoals het bij een Zivkovic ging).
Spelers van dat soort subtoppers moet je alleen halen als ze daar al de beste speler zijn, want dan falen ze zelfs nog vaak genoeg.
Klopt, maar dat is de mening van één persoon. Maar de scouts van Ajax hebben er blijkbaar genoeg vertrouwen in dat hij een goede speler is (ook al international). Dit is wel anders met Pierie omdat die goedkoper gehaald zal worden en puur een gokje is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar het is zo opportunistisch. Op basis van het aankoopbedrag en de verhalen die ik van Scarface88 hoorde, meende ik dat Guti ook een wereldspeler was.
Maar wat maakt Pierie dan zo'n groot talent? Voetballend wel aardig, maar verdedigend mist hij toch ook een hoop en heeft volgens mij ook niet echt de mentaliteit daarvoor om het te leren als ik hem zo zie. Zie in hem echt een hele kwetsbare schakel, niet voor niks dat Heerenveen zoveel tegentreffers heeft en dan kom je er echt niet mee weg als je alleen leuk kan opbouwen.quote:Ik vind Pierie een groot talent en ik hoop dat het er ooit uit gaat komen. Hem vind ik beter dan die Van den Berg van Zwolle bijvoorbeeld. Scherpen mist iets wat heel belangrijk is, maar wel trainbaar is. Uitkomen bij lange ballen is wat weifelend en één tegen één was volgens mij ook niet helemaal zijn ding. Zijn lengte en lijnwerk (reflexen) zijn echter prima. Daarnaast vond ik best indrukwekkend dat hij wou keepen, ook al was zijn broer net overleden.
Ja het is altijd een risico, maar dan moet je ze wel van subtoppers halen als ze daar echt de beste spelers zijn of echt een gigantisch talent (Ödegaard, Stengs zijn spelers van de subtop die interessant kunnen zijn. Maar ook die kunnen nog mislukken natuurlijk). Maar zo'n Pierie zal net als Schuurs een jaar in Jong Ajax spelen en dan komen ze erachter dat het toch niet voldoende is en sturen ze hem weer weg, ja je kan blijven gokken maar dan zou ik ze toch pas later kopen als ze al meer bewezen hebben.quote:Spelers van subtoppers halen is altijd een risico. Kunnen ze die stap aan? Daarom is het ook altijd vreemd als iemand de beste speler van de competitie wordt genoemd en die niet bij PSV of Ajax speelt. Als je het in de top kunt, dan mag je je met recht de beste noemen. Bij Ajax overigens misschien nog wel meer dan bij PSV gezien de druk die daar steeds is. En dan doel ik met name op de druk van buitenaf.
Tim Howardquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds leuker op z’n instaquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen zwakzinnigen komen met dit soort dingen, heeft niks met Ajax en de supporters te maken.
Kunnen we ook zoiets organiseren tegen de f-side? Verrot volk man.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds leuker op z’n insta
[ afbeelding ]
Die staat volgende week plassend in het doel.
Wtf... Wat een kansloos volkquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We maken gekke kikkersprongenquote:Op donderdag 28 maart 2019 03:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk heeft Ajax geïnformeerd naar Padt
Zijn kinderen van 13/14 jaar, lekker anoniem schelden met een fake accountje, laat gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:34 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kunnen we ook zoiets organiseren tegen de f-side? Verrot volk man.
zo jammer dat je daar niks tegen kunt doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:13 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Zijn kinderen van 13/14 jaar, lekker anoniem schelden met een fake accountje, laat gaan.
Waarom niet als derde keeper?quote:Op donderdag 28 maart 2019 03:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof er ook niet zo in dat het f-side account door 13-jarigen wordt beheerdquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo jammer dat je daar niks tegen kunt doen.
anoniem schelden zal altijd blijven ben ik bang.
oh en geloof me dat dit gewoon volwassen mannen zijn met een gezin en enzo.
Nee joh, tactisch bericht zodat hij onder een vergrootglas komt. Die komt echt niet hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 03:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
van leer en kostas en wellicht Onanaquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Scherpen erbij heb je wel erg veel keepers. Ben benieuwd wie ze van hand gaan doen.
Als Onana blijft en Varela ook dan lijkt Scherpen mij vrij overbodig. Je hebt al Kotarski en El Maach.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
van leer en kostas en wellicht Onana
ik denk dat ze er vanuit gaan of al weten dat Onana weg gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Onana blijft en Varela ook dan lijkt Scherpen mij vrij overbodig. Je hebt al Kotarski en El Maach.
Caland heeft aardig wat accounts gemaakt om hier te kunnen stoken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag hopen van niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee joh, tactisch bericht zodat hij onder een vergrootglas komt. Die komt echt niet hoor.
Die doen niet meer mee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
feyenoordanti als naam nemenquote:Op woensdag 27 maart 2019 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loopt het al dun door de broek bij je?quote:
Zeker niet, ik zie PSV niet echt als een obstakel. Toch zou het fijn zijn als Ziyech fit is, puur om het toeval uit te sluiten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Loopt het al dun door de broek bij je?
Ik niet. PSV kan lekker afwachten en dat is precies het spelletje wat ze ligt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:56 schreef mokkiemok het volgende:
zijn we hier echt zo zeker over zondag?
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zeker niet, ik zie PSV niet echt als een obstakel. Toch zou het fijn zijn als Ziyech fit is, puur om het toeval uit te sluiten.
Nee, kom op zeg. Het grote Ajax zou PSV toch makkelijk moeten kunnen verslaan. Zolang ze maar niet met hun hoofd al bij de Champions League kwart finale zitten, daar schuilt het grote gevaar.quote:
Je hebt niet gekeken naar uitwedstrijd?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, kom op zeg. Het grote Ajax zou PSV toch makkelijk moeten kunnen verslaan. Zolang ze maar niet met hun hoofd al bij de Champions League kwart finale zitten, daar schuilt het grote gevaar.
dat zou je wel zeggen ja.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, kom op zeg. Het grote Ajax zou PSV toch makkelijk moeten kunnen verslaan. Zolang ze maar niet met hun hoofd al bij de Champions League kwart finale zitten, daar schuilt het grote gevaar.
Nee. In topwedstrijden in de Eredivisie geven we te vaak niet thuis, dus een 0-4 afgang kan ook zomaar gebeuren.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:56 schreef mokkiemok het volgende:
zijn we hier echt zo zeker over zondag?
Jawel, vond Ajax toen ook nog niet zo heel sterk. Maar dit is alweer een hele andere periode.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt niet gekeken naar uitwedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |