Hier is het morgen ook dinsdag!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:04 schreef Samzz het volgende:
Bluh, morgen dinsdag. Gelukkig kan ik woensdag uitslapen.
Master Shifu.quote:
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehadquote:
Wat zijn opzetjes van het ontwerp?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
Net paar opzetjes van het ontwerp naar een vriend van mij gestuurd en hij was er heel erg blij mee
Hier is er eenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehad
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehad
Geen rijke tata zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.
Hier niet.quote:
Niet? Vast alleen in de wat grotere steden.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn die ooit goedkoop dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.
Neuh. De enige goedkope was in Praag toen.quote:
Poster gemaakt voor een event wat ze organiseren. Heb de eerste ontwerpen gemaakt, zodat we van daaruit verder kunnen werken naar het definitieve ontwerp.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wat zijn opzetjes van het ontwerp?
Maar dan moet ik alsnog een stuk rijdenquote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 25 maart 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Poster gemaakt voor een event wat ze organiseren. Heb de eerste ontwerpen gemaakt, zodat we van daaruit verder kunnen werken naar het definitieve ontwerp.
[..]
Maar dan moet ik alsnog een stuk rijden
In Breda heb je er ook wel een, maar nah. Ik overleef wel zonder eventjes.
Wat heb je en wat wordt het?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef xBubbles het volgende:
Tattoo 3 komt eraan... Wel volgend jaar waarschijnlijk, maar toch
Heb een woord in Kanji op m'n onderarm, vlinder op m'n schouder/arm. En wil een veertje onder m'n sleutelbeen richting m'n schouderquote:
Cool!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb een woord in Kanji op m'n onderarm, vlinder op m'n schouder/arm. En wil een veertje onder m'n sleutelbeen richting m'n schouder
TILquote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef MissMSX het volgende:
History and Etymology for scone
Noun
perhaps from Dutch schoonbrood fine white bread, from schoon pure, clean + brood bread
cuuuuutequote:Op maandag 25 maart 2019 21:01 schreef Trashcanman het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
Wat willen we NIET in dit topic:
o Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
o 0
Hoe kan een pizza mislukken?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ga nu pas eten en had echt honger nu, is m'n pizza mislukt.. Kutleven
Ja geen idee, het is mij dus net gelukt.quote:
Zolang die niet aanbrandt is het toch wel eetbaar zeker?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is mij dus net gelukt.
En geloof het of niet, maar kan echt heel goed koken.
Nee, het was echt zo'n viezelijke slappe bedoeling. Dit mag niet eens een pizza heten eigenlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang die niet aanbrandt is het toch wel eetbaar zeker?
Ja dat haat ik echt. Wil geen slappe zooi in m'n mondquote:
Of juist welquote:Op maandag 25 maart 2019 22:06 schreef Trashcanman het volgende:
Met het woord slapstick nog in gedachten moet ik deze posts eigenlijk helemaal niet lezen
Ook niet als toetje?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat haat ik echt. Wil geen slappe zooi in m'n mond
Als toetje kan ik het wel hebben opzich. Ligt eraan wat het is.quote:
Denk dat ik wel weet wat het isquote:Op maandag 25 maart 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als toetje kan ik het wel hebben opzich. Ligt eraan wat het is.
Crème brulee?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet wat het is
Vertel.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet wat het is
Ik had een creatievere oplossing verwachtquote:Op maandag 25 maart 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het maar zo oplossen.
Quick thinking!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het maar zo oplossen.
Ja nee, jij hebt daar voor geleerd. Anderen nietquote:Op maandag 25 maart 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had een creatievere oplossing verwacht
Oké sorry hequote:Op maandag 25 maart 2019 22:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja nee, jij hebt daar voor geleerd. Anderen niet
Ik wilde zeggen brownies, maar met die dubbelzinnigheid hier is dat wat dubieusquote:Op maandag 25 maart 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als toetje kan ik het wel hebben opzich. Ligt eraan wat het is.
Brownies zijn lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen brownies, maar met die dubbelzinnigheid hier is dat wat dubieus
Ja creativiteit is gewoon zinloos eigenlijk, je heb er niks aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een beetje anderen met creativiteit proberen op te zadelen...
Eigenlijk is alles best waardeloos, aan het einde van de rit koop je niets voor wat je hebt bereikt en geleerd.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja creativiteit is gewoon zinloos eigenlijk, je heb er niks aan.
Het leven is gewoon kut.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles best waardeloos, aan het einde van de rit koop je niets voor wat je hebt bereikt en geleerd.
Neehee, het is gewoon een beetje een nietsig gedoetje. Een kleine trilling in het grote niets.quote:
werken belangrijk vindenquote:Op maandag 25 maart 2019 22:24 schreef Trashcanman het volgende:
Het is tijd om te slapen, morgen weer vroeg op om allerlei belangrijke dingen te doen.
Trusten jongs!
Hup tanden poetsen jij!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:25 schreef Faxie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook, maar ik wil nog niet
Jij bent gewoon zuur omdat ik het niet met je eens was in het topic van die vrouw die snel seks had met haar vriend.quote:
Oh nee hoor je mag vinden wat je vindquote:Op maandag 25 maart 2019 22:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zuur omdat ik het niet met je eens was in het topic van die vrouw die snel seks had met haar vriend.
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zuur omdat ik het niet met je eens was in het topic van die vrouw die snel seks had met haar vriend.
Oké, als jij het zegtquote:Op maandag 25 maart 2019 22:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Neehee, het is gewoon een beetje een nietsig gedoetje. Een kleine trilling in het grote niets.
Nou humor heb je wel.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:28 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik dacht ik waarschuw die dame even voordat het helemaal uit de hand loopt.
Misschien eens het ouderlijke nest verlaten en anders ervaren?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Moeders hebben altijd gezag hoe je het went of keert.
Dat is wel een van de redenen dat het me wel fijn lijkt om op mezelf te wonen.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien eens het ouderlijke nest verlaten en anders ervaren?
Ik ben nog (te) blij met mijn oudersquote:Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien eens het ouderlijke nest verlaten en anders ervaren?
Jij woont ook nog thuis ?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen dat het me wel fijn lijkt om op mezelf te wonen.
Je kan zo bij Faxie of Vinniiee intrekken vermoed ikquote:Op maandag 25 maart 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen dat het me wel fijn lijkt om op mezelf te wonen.
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan zo bij Faxie of Vinniiee intrekken vermoed ik
Ik vind het heerlijk.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk.
Niet koken je hoeft de was niet te doen.
De rekeningen worden voor je betaald....
Heb wel op mezelf gewoond, maar moest toen weer terug thuis wonen. Gelukkig heb ik goede oudersquote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef toe dat je zo een plekje vrij zou maken voor deze Brabantse schone
Vandaar. Ik dacht even dat ik weer op Tinder zat ofzo.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaar. Ik dacht even dat ik weer op Tinder zat ofzo.
Nou, dat vind ik lief van jequote:Op maandag 25 maart 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja zie het maar zo: je mag er zijn.
Je befaamde mini foto, die hangt waarschijnlijk boven z'n bedquote:Op maandag 25 maart 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik lief van je
Wel eens een foto voorbij zien komen dan? Anders slaat het nergens op.
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Je befaamde mini foto, die hangt waarschijnlijk boven z'n bed
15 cmquote:Op maandag 25 maart 2019 23:03 schreef Debsterr het volgende:
Sauna was lekker. Tevens heel fijn met 15 cm korter haar
Neeeequote:Op maandag 25 maart 2019 23:03 schreef Debsterr het volgende:
Heb hele tijd geleden ook heel veel van mijn haar af laten knippen. Toen even spijt van gehad, maar ben er nu wel blij meequote:
Kort pittigquote:Op maandag 25 maart 2019 23:03 schreef Debsterr het volgende:
Vlechtjesquote:Op maandag 25 maart 2019 23:12 schreef Allures het volgende:
Ik zit ook steeds meer te dubben met mijn haar
Afknippen wil ik niet, maar wel wat anders
Verven zie ik ook niet zo zitten want steeds zo'n gedoe
Volgens mij is er dan niks over
Je kan je scheiding de andere kant op gooien, of het zo laten knippen dat je haar net wat anders valt. Ben toen van mega lang haar naar een hele korte bob gegaan. Dat was wel even wennenquote:Op maandag 25 maart 2019 23:12 schreef Allures het volgende:
Ik zit ook steeds meer te dubben met mijn haar
Afknippen wil ik niet, maar wel wat anders
Verven zie ik ook niet zo zitten want steeds zo'n gedoe
Volgens mij is er dan niks over
Dan doe je het elke dag in zo'n modelquote:Op maandag 25 maart 2019 23:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat is je haar een keer anders doen, niet een ander model er in laten knippen
Zo heb ik ook nog een verhaal toen ik jong was en mijn moeder mijn haar eens knipte; dat werd uiteindelijk de tondeusequote:Op maandag 25 maart 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je kan je scheiding de andere kant op gooien, of het zo laten knippen dat je haar net wat anders valt. Ben toen van mega lang haar naar een hele korte bob gegaan. Dat was wel even wennenLees: huilen elke keer dat ik voor de spiegel stond.
Wauwquote:Op maandag 25 maart 2019 23:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dan doe je het elke dag in zo'n model
Ik heb bijna vakantie; maar daarvoor zit ik nog een week in Polen en Tsjechië.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ga je onderhand nog naar Oost-Europa ?
quote:Op maandag 25 maart 2019 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een verhaal toen ik jong was en mijn moeder mijn haar eens knipte; dat werd uiteindelijk de tondeuse
Dat doet mijn moeder bij mij nog om de 2-3 wekenquote:Op maandag 25 maart 2019 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik ook nog een verhaal toen ik jong was en mijn moeder mijn haar eens knipte; dat werd uiteindelijk de tondeuse
Cutequote:Op maandag 25 maart 2019 23:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
[..]
Dat doet mijn moeder bij mij nog om de 2-3 weken
Het trekt je wel he de oostblok..quote:Op maandag 25 maart 2019 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb bijna vakantie; maar daarvoor zit ik nog een week in Polen en Tsjechië.
Ze is kapster ?quote:Op maandag 25 maart 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Cute
Mijn vriendin knipt het altijd voor mij
Ze kan het gewoon goed, ze knipt ook altijd haar eigen haar. Is wel makkelijker dan de kapper, ben daar toch praktisch meubilair intussenquote:Op maandag 25 maart 2019 23:20 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ze is kapster ?
Of kan z het gwn goed.
Moet niet aan denken dat mijn vader of vrienden mijn haar gaan knippen....
Kort is niksquote:Op maandag 25 maart 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb hele tijd geleden ook heel veel van mijn haar af laten knippen. Toen even spijt van gehad, maar ben er nu wel blij mee
Mijn moeder ook bij m'n pa, net voordat hij die avond een toespraak moest houdenquote:Op maandag 25 maart 2019 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ongeveerquote:Op maandag 25 maart 2019 23:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n Jamaicaans haarstijl ?
Ging het fout ?quote:Op maandag 25 maart 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook bij m'n pa, net voordat hij die avond een toespraak moest houden
Nee, niet bepaald maar het is mijn werk.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Het trekt je wel he de oostblok..
Beloof niks. Wil eigenlijk voor een lekker kort pittig kapseltje gaan. Roze stekeltjes erin. Helemaal mooi.quote:
Ja, tondeuse met een kam erop om het weer netjes te maken, maar die kam viel erafquote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beloof niks. Wil eigenlijk voor een lekker kort pittig kapseltje gaan. Roze stekeltjes erin. Helemaal mooi.
Ik heb een kale harsesquote:Op maandag 25 maart 2019 23:25 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Bob Marley in spé jij![]()
Als je het fijn vindt...
Waarom niet
Zoiets als dit?quote:Op maandag 25 maart 2019 23:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat ik dan stomme kapsls vind is dat mannen tot de kruin het heel kort hebben en dan een stuk mer haar.
Bij sommige vrouwen zie je het ook, geen gezicht
Ja sorry hoor, maar als jij dit was dan was ik er al opgeklommen.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]heb liever niet dat er zomaar foto's van mij hier neergezet worden.
Ik rook niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als jij dit was dan was ik er al opgeklommen.
quote:Op maandag 25 maart 2019 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan er nog een of twee opnoemen als ik goed kijk.
Ik heb verkoudheid van mijn broer meegenomenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:04 schreef Kopjechino het volgende:
Ik voelde het al aankomen, en ja hoor ik heb koorts. Echt fantastisch dit
Ja fijn he, ik heb het van mijn moeder.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb verkoudheid van mijn broer meegenomen![]()
Was van plan vroeg te gaan slapen om er weer snel vanaf te zijn
Slaap lekker. Ik ga nog even zielig zijn op de bank met de hondjes naast mequote:
Had deze even gemist, maar dat klopt helemaalquote:Op maandag 25 maart 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Kopjechino is wel rijp voor haar eigen toko schat ik zo.
Trouwens voor wel.meer zaken.![]()
Heb geen Tinder meerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een liefmansdrinkende chick voor je gespot!
Beterschapquote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja fijn he, ik heb het van mijn moeder.
Vroeg gaan slapen zit er niet meer voor je in nee![]()
Wilde ook optijd gaan slapen, want dan kon ik vroeger opstaan om viool te oefenen. Maar voel me zo ellendig nu
Hoi jijquote:
Hoi jijquote:
Knotjes?quote:Op maandag 25 maart 2019 23:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
Wat ik dan stomme kapsls vind is dat mannen tot de kruin het heel kort hebben en dan een stuk mer haar.
Bij sommige vrouwen zie je het ook, geen gezicht
En jij?quote:Tijdens een werkdag van acht uur is de gemiddelde werknemer maar drie uur écht effectief bezig. Om precies te zijn: twee uur en 53 minuten.
Wow. Ik wel meer. Maar ik heb niet de gemiddelde kantoorfunctie. En het is afhankelijk van de dagquote:
Mensenquote:oh wat gaat het goed hè mr pr Rutte, dit is de zoveelste winkel die dicht gaat. En er komen nóg méér belasting verhogingen aan.. Jij mr pr Rutte maakt Nederland willens en wetens kapot!
Alles is de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
De Op=Op toko is failliet dus weer een winkel weg hier.
reactie op het bericht op FB:
[..]
Mensen
Van die fijne Hollandsche shit op haar FB ook.
Oh, Rutte is de nieuwe Rabobank. Awesome.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van Rutte! Want met FvD zullen de straten geplaveid zijn met goud!
Welke?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Rutte is de nieuwe Rabobank. Awesome.
Ik heb een toffe tattoo gezien.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van Rutte! Want met FvD zullen de straten geplaveid zijn met goud!
Een piepklein bliksemschichtjequote:
Het kan allemaalquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een piepklein bliksemschichtje. Deze persoon heeft m midden op de pols, maar ik vind m in dat kuiltje bij de duim superleuk. Dus. Shit
.
En toen zag ik een Always tattoo, met de Deathly hallows. En die is ook tof. En nu wil ik die ook. Why.
Als ik t volgende maand nog wil, dan maar eens serieus erover denkenquote:
Dinsdag perikelen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:28 schreef Samzz het volgende:
Wel handig gepland, om 13u een buitenrit. Ik denk dat mijn paard zichzelf opzadelt. Want anders zie ik niet hoe ik dat red.
Thee met honing? Zuigen op een ijsklontje kan ook. Of gewoon een raketje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Kopjechino het volgende:
Heb ook trek, maar ook heel erg last van keelpijn. Krijg niks doorgeslikt.
Ja, keelpijn is gewoon zo kut.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
Thee met honing? Zuigen op een ijsklontje kan ook. Of gewoon een raketje.
Het vervelende van keelpijn is dat je er doorheen moet. In de tussentijd kan je het alleen verzachten.
Dat hoort schijnbaar bij het werk leven.quote:
Is het ook. Er zijn er bij die antibiotica slikken. Sowieso niet goed natuurlijk, maar het helpt ook niks.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, keelpijn is gewoon zo kut.
Zal inderdaad zo eens een kopje thee gaan zetten, dat is wel een goed idee sowieso
Expert in keelpijn hier, merk ik welquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef steelhead het volgende:
[..]
Is het ook. Er zijn er bij die antibiotica slikken. Sowieso niet goed natuurlijk, maar het helpt ook niks.
Verder een dropje, keelpastilles en asprines helpen iets. En rust.
Maar dat laatse op een door de weekse dag is niet altijd een optie.
Rodeo is een top restaurantquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:40 schreef steelhead het volgende:
Afgelopen zaterdag uit gegeten bij Rodeo. Argentijns.
Dat was echt goede steak.
Ik had het een maand geleden, vroj hevig, vandaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Expert in keelpijn hier, merk ik wel
Zal het allemaal eens proberen.
Vandaag is mijn vrije dag, maar moet nog viool oefenen, naar les vanavond en tussendoor ook nog taxi spelen voor een vriendin
Wel lekker though.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Rodeo is toch gewoon zo'n franchise steaktent?
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Onderweg naar Den Haagvakantie is echt awesome
Lucky lucky bastardquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:41 schreef Debsterr het volgende:
Onderweg naar Den Haagvakantie is echt awesome
De arts die hiervoor AB uitschrijftquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef steelhead het volgende:
[..]
Is het ook. Er zijn er bij die antibiotica slikken. Sowieso niet goed natuurlijk, maar het helpt ook niks.
Verder een dropje, keelpastilles en asprines helpen iets. En rust.
Maar dat laatse op een door de weekse dag is niet altijd een optie.
Nee, dat niveau ben ik zeker nog niet. Ben wel zelf al bezig met lotr, star wars en Harry Potter muziek. Maar ik heb nog een hele hoop te lerenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik had het een maand geleden, vroj hevig, vandaar.
Viool, gaaf. Wat speel je zoal? Vivaldi?
Ja, opknopen!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De arts die hiervoor AB uitschrijft
Zekers. 400 gram steak, rare. Super mals.quote:
Ik krijg hier gewoon hypochondrie-by-proxy van.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:46 schreef Allures het volgende:
Anders begin je uit het niets te bloeden uit een mini wondje
Het lijkt een soort speldenprikje
Maar dan dus zomaar en spontaan
Super vreemd en het bloed best wel
Zijn die er? Damn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je punt?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Rodeo is toch gewoon zo'n franchise steaktent?
Laatste keer ab gekregen voor keelontsteking, had al 2 dagen +40 graden koorts. Was er best blij mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef steelhead het volgende:
[..]
Sowieso ook mensen die ze aannemen bij relatief milde symptomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Enkele keren geweest, heerlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zie jullie daar wel samen schranzen ja
400 gramquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zekers. 400 gram steak, rare. Super mals.
Lotr, star wars en Harry Potter. Vet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat niveau ben ik zeker nog niet. Ben wel zelf al bezig met lotr, star wars en Harry Potter muziek. Maar ik heb nog een hele hoop te leren
als je naar de dokter gaat wilje ze hebben toch of waarom ga je anders?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Sowieso ook mensen die ze aannemen bij relatief milde symptomen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat niveau ben ik zeker nog niet. Ben wel zelf al bezig met lotr, star wars en Harry Potter muziek. Maar ik heb nog een hele hoop te leren
zou niet eens weten wat het moet zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg hier gewoon hypochondrie-by-proxy van.
Als je twijfelt of je gewoon nog even moeten uitzieken of om wellicht te laten onderzoeken dat je misschien toch wat ernstigers hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:50 schreef Allures het volgende:
[..]
als je naar de dokter gaat wilje ze hebben toch of waarom ga je anders?
Dan heb je een ontsteking. Snap dat je dan erg blij bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laatste keer ab gekregen voor keelontsteking, had al 2 dagen +40 graden koorts. Was er best blij mee.
Keelkanker of zoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Als je twijfelt of je gewoon nog even moeten uitzieken of om wellicht te laten onderzoeken dat je misschien toch wat ernstigers hebt.
Geloof me er zijn meer manieren om het te krijgen.quote:
Waarschijnlijk om abcesvorming tegen te gaan dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laatste keer ab gekregen voor keelontsteking, had al 2 dagen +40 graden koorts. Was er best blij mee.
Pak het gelijk goed aan, ga wel naar het ziekenhuis. Moet daar toch binnenkort eens een afspraak maken voor mijn jaarlijkse controle.quote:
Ik wou nog naar huis erna...quote:
Heb ik niet. Vroeg me gewoon af of we hetzelfde bedoelden.quote:
Ja, nee dus...quote:
Dan heb je geen virus. AB doet niks tegen een virus.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dan heb je een ontsteking. Snap dat je dan erg blij bent.
Ik geef toe, had veel tijd toen ik ziek was. En google...
Doen, je zult geen spijt hebben.quote:
Dat is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je geen virus. AB doet niks tegen een virus.
Gaan danquote:
Ik woon er niet zo heel ver vanafquote:
Das wel mazzel. Voor mij is het 8 min fietsen. Nog steeds niet te klagen dus.quote:
Het leven van een Samzz gaat niet over rozen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:02 schreef Samzz het volgende:
Wat ik vanochtend gedaan heb;
Een account aangemaakt.
5 mails beantwoord..
Je mag best een keer mee hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alleen zeker![]()
Heb helemaal niets aan jou
Ah, centrum dus? Ik erbuiten, tegen de snelweg aan zowatquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Das wel mazzel. Voor mij is het 8 min fietsen. Nog steeds niet te klagen dus.
Lolquote:
Net nog centrum idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je mag best een keer mee hoor
[..]
Ah, centrum dus? Ik erbuiten, tegen de snelweg aan zowat
Nice. Eet jij ook om en om vlees?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:11 schreef Samzz het volgende:
Tralala, eet ik vanavond vegetarische lasagne of ga ik voor roerbakgroente.
Nee, het ligt eraan wat ik zin heb op te maken. Zo heb ik weken dat ik drie dagen vlees eet, zo heb ik weken dat ik geen vlees eet.quote:
Ik wil die van 650 eens proberenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef steelhead het volgende:
[..]
Net nog centrum idd.
Volgende keer 500 gram dus
quote:
Op het moment doe ik om de 2 dagen vlees. Door de weeks. In het weekend lukt dat niet altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het ligt eraan wat ik zin heb op te maken. Zo heb ik weken dat ik drie dagen vlees eet, zo heb ik weken dat ik geen vlees eet.
Ik eet elke dag vlees. En groenten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:22 schreef steelhead het volgende:
[..]
Op het moment doe ik om de 2 dagen vlees. Door de weeks. In het weekend lukt dat niet altijd.
Moet wel zeggen dat na een paar dagen geen vlees, geniet ik er wel meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |