Hier is het morgen ook dinsdag!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:04 schreef Samzz het volgende:
Bluh, morgen dinsdag. Gelukkig kan ik woensdag uitslapen.
Master Shifu.quote:
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehadquote:
Wat zijn opzetjes van het ontwerp?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
Net paar opzetjes van het ontwerp naar een vriend van mij gestuurd en hij was er heel erg blij mee
Hier is er eenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehad
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehad
Geen rijke tata zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.
Hier niet.quote:
Niet? Vast alleen in de wat grotere steden.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn die ooit goedkoop dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.
Neuh. De enige goedkope was in Praag toen.quote:
Poster gemaakt voor een event wat ze organiseren. Heb de eerste ontwerpen gemaakt, zodat we van daaruit verder kunnen werken naar het definitieve ontwerp.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wat zijn opzetjes van het ontwerp?
Maar dan moet ik alsnog een stuk rijdenquote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 25 maart 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Poster gemaakt voor een event wat ze organiseren. Heb de eerste ontwerpen gemaakt, zodat we van daaruit verder kunnen werken naar het definitieve ontwerp.
[..]
Maar dan moet ik alsnog een stuk rijden
In Breda heb je er ook wel een, maar nah. Ik overleef wel zonder eventjes.
Wat heb je en wat wordt het?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:23 schreef xBubbles het volgende:
Tattoo 3 komt eraan... Wel volgend jaar waarschijnlijk, maar toch
Heb een woord in Kanji op m'n onderarm, vlinder op m'n schouder/arm. En wil een veertje onder m'n sleutelbeen richting m'n schouderquote:
Cool!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb een woord in Kanji op m'n onderarm, vlinder op m'n schouder/arm. En wil een veertje onder m'n sleutelbeen richting m'n schouder
TILquote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef MissMSX het volgende:
History and Etymology for scone
Noun
perhaps from Dutch schoonbrood fine white bread, from schoon pure, clean + brood bread
cuuuuutequote:Op maandag 25 maart 2019 21:01 schreef Trashcanman het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Klagen (met maten)
o Nostalgie
Wat willen we NIET in dit topic:
o Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
o 0
Hoe kan een pizza mislukken?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ga nu pas eten en had echt honger nu, is m'n pizza mislukt.. Kutleven
Ja geen idee, het is mij dus net gelukt.quote:
Zolang die niet aanbrandt is het toch wel eetbaar zeker?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja geen idee, het is mij dus net gelukt.
En geloof het of niet, maar kan echt heel goed koken.
Nee, het was echt zo'n viezelijke slappe bedoeling. Dit mag niet eens een pizza heten eigenlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zolang die niet aanbrandt is het toch wel eetbaar zeker?
Ja dat haat ik echt. Wil geen slappe zooi in m'n mondquote:
Of juist welquote:Op maandag 25 maart 2019 22:06 schreef Trashcanman het volgende:
Met het woord slapstick nog in gedachten moet ik deze posts eigenlijk helemaal niet lezen
Ook niet als toetje?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat haat ik echt. Wil geen slappe zooi in m'n mond
Als toetje kan ik het wel hebben opzich. Ligt eraan wat het is.quote:
Denk dat ik wel weet wat het isquote:Op maandag 25 maart 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als toetje kan ik het wel hebben opzich. Ligt eraan wat het is.
Crème brulee?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet wat het is
Vertel.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik wel weet wat het is
Ik had een creatievere oplossing verwachtquote:Op maandag 25 maart 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het maar zo oplossen.
Quick thinking!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het maar zo oplossen.
Ja nee, jij hebt daar voor geleerd. Anderen nietquote:Op maandag 25 maart 2019 22:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had een creatievere oplossing verwacht
Oké sorry hequote:Op maandag 25 maart 2019 22:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja nee, jij hebt daar voor geleerd. Anderen niet
Ik wilde zeggen brownies, maar met die dubbelzinnigheid hier is dat wat dubieusquote:Op maandag 25 maart 2019 22:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als toetje kan ik het wel hebben opzich. Ligt eraan wat het is.
Brownies zijn lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen brownies, maar met die dubbelzinnigheid hier is dat wat dubieus
Ja creativiteit is gewoon zinloos eigenlijk, je heb er niks aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een beetje anderen met creativiteit proberen op te zadelen...
Eigenlijk is alles best waardeloos, aan het einde van de rit koop je niets voor wat je hebt bereikt en geleerd.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja creativiteit is gewoon zinloos eigenlijk, je heb er niks aan.
Het leven is gewoon kut.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles best waardeloos, aan het einde van de rit koop je niets voor wat je hebt bereikt en geleerd.
Neehee, het is gewoon een beetje een nietsig gedoetje. Een kleine trilling in het grote niets.quote:
werken belangrijk vindenquote:Op maandag 25 maart 2019 22:24 schreef Trashcanman het volgende:
Het is tijd om te slapen, morgen weer vroeg op om allerlei belangrijke dingen te doen.
Trusten jongs!
Hup tanden poetsen jij!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:25 schreef Faxie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook, maar ik wil nog niet
Jij bent gewoon zuur omdat ik het niet met je eens was in het topic van die vrouw die snel seks had met haar vriend.quote:
Oh nee hoor je mag vinden wat je vindquote:Op maandag 25 maart 2019 22:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zuur omdat ik het niet met je eens was in het topic van die vrouw die snel seks had met haar vriend.
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zuur omdat ik het niet met je eens was in het topic van die vrouw die snel seks had met haar vriend.
Oké, als jij het zegtquote:Op maandag 25 maart 2019 22:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Neehee, het is gewoon een beetje een nietsig gedoetje. Een kleine trilling in het grote niets.
Nou humor heb je wel.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:28 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik dacht ik waarschuw die dame even voordat het helemaal uit de hand loopt.
Misschien eens het ouderlijke nest verlaten en anders ervaren?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Moeders hebben altijd gezag hoe je het went of keert.
Dat is wel een van de redenen dat het me wel fijn lijkt om op mezelf te wonen.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien eens het ouderlijke nest verlaten en anders ervaren?
Ik ben nog (te) blij met mijn oudersquote:Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien eens het ouderlijke nest verlaten en anders ervaren?
Jij woont ook nog thuis ?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen dat het me wel fijn lijkt om op mezelf te wonen.
Je kan zo bij Faxie of Vinniiee intrekken vermoed ikquote:Op maandag 25 maart 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen dat het me wel fijn lijkt om op mezelf te wonen.
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan zo bij Faxie of Vinniiee intrekken vermoed ik
Ik vind het heerlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |