SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Geen idee wie dit zijn, maar het is wel een heel erg lekkere stem.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Na "This Girl", een immense hit, is opnieuw een track van Cookin' On 3 Burners onderhanden genomen.
Cookin' On 3 Burners vs Henri Purnell & Revelries - Force Of Nature
Bij de recepten die daar staan komt het met de hoeveelheden vaak niet zo precies en ik houd me daar meestal toch ook niet aan. Zal ze waarschijnlijk toch ook wel wat gaan tweaken.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo af en toe kijk ik er eens voor inspiratie. Je moet alleen de hoeveelheden een beetje gokken. Heb wel een paar keer zo’n box gratis (via een topic hier op Fok!) of met veel korting gehad, voor de volle prijs vind ik het veel te duur. De lokale mediterrane supermarkt had de kruidenmix ook, vet handig
Cookin' On 3 Burners hebben recent een enorme hit gehad met "This Girl", geremixt door Kungs. Als je dat nummer hoort, zeg je: o ja, die....quote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee wie dit zijn, maar het is wel een heel erg lekkere stem.
Ik keek snel op Wikipediaquote:
Ga ik na je uitzending eens opzoeken dan.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Cookin' On 3 Burners hebben recent een enorme hit gehad met "This Girl", geremixt door Kungs. Als je dat nummer hoort, zeg je: o ja, die....
Zelfs jij hoeft niet alles te kennenquote:
Ik wil niet eens alles kennenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Zelfs jij hoeft niet alles te kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer wat geleerd, tofquote:Op maandag 25 maart 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik keek snel op WikipediaZij waren de eersten die er een hit mee hadden
Nitty Gritty Dirt Band - Mr. Bojangles
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Dat is toch een beproefde techniek van Elf. Liedjes waarvan ik de eerste keer denk: "Nou, nou, moet dat nu", net zolang draaien totdat ik het leuk begin te vinden.
Ik hoorde het ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij, of zit hier een kraak doorheen?
Geen idee... ik hoor zelf niks vreemdsquote:Op maandag 25 maart 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde hem hier ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Ah, gelukkig. Mijn koptelefoon heeft een nare smak gemaakt, dus ik dacht dat het daaraan lag.quote:
1e 30 seconden of zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee... ik hoor zelf niks vreemds
Ah, dat zal het zijn geweest.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had een schuifje iets naar rechts staan. Misschien kwam het daardoor.
Ik vind het een fijne productie.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het nummer is verder bijzonder fijn.
Normaal heeft 11 dat nooit hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk niet dat ik om 22:00 uur klaar ga zijn, trouwens
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Still to come: karrenvrachten nieuwe muziek (
), waaronder nieuw werk van een duo dat voor het laatst in 2003 muziek uitbracht...
Verder gaat een bepaalde Gelukkige Wetmatigheid zo voorbij komen. En ook nog een onvervalste MadDisaster. Die draai ik doorgaans 5 minuten voordat MadMaster zelf in het topic verschijnt.
Dit is best wel mooi maar ik heb hun oudere werk toch liever.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
Tame Impala is terug. Maak kennis met Patience
Beetje zweverig is hetquote:Op maandag 25 maart 2019 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit is best wel mooi maar ik heb hun oudere werk toch liever.
Dat was hun oudere werk ook maar dan met meer gitaarquote:
Het was ook niet helemaal wat ik gehoopt had.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit is best wel mooi maar ik heb hun oudere werk toch liever.
Ik zocht naar een manier om het netjes te brengen, dank je.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal wat ik gehoopt had.
Is gewoon de gangbare radio-edit van Insomniaquote:Op maandag 25 maart 2019 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klinkt als een Faithless remix.
Ja dus.
Ik ga het gewoon weer 20 keer draaienquote:Op maandag 25 maart 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal wat ik gehoopt had.
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon weer 20 keer draaien
Weet ik veel. Radio heb ik nooit aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is gewoon de gangbare radio-edit van Insomnia(hoewel soms ook de Monster edit wordt gedraaid)
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon weer 20 keer draaien
Zei je nou I feel love?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Lucky's Law met een nummer dat laatst al even ter sprake kwam vanwege een sample. De allerlaatste single van Storm, uit 2002, heet We Love. Uiteraard in de lange versie....
Er komt straks nog iets wat een zeker verband heeft met I Feel Love én met een bepaalde DJ van deze zender.quote:
heeft er een DJ love gevonden ?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt straks nog iets wat een zeker verband heeft met I Feel Love én met een bepaalde DJ van deze zender.
Je zou ook een sample van Manu Chao kunnen herkennenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:10 schreef brother52 het volgende:
Ik heb ineens Song 2 in mijn hoofd zitten....
Ja, klopt, die hoorde ik ook al. Zit me nu af te vragen in welk nummer die zit.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou ook een sample van Manu Chao kunnen herkennen
oh my...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is nog veel erger dan dat....
Bongo Bong (Je Ne t'Aime Plus)quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, klopt, die hoorde ik ook al. Zit me nu af te vragen in welk nummer die zit.
Dat zijn 2 verschillende nummersquote:
Altijd met extra info ook nog eensquote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
De tags zijn trouwens weer gestopt. Gelukkig post jij wat je draait.
Ga ik straks voor zorgenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende nummers
Maar Bongo Bong inderdaad.
Alhoewel... eerst horen, dan geloven
Het klonk alsof er een sample van een nummer van hun in de track verwerkt zat.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:18 schreef brother52 het volgende:
Dit doen me aan Massive Attack denken.
Begrijp ikquote:Op maandag 25 maart 2019 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Portland - Watching The World
Ik krijg er bij vlagen een My Way-gevoel van...
Nogal, maar niet verkeerdquote:Op maandag 25 maart 2019 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het doet me aan iets anders denken, maar ik kom er niet op. Wel mooi.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
Er zit een vleugje Pet Shop Boys in, maar ook dat kan het voor mij niet reddenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doet me aan iets anders denken, maar ik kom er niet op. Wel mooi.
Eerst horen, dan geloof ik het pasquote:Op maandag 25 maart 2019 21:28 schreef brother52 het volgende:
In het volgende nummer zit een sample van Bleed van Meshuggah
Neequote:Op maandag 25 maart 2019 21:28 schreef brother52 het volgende:
In het volgende nummer zit een sample van Bleed van Meshuggah
Het toeval wil dat dit nummer nagenoeg dezelfde BPM heeft als de voorganger. En exact dezelfde begintonenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die soepele overgangen komen steeds vaker voor. Selecteer je als het uitkomt ook op BPM, 11?
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
Hoe zit het nu met die DJ en I feel love-connectie? Of is dat de MadDisaster?
Ik vind dat prachtig, iedere keer weer.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het toeval wil dat dit nummer nagenoeg dezelfde BPM heeft als de voorganger. En exact dezelfde begintonen
Dat belooft watquote:Op maandag 25 maart 2019 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja
En het heeft ook iets te maken met de jaartallen 1998 en 1999....
Ik denk het, maar dat horen we straks wel...quote:
Dat was toch niet zo'n disaster?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk het, maar dat horen we straks wel...
Het zou zo maar kunnen dat ik 'm afgelopen donderdag zelf heb gedraaid...
Ik denk dat Elf is tot het einde in spanning gaat houdenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
Hoe zit het nu met die DJ en I feel love-connectie? Of is dat de MadDisaster?
Nee, ik zal niet zo heel lang meer wachten. Ik zal er hierna naartoe werken, qua fout-heid....quote:Op maandag 25 maart 2019 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Elf is tot het einde in spanning gaat houden
Ik bepaal dat niet, dat doet Elf.quote:
Gaat Vout trouwenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik zal niet zo heel lang meer wachten. Ik zal er hierna naartoe werken, qua fout-heid....
Ik zie in het topic van donderdag trouwens géén mention van het nummer in kwestie...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bepaal dat niet, dat doet Elf.
Ik kan hooguit bevestigen of hij al dan niet dure radiotijd verkloot heeft...
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Melting.
Die 2 komen binnenkort uit de drankkast...
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
De MadDisaster van deze week komt van Charlotte Perrelli (eerder bekend als Charlotte Nilsson) en Dana International; de winnaressen van het Songfestival in respectievelijk 1998 en 1999.
Ze hebben de handen ineen geslagen voor het nummer Diva To Diva. En een bepaalde discoplaat uit de 70s vormde duidelijk één van de inspiratiebronnen...
Met recht de MadDisaster van deze week.
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik ken dit niet...
Ik durf het je niet te zeggenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Is het nu Charlotte die de baard in de keel heeft of...?
Nee dat is Daan Internationalquote:Op maandag 25 maart 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Is het nu Charlotte die de baard in de keel heeft of...?
Over dit jaar en winnen gesproken... - bedankt voor het bruggetje...quote:
Ja, maar... ik vind het gewoon één van de beste nummers van dit moment.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
Deze moet juist niet te vaak gedraaid worden. Straks is iedereen het al zat voordat het ESF begint en komen we niet eens in de finale.
Waarom, in godsnaam waarom?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over dit jaar en winnen gesproken... - bedankt voor het bruggetje...
Niemand minder dan onze eigen Duncan Laurence is favoriet bij de bookmakers.![]()
Duncan Laurence - Arcade
Het Oostblok heeft z'n eigen bookmakers...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over dit jaar en winnen gesproken... - bedankt voor het bruggetje...
Niemand minder dan onze eigen Duncan Laurence is favoriet bij de bookmakers.![]()
Duncan Laurence - Arcade
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam waarom?
Dit is voor mij een reden om dit jaar maar eens niet te kijken
Ik ben eerlijk gezegd nu al zenuwachtig vanwege de verwachtingen. Ik zeg het eerlijk; ik zou het ontzettend leuk vinden als we zouden winnen.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam waarom?
Dit is voor mij een reden om dit jaar maar eens niet te kijken
Met Duncan Laurence in het achtergrondkoortje...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Hozier in een ander jasje...
Hozier - Movement (Maya Jane Coles remix)
Wie weetquote:Op maandag 25 maart 2019 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Duncan Laurence in het achtergrondkoortje...
Er zijn niet veel edities die ik gemist heb (ik gelloof eentje vanaf mijn 10e) maar dit jaar zie ik er echt geen brood in...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nu al zenuwachtig vanwege de verwachtingen. Ik zeg het eerlijk; ik zou het ontzettend leuk vinden als we zouden winnen.
Trustenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn niet veel edities die ik gemist heb (ik gelloof eentje vanaf mijn 10e) maar dit jaar zie ik er echt geen brood in...
Wij gaan slapen, tot morgen![]()
Er zaten erg leuke tracks tussen Elf, thanks
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn niet veel edities die ik gemist heb (ik gelloof eentje vanaf mijn 10e) maar dit jaar zie ik er echt geen brood in...
Welterusten DDM en Symphonic.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tsja...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat jullie van het volgende nummer vinden. In de jaren 90 was ik zeer gecharmeerd van dit duo. Na jarenlange stilte - sinds 2003 niks nieuws meer uitgebracht - is er nu een nieuwe single en binnenkort ook een nieuw album....
Ik ken ze volgens mij niet. Maar dit klinkt best lekker.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt waar, na al die jaren zijn ze terug: de nieuwe single van de Lighthouse Family is uit. Dit is My Salvation.
Je kent ze onbewust vast wel. Grootste hit: Highquote:Op maandag 25 maart 2019 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken ze volgens mij niet. Maar dit klinkt best lekker.
Ga ik straks dan ook maar even opzoeken.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kent ze onbewust vast wel. Grootste hit: High
Het klinkt wat van hetzelfde allemaal. Best goed aan te horen, maar om nou te zeggen dat het een pareltje is na al die jaren stilte, nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat jullie van het volgende nummer vinden. In de jaren 90 was ik zeer gecharmeerd van dit duo. Na jarenlange stilte - sinds 2003 niks nieuws meer uitgebracht - is er nu een nieuwe single en binnenkort ook een nieuw album....
Die ken je geheid.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik straks dan ook maar even opzoeken.
Hier moet je wel van die mega ringen voor in je oren hebben, in combinatie met een baard.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Jean Jacques Smoothie - 2People (Mirwais original radio edit)
Plug zequote:Op maandag 25 maart 2019 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik luister niet, sorryik probeer weer eens SX te pluggen bij 3fm...
Het is dat je jarig bent, anders werd je nu verrot gescholdenquote:Op maandag 25 maart 2019 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik luister niet, sorryik probeer weer eens SX te pluggen bij 3fm...
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In relatie tot je showtitel: It's Gonna Be A Fine Day...
Op zich een goed ideequote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In relatie tot je showtitel: It's Gonna Be A Fine Day...
Het zal niet...quote:Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een nummer over gemaakt![]()
waarvoor dankquote:
Dat was een mooi nummer.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is alweer voorbij, MM...
Je beloning luistert naar de volgende artiestennaam en titel:Opus III - It's A Fine Day
Trustenquote:Op maandag 25 maart 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit was het voor mij.
Nog even wat rommelen en dan ten bedde...
Dank 11!
Welterusten MadMasterquote:Op maandag 25 maart 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit was het voor mij.
Dank 11!
Rommelbed slaapt niet zo lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit was het voor mij.
Dank 11!
Zo niet, dan hebben we straks ons paspoort nodig om Engeland binnen te komen.quote:
Blijft mooi.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Nu de positie van May wankelt en de situatie rondom de Brexit nog steeds onduidelijk is, moest ik deze nog maar eens draaien:
Charlie Winston - Losing Touch (radio edit)
Zeker een fraaie stem.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:40 schreef just me het volgende:
Met deze stem klinkt een relatie beëindigen minder erg
Je loopt uit of je loopt niet uitquote:Op maandag 25 maart 2019 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker een fraaie stem.
Ik prop er toch nog een liedje achteraan, dat zéér Brits is en ook erg uplifting
Niks veranderlijker dan een Elfquote:Op maandag 25 maart 2019 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker een fraaie stem.
Ik prop er toch nog een liedje achteraan, dat zéér Brits is en ook erg uplifting
Je draaide volgens mij de WK-versie. 2e couplet is anders.quote:
Ja, ik doe met je mee. Welterusten allenquote:
Zou best kunnen. Het is de enige versie die ik heb.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je draaide volgens mij de WK-versie. 2e couplet is anders.
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, het moet maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Klaar voor dag 2?
Dat klinkt niet alsof je er klaar voor bent.quote:
Ik zit op het moment een beetje in de knel met allemaal privé-sores. Mijn dochter heeft een tentamenweek en hoewel ze er beter voor staat dan vorig jaar, ben ik wel echt gestressed.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 05:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je er klaar voor bent.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit op het moment een beetje in de knel met allemaal privé-sores. Mijn dochter heeft een tentamenweek en hoewel ze er beter voor staat dan vorig jaar, ben ik wel echt gestressed.
Voor mijn zoon zijn we bezig voor een andere school en lopen we weer tegen hetzelfde aan als vorig jaar. Reguliere scholen zijn bepaald niet happig om hem te nemen. We zijn nu al een week bezig met het maken van een afspraak met een school. Ze reageren niet eens. En het voelt zo wrang omdat het tegelijkertijd zo goed gaat op de school waar hij nu zit. Waarom mag hij die niet gewoon afmaken, als het zo duidelijk is dat andere scholen hem niet eens willen.
En mijn man heeft een slijmbeursontsteking; hij verrekt van de pijn en kan zich nauwelijks bewegen. Bovendien heeft hij te horen gekregen dat zijn baan komt te vervallen in een reorganisatie. Dat heeft hij in november te horen gekregen en nu is het nog volstrekt onduidelijk wanneer hij nou moet vertrekken. Ondertussen komt hij om in het werk. Zo stom allemaal.
Zo.... dat is heftig zeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit op het moment een beetje in de knel met allemaal privé-sores. Mijn dochter heeft een tentamenweek en hoewel ze er beter voor staat dan vorig jaar, ben ik wel echt gestressed.
Voor mijn zoon zijn we bezig voor een andere school en lopen we weer tegen hetzelfde aan als vorig jaar. Reguliere scholen zijn bepaald niet happig om hem te nemen. We zijn nu al een week bezig met het maken van een afspraak met een school. Ze reageren niet eens. En het voelt zo wrang omdat het tegelijkertijd zo goed gaat op de school waar hij nu zit. Waarom mag hij die niet gewoon afmaken, als het zo duidelijk is dat andere scholen hem niet eens willen.
En mijn man heeft een slijmbeursontsteking; hij verrekt van de pijn en kan zich nauwelijks bewegen. Bovendien heeft hij te horen gekregen dat zijn baan komt te vervallen in een reorganisatie. Dat heeft hij in november te horen gekregen en nu is het nog volstrekt onduidelijk wanneer hij nou moet vertrekken. Ondertussen komt hij om in het werk. Zo stom allemaal.
Niks van aantrekken, gewoon stil gaan staan...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 07:49 schreef Symphonic het volgende:
Het verkeer is ook niet te voorspellen.
Leest de ANWB wel een keer ene file op, staat ie er niet
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoi!
[..]
Niks van aantrekken, gewoon stil gaan staan...
Is het niet zo dat een school aangemelde nieuwe leerlingen altijd aan moet nemen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ziek zijn is nooit prettig en dat van die onzekerheid rond z'n werk ook niet.quote:En mijn man heeft een slijmbeursontsteking; hij verrekt van de pijn en kan zich nauwelijks bewegen. Bovendien heeft hij te horen gekregen dat zijn baan komt te vervallen in een reorganisatie. Dat heeft hij in november te horen gekregen en nu is het nog volstrekt onduidelijk wanneer hij nou moet vertrekken. Ondertussen komt hij om in het werk. Zo stom allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet niet of hier liefhebbers zijn van B-52's maar....Bestelling loopt al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bestel ze 'onder de toonbank'...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Vvk begint pas vrijdag. Bestel je voor ons ook even 2 kaartjes?
Lukt het ook om 2 tickets voor ons te bestellen "onder de toonbank"? Als dat niet kan, ga ik vrijdag zelf proberen....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bestel ze 'onder de toonbank'...
Nee, dat kan ik helaas niet regelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lukt het ook om 2 tickets voor ons te bestellen "onder de toonbank"? Als dat niet kan, ga ik vrijdag zelf proberen....
Okay, snap ik. Ik ga het vrijdag gewoon zelf proberen...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik helaas niet regelen.
Het betreft een vriendendienst en als ik daar 'misbruik' van maak dan gooi ik mijn eigen glazen in...
Maar is een VIP pakketje niet iets?
Het VIP Package is te koop voor 203.50 euro incl. servicekosten en bevat de volgende onderdelen:
· Ticket voor de show
· Meet & greet met The B-52s
· Fotomoment met The B-52s
· Vroege entree op de avond van de show
· Onderstaande VIP-items:
o Exclusieve The B-52s totebag
o Exclusieve The B-52s toegangsbadge
o Exclusieve poster van de 'European Farewell Tour'
o Een gesigneerde foto van Fred, Kate en Cindy
o Drie extra gifts van The B-52s
ja dat zou sneu zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, snap ik. Ik ga het vrijdag gewoon zelf proberen...![]()
Ja dat vind ik best wel interessant, maar wordt toch een beetje te duur voor 2 personen. Ook sneu dat ik dat wel zou doen en peaceman niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien mag jij dan als troost wel een nieuwe auto
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu is het ineens niet meer zo sneuquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig met een gezin...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tip:
Neem een kleine auto, die zijn moeilijker te raken
Neem er tweequote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig met een gezin...
Als Twan zijn rijbewijs heeft, ooit, dan kopen we er wel een kleine auto bij.quote:
En het kleine autootje voor als Twan zijn rijbewijs heeft, kan mooi achterin geparkeerd en meegenomen worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:38 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft een beste kreukelzone aan de achterkant ook
Het is niet echt mijn kleur....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:36 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dan? Groot genoeg voor een gezin iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En het kleine autootje voor als Twan zijn rijbewijs heeft, kan mooi achterin geparkeerd en meegenomen worden.
quote:Zaterdag 13 juli wordt een bijzondere avond op het Paleis met een intiem concert van Yann Tiersen, waarvoor alleen zitplaatsen verkrijgbaar zijn.
De Franse componist is bekend van zijn filmmuziek bij de film Amélie. Het pianonummer ‘Comptine d'un autre été: l'après midi’ uit de film is zelfs in de NPO Radio 2 Top 2000 opgenomen en is meer dan 194 miljoen keer beluisterd op Spotify. Yann Tiersen gaf in Nederland eerder deze maand uitverkochte concerten in 013 Tilburg, Doelen Rotterdam en Oosterpoort in Groningen.
Maak hier kennis met zijn muziek.
De kaartverkoop voor de concerten start aanstaande donderdag 28 maart om 10:00 uur via www.royalparklive.nl
Die gaan we maar overslaan..quote:
quote:
Ik vond de vorige beterquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft een heerlijke plaat, vind ik.
Goede avond mevrouw just me.quote:
Love Hurts komt ergens uit midden jaren 70? Dan is dat ook nog van mijn tijd hoor. Alleen niet heel erg bewust meegemaakt.quote:
Valt wel mee, ik vind hun stijl en stemmen best wel herkenbaar.quote:
Prima, heerlijk gegolfd vandaagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond mevrouw just me.
Hoe is het daar?
Kijk.... lekker ontspannen dus.quote:
Het weer was redelijk, zon en wat wind dus niets te klagen, in tegenstelling tot nu, want nu is het koud.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... lekker ontspannen dus.
Heb geen idee of het er weer voor was, maar blijkbaar wel.
Mee eens. Ik heb de verwarming ook maar aangezet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Het weer was redelijk, zon en wat wind dus niets te klagen, in tegenstelling tot nu, want nu is het koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |