SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Geen idee wie dit zijn, maar het is wel een heel erg lekkere stem.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Na "This Girl", een immense hit, is opnieuw een track van Cookin' On 3 Burners onderhanden genomen.
Cookin' On 3 Burners vs Henri Purnell & Revelries - Force Of Nature
Bij de recepten die daar staan komt het met de hoeveelheden vaak niet zo precies en ik houd me daar meestal toch ook niet aan. Zal ze waarschijnlijk toch ook wel wat gaan tweaken.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo af en toe kijk ik er eens voor inspiratie. Je moet alleen de hoeveelheden een beetje gokken. Heb wel een paar keer zo’n box gratis (via een topic hier op Fok!) of met veel korting gehad, voor de volle prijs vind ik het veel te duur. De lokale mediterrane supermarkt had de kruidenmix ook, vet handig
Cookin' On 3 Burners hebben recent een enorme hit gehad met "This Girl", geremixt door Kungs. Als je dat nummer hoort, zeg je: o ja, die....quote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee wie dit zijn, maar het is wel een heel erg lekkere stem.
Ik keek snel op Wikipediaquote:
Ga ik na je uitzending eens opzoeken dan.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Cookin' On 3 Burners hebben recent een enorme hit gehad met "This Girl", geremixt door Kungs. Als je dat nummer hoort, zeg je: o ja, die....
Zelfs jij hoeft niet alles te kennenquote:
Ik wil niet eens alles kennenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Zelfs jij hoeft niet alles te kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer wat geleerd, tofquote:Op maandag 25 maart 2019 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik keek snel op WikipediaZij waren de eersten die er een hit mee hadden
Nitty Gritty Dirt Band - Mr. Bojangles
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Dat is toch een beproefde techniek van Elf. Liedjes waarvan ik de eerste keer denk: "Nou, nou, moet dat nu", net zolang draaien totdat ik het leuk begin te vinden.
Ik hoorde het ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij, of zit hier een kraak doorheen?
Geen idee... ik hoor zelf niks vreemdsquote:Op maandag 25 maart 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde hem hier ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:47 schreef livelink het volgende:
Ah, gelukkig. Mijn koptelefoon heeft een nare smak gemaakt, dus ik dacht dat het daaraan lag.quote:
1e 30 seconden of zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee... ik hoor zelf niks vreemds
Ah, dat zal het zijn geweest.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had een schuifje iets naar rechts staan. Misschien kwam het daardoor.
Ik vind het een fijne productie.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het nummer is verder bijzonder fijn.
Normaal heeft 11 dat nooit hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk niet dat ik om 22:00 uur klaar ga zijn, trouwens
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Still to come: karrenvrachten nieuwe muziek (
), waaronder nieuw werk van een duo dat voor het laatst in 2003 muziek uitbracht...
Verder gaat een bepaalde Gelukkige Wetmatigheid zo voorbij komen. En ook nog een onvervalste MadDisaster. Die draai ik doorgaans 5 minuten voordat MadMaster zelf in het topic verschijnt.
Dit is best wel mooi maar ik heb hun oudere werk toch liever.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
Tame Impala is terug. Maak kennis met Patience
Beetje zweverig is hetquote:Op maandag 25 maart 2019 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit is best wel mooi maar ik heb hun oudere werk toch liever.
Dat was hun oudere werk ook maar dan met meer gitaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |