Nee je bent in de war met m’n make-up removerquote:Op maandag 25 maart 2019 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gebruikt een liter per week, toch?
Verkeerde schroeven waren het idd. Daardoor werd de ruit eruit gezogen. En daarna de piloot.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan gewoon niet heel veel veiliger dan het nu is, denk ik. Die met die piloot heb ik laatst gelezen in een boek over fouten met wiskunde. Dit was niet echt een wiskundefout. De monteur had schroeven nodig en er leken toevallig twee soorten schroeven heel erg op elkaar, maar er gingen allerlei procedures fout waardoor die monteur die fout kon maken.
Dat zei mijn aap ook alquote:Op maandag 25 maart 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huhuhu nou je moet wel mega klauwen hebben voor 750 ml vast te houden
Met de juiste training hadden ze waarschijnlijk om dat defect heen kunnen werken. Het was dus een combinatie van een defect, onvolledige training en een behoorlijk debiel systeem dat fout gaat ingrijpen als er maar één sensor kapot is.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zo dan dus toch wel een defect, omdat ze eerst over die piloten begonnen, dat ze geen simulator trainingsvluchten hadden gevolgd.
Ah, oké. Sorry daarvoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee je bent in de war met m’n make-up remover
Ah okquote:Op maandag 25 maart 2019 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de juiste training hadden ze waarschijnlijk om dat defect heen kunnen werken. Het was dus een combinatie van een defect, onvolledige training en een behoorlijk debiel systeem dat fout gaat ingrijpen als er maar één sensor kapot is.
Soury handenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huhuhu nou je moet wel mega klauwen hebben voor 750 ml vast te houden
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Prisha gaat slapen laadt dit topic opeens veel sneller, net alsof de CIA opeens niet meer meeleest.
Jaquote:Op maandag 25 maart 2019 22:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze kan het overgieten in van die reisflacons
quote:Op maandag 25 maart 2019 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Prisha gaat slapen laadt dit topic opeens veel sneller, net alsof de CIA opeens niet meer meeleest.
quote:
Weeralquote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu ze geband is durf je wel, hè?
Ja, ik weet niet wat ze nu weer gedaan heeft.quote:
Zwarte nagels.quote:
welke ronaldo bedoel je? de van Brasil?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Ronaldo geblesseerd uitgevallen wat jammer
Portugal Ajax speelt tegen Juvequote:Op maandag 25 maart 2019 22:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke ronaldo bedoel je? de van Brasil?
Elke dag trouw. Er liggen ook van die removerdoekjes (gebruik ik normaal niet) in mn nachtkastje voor noodgevallen.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je haalt het er ook maar af en toe af, toch?
Mooi muissiequote:Op maandag 25 maart 2019 22:05 schreef FANN het volgende:
Petzi krijgt concurentie![]()
CRE / Show hier je kleine creaties! #5 zelfgemaakte creatieve uitspattingen
Gadverdamme.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die had steeds van die vieze zwarte nagellak op
Lange dunne handen toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zijn pianohanden? Prisha vroeg of ik lange vingers heb toen ik zei dat ik piano speelde.
Neehee maar als Ronaldo geblesseerd is goed dan speelt hij misschien niet tegen Ajaxquote:
Dat zijn basgitaarhanden.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:06 schreef FANN het volgende:
Ik kluif mijn nagels altijd afhelemaal niet damesachtig
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:06 schreef FANN het volgende:
Ik kluif mijn nagels altijd afhelemaal niet damesachtig
quote:
ik heb en keer van die neppers laten zetten ie kloof ik ook afquote:Op maandag 25 maart 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
[..]zijn daar geen trucjes voor om er vanaf te komen?
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb en keer van die neppers laten zetten ie kloof ik ook af
Nee, make-up moet een vrouw accentueren. Niet veranderen.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij vindt alle nagellak lelijk zeker?
Ewquote:Op maandag 25 maart 2019 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi! Of heb je ook afgekloven nagels?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel pianovingers heb dan.
Die heb ik ook, nu dat piano leren spelen nog.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel pianovingers heb dan.
Was dat?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon Zirkonia er in laten zetten
Nepdiamant.quote:
Nee, ik heb best mooie nagels.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi! Of heb je ook afgekloven nagels?
geen ideequote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]ik snap nooit waarom mensen dat doen, zenuwenticje ofzo?
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
legendentalk over de blamage gisteren:: Hans Krankl,Franz Wohlfahrt
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)langer-te-horen.html
Jezus! Een minuut is toch wel genoeg?
We moeten gewoon een jaar lang ramen en deuren gesloten houden voor de zekerheid.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)langer-te-horen.html
Jezus! Een minuut is toch wel genoeg?
wat schrijf je? weet je dat Franz Wohlfahrt St Veiter is?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oostenrijk lachen heb je weer toto gedaan op Oostenrijk stop daarmee
Ja, als dat ding een jaar lang staat te loeien doe je het raam wel dicht op den duur.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
We moeten gewoon een jaar lang ramen en deuren gesloten houden voor de zekerheid.
Oh?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat schrijf je? weet je dat Franz Wohlfahrt St Veiter is?
Totaal logisch dat de Republikeinen een rapport geheim willen houden dat hun president vrijpleit.twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 25-03-2019 om 22:20:08Reuters: Senate Republican Leader McConnell blocks Democrats' push for legislation calling on Justice Department to release the Mueller report to the public. reageer retweet
Maakt mij niet uit, rond 12u word ik toch wakker.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als dat ding een jaar lang staat te loeien doe je het raam wel dicht op den duur.
Donald gaat er zelf ook flink mee aan de haal. "Full exoneration", terwijl zelfs in de samenvatting van Barr duidelijk wordt gesteld dat daar juist geen sprake van is.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:23 schreef Recce het volgende:
And so it begins:Totaal logisch dat de Republikeinen een rapport geheim willen houden dat hun president vrijpleit.twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 25-03-2019 om 22:20:08Reuters: Senate Republican Leader McConnell blocks Democrats' push for legislation calling on Justice Department to release the Mueller report to the public. reageer retweet
Best goede clubsquote:Op maandag 25 maart 2019 22:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
gespelt heeft hij austria wien en vfb stuttgart
Ja, die samenvatting is natuurlijk een voor Trump zo positief mogelijke weergave van het Mueller-rapport. Ik denk dat het echte rapport behoorlijk vervelend kan zijn voor Trump, vooral op het gebied van obstructie. Mueller lijkt op het gebied van collusion maar een beperkt stuk onderzocht te hebben, eigenlijk alleen collusion om de verkiezingen te beïnvloeden. Er is heel wat meer collusion mogelijk, dus alle andere onderzoeken zullen gewoon doorgaan.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Donald gaat er zelf ook flink mee aan de haal. "Full exoneration", terwijl zelfs in de samenvatting van Barr duidelijk wordt gesteld dat daar juist geen sprake van is.
Ik dacht vroeger toen ik nog klein was dat het geluid vd boerderij naast ons kwam.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:27 schreef sig000 het volgende:
Daarnaast staat die paal zover weg dat een ambulance op zelfde tijdstip het ding overstemt.
Ik las dat nu het plan was dat 8 leden van het Congress het rapport van Mueller zouden mogen lezen ergens tussen 30 en 60 dagen vanaf nu?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die samenvatting is natuurlijk een voor Trump zo positief mogelijke weergave van het Mueller-rapport. Ik denk dat het echte rapport behoorlijk vervelend kan zijn voor Trump, vooral op het gebied van obstructie. Mueller lijkt op het gebied van collusion maar een beperkt stuk onderzocht te hebben, eigenlijk alleen collusion om de verkiezingen te beïnvloeden. Er is heel wat meer collusion mogelijk, dus alle andere onderzoeken zullen gewoon doorgaan.
The Donald zal de media nog wel op de knieën dwingen voor wat ze hem hebben aangedaan.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat raar was dat alle grote kranten ook Trump vrijpleiten, ook The Washington Post
Ja dit word de nieuwe ''wall '' bij de rally"s, terwijl het aan alle kanten rammelt, maar die rechtszaken kunnen ze blijven rekken, dus voorlopig zit die klojo goed weer.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The Donald zal de media nog wel op de knieën dwingen voor wat ze hem hebben aangedaan.
Ja, die zie ik ze ook nog wel verkloten door een zeer bedaagde kandidaat naar voren te schuiven.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat de democraten beter zich bezig kunnen gaan houden met de volgende verkiezingen i.p.v. met de vorige
Op Twitter zit een figuur, Seth Abramson, die het allemaal heel precies volgt en die gaat helemaal over de zeik dat de media er weer niets van begrijpen. Ik zou die gast trouwens niet volgen, dat is te vermoeiend.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat raar was dat alle grote kranten ook Trump vrijpleiten, ook The Washington Post
twitter:SethAbramson twitterde op maandag 25-03-2019 om 20:45:27(THREAD) The already-infamous "Barr Letter" is a deeply dishonest and misleading document that richly deserves methodical public evisceration by committed journalists. So I hope you'll read on and retweet this "live" dismantling of the Trump-Russia probe's worst political hitjob. https://t.co/0alm81Ol28 reageer retweet
Oh, dat had ik gemist.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las dat nu het plan was dat 8 leden van het Congress het rapport van Mueller zouden mogen lezen ergens tussen 30 en 60 dagen vanaf nu?
Het is toch ook een popenkast.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Was ook pure arrogantie van Hillary, sommige staten kregen zelfs kartonnen Hillary poppen als steun ging ze geeneens heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |