Mooi! Of heb je ook afgekloven nagels?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel pianovingers heb dan.
Die heb ik ook, nu dat piano leren spelen nog.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel pianovingers heb dan.
Was dat?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon Zirkonia er in laten zetten
Nepdiamant.quote:
Nee, ik heb best mooie nagels.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi! Of heb je ook afgekloven nagels?
geen ideequote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]ik snap nooit waarom mensen dat doen, zenuwenticje ofzo?
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
legendentalk over de blamage gisteren:: Hans Krankl,Franz Wohlfahrt
quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)langer-te-horen.html
Jezus! Een minuut is toch wel genoeg?
We moeten gewoon een jaar lang ramen en deuren gesloten houden voor de zekerheid.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)langer-te-horen.html
Jezus! Een minuut is toch wel genoeg?
wat schrijf je? weet je dat Franz Wohlfahrt St Veiter is?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oostenrijk lachen heb je weer toto gedaan op Oostenrijk stop daarmee
Ja, als dat ding een jaar lang staat te loeien doe je het raam wel dicht op den duur.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
We moeten gewoon een jaar lang ramen en deuren gesloten houden voor de zekerheid.
Oh?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat schrijf je? weet je dat Franz Wohlfahrt St Veiter is?
Totaal logisch dat de Republikeinen een rapport geheim willen houden dat hun president vrijpleit.twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 25-03-2019 om 22:20:08Reuters: Senate Republican Leader McConnell blocks Democrats' push for legislation calling on Justice Department to release the Mueller report to the public. reageer retweet
Maakt mij niet uit, rond 12u word ik toch wakker.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als dat ding een jaar lang staat te loeien doe je het raam wel dicht op den duur.
Donald gaat er zelf ook flink mee aan de haal. "Full exoneration", terwijl zelfs in de samenvatting van Barr duidelijk wordt gesteld dat daar juist geen sprake van is.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:23 schreef Recce het volgende:
And so it begins:Totaal logisch dat de Republikeinen een rapport geheim willen houden dat hun president vrijpleit.twitter:kylegriffin1 twitterde op maandag 25-03-2019 om 22:20:08Reuters: Senate Republican Leader McConnell blocks Democrats' push for legislation calling on Justice Department to release the Mueller report to the public. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |